30 Ağustos 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

30 Ağustos 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

KE us 16.— VAKİT 30 AĞUSTOS 1934 Askeri terfi listesini neşrediyo: Baş tarafı 14 üncü sapılamızda ralaylığa terfi edenler: Mehmet Bey (Kazancılar). Harita binbaşılığından kayma- kamlığa terfi edenler: Salâhattin Ahmediye, Ziya Kapıağzı, M. Şükrü Değistan, Ahmet Davutpaşa, Zekâi Beşik- taş, M. Cemal Üsküdar, Cemal Galata, Demiryolu mülâzimliğinden bi- rinci mülâzim olanlar: Selâhattin (İstanbul), Niza- mettin (Pereştine). Harita yüzbaşılığından binba- şı olanlar: Etem Harput, Sadi Elmalı, Mahmut Koca Mustafapaşa, Harita birinci mülâzimliğin - den yüzbaşı olanlar: Tahir İstanbul, İsmail Hakkı Üsküdar, Harita mülâzimliğinden birin- ci mülâzim olanlar: Hayri Üsküdar. Otomobil binbaşrlığından kay- makam olanlar: Seyit Karahisar. Otomobil yüzbaşılığından bin- başr olanlar: Hamdi Yenice, Otomobil birinci mülâzimli- ğinden yüzbaşı olanlar: Hilmi İsparta, Nakliye (okaymakamlığından miralay olanlar: Veli Bayazit, Nakliye mülâzimliğinden bi - rinci mülâzim olanlar: istKâzm Edirne, Nurettin Er - zurum, İbrahim Söke, Süleyman Bozkır, Nihat Erzurum, Nuri Edirne, Bahri Aadapazarı, Rı- za İstanbul. Fen ve sanat, kaymakamlığın- dan miralay olanlar: Tevfik (Sıvas), Sayit (Çankı-| rı), Cemal (İstanbul), Musa (Se- lânik), Fen ve sanat, binbaşılığından kaymakam olanlar: Ahmet (Gelibolu), Muharrem (İstanbul), Osman (Çankırı). Fen ve sanat, yüzbaşılığından binbaşı olanlar: Cavit Topkapı, Remzi Selâ- nik, M. Remzi Çanakkale, M, | Sadettin Aşıkpaşa, Askeri fabrikalar kaymakamlı- ğmdan miralay olanlar: A. Seyfi Edirne, Emin Edirne. | Askeri fabrikalar binbaşılığın- dan kaymakam olanlar: Ferit (Vefa), Nuri (Çokurçeş: me). i (Askeri fabrikalar yüzbaşılığın- dan binbaşı olanlar: Hayri — (İstanbul), Davutpaşa). Askeri fabrikalar birinci mülâ. zimliğinden yüzbaşı olanlar: Rıza Bursa. Levazım O kaymakamlığından , miralaylığına terfi edenler: Bahaettin (Vodine), M. Arif (Halep). Levazım binbaşılığından kay - makam olanlar: A. Bican (Fındıklı), Hamit (Do- Zancrlar), Hüsamettin (Görbak- kal), Remzi (Çankırı) (OAhmet (Unkapanı), Tevfik (Erzurum), Haydar (Beşiktaş), Nurettin (E- dirne, Mustafa (Samsun, Şevket! (Kıztaşı), Ihsan (Çanakkale), İs- mail Hakkı (Çankırı), Mustafa | (Hasköy) e .Hamdi (Valideiatik) “m si ia Fahrettin Hibe), Abidin meni Cemal (Aydın). Levazım yüzbaşılığından binba- şı olanlar; Ahmet (Trabzon), Hüseyin (Gebze), İsmail (Edirne), Lütfi (Kütahya), Hamdi (Yozgat), Servte (Üsküdar), şiktaş), Ali (Cerrahpaşa), Şa- habettin (Mimar Sinan), Mem- duh (Edirne), A. Fethi (Koca Mustafapaşa) Necip (Manastır), Kâmil (Ayasofya), Sayit (Van). Levazım birinci mülâzimliğin- den yüzbaşılığa terfi edenler: M. Tevfik Bey Bursa, Levazım mülâzimliğinden bi - rinci mülâzimliğe terfi edenler: Hüsamettin Eğirdir, Abdur - rahman Konya, Cevdet Üsküdar, Saim İstanbul, Fehmi Edirne, H Sabri İstanbul, Muammer Ohri, Mahmut Antalya, R. Niyazi Bur- sa, Tabip kaymakamlığından mi- ralaylığa terfi edenler, N. Zeki Kastamonu, Şaban İs- tanbul, Raşit Küçükpazar, Azmi Sivas, A. Şekip Antep, A. Neca- ti Tekirdağ, Ş. Fikri Kazan, Ni- hat Beşiktaş, Kâzım Trabzon Beyler, Tabip binbaşılığından kayma- kamlığa terfi edenler: ; A. Kemal Ordu, Hüseyin İz- mir Beyler, Tabip yüzbaşılığından binba - şılığa terfi edenler: M. Niyazi İstanbul, M. Mem- duh Bursa, İbrahim İstanbul, M. Tevfik Aydın, M. Sadetitn İsatn- bul, Gıyabetullah Ejderhan, 5S. Sami Antalya, M. Cemil İstan - bul Beyler. Eczacı kaymakamlığından mi- ralaylığa terfi edenler: M. Ragıp Diyaribekir, Suphi İstanbul, Osman Boyabat, A. Nazmi Bakırköy Beyler. Eczacı bnibaşılığından kayma- kamlığa terfi edenler: 5. Nuri Erzincan, A. Vasfi Erzurum, İH. Süreya İstanbul A Nuri Girit Beyler. Eczacı birinci mülâzimliğin - | den yüzbaşılığa terfi edenler: M. Celâletin Kalkandelen, H. Nurettin İstanbul, Necati Lokça Beyler. Kimyager binbaşılığmdan kay- makamlığa terfi edenler: M. Tevfik Haydarpaşa, H. Niyazi İstanbul Beyler. Kimyager birinci mülâzimli - | ğinden yüzbaşılığa terfi edenler: M. Nermi İstanbul Bey. Dişçi yüzbaşılığından binbaşı» lığa terfi edenler: Sadrettin Bey Nişantaşı. Baytar kaymakamlığından mi- ralaylığa terfi edenler: H. Hamdi Kayseri, İsmail Ka- racaahmet, Ali Bosna, Arif Üs- küdar, M. Hamdi Taşlıca, M. Nuri Selimiye, Halit Akhisar, Beyler. Baytar binbaşılığından kayma- kamlığa terfi denler: M. Alâettin Bev Kadıkör. Baytar yüzkesıliğından binba- şılığa terfi edenler: Camil Petankel, bul, $. Nezihi İstanbul, Ibrahim Girit, Cevdet İsatn- Pürgot. İhsan Hasan Trkirdağ. ". Vak... Refik (Be- | | Tahsin, İ Mahmut Hulüsi, M. Nazim Amasya, | liç, İrfan Üsküp, Ürfeki Aydın, Ferit İstanbul, Mergup Sinop, Zahit Karahisar Necati İstaribul, Sıtkı Karaburun, Hayri Denizli, Sadık İstanbul, A. Rıza Üskü - dar, Nazmi Amasya Beyler. Jandarma Binbaşılığından kay» makamlığa terfi edenler: 701 Şakir, 714 Muhittin, 646 Şükrü, 2598 Mehmet Salih, 732 Refik, 752 İbrahim Sırı, 720 İ Şevket Turgut Beyler, Ziya (Yakova), Fevzi (Edirne), | Jandarma yüzbaşılığından bin- başılığa terfi edenler: 1637 Ömer, 1594 Hüseyin Hüsnü, 2635 Hulüsi, 2641 Ce- iâlettin, 1703 Hüseyin, 1253 Abdülhamit, 1536 Mehmet Ad - nan, 1704 Mitat, 2060 Hüsnü, 2092 Cafer Tayar, 2053 Hilmi, 2064 Haşim, 2135 İbrahim Ni « yazi, 994 Şefik, 1555 Süreya, 2885 Sezai, 2101 Hamdi, 1624 Hasan Tahsin, 1534 Nail, 1680 Hamdi Korkut, 1696 Ahmet Cü- neyt, 1987 Rifat, 2003 Hasan 2098 Şerafettin 2024 A- ziz, 1988 Riza, 2027 Osman Ga- zi, 2030 Hamdi, 2031 Recep Re- cai, 2032 Riza Zer Hilmi, 20144 Necati, 3265 Sıddık, 2248 Necip Beyler. Yüzbaşılığa terfi eden birinci mülâzimler: 3223 Hulki, 3285 Zahit, 3405 Asım, 2478 Necdet, 2543 Avni, 2740 Murat, 3127 İzzettin, 3506 Sait, 3110 Müştak, 3107 Tahir, 3186 Sabri, 3271 Hüsnü, 3383 Abdürrazzak, 3150 Kâzım, 3304 Fethi, 3384 (Şefik, 3207 Ali, 3376 Hulki, 3498 Abdüllâtif, 3329 Ahmet, 3346 Remzi, 3478 Hikmet, 3577 Asım, 3262 Cev- det, 3352 Kâmil, 3326 Ziyaet - tin, 349 Salim, 345 Ali Rıza, 3456 Şükrü, 3460 Sait, 3576 Hüseyin, 2702 İsmail Hakı, 3292 Cezmi Beyler. Mülâzimlikten birinci mülâ - zimliğe terfi edenler: 3338 Nurettin, Tevfik Beyler. İkinci sınıf muamele memur - luğuna, Bey. Altıncı sınıf muamele memur- luğuna 1914 Kâmil Bey, Üçüncü Sınıf hesap memurluğuna 1869 üçüncü smıf hesap memurluğuna 2381 Yusuf, 267 Salih, 2609 Mahmut, 2611 Abdurrahman, 2616 Veysel, 19345 Rüştü, 1950 Mustafa Bey- ler, ş Beşinci sınıf hesap memurlu - ğuna, 3514 Mitat, 3515 Emin, 3516 Hilmi, 3517 Abdurrahman, 1518 Recai, 1362 Sabri, 3563 Mehmte, 3564 Ferhat, 3556 Mus- tafa, 3566 Şerif, 3567 Mehmet, 3569 Yusuf, 3570 Talip, 3571 İsmail Hakkı Beyler. altıncı amıf | hesap memurluğunaterfi etmişler- | dir. İkinci sınıf hakimliğinden bis | rinci sınıfa terfi edenler: | M, Rasim Seniçe, M. Münir Selânik, M. Emin Serfiçe Beyler. Üçüncü $ınıf hekmilikten ikin- ci sınıfa terfi edenler: İsmail Hakkı Bey Beşiktaş, Dördüncü smıf hakimlikten ü- çüncü sınrfa terfi edenler: Fazlı Necip Giteson, Haydar İstanbul, Ali Riza Sivas, Mus vefa yum hmi rr İ murluğundan, üçüncü sınıfa tefi 397 Ahmeti 3653 Mahmut Ekrem | Beyler. ! Beşinci sınıf hakimlikten dör- | düncü sınıfa terfi edenler: M. Fahri Ankara, M. Sadık Yanya, Selâmi İzmir Beyler. Altıncı sınıf hakimlikten be - şinci sınıfa terfi edenler: H. Akif Bey Trablusgarp. Üçüncü smıf askeri muallim - Hikten ikinci amıfa terfi edenler: İsmail Bey Filibe. Altıncı sinif hesap memurlu - ğundan beşinci sınıfa terfi eden- | ler: Aziz Kayseri, Eşref İzmit, Sü- leyman Kırşehir, Hakkı Gümül- cene, Ahmet Bağdat, A. Fevzi Van Beyler. Yedinci sınıf hesap memur» luğundan altıncı sınıfa terfi eden- ler; Hayri Edirne, Hasan Tahsin! Kayseri, Hayrettin Erzincan, M. Kayseri, Hayrettin Erzincan, M.| Nadir Zile, M. Hilmi Çerkeş, İs -! mail Hakkı Konya, Mehmet Kay. seri, Osman Erdek, Recep İsparta, M. İhsan İstanbul, (Abdülkadir Bosna, A. Vasfi Erzincan, Haş » met Gerede, Sabri (Kütahya, O. Nahit İstanköy, A. Ahmet Gerzen, | Mustafa Malatya, Hasan Siirt | Beyler. Üçüncü sınif muamele mertur “ luğunad, ikinci sınıfa terfi eden- ler: Şeref Karacasu, Mehmet Dimo- toka Beyler. Dördüncü smıf muamele me - edenler: M. Celâleddin Kabasakal, Ti - mur Kafkasya, 5. Ziya (Harput, Ramazan Hanya, M. Ihsan Fın - dıkhı, Lütfü İsparta, F. Naci Trab- İvs garp Beyler. Beşinci smıf müsmele memur- luğundan dördüncü (sınıfa tefri edenler: M. Nuri Tınova, Mustafa Erzu- rum, Veysi İstanbul Beyler. Altıncı smıf muamele memur - luğundan beşinci smıfa terfi eden- ler: A. Kemal İstanbul, Bahaettin Erzincan, Bahaettin İstanbul, Sa- im Zeybek Beyler. Yedinci sınıf muamele memur - luğundan altmci sınıfa terfi eden- ler: M. Ragıp Konya, Halil Van , Semih İstanbul, Kâzm (Selânik Beyler. Yedinci sınıf tüfekçilikten al - tıncı sınıfa terfi edenler. Sami Gerede, Ahmet Giresun, Hasan Basri Manastır, İsmail Hak kı Erzurum, İsmail Balıkesir, M. Şerif İstanbul, Hüsnü Şam, Tahir Trabzon, Ahmet Niğde Beyler. Beşinci sınıf muzika muallim- liğinden dördüncü sınıfa terfi e- denler: Mehmet (Hasköy, Hüsnü Selânik Beyler, Yedinci sınıf muzika muallim- liğinden altıncı sınıfa terfi eden- ler: Necip Bursa, Süleyman Erzu * rum, Talât Edirne, Namık Kemal Bozöyük, Hüseyin Hüsnü İzmir, Mehmet Sıtkı Üsküp, İbrahim İs « tanbul, İsmail Hakkı Edirne, Ri-| za Selânik Beyler. Riyaseti cümbhur beşinci | sınıf Hüseyin muzika muallimliğinden dördün- cü sınıfa terfi eden: 23 e) Yenişehir sayi muzika mualimliğinden nıfa terfi edenler: Ihsan Bey İstanbul. Riyaseti cümhur yediği muallimliğinden altıncı sınıf | fi edenler: 1, Bürhanettin İstanbul, ? mi İstanbul, Fethi İstanbul ler. | Dördüncü sınıf rasat | İ ğuna terfi edenler: Ahmet İzmir Bey. Altıncı sınıf imambati <ı sınıfa terfi edenler: M. Fevzi Hopa, Osman Nuri Ankara Beyler. Yedinci sınıf ini tıncı sınıfa terfi edenler: Ali Riza Çengelköy, İstanbul, ibrahim Girit Beyi” Yedinci smıf demirci ust: dan altıncı sınıfa terfi Tevfik İstanbul, Hüseyit sa, Mustafa Serez, Ali Mehmet İstanbul Beyler. Beşinci sınıf kamacılıkta düncü smıfa terfi edenler: A. MuratBey. İstanbul Yedinci sınıf kamacılıkta tıncı smıfa terfi edenler: Mehmut Gerede, A. Remzi” | tm, İsmail Hakkı Mürefte, İstanbul, Osman Nuri (İst Feyzi Samsun Beyler, Yedinci sınıf saraç dan altıncı sınıfa terfi Ahmet Bey Kandiye, Yedinci sınıf nalbant dan altmcı sınıfa terfi edefi İsmail Geron; 1. Etem Eri Yüsuf Niğde Beyler, Deniz güverte binbaşılı; kaymakamlığa terfi edenleri Fehmi İstanbul, Seyfettis kapanı, Hidayet Kavaklı, Galata, Rahmi Tekirdağ, Fe Vefa, Kâmil Atina, Ziya S ho Beyler. Yüzbaşılıktan binbaşılığa * edenler: Rifat Edirnekapı, Sadık paşa, Tacettin Kasımpaşa, K' lettin Kasımpaşa, Sabri Şeh başı, Abdurrahman Kesm Selâhattin Üsküdar, İzzettin kapanı, Müfit Göztepe, Sür” Üsküdar, Kenan İzmir, P Heybeliada, Seyfettin Fatih, lil Galata, Saim Çemberlitaş, 4 zi Kadıköy, Saim Aksaray, malettin Taşkasap, Süreyya F sımpaşa, Nasır Kasımpaşa, K lettin İstanbul, Fevzi Azmi Giresun, Rüstem (Yaf! Hakkı Kasımpaşa, Mehmet ” mene, Mehmet Bursa, Kenar | srımpaşa, Rüştü Hasköy, Kasımpaşa, Münir İstanbul, ' Kasımpaşa, Hulusi Firuzağa, al mün Çanakkale, Kenan Hüsrev Beyler, Güverte birinci mülâzemliği dan yüzbaşılığa terfi edenler Nazım Kadıköy, Necdet Nif taş, Bürhanettin Unkapanı, Ri Syülemaniye, Necdet Nişantafı mil Beylerbeyi, Ferit vi Barbaros Kadıköy, Niyazi Gö Kenan Kadıköy, Mahmut Top ne, Salühattin İstanbul, Rauf İ tih, Şevket Üsküdar, Gi Kadıköy; Nojat Manisa, HÜ” Hikmet Kasımpaşa, Burhu Kasımpaşa, Burhanettin Sul! lim, Alp Musul, Zeki İsi Sonu yarın