18 Ocak 1930 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

18 Ocak 1930 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

Mevsim sonu münasebetile Yalnız 15 gün için Umum dairelerde büyük tenzilâtlı Bu müstesna fırsatı kaçırmamak için Beyoğlunda İstiklâl caddesinde 370 numarall BAKER Mağazalarını Her halde ziyaret ve istifade ediniz. Mevi U L Her hususta emsaline faiktir AEG Türk Anonim Elektrik şirketi Galata Bahtiyar han TAKSİTLE İ lira ile umumiyesi Haftada Tiftik Paltolar Blö Pardesüler ingiliz Muşambatar| Viyena et Mantolar İkostüm :- a ve hazır İstanal Tininöni FYİ BIR VALİDE Evlâdının sihhatini düşünen, her “hangi bir rahaltsızlık sebebile zwif düşdüğünü gören, bu münasebet” de kansız kalan, iştihasız bulunar çocuklarına 1âtif lezzetli ve mü- kemmel biz küvvet ilâcı glap FEVKALÂDE SATIŞ | imalâthanelere 'HASAN zeytin yağı alis yağıdır. ik mükâfat ve altın iği ve şehadetnameyi en Jeziz ve en saf ve Paris, Londra, Roma'da en bü madalyalarile musaddak birim hraz etmiştir. Mayonezde, salatada, yemeklerde, pilâvda tatlılarda Hasan zeyin yağı istimal ediniz. Bilhassa mide ve bağırsak - hastalıklarınddan muztarip olan kimselerle şikemperverler behemehal Hasan zeytin yağını istimâl etmelidirler. saftır, kum, taş, böbrek, karaciğer hastalıklarile zafı umumiyede Hasan zeytin yağını içiniz. safra, sarılık ve Kiloluk şişesi 100, yarım kilo 60, safi beş okkalık ve daha büyük tenekelerde okkası 110 kuruşa Hasan Ecza deposunda toptancılara tenzilât, markasına dikkat ediniz. Ankara Tayyare şubesinden: (Et nakliyatı ) Ankara Mezbahasından ve trenle - hariçten gelüp istasyondan Şeh- remaneti - hudüdü — dahilindeki kasap dükkânlarına, (resmi. müessesat hariç) tevzi edilecek bilumum et, ciğer, baş, ayak ve işkeembenin nakli 1/3/930 tarihinden 1/3/932 tarihine kadar iki sene müddetle ve kapalı zarf usulile ve muayyen şaraitle yirmi gün müddetle müzayedeye çıkarılmıştır. 1 — Senevi bedeli muhammen 12000 liradır. 2 — Nakliyat ve tevziat ücreti kiyede bir kuruştur. 3 — Müddeti müzayede 20/1/930 tarihinden 8/2/930 Cumartesi gününe kadar yirmi gündür. A — İhalei kat'iye 8/2/930 Cumartesi günü saat 16 da Ankara | Tayyare şubesi heyeti idaresi huzurile yapılacaktır. 5$ — Talip olacaklar bir istida ile ve bedeli muhammenin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminati muvakkate nakden veya banka mek- | ihaleden yarım saat evel | tubunu havi kapali zarflarını şube riyasetir vereceklerdir. 6 — Zarfların küşadında en yüksek bedel herkim tarafından veril- (| mişse onun üzerine ihalei kat'i 7 — Zarfların küşadında &: hazır bulunmaları lâzımdır. 8 — İhalei kat'iyeyi mütcakip teminatı muvakkate yüzde onbeşe iblâğ edilmekle beraber bir hafta zarfında ayrıca tanzimolunacak mukavelenameyi de Noterden musaddak olarak mütaahhit şubeye teslime mecburdur. Aksi takdirde teminat akçası irat kayt ve nakliyat yeniden müzayedeye vazolunacak ve her iki müzayede arasında bir noksan görülürse © da talibi evveline tazminettirilecektir. 9 — Mütaahhit Şehremanetinin gösterdiği sıhhi ve fenni şeraiti ifaya mecburdur. 10 — Mütaahhit yevmi ihaleyi mütaakip yirmi gün zarfında nakliye vesaitini temine mecburdur. 11 — Gazete ilânatı ücreti Noter harcı, mütaahhide aittir. iplerinin ve ya musaddak vekillerinin pul ve rüsumu saire Koslüm Tayorlar Ocük faltoları| 12 — Fazla malümat almak ve şaraiti öğrenmek arzu edenlerin şubeye müracaatları. Türkiye Milli ithalat ve ihracat Aananim şirketinden Sermayei mevzuasının kısmı azamı bidayeti teşekkülünden | girişmiş olduğu muamelâtı tüccariye sebebile eşhası muhtelife nezdinde matlubat olarak kalması ve bir kısmının ise de son zamanlarda yap- mış olduğu inşaat işlerinden ziyai dolayısile maksadı teşekkülü daire- nunun 441 inci maddesinin 2,3 öncü fıkraları ve şirket mizamname- sinin 38,39 uncu maddeleri mucibince şirket vaz | ve müzakeresi için hissedaran hey'eti umumiyı 31 Kânunusani 930 Cuma günü içtimaa davetine meclisi idarece karar verilmiştir. İçtima, yevmi mezkürda saat 14 te Ankarada şirket binasında yapılacaktır. merkezi umumi Fevkalâde içtima ruznamesi: 1 — Şirketin vaziyeti umumiyesi bakkında meclisi idare raporu. 2 — Rapora göre şirketin devamı faaliyeti veya tasfiyesi şıkların- dan birisinin tercihi. Evkaf umum müdürlüğünden: Darülfünun tıp fakültesine merbut vilâdiye Pavyunu olan yüz adet lıınınıyemn icra edilen münakasasında talipler tarafın- dan beheri için verilen (960) kuruş bedel haddı lâyıkında genılemadı ğinden noksanile itaya talip olanların şeraiti anlamak ve numuneyi | görmek üzere her gün levazım idaresine ve ihale günü olan Kânun- inci günü saat ondörtte idare encümenine müracaatları. | saninin on s« İspirto ve ispritolu içkiler inhisarı umumi müdürlüğünden: Altı kalem evrak ve defatirin tab'ı münakasaya konmuşlur. Yevmi ihale 28/1/30 Salı günüdür. Teklif mektupları mezkür günde saat 15 e kadar Mübayaat komisyonu riyasetine verilmelidir, şartname 1 komisyon kitabetindedir. Istanhul peruka_rlar cemiyetinden: inin 4 Kânunusani 1930 tarihinden müessesat ve | sinde şirketin devamı faaliyetine imkân görülemediğinden ticaret kamı- İ | V darlığı, Tüccar terzi oo " d. İTKİN Şehir ve spor elbiseleri, otombil ve seyahat mantoları ll pardesüler — için gayet mütenevvi ku- maş — koleksiyonunu — ziyaret etmek üzere muhterem müş- terilerini davet eyler. Fiatler ehven olmakla be- Taber, işçilik mükemmeliyeti, cin: nefaseti ve ti habı garanti etmektedir. İMütenevvi yerli ve İngiliz İkumaşları vürut etmiştir. J. İTKİN Tüccar terzi Beyoğlu İstiklâl caddesi No. 405 Telefon: B. O. 450 Halis Zeytin yağları 80 Ekistra ekistra 70 — Birici yemeklik 60 — Külçe sabun 40 Sele zeytini Toptan perakende - satılir. Kantarcılarda numero - (85) Edremit yağ pazarı. HEa AHMET MARSEL Perukâr müessesesi “ÇErkek salonunda ,, abo- neman kabul etmeğe başladı ği mühterem halka arz ve beyan eyler. nnnonTaşçıyan Paris - Seririyatırdan me 28 sene tecrübeli Fremgyi, de, belsankluğu. idrar darlığı. ademi iktidarı elektrikle kat'i muayen Divanyolun Carbes Galatada / Farmenccilerde 21, yumaralı 1500 bir tatün ardiyesi / kiralıktır. yhtımı varı e motör bilir. gındal2aa mürasaat Doklor A kutiel Elektirik makineleriyle beksoğukluğu, Idrar prostat, ademliktidar, bel gevşeke fiği ci ve firengiyi ağrısız tedavi eder, Karaköyde Börekçi fırını sırasında 3,