24 Eylül 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

24 Eylül 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

Sinemalarda belediyenin sıkı bir kontrolü Belediye sinemalara gönderdiği yeni bir emirde bütün noksanların bir hafta zarfında ikmal edilmesi. ni, aksi takdirde kapatılacaklarını | bildirmiştir. Verilen mühlet per- şembe akşamı bitecektir. Evelki gece Beyoğlundaki ba- zi sinemalarda ani teftişler yapıl- mış, geçit yerlerine sandalye koyan sinemalar hakkında zabıt tutulmus tur. Belediye müfettişleri bundan sonra sinemalarda gösterilen ilân- ları da kontrol edecekler, beledi - ye hissesi verilmiyen ilânlar kaldı rılacağı gibi gösteren sinemalar - dan da ceza alınacaktır. ——>e Bursada 25dükkân yandı! Burasada gece sabaha karşı iki saat devam eden büyük bir yan - gın olmuş ve 25 dükkân yanmıştır | Yangin, büyük müşkülâtla sön - dürülebilmiştir. Ateş, tornacı Vahit Efendinin dükkânından çıkmıştır, Yanan | dükânların ekserisi kereste dük - kânıdır. ve askerin | bütün gayretine rağmen İtfaiyenin ateşin | büyümesine sebep dükânların ah- şap olması ve içlerinde kereste ve katran gibi malzeme bulunması - dır. — Satıcıların bağımaları yasak İzmir belediye reisliğinden bü: | tün belediye mıntakalarına bir ta- mim gönderilmiştir. Bunda sabah | leyin şehirde satıcılık yapanların süksek sesle bağırmalarının be s1“) hemehal menedilmesi ve cezalan- dırılması bildirilmiştir. DOKTOR Hafız Cemal Dahili hastalıkları mütehassıs Div» ---h: N. 118 Telefon: 22398 İstanbul İkinci icra memurlu-| ğundan: i Mukaddema Beyoğlunda İstik- lâl caddesinde 252 numarada mu: İ kim iken halen ikametgâhı meçhul | bulunan Herbert Kuinke Efendiye. | Sarraf Yomtov Natan Efendi -! nin zimmetinizde iki kıta senede müsteniden alacağı olduğunu iddi- | a eylediği (iki yüz otuz) Türk li- | rasının temini istifası için aleyhini- ze Beyoğlu birinci sulh hukuk ha- kimliğinden istihsal ve berayi in -| faz dairemize tevdi eylediği 25,7 933 tarih ve 93357 numaralı bac- | zi ihtiyati kararnamesi münderica- tına tevfikan (ve 9334154 dosya I numarasiyle) Beyoğlunda istiklâl Mndeeiinde 252 numaralı dükkâ -| nın üst katında mevcut ve şahsını- za ail ve deynin itfasına kâfi görü” | len eşya tahtı hacze alınmış ve hac zin tekemmülünün müteakip tarafı nıza tebliği muklazi kararname sureti musaddakası ikametgâhı ha- Zırınızın meçhuliyeti hasebiyle teb | liğ kılınamıyarak tebligatı mezkü- ! renin ilânen tebliği karargir oldu- | ğundan keyfiyet malumunuz ol -. mak ve olbaptaki maddeyi kanuni mucibince haczi ihtiyatı kararma - | mesinin tarafınıza tebliği makamı na kaim bulunmak üzere ilânen teb Diğ olunur. (6579) evt dr TL Ya Sİ e Uyari Kitap; gazete ve ER LEY AKBA İL ART TE Anafartalar caddesi LT Her lisanda gazete Laila sai Cİ İG YT CR TK ARİ! Her türlü Fotoğraf lar Kara ea b Trt Tİ İRİ O a e ir rl e Tir Kocaeli Vilâyetinden: Vilâyet Nafia dairesi için istenilen ve aleni münakasaya ko- nuan SÜ adet çadır için verilen den şartnamesi fiat haddi lâyik görülmediğin mucibince işbu çadırların münakasısı 27/Ey- 1ö1/933 Çarşanba günü saat on beşte ihale edilmek üzere bir bafta temdit edilmiştir. Talip olanların mezkür tarihte 188 Jira- lik muvakkat teminatla Vilâyet Daimi Encümenine ve şartname- sini görmek isteyenlerin Vilâyet gar, İ tiyacı için 35 ton i be günü saat 10.30 dadır. | UZ numaralı mağazada manifatu- İ ire) asıl veya musaddak suretle » | .İ rini tevdi eylemeleri, | müflisin borçlularının ayni müd - rını bildirmeleri, | | duranların o mallar üzerindeki hak Baş mühendisliğine müracaat- (5121) Çanakkale Jandarma mektepleri komisyonundan ; | Satınalma Kile 18100 Sade yağı 120000 Sığır Eti 89700V Ekmek 2050 Un Ibale tarihi 28/ 9/933 30/ 9/933 1/10/933 1/10/933 Gün Perşenbe. Cumartesi, Pazar. Pazar. Saat 15 15 1S 15 I — Canakkale Jandarma Mekteplerile Hastahanenin bir se- nelik ihtiyacı o'an beş kalem erzak kapalı zarfla yeniden müna- kasaya çıkarılmıştır. 2 — Teklif edilecek fiat hâddi lâyik görüldüğü taktirde ve yukarıda yazılı gün ve saatlerde Çanakkale Vilâyet dairesindeki komisyonda icra edilecektir. Şartnameler kom'syondan alınabilir. 3 — Talip olanların ihale gün ve saatinde teminat ve teklif mektuplarile komisyona müracaatları ilân olunur. (4976) —— İnhisarlar umum müdürlüğünden : Idaremiz Müskirat Fabrikaları için muhtelif eb'atlarda cem" an “1400, adet Fiçı imaline mahsus suyuna biçilmiş Ak Meşe tahtaları pazarlıkla satın alınacaktır. Taliplerin şartnameyi gör- dükten sonra pazarlığa iştirak etmek üzere W© 7,5 teminatlarını hamilen 30-3. 933 Cumartesi 7 saat 15 de Galatada Alım, (4924) si na'ma Komisyonu ap, Ürezesereplin Ankara M. M. V. Satın i komisyonundan: Ankaradaki dekovil bölüğü ih- | benzin kapalı | ali zarfla münakasaya konmuştur. İhalesi 10— 1. Teşrin —933 salı | günü saat 11 dedir. / İsteklilerin! şartnameyi görmek üzere ber gün münakasaya iştirak için o gün ve vaktinden evvel teklif ve teminat | mektupları ile birlikte Ankarada ! İM. M. V. Satın alma komisyonu | (3306) (4955) » na müracaatları , .. | M.M. V. Satın Alma Komisyo- ! nundan : | Hava kuvvetleri ihtiyacı için 600 | ton benzin kapalı zarfla alınacak- tır. İhalesi 1910/933 perşem- İstekli- lerin şarinamesini görmek Üzere her gün ve münakasaya iştirak için o gün ve vaktinden evel teklif ve teminat mektuplariyle birlikte An- karada M. M. V. Satın Alma Ko-| (3313) (5041) misyonuna müracaatları, Göz Hekimi .S. Şükrü Birinci Sınıf Mutehassıs Babidli (Ankara caddesi No. 60) İflâsta âdi tasfiye ilânı İstanbul ikinci iflâs memurlu - ğundan: Bakırköyde oturmakta ve Sul: | tanhamamında Haçoplu © hanında | racılıkla meşgul Dermeson oğlu Va sil ve mahdumu şirketi ve şahıslar | 11/9/933 tarihinde açılıp TERA Yapiliasına | avar Verilmiş olduğundan: 1 — Müflisten alacağı olanla - rın ve istihkak iddiasında bulunan ların o alacaklarını ilândan bir ay | içinde ikinci iflâs dairesine gele- rek kaydettirmeleri ve delillerini (Senet ve defter hulâsaları ve sa- iflâsı 2 — Hilâfına hareket cezai me- | suliyeti müstelzim olmak üzere! det içinde kendilerini ve borçla » 3 — Müflisin mallarını her ne sıfatla olursa olsun ellerinde bulun | ları mahfuz kalmak şartiyle bunla- rr ayni müddet içinde daire emrine tevdi etmeleri ve etmezlerse mak- | bul mazeretleri bulunmadıkça ce - zaj mesuliyete uğrıyacakları xe | rüçhan haklarından mahrum kala i cakları. | 4 — 30/9/933 tarihine müsadif | cumartesi günü saat 14 te alacak- | ilarn ilk içtimaa gelmeleri ve müf İlis ile müşterek borçlu olanlar ve kefillerinin ve borcunu tekeffül e- den sair kimselerin toplanmağa bakları Ce ilân olunur. (7708) | Bankasının Galata, Yenicami ve Beyoğlu devairi, mu- Osmanlı sevilerin Kipur bayramı münasebe İ tiyle eylülün 30 uncu cumartesi günü kapalı bulunacaktır. Kiralık oda aranıyor İstanbul ve Beyoğlunun yüksek havadar ve sıhhi mevkiine ve gü- neşli, iyi bir aile içinde döşeli iki İ oda aranıyor. Matbaamızda R. B. rumuzuna ! müracaat Anl ii Başmühendisliğin I — Bedeli keşfi “66266,. kuruştan ibaret yaş belinin şosa tamiri ve “7,, menfez inşaatı kapalı zarf usu- lile 11-9. 1933 tarihinden 2-10. 933 tarihine kadar “22, gün müddetle münakasaya konmüuşlur. 2 — Mürakasaya iktidarı fenvi ve itibari mali'erini :sbat eden- ler kakul olunur. Bunun için münakasaya dahil olmak isteyenler. A — Bedeli keşfin “w 7,5 buçuğu 497), lira “45, kuruş vilâyet idarei bususiyesi hesabına Pankaya tevdi ettikleri- ne dair makkuz senedi veya milli bankalardan birinin teminat mektubunu yakut milli esham mukabili Muhasebei Hususiyeden almacak ilmühaberi ibraz etmek lâzımdır. B — Ticaret Odasına mukayyet o'duklarına ve itibari malile- rine ait bir vesika göstermeleri icabeder C— Yanlarındaki ehliyeti fenniye vesikalarını ihale gününden en az “8, gün evvel Vilâyet Başmübendisliğine göstererek müna- kasaya dahil olabileceklerine dair bir ebliyeli fenniye vesikası almaları iktiza eder. Eu “3,, şartı tamamen haiz olmıyanların mü- nakasaya işlisâkları şayanı kakul o'mıyacağından teklif zarfları açılmıyarak kendilerine iade edilecektir. 3 — Talipler 66) No. h münakasa ve ihale kanununun “10,, cu maddesi mucbince ibzar edecekleri kapalı zarfı 2/10/933 T, ve pazartesi günü saat “15,, kadar Daimi Encümen Reisliğine makbuz mukabilinde tevdi edeceklerdir. 4 — Evrakı keşfiye ve projeyi görmek veya daha ziyade ma- lümat almak isteyenler her gün Ankara Vilâveti Nafıa Başmü- hendisliğine müracaatları. (4885) Muhtelif eşya satışı Istanbulda Eminönünde İs. Gümrükler Başmüdürlüğünden: Her Cumartesi Gümrüksüz kontenjansız toptan satış yapıl maktadır. Bu meyanda: 1 —3, 6,13, 20 Temmuz 933 tarihli Milliyet, Cöhuriydi. Vakıt, Son Posta, Aşam ve Akın gazetelerinde 928 mali senesi nihayetine kadar gümrük anbar ve antrepolarında toplanıp 1549 mucibince Gümrük den: iyi olan a- lira olan — nümaralı kanunun muvakkat ikinci maddesi 'P|. resmi, aranılmaksızın, kapalı zarf usulile satılacağı ilân edileni eş- yalardan 10,000 lirayı mütecaviz kıymelteki aşağıda fasılları, cins ve mıktarı yazılı eşyaların satış günleri tebdil edilmiş ve yeni müzayede günleri hizalarına işaret edilmiştir. 2 — Sahlan eşyaların izahatlı listeleri hem İstanbul ve Ga- lata Gümrüklerinde ve bem de Başmüdüriyette asılıdır. ler bü eşyaları Gümrüklerinde de aynen görebilirler. Satışlar şart- name mucibince yapılır. Bu şartname 15 kuruşluk pul mukabilin- de berkese verilir. 3 — Satış İstanbul Gümrükleri Başmüdürlüğünde müteşekkil Satış Komisyonu tarafından yapılmakta olduğundan isteklilerin şartname dahilinde ibzar edecekleri teklif mektuplarını her fasıl için gösterilen Cumartesi günlerinde saat on altıya kadar komis- yon riyasetine verip mukabilinde numaralı bir makbuz almalıdır- lar. Bu saatten sonra vaki olacak teklifat kabul edilmiyecektir. isteyen- 4 — Satışa çıkanlan eşyanın kontenjan müsaadesi alınmış olduğundan ihaleyi müteakip derhal taliplere teslim edilecek- tir. (4993) Tahmin edilen kıymeti Lira Müzayede di 411.933 Fasıl Kuruş Eşyanın cinsi No, 17 Kap adedi 117 14269 06 ipekli mensucat, ka“ difeler, çoraplar, kra- vatlar, atkılar vesair ipekli eşya. Yünlü, ipekli, elbi- seler, çamaşırlar, şap- kalar ve sair yünlü eşya. Muhtelif o san'atlara ait pirinç, demir, alât ve edevat, kablo'ar, teller, düğmeler, sof- ra eşyası, çatal, bi- çak, kaşık ve saire. Vo osbit, o otomobil ve aksamı ve saire, Eczalar, kundura bo- yaları, yağlı, vernikli boyalar, çivitler, ya- zı mürekkepleri, pud- ralar ve saire. Sinema filimleri, sel- Ilgit mamulâtı, oyun- caklar, maden temiz» lemeğe mahsus tozlar, cilâlar ve saire, 11.11.933 212.933 912.933 23-12.934 30-12.933