23 Eylül 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

23 Eylül 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

“SE # VAKİT 23 Eylül 1933 “Nafıa Vekâletinden: | Nafia Vekâletinden : 169-933 tarihinde kapalı zarf usulile yapılan münakasa neticesinde teklif edilen fiatlar baddi lâyıkta görülmediğinden Çoruh Vilâyeti dahilinde Hopa — Borçka yolu ve Çoruh nebri üzerinde kurulacak demir köprü inşası pazarlıkla icra edilecektir. Pazarlık 2 - Teşrinievvel - 933 pazar günü saat “15,, de Na- fıa Vekâletinde yapılacaktır. Bu hususta tafsi'ât almak için Yollar Umum Müdürlüğüne müracaat olunmalıdır. Taliplerin yevmi mezkürda “3500,, liralık teminat mektubu- nu ve teklif etmek istedikleri projeyi hâmilen müracaat etmeleri ilân o unur. (15094 Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan : 30,000 kilo Toz Şeker Kapalı zarfla münakasası 15/Teşrini- evvel/933 pazar günü saat 14 de. Açık münakasası : 15/Teşrinievve!/933 pazar günü saat 15 de, 2 Deniz kuvvetleri ihtiyacı idi yukarda cins ve mıktarı yâzilı iki kalem erzakın münakasaları hizal 18,000 Makarna z arındaki gün ve saatlerde icra edileceğinden şartnamelerini görmek isteyenlerin her gün ve mezkür erzakı itaya talip olacakların da münakasa gün ve saat- lerinde muvakkat teminat makbuzlarile birlikte Kasımpaşada De- viz Levazım Satınalma Komisyonuna müracaatları 14982) — —— i mmm mm miami Devlet Demir yolları ilânları | İyi a lam mmm Dev et Demir yolları idaresine ait Derince Limanı mıntaka sındaki furun ibaleden itibaren bilmünakasa bir sene müddetle kiraya verilecektir. Münakasa 30- 9- 933 Cumartesi günü saat 15 te Demir yollar Haydarpaşa işletme müfettişliğinde yapıla» caktır. Taliplerin 30 lira teminatı muvakkate ile mezkür gün ve saaâlte müracaatları ve icap eden şartnamenin müfettişlik kale- minden alınabileceği ilân olunur. JiziJaodet ie Refaha kâvuyturpr Ti İnhisarlar umum müdürlüğünden : I — 6,000 kilo ip ve kınnap parçaları Samsun Başmüdüriyetine 10,000 kaneviçe parçaları ait plup nümünesi satış komisyonundadır. İzmir Başmüdüriyetine git olup evvelce satılmış ve fakat müteahhidi tesel. lüm etmediğinden yeni- den satılığa çıkarılmıştır. Nümunesi satış komis- yonundadır. Paşabahçe fabrikasında- dır. Talipler orada göre- bilir. Yukarda isimleri yazılı eşya açık arltırma suretile satılacak» tır. Taliplerin 'o 15 teminat akçelerile birlikte 25/9/933 tarihine tesadüf eden pazartesi günü saat on dörtte Cibalide Levazım anbarlarındaki Satış Komisyonuna müracaatları lâzımdır. (4796) 2 — 16,000 kio köhne çul ve viçe parçaları, 3 — 1 adet elektrik müvellidi Temyiz mahkemesi inşaat münakasas! Emniyet işleri umum müdürlüğünden; 600 Ton kupon ray kapalı zarf usulile münakasaya konul muştur. Münakasa 21 - 10. 933 tarihine müsadif Cumartesi günü saat 15 de Ankarada Nafia Vekâleti Müsteşarlık makamında i& ra edilecektir. Taliplerin cari seneye mahsus Ticaret odası vesi- kaları ve teminatı muvakkatelerile birlikte aynı gün ve saalte komisyonda bulunmaları lâzımdır. Talipler bu husustaki şartna meleri Ankarada Nafia Vekâleti Levazım müdürlüğünden Istan- bui'da Haydarpaşada Liman işleri müdürlüğünden Beşer lira mu kabilinde tedarik edebilirler. 4995) Ankara milli emlâk müdürlüğünden: Aukara'da Yenişehirde yapılacak temyiz mabkemesi binası inşaatı kapalı zarfla münakasaya konu'muştur. ihalesi 28/Eylül perşembe günü yapılacaktır. Umumi şartname, proje ve sair ev- rak Maliye Fen Heyetinden elli lira mukabilinde alınır. Münaka- saya girmek isteyenler en az “300,000, liralık mümasil inşaatı muvaffakiyetle yapmış olduklarına dair muteber vesika ve tek- liflerinin “o 7,5 u nisdetinde kanuni teminatlarile teklif mektup- larını ihale günü saat on beşe kadar vekâlet Milli Emlâk idare- sindeki komisyona makbuz mukabilinde tevdi etmeleri lâzımdır. Fazla izahat fen heyetinden alınabilir. (4687) İlk mektep Tarihleri Maarif Vekâleti tarafından ilk mekteplerin dördüncü ve be şinci sınıflarında okutturulmak üzere 1.1.1. C. tarafından yazdırılıp tab'ı ve tevzii “VAKIT,, müessesesi tarafından deruhte edi- len TARİH kitapları satışa çıkarılmıştır. Bu kitaplar, yalnız talebelerin değil herkesin ii de edeceği bir surette yazılmış bir. çok haritaları ve resimleri ihtiva etmektedir. Bir kartonla kaplanmış olan bu Tarihlerin fi- atları nefasetine ve sayıfalarının çokluğuna rağmen 175 şer kuruştur. Satış ve tevzi yeri: Istanbul Ankara caddesi VAKIT YURDU Çanakkale Jandarma mektepleri Satınalma komisyonundan: Kilo 210000 Ekmek 1 — Gelibo'u Jandarma mektebinin bir senelik ihtiyacı olan ekmek yirmi gün müddetle kapalı zarfla yeniden münakasaya çı- karılmıştır. 2 — Verilecek fiat haddi lâyik görüldüğü taktirde 1/10/933 tarihinde Çanakkale Vilâyet dairesindeki komisyonda icra edile- cektir. Şartnameler komisyondan isteyenlere verilir. 3 — Talip olanların ihale günü teminat ve teklif mektupla- rile birlikte komisyona müracaatları ilân olunur. 15065) Cümhuriyet Halk Fırkası Kâtibi Umumiliğinden : Ankara'da Cumbüriyet Halk Fırkası merkez binasında yapı- lacak kalörifer tesisati 14 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. İhalesi 28 Eylül 933 perşembe günü saat 3 te Ankara'da Fırka merkezinde yapılacaktır. Taliplerin fenni ehliyeti haiz olmaları veyahut böyle bir fen memuru kul anacaklarına veya iştirâkları olduğuna dair vesaik ibraz etme- leri mecburidir. Taliplerin tesisat projesi ile fenni şartnameyi görmek üzere Ankara'da Fırka muhasebesine müracaat etmeleri ve ihale gününe kadar kapalı zarf içindeki teklifnamelerini ve işbu teklifnamelerindeki bedeli üzerinden *ü 10 teminat akçeleri- ni veya banka mektuplarını da birlikte muhasebeye tevdi etmiş olmaları ilân olunur. (4978) İ — Zabıta memurları için 4427 takım resmi elbise ve bu kadar kascet ve 375 takım sivil elbise imali 20- 9- 933 tarihin- den itibaren 70 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. 2 — İstekliler münakasa şartlarını Ankarada Emniyet işleri Umum müdürlüğünden ve Istanbulda Emniyet müdürlüğünden her gün öğrenebilirler, 3 — Ihale 11 - Teşrinievvel - 933 çarşanba günü saat 15 de Ankarada Emniyet işleri Umum Müdürlüğünde yapılacaktır. 4 — İsteklilerin 5185 lira 46 kuruştan ibaret muvakkat te- minat akçe ve yahut banka mektuplarile birlikte muayyen olan gün ve saatte Emniyet işleri Umum Müdürlüğü müzayede ve mü- nakasa komisyonuna müracaat etmeleri, (5095) Deniz Yolları işletmesi ACENTALARI Karaköy Te. Köprütağı Mübhi 42367 Sirkeci Ayvalık Sür'at Postası MERSİN vapuru 24 Eylül pazar 17 de idare rıbtımından kalkar. Gidiş ve dönüşte Ça- nakkale, Edremit, Ayvalık, Di- kili, İzmire uğrar. || (5108) Kâradeniz aralık postas CUMHURİYET vapuru 24 Eylül pazar 18 de Galata rıh- tımından kalkarak Zonguldak, İnebolu, Ayancık, Samsun, Fatsa, Gireson, Tirebolu, Gö- rele, Trabzon, Rize'ye Dönüş- te bunlara ilâveten OF, Pulat: hane, Ordu'ya uğrayacak yal: nız Zonguldağ'a ujramıyacak- tır. (5109) Mersin Aralık Postası KONYA vepuru 24 Eylül pazar 10 da Galata rıhtımın dan kalkar. Taşucu, Anamur, Kuşadası ve Gelibolu'ya yal- (5107) Diz eönüste uörer misyonundan: Mst, Mv. kıt'atı için 62,460 ki- ilo sığır eti kapalı zarfla münaka- saya konmuştur. İhalesi 9— 1. teş- rin— 933 pazartesi günü saat 15 tedir. İsteklilerin şartnameyi gör | mek üzere her gün ve münakasa - ya iştirak için o gün ve vaktinden | evvel teklif ve teminat mektup - lariyle İzmirde Mst, Mv. Satın al- wa komisyonuna müracaatları , (3307) (4956) * » # İzmir Mst. Mv. Satın alma ko » misyonundan: Mst. Mv. kıt'atı ihtiyacı o için 238.250 kilo sığir eti kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhalesi 9— 1. Teşrin —933 pazartesi gü“ nü saat 16 dadır. İsteklilerin şart- nameyi görmek üzere her gün ve | münakasaya iştirak için o gün ve İ vaktinden evvel teklif ve teminat mektupları ile birlikte (kışlada Mst. Mv. Satın alma komisyonu - na müracaatları. (3308) o (4957) # » ” İzmir Mst. Mv, Satın alma ko - misyonundan: Mst. Mv. kıt'atı ibtiyacı O için 74.040 kilo sığır eti, kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İbalesi 9— 1. Teşrin —933 pazartesi gü- nü saat 15,30 dadır. İsteklilerin şartnameyi görmek üzere her gün ve münakasaya iştirak için o gün ve vaktinden evvel teklif ve temi» nat mektupları ile birlikte İzmirde Mst. Mv. Satın alma komisyonu * na müracaatları, (3309) (4958) Kiralık oda aranıyor İstanbul ve Beyoğlunun yüksek havadar ve sıhhi mevkiine ve gü- neşli, iyi bir aile içinde döşeli iki oda araniyor. Matbaamızda müracaat R. B. rumuzuna Göz Hekimi Dr 5, Şükrü Birinci Sınıf Mutehassıs Babrâli (Ankara caddesi No, 609 — mmm mm Sahibi: MEHMET ASIM Neşriyat müdürü: 1 Safa VAKIT Matbaası — İstanbul