2 Ocak 1929 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

2 Ocak 1929 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

3 Kâönunusani 1929 Sahife 7 GTTAPURART, ?,L'l:'îfq Hyadapi -_ııkâ ve biraderleri vapurları MUNTAZAM AYVALIK POSTASI Selâmet Yaparu Her Perşembe günü İstan- bulda etle Gelibolu Ça- nakkale ve Körlez iskeleli uğı azimet ve bıla — avdet Âi müracaar : Yemiş , il zade biraderlerine mü- Telefon: 2210. ' ROMANYA HÜKÜMETİ İDAREİ BAHRİYESİ gelecek vapurları <DAÇYA> vaporu 4 kânunsani Cüma 15 de (köstence) den «DUROSTOR> vapıra 4 minusani Cuma (Köstence) den «ROMANYA* — vaporu 7 ki- nunusanı Pazartesi 15 de (İsken- deriye ve Pire) den Limanimizdan hareket edecek vaporlar: « PRENÇİPEZA vaporn —3 kkm 12 de (Köstene «DUROSTOR »vaporu 4 kâmınu- sani CumalG da (Ilayfa ve Yafa) ya <DAÇYA» vaporu 5 MARİYA » Perşembe kânunu- 4569 1500 Romat riyesi acenteliği biletleri yözde yirmi Aileler, seyya- memu fazla & Hanind: müracaat. telefon Beyoğlu 2034 Darül Darül, Paşada atik me; sokagında 53 num nenin satışı munakasaya kunulmuştur kânünüs talip ol buçüğü leriyle birlikde yevmü mezkürde saat 14 muracaatları. Darül; kemesin Bakı de muki met Hal da avük tayin k di larin ti 200 üncü tahkiki 28,29,3 ikiden bukuk gelerek kayi ct Cumartesi, 14 de İskenderiye) ye i günü saat on dörtte münaka- icra edilecektir.. Taliplerin le yedi buçuk nisbetinde te'mi- akçeleri ve teklitmameleriyle ttin bep ( Pire ve nya hükümeti idarei bah- azimet ve avdet verir. ve üvdet biletlerinde beş tenzilât yapar, sayyahlar, artistler, ve hüsusi tenzilât 291 islar Galata merkez rihtim a kâin umumi acenteliğine Dacoer wüdürlüğünden koca — mustafa mahallesinde At cedit şehitler ik 19 mükerrer cedit saabahçe bir bap ha- kapalı zarf osüliyle İhale 27 ) Pazar tarilim kiymeti O muhanı- yüzde T nisbetinde te'minât akçe- acereye ait 958 an 650 liranın de darül acere idaresine ... 1540 zeye bir sene zarfında 400 teneks benzin kapulı liyle 209 kânunusani 920 1515 atları. ü bukük n ye mgürü Bi den: köyünde Şükran çitliğin. im iken malkemece iflâ- 'Tar verilen Sül taciri Meh- beyin hususatı illasiye- 've gesviyesi zimnın- a Âli Şevket, Ahmet Nuri, ler asaleten sindik alımınış olduklarından mül- 4 zimmetinde alacağı olan. ret kantinunun 199 v maddeleri — mucibinci diyün - için tayin kılman ) könünn arlesi, 2206 sani pi saat ön Birinci göünleri kadar lâs odasına ispa mahkemesinin alacaklarını ve tirmeleri ve gelmeyenler Yalnız 3) j Nukudü Kiymeti N g * 457 150 291 600 154 125 220 Yangın daimi bir tehlikedir Bu felâketten kimse masun kalabileceğini iddia edemez Yangın başlangıçlarile emniyetle mücadele edebilmek için: Bedeli. müz hakkında kanımu mezkürün 210- uncu maddesine tevfikan muamele ifa olumacağı ilân olunur. (Minimax) Kullanınız ! Umumi deposu: BURLA BİRADERLER Ve şürekâsı Mevkufe Müdüriyetinden aei ..: nartialaköm gae ci di 429 numaralı senetle medyun muhittin kudsi beyin küdarda hace hesna hatun mahallesinde paşa limanı çaddesinde atik 89 'cedit 100 numaralı bir tarafı sait paşa veresesinin dağ ve bahçesi, bir farafı ifrazen musa beye ferağ olunan maheli, bir tarafı binbaşı hasan beyin ormanı ve arsası, bir tarafı paşa limanı cadde- siyle mahtut 738 zira maa ahır bir kıt'a arsanın tamamı 20651 numaralı senetle medyun zuhur gazetesi sahibi ömer efendinin kumkapıda saracisak mahallesinde tav- şantaşı caddesinde atik 27 cedit 42,45 ve 6 oda ve 72 harita numaralı, bir tarafı amanel arsası, bir tarafı 106 harita numaralı arsa bazen 108 numaralı arsa ve rukiye hasım ve mehmet bey arsaları, bir tarafı meh- met valıyi ve biraderi mehmet ferdi 'efendiler arsası ve bazen 101 numaralı amanet arsası ve tarafı rabii farikı am ile mahtut 1523 zira ve haritasiyle tapo senedine nazaren cedit yüzü 3560, cedit sathı 875,15 metro murabba bir kıt'a arsanın tamamiyle derunune cari nısıf masura tatlı su. 20710 numaralı senetle medyun fetva emini esat &f. 'cesi şerif ayşe sıdıka hanımım beyoğlunda ferikö- le ram kilisesi arka caddesinde atik ve cedit 102 numaralı, bir tarafı ibrahim baba hane ve bahçesi, bir tarafı rum kilisesi arkası, iki tarafıda âharın uhtesinde bulunan arsalarla mahtut 300 zira arsa üzerine kârğir olarak mebni fevkinde iki oda bir helâ, bir sofa bir samanlığı muhtevi bir bap ahırın zemin ve ebni- yesinbi'nisit hinsesi. 20734 numaralı senetle medyun fatma hanımın aksa- rayda ağa yokuşunda yakup ağa mahallesinde alem bey sakağında atik 16 emlâk ve 68 ada ve 1259-1200 harita numaralı bir tarafı ibrahim beye tahsis olunan müfrez arsa, bir tarafı hüseyin rahmi bey ve bazen mülga harbiye nezareti dördüncü şube ketebesinden hamit bey ve bir tarafı ihsan efendi arsası ve tarafı rabii tariki am ile mahtut 97 zira beş parmak esahasında müfrez bir kıt'a arsanın tamamı. VS nasatülu 'aşnetle akiyma.. vemii beğ eli halisa hamımın kızıltoprakta zühtü paşa mahâllesinde bağdat caddetinde atik mükerrer cedit 20 nümerolu sağ tarafı zarıfe hanımın hane ve bahçesi sol tarafı hüsnü melek hanımın hane ve bahçesi arkası osayan mıgır efendi arsası ön tarair bağdat caddesiyle mahtut badrumunda bir oda ve odunluk ve kömürlük, zemin katında iki oda bir helâ birinci katında üç oda ve bir helâyı ve ayrıca sakaf altında iki oda bir sofa ve bir helâyı mühtevi 208 zira arsadan 150 zira mahâllinde mebni bir bap hanenin tamamı 21590 nümerolu senetle medyun kaymakam selâhattin bey ve zevcesi melâhat hammın galatada bereket zade mahâllesinde zürefa sokağında eski 41 yeni 39 nümerolu iki tarafı yazmacı manak akareti, arkası 35, 37 nümerolu mağaza cephesi zürefa sokağıyla mahtut tahtında dükkân bir tahta perde ile iki kısma ayrılmış 28 zira murabbamda mebni fevkımda odaları müştemil bir bap mağazımın tamanı 21869 mumarolu sentle medyun Leman vemuzaffer ha- mımların Taşkasapta şerment çavuş mahâllesinde top- kapo caddesinde 8 atik 126 cedit nomarolu bir tarafı Yekta efend sokağı, bir tarafı merhum binbaşı Halil bey zevcesi Fatma hanım hanesi ve bazan bahçesi, bir tarafı elyevm binbaşı namuk bey hanesi ve bazan bah- çesi ve taraf rabii topkapu' caddesiyle mahtut zemin katinda iki medhal üç oda bir helâ, birinci katta üç oda iki sofa bir helâ ikinci katta üç oda bir sofa ve bir helâ ve çatı aralığını müştemil 550 zira arsadan 245 zira mahallinde mebni ma bahçe bir bap ahşap haneni tamamı 22104 numarolu senetle medyun rifat bey zevcesi Zey- nep zineti hanımın boğaz içinde yeni köyde güzelce ali bey mahallesinde arpacı sokağında atik 10 cedit 6-8 numarolu sağ tarafı karabet ağa arsası ön tarafı ara- bacı sokağı arka tarafı kaptan bey vereseleri hane bahçesi sol tarafı zineti har hanesiyle mahtut ze- min katına dört oda iki helâ, ikinci katinda dört oda sofa bir helâ bir gusülhane ve dahi tibatinı havı 213 zira arsadan 200 zira mahallinde mebni ma bahça bir bap hanenin nisıf hissesi lektrik ter- İstanbul icra dairesinden: Anar- giros Lekos efendinin Kostantin Polizodaki — alacağından — dolayı mahcuz Üsküdarda Rum Mehmet paşa mahâllesinin Şemsi paşa cad- desinde kâin 10-8 ve 12 numru- larla murakkamı makarna fabrika- snın yarım kissesi 45 gün müd- detle müzayede edilerek 12500) lira bedelle talibi ühdesinde isede bedeli mezkür haddı Jâyıkında görülemediğinden — müzayedesinin bir ay müddelle temdidine karar verilmiştir. Mezkür mahal talımi nen beş yöz clli arşın üzerinde dört duvarı güyet metin ve taş kârgir döşemeleri ve merdivenleri ahşap olarak bina edilmiş olup zemin kati zemini çimentodur. Dükkân ile makina dairesini müh- teyi olan kısmi camekân ile bölümmüştür. Makina dairesinde mevadi muşte'ile koğmaya mahsus mazbut depo ve bir hala ye bir merdiven altı “tulumbak kuyuya tonhtevidir» birnci katta makarna kurutmağa mahsus tertihatı havi bir salon üzerinde biri yarım tahtaperde ile ikiye ayrılmış dört oda bir bala. İkinci katta binanın kısmı cüz'isinde çatı arasını içine girilir methal ve deniz cihetinde kağir korkuluklu ve poyraz cibeti camekânla mestur zemini asfalt kismen çinko sakaflı taraçayı mulı- tevi olup en üst katta da istanca tabir olunur makarna kurulmağa mahsus kalesler vardir. Hududu üç tarafı tarik bir tarafı Mustafa Fşret ve Asım beyler dukkâniyle mahduttır. Derinunda dain müs. Seyri sefain Tırabzon ikinci postası Kara deniz, vaparn 3/1/929 perşenbe akşamı galata mihiti- mından hareketle Zonguldak İnebolu Sinop Samson Ünye Fatsa Ordu Öireson Tırabzon Rize Hopaya gidece Getle Pazar iskelesile Rize Of Sürmene Tırabzon - Polathane Gürele Gireson Ordu - Fatsa Samsun Sinop İneboluya uğra- yacaktır. İzmir sür'at postası (İzmir) vaparu 4 kânunu: sani Cuma 12 de Calata rıh- drmından hareketle Cumartesi dd Te Bükee Y B 18 de İzmirden — hareketle Pozartesi geletektir. Vapurda — mükemmel — bir orkestra ve cazbant mevcuttur. Galatada köprü başında mer- kez acentası telefon Bey Oğlu: 2362, Mes'adet hanı altında dajrei mahsusada şube acentası telefon (ist: 274 tecirdir. yirmi dört bin İiradair. Kiymeti / mühammenesi Mezkür hisseyi almak isteyenlerin muham- men kiymetinin yüzde onu nispe- petinde pey akçesi ve 627)6914 evrak nümerosmu alarak da'ireye gel- meleri ve 4 Şubat tarihinde saat 14-16 ye kadar müzayedeye de- vam olunarak ihalci kati, yapilacaği ilân olunur. inşaat münakasası Ticareti bahriye mektebi âlisi Müdiriyetinden : Mektebimizin binası dahilinde ve alt katında inşa ettirilecek talebe kademhaneleri 10 Kânunusani 929 perşenbe günü saat on birde iha- lesi icra edilmek üzere münakasai aleniyeye vaz edilmiştir. taliplerin şartnameye itla husuli için her gün Mektep Müdiriyetine müracaatları ve münakasaya iştirak için de yevmi ihaleden evvi yüzde yedi buçuk teminatı muvakkata — akçelerini 'aiye ve tüccariye muhasil 408 819 1350 Balâda hdüdu vi müzayedeleri netice: tekarrür etmiştir anca dun görüldüğünden tarihi ilândan itibaren 13 gün müddetle temdit edilmiş ve tekarrür cdecek bedeller haddi layıkında taktirde taliplerine ihalesi icra edilecektir. Müzayede dör 135 Sâö “ZZ113 numaralı Defderdarlık binasında müessesatı mes'ulliğine tevdi eylemeleri. 'senetle medyun rimesi fatma münevvr hanımın göztepede mahalle ve sokağında atik 7 cedit 2,4 numaralı sağ tarafı tarik sol tarafı anber hanımım tarlası arkası tarik cephesi kezalik tarik ile mahtut olup mezkür emlâktan 24 numaralı harem cihetinin zemin katında methal teşlik dört oda kiler, iki helâ birinci katta dört oda sandık odası, helâ, salon, çatı katında alçak tavanlı altı oda bir sofa ve helâyi muhtevi ve 2-4 numaralı selâmlık cihetinin zemin katında methal iki oda, helâ birinci katta iki oda, helâ, çatı kısmım muhtevi haricinde matbah bir hamam bahçesinde limonluk, ahır ve sair tertibatı mevcut 9192 zira arsadan harem ciheti 3500 zira ve selâmlık kısmı 140 zira mahâllinde mebni ma bahçe köşkün sekiz sehim itibarile yedi sehmi. 22126 mumaralı senetle medyun zurradan mustafa efendi ibni hacı ahmet efendinin şehremininde deni abdal mahâllesinde topkapu caddesinde cedit 407 309, 409/1 mumaralı sağtarafı kunduracı Mehmet efendi farsası sol tarafı Raif efendi arsası bazen Rıza bey veresesinin hane ve bahçesi arkası merhum ahmet ağa veresesinin hane ve bahçesi ön tarafı topkapu cadde- siyle mahtut 715 zira arsadan 87 zira mahallinde mebni bir sakaf altında kârgir üç dükkân ve bahçenin tamamı 21603 numaralı senetle medyun hasan beyin Kadıkö- yünde Hasan paşa mahallesind Rasim paşa sokağında atik 3, 3, 12 ilâ 14 cedit numaralı: bir tarafı ihsı bey hanesi bir tarafı perükâr Hüsnü efendi hanesi bahçesi, bir tarafı doğramacı Memet ağa arsası ve bazen Nâhit bey arsası taraf rabii tarikle mahdut bodrum katında odunluk, kömürlük zemin katında iki oda bir kapı altt mahalli bir matbah bir helâ ve gu- sülhâne, birinci katta iki oda sofa bir oda bir helâ ikinci katta bir oda merdiven başı mahalli olup tarzı inşası güzel 430 zira amsanın 93 zira mahallinde mebni maa arsa bir bap nim kârkir: hanenin tamamı evsafı sairesi harrer emlâk icra kılınan son de hizalarındaki bedeller ile talipleri uhdesinde bu bedeller kıymeti muhammenlerine nazaran hanı ikinci katında 17 numarada nukudü mevkufe müdiriyetinde icra olunacaktır. talip oranların yüzde on pey akçelerile müzayede günü bilvekâle saat on beşe kadar bizzat ve ya müracaat /eylemesi ve evelce pey vaz edipte ihale zamanında bulunmayanlardan son talip- ten madasının keffiyet etmiş at olunacagı ilân olunur .