13 Mart 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

13 Mart 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

lee Annelere VAKIT . Fosfatlı ar me alanin DARA-JE et KUMBARADAN BOĞAR mun Jslanbul ve Trahyam Seker Fabrikaları Türk Anonim Şirketinden: Alpullu şeker fabrikasının Istanbul depolarından kristal toz şekeri atideki flatle her İsteyene bin kilodan eksik olmamak Üzere satılır. Kristal toz, kilosu 36, kuruş 30 para Taşradan vukubulacak siparişler yüzde yirmisi peşin ve mütebakisi bamu'e Senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itibaren bilcümle masarif ve mes'uliyet müş- teriye aittir. Müşteri isterse sigorta etlirir. Adres : Istanbul, Bahçekapı 4 üncü Vakıf Han, 4 üncü kat, Te'graf adresi: Samsun Asliye Hukuk Hâkimliğin - >: Samsunda Hoca zade Hafız Mahmut Bfendi tarafından maahlli ikameti meç bul Bayburüu Mevlüt usta aleyhine | kame olünan alacak davasınm certyar eden mühakemesinde müddel evrakı su butiyesi almayıp ( bittalep Mevlüt ağanın tahlifinin ieram karargir olduğundan merkum Mevlut oğann be-| rayı tablif bir nisan 933 Cumartesi gü- nü sat 14de Samsun Asliye hukuk mahkemesinde bazır bulunması ve gel mediği vurette yeminden nükül e addolunmcağı tebliğ makamına kaim ol mak Üzere işbu yemin davetiyesi ilâ- zan tebliğ olunur. müddeta'eyh EREN tank Şeker - Telefon 24470 - 79 itin memurluğundan: Mütiis Kibar AM Eardeşler mabüum- ları şirketi masasma müracnatia 25 Ün ca Sabire | ikinci 30 tlra Gran, Jöse, ikramiye | fataninl Knipp. Tbon, Tom London #arkalı caki" matleri bulana TKra- sıraya ra 75 miya ve ayrica komisyon, Tepebaşı Kabris kaydolunan tan » No. 42 Y. M.G. A, (6728) mukayyet o Mahmut Yedinci iera memurluğundan: talepleri Paraya - çevrilmesine karar vatada alacak altmcı sraya (o kabul defteri bu suretle düzel- tildiği malâm olmak verilmiş | edilerek sıra Topçular enddesinde 208 nu Pican Efendiye ait mul- telif nevi ayakkabı şehri halin 22/3/933 Perşembe günü saat 12 de hazır Oba sacak Omemurlar tarafindan salılacağı Ndân olunur. maral Ahmet Umum Neşriyat Müdürü: REFİK AHMET YAKTI MATBAASI ISTANBUL Hanımın | kuruş ve 24 üncü #raya Efendinin 2818 lirs| üzere ân olunur.| PA ME MN AAA Mart 1023 Ku''anımız. Sötünüzü art- tırır. Çocukların kemik» lerini kuvvetlendirir. ASPİRİN Tableti Yeni kapalı paketlerde daha temiz ve sıhhi olarak satın alınabılir Ufak ihtiyaçlarınız için yen paketleri tercih ediniz Bu yeni ambalâj sizi kıymeti ol- mayan başka mamulât almaktan E korur 90 ve 7 tabletlik ambalâjlar içinde A ER A | Devlet Demiryolları ilânları Haydarpaşa - Adana arasında seyrüsefer eden ve Haydar- paşadan cuma pazar pazartesi salı perşembe gün eri, Adanadan cuma cumartesi pazartesi salı perşembe günleri hareket eden posta trenleri ile seyahat eden yolcuların kolay'ıkla yemek teda- rik edebilmelerini temin maksad'le 163 933 tarihinden itibaren Haydarpaşadan ve 18 3-933 tarihinden itibaren Adanadan mez- kür trenlere birer mutfaklı furgon ilâve edileceği ve ucuz bir fıatla arzu eden yo culara komparlımanlarda yemek verileceği ilân olunur. (1125) Afyon deposuna gelecek kömürün tahmil ve tahliye işinin kapalı. zarfla .münakasası .1/Nisan/933 cumartesi günü saat 14,30 da Ankarada idare binasında yapılacaktır. Fazla tafsilât Ankara ve Eskişehir veznelerinde 50 şer ku- (4077; tuşa satılan şartnamelerde yazılıdır. Ankara battı üzerinde Km. 47900 deki Beylikköprü ocağından çıkarılacak 15,000 | balastın kapalı zarf- la münakasası | Nisan 933 Cumartesi günü saat 15 te Ankara" da idare binosında yapılacaktır. Haydarpaşa Fazla tafsilât An«ara ve Eskişehir veznelerinde beşer liraya satılan şartnamelerde yazılıdır. (1078; Ankara deposu könlr tahmil ve tahliyesi münakasası 30 - Mart - kezinde yapılacaktır. işinin kapılı zarfla 933 perşembe günü saat 15 te dare mer- Tafsi'ât Ankara veznesinde birer liraya satılmakta olan şart- namelerde yazılıdır. (1009 » Haydarpaşa - Eskişehir arası Km 188,160 ta 2 X 50 açıklı ğında Cambazkaya demiryol köprüsünün ınşısı ve eskisinin kak dırılarak yerine wontajı münakasası kapalı zarf usulü ile İL N san-933 salı günü saat 15 te Ankara'da idare binasında yapılacaktır. Fazla tafsi'ât Ankara ve Haydarpaşa vermelerinde 50, - ellişer liraya salı an şartname erde yazı'ıdır. (10:0 Ankara Posta T. T. Baş üdürlüğünden: Münakasa müddefi bir hafta temdit o'unan Ankara Posta nakliye m teaiht “e talip çıkmadığından münskasa 83 933 len itisaren en son bir ay müdde'le pszarık şektnde çevrmş- tr. Tap olanarın Auwkara Posta T T Başmüc caatları, ür üğüne müra (4097) | istanbu! kbe.cediyesi .ânları Dıba zade mahalcs nde Fevz paşa caddesinde 34, 78 metre murabbal arsa temnat: 26 lira Fatın yangın ver nde Wacı Ferhat mahallesinde 162 metre murabbaı arsa temmaf: 24,5 bra Yukarıda yazı'ı arsalar satı'mak üzere açık müzayedeye ke nu muştur. İalip onlar talslât almak için her gün Levazım Müdürlüğüne, müracaat etmeli, müzaye'leye girmek iç'n de temi- nst makbuz veya mektubu ile 3-4 933 Pazartesi günü s:at on beşe kadar Daimı Evcümene müracaat etmelidirler. 0141)