29 Ekim 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 19

29 Ekim 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 19

özetini FOARIMAN GEÇİDİ vi inu per Beyoğlunun en büyük ve en asri mağazalarıdır. Bütün mallar fiyatlarile sergi halinde teşhir edilmiştir En son modaya muvafık bütün mevsimlik çeşitlerimiz tamamen hazırdır. Fiyatlarımız bugüne kadar emsali görülmemiş derecede ucuzdur Hanımlara Eşarplar Son moda desenler- de eteprime Krep | A birmandan, 200 XY İ kuruştan itibaren Eİ ile işlenmiş Eşarplar ta dın Şapkaları modellerde Kadifeden YA tavşan tüyünden —. Podösüet Kadın Pore Hanımlara el çantaları Son moda Yaka ve kol garitürü için Tilki, karakül v. İ 2. Zengin kürk çeşit leri Tilki kürkleri ve müntabap çeşitlerde 19 Hradan idbaren Kadınlar ve Erkekler için Şemsiyeler En zengin En son moda mantoları Birman ve ma | rokenden elbise- ler Diyagonal veyâ bukle ku- maşlardan gayet şık ve zarif ve ucuz Asri Bereler Seğitlerde ucuz fiyatlar > çeşitlerde Önlükler — Uruştan itibaren ya İpeklil im “sala a K. Ipi ğ ekeni Gi Sita İKARLMAN GEÇiD kemerleri) Muhtelif ve orjinal şekillerde Muhtelif renklerde Rekabet kabul etmez 88 p Plâkları Son moda kuruştan itbarenl fiya tlar sen çeşit 125 kurustanitibaren Trikotajlar Jaketler 300 itibaren ve Bluzlar, Jileler, kuruştan Hepsi 88 kuruşluk eşya Kadın el çantaları Maroken erkek para cüzdanları Alpaka sigara tabakaları Mürekkepli dolma kalemler Bilezikler Yüzükler Broşlar Kolyeler Süngerler 12 adet batist beyaz mendil Küçük masa saatleri Altı adet kolanyalı arko sabunu Gümüşlü hamam tasları Çocuk oyuncakları Şayanı hayret bebekler Bebek karyolaları, raketler Kaşkorseler Yemişlikler Kılaptan işlemeli terlikler İpekli kravatlar Tuvalet takımları BEBESEBBEREERBELEREREE Erkek eşyası Kuruş Zefir gömlekler 2 yakasile beraber 195 Oksfort marka spor gömlekler Dayanık cins fane- liâdan pijamalar El ile işlenmiş yün kazaklar 210 325 325 Sahibinin Sesi Asri dans ve şarkı Glase eldivenler Mosköter, beyaz, siyah, kabve rengi 190 kuruştan itibaren Fantezi süed müşköter eldi- venler Beyaz, lâcivert ve kahve renklerinde 190 kuruştan itibaren Erkeklere Napa marka Eldivenler Kuruş 88 200 kuruş Kuştüyü yastıklar 12 adet su bardağı 6 adet çini tabak Berndorf marka 6 adet kahve kaşığı Alâ porselenden 6 adet kahve fincanı İki adet el havlusu (eponj) Tül He işlemeli kombinezonlar 6 adet mutbah bezi 12 adet iyi cins çay peçetesi 3 çift pamuklu çorap 2 çift Derbi marka çorap Bagetli kadın ipek çorabı 2 çift merserize kadın çorabı Fildekos kilotlar 2 adet pamuklu triko Sedefli ve gayet lüzumlu çakılar Losyonlar, kolonyalar, parfümler, büyük şişelerde Erkek ve kadınlara para çantası Jartiyerler Askılar (Basgues) bereber " BERRE eaazp İsERERgzzzzi Çocuk Eşyası | Muhtelif eşyalar Yünden örme kostüm- mantolar Puloverler 325 kuruş Yünlüler Mantoluk (spor) metrosu 35 1 kuruş Elbiselik her renk yünlü kumaşlar metrosu 190 kuruş En son moda Mantoluk ve elbiselik sair bir çok yünlü kumaşlar ler 325 kuruştan iti- baren. Fanelâ pija- malar 200 kuruş JAKETLER 200 kuruştan itibaren BEBE FISTANLARI 125 kuruş Hanımlara İpekli çorâplar Asri renklerde merse rize ve yün çoraplar Her marka ve her renkte çoraplar | Zucaciye Dairesi Porselen mamulatından yemek tabakları, fin- canlar, (o yemişlikler, kompostoluklar, çiçek- Hamam Burnuzları Her renkte ve gözel biçimlerde, Eponjdan yapıl mış E! havluları Masa için muşamba URTÜLER Deve tüyü Battaniyeler Çok dayanıklı ve yumuşak HASE Korseler ve saire Eİ işi filtire Iç çama- şırları. Kombinezon ve külot ipekli jarseden Büyük intihap Tire, pamuklu ve yünlü her cinsten kilotlar faneld pijamalar 200 Kuruş Erkek için likler, bardaklar, çay takımları ve saire... » Beyoğlunün İstiklâl ve Tepebaşı gibi iki büyük ve mühim caddesini 1 birbirine rapteder. Herkes Gaçitten serbestçe geçer ve sergileri gezip dolaşabilir. Eşya pamuklu ve yünlü iç Fanelâları Her yerden ucuz fiyatlar almak mecburiyeti yoktur.