20 Haziran 1930 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

20 Haziran 1930 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

- Ç HASANKOLONYASI Müstahzar, 90 derecedir. Dünyada mevcut bütün mütemeddin memleketlerin ıtriyat mütehassısları esana YARIN fabrikaları Hasan : Limon çiçeklerinden kolonyasının enfes ve ruhnüvaz kokosu karşısında lâl ve hayran kalmışlar v2 bu nefis Şark müstahzarımı — külliyetli sipariş etmektedirler, Memleketimizin ve ecnebilerin en kibar zevatı Hasan kolon yat! iştimal etmekte olup daima sahibini tebrik etmektedirler. Hastalara hayat ve şifa verir, Baygınlık, sinir, heyecan, baş ağrısı, çarpıntı zamanlarında arkadaşıdır. Fiatlarda müthiş tenzilât yapılmıştır. 35, 60, 110, 200 kuruşluk şişelerde satılır. Hasan Ecza deposudur. ZP YERL ECTETR M ETEMERM CA Emniyet Sandığı . ğ J z 281 255 5 490 Ş - E: BĞ 1185 zayedesi ilânı Borçlunun ismi Kati karar Merhunatın cins ve nev'i ile mevki va müştemilâtı tecimaniyel sokağında eski ve yeni 2 Dumaralı dört yüz aşşından ibanet muhtenik hane arsa- sının tamamı, Mün. Diktenahi 650 Hasköy'de Halıcıoğlun'da Turşucu mahallesinde eski Kumbarkane ve yeni fabrika sokağında eski 131 mükerrer ve yent 8 elyevm 6 numa- ralı yüz bes arşın arsa üzerinde bodrumdeki oda ile beş oda iki sofa bir çini taşlık bir sarnıç bir kuyu bir mutşak ve on beş arşın aralığı havi ve tamire muhtaç bir hanenin tamamı, Haçator EFf. varisleri Haykanuş Simavon ve Mahiyel 1020 10888 Lâlelh Kızılttaş mahallesinde Eşbe sokağında eski 10 No, li altmış arşın arsa üzeninde kâr-” | gir iki buçuk katta zemin katında bir yemek odası bir mutfak bir kuyu bir merdiven altı birlaci katta mukaddema dükkân elyevm sofa şeklinde bir mahal olup önü tahta kepenk- lidir. Arkada bir ufak sofa üzerinde bir oda bir halâ üstkatta iki oda bir sofa bir halâ ve on beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Lâzari Ef. 758 16814 Kanlıcada Fıstıklı sokağında eski 18 mükerrer ve yeni 14 numaralı yüz elli arşın arsa üzerinde ahşap üç katta biri ufak ve biri sandık odası ol- mak üzere sekiz oda iki sofa bir malta taşlık ve avluda bir kuyu ve kırk arşın üzerinde harap bir mutfağı ve seksen arşın üzerinde bir katlı bir oda bir sofa ve dört yüz altmış altı arşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı. Nazife H. 1189 17079 Kumkapıda Çadırcı Ahmetçelebi mahallesinde Asmalı sokakta eski 7 ve yeni © numaralı elli dokuz arşın arsa üzerinde kârgir üç buçuk katta birinci katta bir mermer avlu bir mutfak bir sarniç oda içinde iki dolap ikinci üçüncü kat- larda birer oda birer sofa birer halâ ikinci ka- tap bir adaşında üçüncü katın sofasında birer yük dolap üçüncü katta bir şahniş en üşt katta bir tavan arası çir sofa sofada yük bir balkon bir daraçalı bir haaenin nısıf hissesi. Cabir B. 385 171650 Uzun çarşı Yavaşçaşahin mahallesinde Gaznevi 9ği 17029 Sarıyer'de eski Mehmet efendi sokağında eski 11 ve yeni 19 nu maralı doksan üç arşın arsa üzerinde kârgir bir katta iki oda bir mutfak gibi kullanılan ocaksız mahal ve on üç arşın bahçeyi havi bazı aksamı harapça bir hanenin nışıf hissesi. — Fatma H. Kulretallah efendi ve yeni Türbe sokağında eski 10 ve 12 yeni 68 ve T0 numaralı yüz sekiz arşın arsa üzerinde abşap Üüç katta altı oda üç tofa ve yirmi iki arşın arsa üzerinde bir mutfak ve 220 arşın bah- çeyi havi eski bir hanenin tamamı. Hasan Tahsin B. Nudiye ve Seniha Hanımlar 988 18782 İstinye'de Mahmutçavuş sokağında eski 99 ve 5004 18965 Kasımpaşa'da 1000 yeni 100,105 numaralı yüz on dört arşın arsa üzerinde ahşap üç katla altı oda iki sofayı ve karşısında beş yüz altı argın bahçeyi havi ha- rap bir sahilhanenin tamamı, Ali Nuri B. Camiikebir mahallesinde eski Nalbant ve yeni Selkapısı sokağında eski 6, 8 ve yeni 2 Nalbant 34, 36 Selkapısı numaralı yüz on arşın arsa üzerinde biri sandık odası olmak üzere altı oda çini lâstik Ikisi ufak ol- mak üzre üç sofa bir daraça bir mutfak zemin katında kömürlük olarak müstamel ufak dük- kân mahalli ve yüz yirmi ar$in üzerinde el yevm bir dükkân olarak kullanılmakta olan iki dükkânı ve yüz altmış dokuz arşın bahçe- yi havi bir hanenin tamamı. Cevdet B, Hatçe Halet ve Ayşe Hikmet Hanımlar 477 Vezmeciler'de Camcıali mahallesinde Vezneci- ler taddesinde eski ve yeni 113 numaralı yir- mi bir arşın arsa üzerinde kârgir iki katta ü- zerinde bir odayı havi bilâ gedik mahalli ha- vi bir dükkânın tamamı. Hatçe Cemile H. 1020 23810 1150 Anadolukavağında İskelemeydanı sokağında es- ki 91, $9, 93, 95 ve 12, 12, 14, 13-1, 18>2, 10:3 numaralı yüz âltmış beş arşın arsa üzerinde biri üç oda bir küçüa koridor ve hariçte kü- çük halâ önünde âdi bir balkon ve altında ka- yıkhane diğer hane yeni olup iki oda bir halâ bir küçük aviuyu ve iki dükkğmı havi kayık- hanenen tamamı Hasan Ef. 6783 Üsküdar'da SelâmiAliefendi mahallesinde Keres- | | | İ İ | ! emlâk ihmü- | ©* 18 1055 105 925 610 3000 15202 Haydarpaşada' Osmarnağa mahesinde — eski Hüdaverdi ve yeniKöseoğlu sokağında eskt 12 mükerrer ve yene 109 numaralı doksan iki arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda bir mut- fak olarak kullanılmakta olan bir odayı bir malta taşlik ve müşterak kuyuyu ve yüz otuz dokuz arşın bahçeyi havi eskice bir hanenin tamamı Azize H. Uşküdar'a tabi Maltepe'de eski vapuriskelesi sokağında eski 519-1 yeni 889-138, 19 nu- maralı yüz yetmiş iki arşın arsa üzerinde beş odayı ve yüz bir arşın bahçeyi havi beş dük- kânın tamamı, Hüseyin Ef. Çarşıyıkebir'de Keseciler sokağında eski ve yeni 3 numaralı kırk arşın arsa üzerinde kâr gir bir kattan ibaret bir — dükkânın sülüs hissesi Hasene Şerif H. Sariyerde Atabey sokağında eski an iki ve yeni elli iki numaralı yüz yirmi arşın arsa Üzerinde ahşap iki katta altı oda bir sofa bif mutfak bir taşlık ve yüz doksan dokuz arşın bahçeyi havi yeni bir hanenin tamamı. Refika H. Kumkapıda Çadırcı Ahmetçelebi mahallesinde Balipaşa caddesinde eski 51, 53 ve yeni Ti, 77 numaralı kırk arşın arsa üzerinde yarım kârgir iki oda iki sofa ev altı ocak mahalli ve kırk iki arşın bahçeyi havi seneden 51 numaralı mukad- dema tahtında dükkân elyevm hanenin berber gediğinden münkalip muayyen mahalli ile 5i numaralı hanenin tamamı. Leon Ef. 2 Kumkapıda Muhsinehatun mahallesinde İbra- 350 26265 8480 2957 1253 17359 him paşa sokağında eski 3 üç defa mükerrer 3 ve 5 ve yeni 1, 3, 5, 7, 9 mumaralı yüz otuz arşın arsa üzerinde kârgir dört katta ve bir çatı atlında olup birinci katta üç dükkân zeminleri abşap altlarında bodrumu üstlerinde önleri de- mir kapılıdır 7 numaralı hanenin zemin katı mermer avlu bir ocak ikinci katı dükkânların kasına müsadif ufak Adi oda üçüncü ve dör- düncü katlarda ikişer oda birer sofa üstünde daraça 9 numaralı hane hapıdan girince aralık nihayetinde bir tulumbalı kuyu bir mermer taş- hk bir ocak ikinci kat bir sofa bir dolap üçün- cü ve dördüncü katlarda ikişer oda birer sofa üzerinde daraçayı dört arşın kadar aralığı havi iki hanenin tamamı Mehmet Halit Ef. Aliye H. Kartal'da Maltepe karyesinde karye civarında 413-1 numaralı teksen arşın arsa üzerinde kârğir bir katta muhtacı tamir bir demirci dükkâ- nanın tamamı. Cavidan H. Cerrahpaşa'da Ahmetkâhya mahallesinde Cer- rahpaşa caddesinde eski 50 ve yeni 80 numaralı Üç yüz on arşın arsa üözerinde birinci katı kârğir diğerleri abşaP olmak üzere üç buçuk katto ikisi taş oda ve biri çatı odası olmak üzere on üç oda iki mermer taşlık kömür ve odunluk dğrt salon bir balkon ve otuz arşın üzerinde bir mut- fak ve yüz arşin üzerinde arabalık ve dör yüz elli arşın behçeyi havi bir hanenin tamamı. . Zehra H. Çarşamba'da Beyceğiz mahallesinde Mehmet ağa harmamı sokağında erki 20, 20 k-İp ve yeni 20, 22 numarali YÜZ altmış arşın arse üzerinde ahşap iki katta altı Oda iki sofa bir kiler bir. taşlık bir kuya ve Yetmiş arşın bahçeyi havi muhtacı tamir bir hanenin tamamı. — Fatma Cazibe H. Yukarıda cins ve nevile mevkil ve müştemilâtı yazılı emlâk hiza- larında gösterilen bedellerle telirleri üzerinde olup 28 haziran 930 tarihine müsadif cumartesi SÜDÜ saat ikiden itibaren müzayedeye | mübaşeret olunarak (muhammean kıymetlerini) geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarter huluııduğundın talip olanların mez- kür günde saat dörde kadar sandık idaresine müracaat eylemeleri ve saat dörtten sonra vuku bulacak Müracaatların kabuledilmiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip Olanların kat'i karar esnasında hazır bulunmadıkları ve başka taliP Zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmit addalunacakları lüzumu ilân olunur. | | Awweow—gc— S aa Ş RRR AĞ OKTOR * AGOP YESSAYAN Langada camişerif sokağında No. 19lu muayenehanesinde hergün hasta kabul eder. İögşşe ee gaA AĞADA aB | ile ” Emrullah | ! “YARIN bir hayat V Elâstiki Kemerle- rin Şaheseri ÇMELR Ve bususi bir Wikodan mar İmul g 1 kemeri bali ize mat letafet ve yuzmışaklık verdiği gibi doğru dâ temin eder, Mağaza- larımız) ziyorek ve musavver ha taloğumuzu talepyediniz egâne satış mahalli : Tümel meydanında No v we İstiklâl caddekinde No 368 Fiatı 6 hiradan ilibaren İstanbul dördüncü icra memurluğundan : Aleko efendi Ligar efendiden borç aldığı ikiyüz liraya karşı ve- faen mefruğ Büyük adada Nizam caddesinde 21-22 atik 28 — cedit numaralı maa ahır hane otuz gün müddetle ihalei evveliye müza- yedesine vaz olunarak elli lira be- delle talibi uhdeşinde olup bu kerre yüzde beş zammile ve on- beş gün müddetle ihalei kat'iye müzayedesine vaz olunmuştur. Hududu : Şarkakan tarihi has garben kokulu hanesi ve bdhçesi şimalen arakil arsası cenuben naynonun müfrez arsası mesahası — bilhassa unumi mesahası ikiyüz — metro terbiinde olup bândan elli — sekiz metro otuz sekiz santim satışı harap kıremit cam ve çer- Ççevesi gayri mevcut ve önünde kuvuyu havi bir ahır ve kapısı? | hanenin dişarısındadır. diğer bir ahır üst kata bir sofa üzerinde dört oda iki dolap zemini çimen 10 ve derununda helâ bulunan maltız ocaklı mutfak ve ön tar rafında harap balkon ve iki ta- | rafta aralık ve bir tarafta ara- * hık üstünde taracayı havi ve a- ralığın sağ tarafında çam ağe- | cını havi ahşap ve bununla ef- | sası umumiyetle muhtacı tamir ahşap hane olup derunuünda em- vali metrukeden isticaren 9 şu- | bat 930 dan itibaren bir sene müddetle ve ayda on beş İira efendi sakindir. Kıymeti mubammenesinin yüzde beş nisbetinde pey akçalarını a- larak 927 - 7T82 dosya numaraâsile Hğm 380 tarihinde saat 14 den 16 ya kadar İstanbul 4 üncü icra memurluğuna bizzet veya bilvekâle müracaatları ilân olunur. IN TAKVİ xı? Haziran CUMA | Resmiye 20 Hicriye 1980 —— GA 1349 | Namaz vakıtları Alafranga Alaturka & &| “ d. | | Güneş 4,28 | Güneş 8:4k İ Öyle iz,15 | Öyle — 4.31 İlkindi 16,16 | İkindi 8,82 Akşam 19 44 Akşam 12,00 Yatsı 21,48 | Yata 2 | İmsâk 2,07 | İmsak Muharrem 22 Mes'ul Müdürü:Süleyman Tevfik Senel Senei | | İ | | | | l