20 Temmuz 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

20 Temmuz 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

ii ki hi pre EEE — i2—VAKIT 20 TEMMUZ 1934 .... Müfettiş Namzetliği musabaka imtihanı Türkiye Ziraat bankasından ; (6) Müfettiş Namzeti alınmak üzere 11-8. 1934 Cumar- tesi günü saat 9 da Ankara ve İstanbul Ziraat Bankalarmda bir müsabaka imtibanı açılacaktır. Müsabakaya iştirik edecek- lerin (Mülkiye ) veya ( Yüksek Iktisat ve Ticaret ) Mektebinden veyahut Hukuk Fakültesinden mezun bulunmaları ve yirmi ya- şından aşağı, otuz yaşından yukarı olmamaları lâzımdır. Müfettiş Namzetlerine (140) lira maaş verilir. Iki senelik stajdan sonra yapılacak mesleki imtihanda muvaffak olanlar (175) lira maaşla müfettişliğe terfi ettirilir. imtihan programını ve #air şartları havi matbualar Anka- rada Ziraat Bankası Teftiş Hey'eti Müdürlüğünden ve Istanbul ve İzmir Zirast Bankalarından tedarik edilebilir. Talipler bu matbuada yazılı vesikaları bir mektupla birlikte Ankara Ziraat Bankası Teftiş Hey'eti Müdürlüğüne nihayet 26-7-934 Per- şembe günü akşamına kadar göndermek veya bizzat vermek suretile müracaat etmiş bulunmalıdırlar. (3776) Matbaa Sahiplerine Maarif Vekâletinden: 1 — 21/6/934 tarihli ve 2527 numaralı basma yazı ve resimleri derleme kanunu mucibince Türkiyede 2/7/1934 tarihinden itibaren her türlü baskı usulleriyle basılıp neşredilen basma yazı ve resim - lerin beş nüshasının basanlar tarafmdan Maarif Vekâleti emrine ve-| rilmesi mecburidir. 2 — Verilmesi mecburi olan eserler şunlardır: ajans tebliğleri, mec.mualar, kitaplar, risaleler, tah- oyma baskılar (gravür), Gazeteler, sil tezleri, haritalar, Atlaslar, tablolar, her çeşit resimler, sanat kıymetini haiz duvar ilânları, kılavuzlar, krokiler, ve tiyatro piyesleri, cemiyet ve şirketlerce neşredilen ra- plânlar, destan ve şarkı mecmuaları, musiki notaları, dans notaları, porlar, her çeşit kataloglar, takvimler, yıllıklar, yıllaçlar ve muhti- ralar. 3 — Bu eserler, neşirleri tarihinden itibaren en çok on beş gün içinde aşağıda yazılan makamlara makbuz mukabilindeteslim edile- cektir: a) Ankarada Maarif Vekâletinde Derleme memurluğuna, b) İstanbulda Ebussuut caddesi civarında 48 numaralı ilk mek- tepte Derleme müdürlüğüne, <) Diğer vilâyet merkezlerinde Maarif Müdürlüklerine, d) Kazalarda Maarif memurluklarma, 4 — Forma forma, cüz cüz veya cilt cilt çıkarilan kitap ve sa- ir basma yazı ve resimlerin her forma, cüz veya cilt çıktıkça veril- mesi mecburidir, 5 — Verilmesi mecburi olan basma yazı ve resimleri müddeti içinde vermiyenler elli liradan aşağı olmamak üzere hafif para cezası ile cezalandırılır ve vermediği basma yazı ve resimleri aynen verme- sine de hükmolunur. (3810) SATTE Jartilitirler ve fevkalâde tediye şartları sayesinde Veresiye Serinlik (893) Istanbul Gümrükleri baş müdürlüğünden ; Cumhuriyet Merkez Bankasına bedelleri yatırıldığı halinde kon- tenjanm istirdadından ve son tevziatta da kontenjan sırası gelmeme- sinden dolayı gümrükten çekilmiyen ve bedelleri de Bankadan geri almamıyan İtalya eşyası için İstanbul gümrüklerine gümrük beyan- namesi veren tüccarların beyanna meleriyle ait oldukları gümrüklere Üç gün zarfında müracaatları ilân olunur. (4048) Küçük Çiflik Parkı Deniz Kızı Eftalya H. Ve Kemani Sadi beyin iştirakile muazzam sâz heyetine bir kaç zamandanberi rahatsız olan tanburi Salâbattin bey de her akşam iştirak edecektir. F.T 156 Denizyolları İŞLETMESİ Acenteleri oo Karaköy - Köprübaşı Tel.42362 «- Sirkeci Mühürdarzade Han Telefon 22740 Mersin yolu INEBOLU O apuru?? Temmuz PAZAR 10 da Sirkeci nhtımından kalkacak. Gidişte Çanakkale, (İzmir, Küllük, Bodrum, Rodos, Marmaris, Dalyan, Fethiye, Kalkan, Kaş, Finike, (Antalya, (Anamur, Mersine. Dönüşte bunlara ilâ- veten Taşucu, Kuşadası, Geli- bolu'ya uğrayacak yalnız Ana- mür'a uğramıyacaktır. (4040, Ayvalık Sür'at Yolu MERSİN "ppi. Temmuz CUMARTESİ 17 de Sir. keci Rıhtımından kalkacak ve Ayvalık yolunun mutat iske- lelerine uğrayarak İzmire gi- dip dönecektir. (4041) Göz Hekimi Dr. Süleyman Şükrü sabıdli, Ankara caddesi No. 60 Telefon; 22566 Sahibi: MEHMET ASIM Neşriyat müdürü: Refik Ahmet VAKIT Matbaası — Estanbul | | BiRiKTiREN mi mmm m pa DAHAT-EDER | Evkaf Müdürlüğü ilânları | Istanbul Kıymeti Muhammenesi Lira K. 800 — Ortaköyde Dereçikmazı sokağında eski 18 mükerrer ye“ ni ON hı 77,5 metredenibaret kâgir hanenin tamamı. 600 — Ortaköyde Dereçıkmazı sokağında eski 18 yeni 20 No. 232 metreden ibaret ahşap hanenin tamamı. 92 — Üsküdarda Tavaşihasanağa mahallesinde Karacaahmet caddesinde eski 151 yeni 429 Nollı 115 metreden ibaret arsanın tamamı, 2691 — Sultanahmette Üçler mahallesinde meydana nazır 207 metre terbiinde bulunan arsanın tamamı, 30 — Silivrinin Edirne ve İstanbul caddesi üzerinde Hükümet dairesi karşısında 39 küsur metre terbiinde bulunan 1" sanın tamamı, 500 — Mahmutpaşada Sururi mahallesinde Sultan odaları sok” ğında 21-23 No. lı dükkânın tamamı, 600 — Dayehatun mahallesinde Büyük yenihanda İkinci kat 38 No.lı odanın tamamı. 1712 — 122 metre terbiinde bulunan | Sirkecide KarakihüseYif çelebi mahallesinde nöbethane caddesinde 9/11 No.lı 8“ sanın tamamı. yi 945 — Aksarayda Validecamii karşısında 315 metre terbiind€ muhterik yakupağa camii arsanın tamamı. i 1080 — Fatihte Kirmasti maballesinde 206 metre terbiinde Kir masti camii arsasının tamamı. gi 584 — Edirnekapısında Hacı muhiddin mahallesinde Acıç€f caddesinde eski 45:47 yeni 41 No. lı 84 metre terbii”” bulunan arsanın tamamı. de 66 99 Fatihte Haraççımubiddin mahallesinde eski mıhçılar e desinde eski 9,9 ve mükerrer ve tulumba sokağın? 1 No. lı bermucibi çap 22 küsür metre terbiindeki * nın tamamı, bej 4095 — 2047 metre terbiinde bulunan Kadırgada Şehsuvs” mahallesinde Kadırga limanı caddesinde 53 No. ar5* üzerinde mevcut barakanın tamamı. N tur Yukarıda emlâki mahlü'e yirmi gün müddetle ilâna konu Ibalesi Ağustosun 9 cu Perşembe günü saat 15 tedir. Talip pey-akçelerile beraber Mahlülât Kalemine müracaatları. v