18 Haziran 1930 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

18 Haziran 1930 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

Sahife & Zaafı umumi, kansızlık, romatizma, YARIN — 4HASAN KUVVET ŞURUBU Avrupada birinciliği diplomalarla musaddaktır. sıraca, kemik, damar, göğüs, ademi iktidar, verem, sinir, hastalıklarına nafidir. Sol hastalıklı çocuklar, ihtiyarlar, büyükler her mevsimde istimal edebilirler. 60 kuruştur. Hasan Ecza deposu, Ö!üm habercileri / Haşarat' muzahrafat arasın da takessür adarler, pislik- ten hoşlanırlar, naklett ri mikropları yeme sirayet ettirirler. Onlar öldürmede öldürünüz Filti istimal ediniz. ve bi Flit sinek güve, karır . Daha /vç'albuh - öldürür Umumi Deposu : J. BERT ve ŞÜREKÂSI İstanbul : Galata Voyvada Han eeet gee RE S EE NN Ve Seğa Müzayedeye vazolunan emlâk M 1 — Yenikapıda kâtip Kasım mahallesinde orta sokakta 16-32 No. hane, — Beyoğlunda Kamerhâtun mahallesinde Kızılcık sokağında 24 No. hane. 38 — Kasımpaşada Camlikebir mahallesinde Türabi baba soka- ğında 5 No. dükkân, 4 — Çamlıca civarında Umraniye karyesinde Alemdağı cad- desinde 68 No. fevkinde iki odalı dükkân. B — Hacapaşa Karaki Hüseyinçelebi Nöbethane 11 No. arsa. 6 — Hocapaşa İbnikemal caddesinde 45-43 No. arsa. 420 Müddeti müzayede: 18 Haziran 930 dan © Temmuz 930 çarşamba günü, Balâde muharrer emlâk kiraye varileceğinden müzayedeye vazo- lunmuştur. taliplerin yevmi ihale olan soa günün saat on dört bu- çuğuna kadar şartnameyi okumak ve teminatı muvakkate ita ede- rek müzayedeye iştirak etmek üzere İstanbul Evkaf müdürlüğünde vakıf akarlar müdürlüğüne müracaatleri ilân olunur. Eysaf ve müştemilâtı müddet zarfında müzayede odasına raporlarını görebilirler. Sultan Ahmet 1 İnci sulh hakimliğinden : Aleksi efendi tarafından Şeh- zade Başında Kemal paşa soka- ğında 1 numaralı hanede mu- kim Şefik patâ ailesi Nafia ve kerimesi Zebra hanımlar aleyhine ikame olunan 54 lira 50 kuruş alacak davasının ceryan eden mahkemesinde müddeinleyhima Zehra va Nafia banımlara tas- dik kıliınan davetişede müddei aleyhümanın ikametgâhları meç- bul oduğu mubaşir ve hey'eu ihtiyariyesi — tarafından — anlaşıl- mış ve bermücibi talep ilânen tebliğat icra kılındığı halde ica bet etmemiş olduklarından ve zirdekl mühürleri kendilerinin oldugu tatbikat icrasile anlaşıla- rak ve muameleli giyap kararı- " hakkinda malümat alımak isteyenler bu müracaat ederek ecri misli nın bir ay müddetle tenfizine karar verilmiş olmakla tarihi ilândan itibaren yani 19-1-930 cumartesi saat 10,30da mıhl.— meye gelmedikleri takdirde bor- cu kabul eylemiş nazarile bakı- lacağı hakkında tebliğ makamı- na kaim olmak üzere ilân olunur. İstanbul üçücü icra da- iresinden Bir deynin temini mahcuz ve paraya çevrilmesine karar verilmiş olan eşyayı beyti- ye bu ayın ondokuzuncu perşen- be günü saat onbirde küçük Mu- zıimninde | *tafâ paşada Ali bey caddesinde |-10 Bumaralı hanede açık artırma | İ İ üsülile satılacağından talip olan-Ef ların mahallinde memuruna mü- racaatları ilân olunur. | rilecek gayri | duğu: Tahtında iki bap dükkânı | müştemil bir bap apartımanın üçte |Doktor A. kutiel Muayenehane ve tedavii elektriki laboratuvarı. Karaköy caddesi 34 topçular Gayrı menkul malların | açık artırma ilânı İ İstanbul 4 üncü lcera memur- luğundan : Açık artırma ile paraya çev- menkulün ne ol- biri. Gayri menkülün bulunduğu mevki, mahallesi, sokağı, marası: Demirkapı Emir m. yeni ma- balle sokağında atik 2,6,6, No. lu Takdir olutan kıymet : tama- mi - 30150 - İira. nu- Artırmanın yapılacağı, yer, gün, saat : Jİstanbul 4cü icra | dalresi 12/7/930 t.s. 14 ilâ 16 ya aadar. 1 — İşbu gayri menkulün artırma şartnamesi 1/7/980 ta- rihinden itibaren — No. ile İstanbul dördüncü icra dairesi- nin muayyen Nnumarasında her kesin göre bilmesi için açıktır. İlânda yazılı olanlardan fazla | malümat almak isteyenler, işbu şartnameye ve 929/237 dosya nu- marasile memuriyetimize müra- caat etmelidir. 2 Artırmaya içtirak için yukarıda yazılı kıymetin yüzde | yedi teminat gösterilecektir. 3 — Hakları tapu sicilile sa- bit olmayan ipotekli alacaklılar- la diğer alâkadarların ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masrafa dair olan iddialarını işbu ilân tari- hinden itibâren yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile birlikte me- muriyetimize bildirmeleri icap eder. Aksi halde hakları tapu sicilile sabit olmayanlar satış bedel'nin paylaşmasında hariç kalırlar. 4 — Gösterilen günde artır- maya iştirak edenler artırma şartaamesini okumuş ve lüzumlu malümatı almış bunları temamen kabul etmiş ad ve itibar olunur- lar. Üstünde bırakılan gayri men: külün bedeli zamanında veril- mezse gayri menkul ikinci bir artırma ile satılır ve bedel farkı ve mahrum kalıman yüzde bet faiz ve diğer zararlar ayrıca hükme hacet kalmaksızın me- muriyetimizce — alıcıdan — tahsil olunur. Beş numaralı fıkradaki şart tahakkuk etmek kaydile üç defa bağırıldıktan sonra gayri menkul en çok artıranın Üt- tönde bırakılır. Şart tabakkuk etmezse artırma geri birakılıp alıcı taahhütlerinden — kurtulur. ve teminatta kalkar. 5 — Arttırmanın birinci veya ikinci olmasına ve gayrı menkule tealluk eden kanuni hakka ve satışın tarzına göre diğer şattlar. Artırma ikincidir birinci ar- tırmanın en son bedeli sekiz bin liradır peşin para ile satılmakta- dır. vergi, belediye vakıf icare yüsumu müşteriye aittir. — Yazılan emlâkin üçte birhis- sesi yukarıda gösterilen 12-7-30 tarihinde — İstanbul 4üncü i€ra memurluğu odasında işbu ilân ve gösterilen —arttırma şartnamesi F | Kâtibe Ha Gazete idarehanesinde çalı; yazar yazısı g Hariyan TMELARLEMTATAMATMTEURDAİ gun genç kızlar ve delikanlılar, nım arıyoruz: ştırılacak Yeni harfleri okur ve güzel Hesap ve Daktilo yazısını bilen bir hanıma ihtiyaç vardır. Ankara caddesi Avni efendi apartı- manı Anadolu Ajansı İlânat şubesinde, Nihat beye müracaat. TADEMArE KA Baş uğrdan ÂAsp irin ımmprimclcri * Üe tedovi Yalnız kırmız bs ambalâjına dikkat Ve olunabilir. ndirollu hakiki bu markayı P—— BUYUK TAYYARE PİYANGOSU (6) ıncı keşide 11 Temmuz 1930 D. Büyük ADIR ikramiye 200,000) Liradır «100,000» 140,000», « Ayrıca ; 450*000», Liralık bir mükâfat ile 25,000», 4«10,000» İiralık Büyük ikramiyeler vardır... Hiç kazanmamış Numarala! verilecektir. ra “30, zar Lira teselli mükâfatı Bi]etler; Bayilerden Temmuzun yedinci günü akşamına kadar talep edilmelidir. '-— Veresiye İzmir terzihanesinde son moda, ehven flatlarla, son derecede — sühületli yeraitla erkek ve kadın kostümler serian imal olunur. Ankara caddesi Vilâyet karşısında No. 17. MUSTAFA ve KEMAL , Usküdar İstanbul 6 inci icra memurluğundan; Sergis efendiye borçlu Halil | Nuri B. zimmetinde matlubu bu- lunan mebaliğin temini istifası içinmahcuz bir adet singer nakış Ve dikiş makinesinin 22-6-930 tarihine müsadif Pazar günü GÜsküdarda Bit pazarında saat onda furuht edileceginden talip olanların mahallinde hazır bulun- durulacak memura müracaatları dairesinde satılacağı ilân olunur. ? ilân olunur, mdır Sirkecide Liman hanı kargı- | sında Kırzada be hanım İi hanında 16 nu- | maraya müracaat. ge ee | “YARIN.IN TAKVİMİ Haziran ÇARŞAMBA Senei 18 Hicriye Senei | g. | Güneş | Öyle 1215 | İkindi 16,15 [ Akşam 1943 | 4:28 | İlkcindi Akşam 12,00 Yetsı — 2,04 İmsak — g,24 Ruzı Hızir 44 8,33 Yatı 21,47 İm: 2,08 Muharrem 20 | !Mıı'ul Müdürü:Süleyman Tevfik Â