27 Eylül 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

27 Eylül 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

ğ İstanbul ve Trakya şeker fabrikaları Türk Anonim Şirketinden: Alpullu şeker fabrikasının Istanbul depolarından kırıstal toz, sandıkta ve çuvalda küp şekerleri atideki fiatlerle her isteyene bin kilodan eksik olmamak üzere satılır. Kristal toz, kilosu 86,73 - çuvalda kip Kilo 38'/, - Sandıkta kün, kilosu 39” /, kuruştur. Taşradan vuku bulacak siparişler yüzde yirmisi peşin ve mütebakisi hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itibaren bilcümle masarif ve mesuliyet müşteriye aittir. Müşteri isterse sigorta ettirilir. Adres: Istanbul, Bahçekapu 4 üncü Vakıf Han, 4 üncü kat-Telgraf adresi:Istanbul şeker-Telefon: 24470/79 Doktorlar | Doktor Aristidi Muayeneharesi: ) eminönü: Eminönü han 3 öncü kat No8 Doktor A. Kutiel Git ve zührevi hastalıklar todavihanesi Karaköy börekçi fırını seranında 34, Diş doktoru aa Arşak Sürenyan Bayoğlu İstiklal endöesi numara 309 Ahsrr apartımanı, üat: Cuma pa zardan mitadi Kör çün 18 ve 15 — v7 ye kadar, fon 40124 Paris Tıp Yakültesi meğunu Cit ve zührevi hastalıklar müteknasısı İ$ Doktor Bahattin Şevki Babımli caddoni Mescrret oteli karşısında Avni Bey upartımanı 125 Subablan Akşama kadar Doktor Balıkçıyan ği Muayenehanesi: Bayoğlu mektep sokak No, 17 Telefon 1626 Beyoğlu Üroloğ » Doktor Feyzi Böhtek, mesane, iirar yolu hastalıkları zülehasenzz Eeyoğ'u, İstikiti caddesi Elhamra âparlıman No, 3 Her gün öğleden sonra, Tel. Beyoğlu 2835 Operatör Doktor Halil Sezai Divanyolu; Doktor Emin Paşa sokak numara 20 Munyene saati: 15 — 18 Telefon 23390 Uroloğ Doktor Hakkı Rüştü İdrar ve Tenasti yolları birinci mn? mütehamım “PARİS, den Diplome İstiklâl Caddesi Yıldız apartunan No. 322 Doktor Horhoruni Muayenehanesi; Emininü Valide kıran - taneal yanmadı. Tel; 4305 İstanbul Doktor Mehmet Akif Kba ve kadın hastalıkları mütehassıs Ecyoğtu İstikini caddesi Rus sslareti yasında No, 451: Tel B. O. 2005 Her giln öğleden sonra Saraçhane Başında Leyli - Nehari - Ana - ilk - Orta - Lise - Kız - Erkek zi & Münir Paşa konağında Hayriye liseleri Memif Vekâleti celilesinin 5 4-98: muadeleti tasdik edilmiş olan mektebi arih ve 18676 numaralı emrile bütün mekteplere tamim edildiği üzere resmi talebe; kaydına başlanmıştır. Ecnebi Jlsanlarına ilk sowflardan itibaren başlanır. Nebari talebe mektebin hususi otomobil ve otobüslerile nakledilir, Her gün saat 10 dan 17 ye kadar kayıt muamelesi yapılmaktadır Telep vukuunda Costa ile tarifnamegönderilir. Tel. 20530 mam Dr. İhsan Sami omzuma öksürük şurubu Öksürük ve nefes darlığı boğmaca ve kızamık öksürükleri için pı o Sulisn Mah Istanbul dördüncü icra memur- luğundan ; Temamına 2351 lira | kıymet taktir edilen Boğaziçinde Kuruçeşmede Mezarlık çıkmazı sokağında rakkamı ebvap eski | 10/12 yeni 10/12 numaralarla murakkam kayden yalnız bir bap bane halen maa bâbçe bir bap hanenin temamı açık artırmaya vazedilmiş olup 1-10.932 tari- hinde şartnamesi divanbaneye talik edilerek 22-10-9327 tarihine | müsadif cumartesi günü saat 14 İ den 17 ye kadar Istanbul dör- düncü icra dairesinde açık ar- tırma ile satılacaktır. Artırma ikincidir birinci artırmasında 1000 liraya talip çıkmış olup bu kerre en çok arlıranın üstünde bırakı- lacaktır, Artırmaya iştirak için yüzde yedi teminat alınır, müte- rakim vergiler ile belediye re- simleri vakıf icaresi müşteri- ye aittir. 1424 Numaralı İc- ra veiflâs kanununun 1l9 uncu | maddesine tevfikan hakları tapu sicilleriyle sabit olmiyan ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususiyle faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evrakı müsbiteleriyle bil- dirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicilleriyle sabit | olmiyanlar satış bedelinin pay- ! laşmasından bariç kalırlar. Alâ- kadarların işbu maddeyi kanu- niye ahkâmna göre tevfiki ha- reket etmeleri ve daba fazla malümat (almak 932-562 dosya numarasiyle me- muriyetimize müracaatları ilân olunur, (4462) Yeni Nesil — Kız - Erkek ilk mektep Nehari Kayıt muamelesi devam ediyor Hergün 10 dan 18 e kadar müracaat olunabilir. ücretler çok ehvendir. Cağaloğlunda, Emniyet Sandığı karşısında Molla Feneri sokağında No, 34 isteyenlerin | Sabah uykudan uyanınca dilin paslanmış bulunması, midenin rahatsızlığına alâmettir. Tabil hazmi temin ve inkibazdan müte- vellit avarızdan sizi vikaye edecek olan Eno's “Fruit Salt” müstahzarını almak için mühlik balâtın budusunu beklemeyiniz. Sabah ve ekşam bir bardak su darununda bir kahwe kaşığı mıkdan .hâlidir. a e Kız ve Erkek -Leyli ve Nehari istiklâl Lisesi lik, Orta ve Lise kısımlarını havidir. Bütün Sınıfları mevcuttur, Kayıt muamelesine devam olunmaktadır Her gün sant 10 dan 18 e kadar müracaat olunabilir. Şehzadebaşı Polis merkezi arkasında Telefon 22534 Leyli ve Nehari xwe Feyziati Lisesi Erke Bogaziçi — ARNAVUTKÖY — Çilte sararlarda Ana sınıfı » ilk kısım - Orta ve Lise sınıfları Kayıt için her gün mektebe müracaat edilebilir, Bebek 210 Telefon : «Bono Her türlü Bonolarla mâzbata, karar sureti ve deyin ilenuhsberi ve sair vesikalar üzerine her şekilde işler yapar, Palıkpazır Maksudiyc han No. 35 Uğurlu zade M. Derviş“ Telefon : 23307, SEYRISEFAİN Merkezi 3 3 Şube A, ar zade Han 22640 izmir »* Pire - Iskenderiye postası (EGE) 27-Eylül- Salı 11 de Trabzon postası (KARADENİZ) 28 Eylal Çarşamba 18 de dönüşte Ti- $ rebolu'ya. uğranılacaktır. Izmir - Mersin postası (ANAFARTA) 28 Eylü! Çar- şamba 10 da Galata rıhtımın- dan kalkarlar. (5029) VAKIT Gündelik Siyasi Gazete İstanbul Ankara Caddesi, VAKIT yurdu Telefon Numaraları Yazı işleri telefonu; 24879 dara telefonu : o 24370 era Telgraf adresi; İstanbul — VAKTP Posta kutum No, 48 —.. Abone bedelleri : Türkiye Serelik m0 6 aylık 70 3 aylık 49 1 aylık 150 zam, MNân Ücretleri: Resmi ilânlarm bir satırı 10 Kuruş Ticari ihnlarm bir smtırt 125 o“ Ticar! Münların bir santimi 25 - a Küçük ilânlar : Bir defası 30 iki defası 60 Oç defam 65 dilrt defası 15 ve on defanı 100 kuruştur 4g aylık ilân verenlerin bir defası mecca- endir. Dört satırı geçen Hânlerm fazla satırları beş kuruştan besap edilir, Ecnei VAKIT MATBAASI — ISTANBUL SAHIBI: MEHMET ASIM Umumi Neşriyat Müdürü: FİKRET ADİS Cünbüş İl Fabrikası: Istanbul, Beyazı No 39-41 İ HASAN PIRIN buğdayı nişastasile yapılan mahallebi ve tatlıların nefasetine payan ÖZÜ —aA ile, çocuk ve yavrularınızı besleyiniz, saf hilesiz ve pek mükemmel bir gıdadır. Kemikleri ve vücudu kuvvetlendirir. Çocukların neşvö UNU) nemasna azim faideler temin eden Hasan bezelya, mercimek, pa” tates, arpa özü unlarından yapılan yemekleri çocuklarınıza ve bil bassa hali nekahatte olanlara yediriniz. Hasan pirinç özü ve Hasaf yoktur. Heryerde Hasan markasına dikkat Kutusu 25 kuruştur. Hasan ecza deposu,