8 Mart 1930 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

8 Mart 1930 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

Sahifs 7 Trabzon (ANKARA) vapuru 10 mart pazartesi 12 de Galata rıhtımın- dan hareketle İnebolu, Samısun, Giresun, Trabzon, Rize, Hopa- ya gidecek ve dönüşte Pazar iskelesiyle Rize, Sürmene, Trat , Görele, Gireson, Or- du, Ünye, Samsun, İnebolu, Zonguldağa uğrayarak gelecek- tir. Hareket günü yük kabul olunmaz. Mersin sür'at postası (KONYA) vapuru 11 mart salı 12 de Galata rihtimindan hareketle çarşamba sabalıı İz- mire gidecek ve akşamı İzı den hareketle Antalya, Alaiye, Mersine gidecek ve dönüşte Taşucu, Anamor, Alaiye, An- talya, Kuşadası, İzmire uğraya- rak gelecektir. Antalya postası ( ANAFARTA ) vapuru 9 mart pazar 10 da Galata rih- tımından — hareketle İzmir Küllük Bodrum Rados Fethiye Finike Antalyaya gidecek — ve ve dönüşte mezkür iskelelerle birlikte Dalyan Marmaris Ça- nakkale Geliboluya uğrayarak gelecektir. Bozcaada postası (GELİBOLU) vapuru 8 mart 17 de İdare rıhtımından hareketle Gelibolu Tâpseki — Çanakkale — İmroz Bozcaadaya gidecek ve dönüşte Çanakkale Lâpseki Geliboluya uğrayarak gelecektir. cumartesi Kiralık Büfe — Köprü - Kadıköy - Haydar paşa iskeleleri dahilindeki Bü- fenin seneliği 800 lirada talibi uhdesindedir. iyle kira- Jamağa talip olanların 10 mart 930 tarihinde saat 16 da Leva- müdürlüğüne gel Acentası: ü başında. Beyoğlu 2362 Mahmudiye Hanı altında. “İstanbul 274. Sadık Zade Biraderler Vapurları Karadeniz muntazam ve Lüks Postası İN ONU vapuru 10 Mart Pazartesi Sirkeci rıhtımından (Zonguldak, İnebol Ordu, Ünye, G ve Rize ) ve avdet edeci Tafsilât için Sirkecide Mes. adet hanı altında 'na müracaat Birinci Ticaret mahi Maflis Mehmet Em inönünde Ayni inde meveut a: Gaip araniyor Gülata Badem sokak memnun edileceği ilân olunur. Bodos Avram apartıman 8 No mukime madam İzmaronun 4 yaşındaki oğlu Mavro dün gece saat 9,5 da | gaip olduğundan her kim bulupta | hanesine teslim ederse nakten | Türk Kömür Madenler Anonim Şirketi Türk Kömür madenler Anonim Şirketi hissedaranın önümüzdeki 14 Nisan 1930 tarihine müsadif Pazartesi günü saat 15 te Gala- 'da Kara Mustafa paşa cadde- ide Ovagimyan hanında kâin şirketin Merkezi idaresinde vuku- bulacak içtimar adide hazır bulun- maları rica olunur. Ruznamci müzakerat 1 — Meclisi İdare raporunun okunması. 2 — Murakıp raporunun okun- ması, 3 — 31 Kânunuevvel 1929 ta- rihine ait bilânçonun kıraat ve tasdiki ve bu bapta müzakerat icrası, ve meclisi idare azasının ibrası, 4 — Medisi idare azalığına tayin edilen Mösyö Vincenzo Pericoli'nin — keyfiyeti — tayininin S—Meclisi idare azasının tayini ve hakkı huzurlarının tespiti 6 — Yeniden murakıp intihabı ile tahsisatının tayini, 7 — Ticaret kanununun 323ün- cü maddesi mucibince - meclisi | idare azalarının gerek kendi ve gerekse şahsı salise namlarına | bizzat ve bilvasıta şirketle icrayı muameleye mezun kılınması gerek esaleten ve gerekse vekâleten heyeti umumiyeye iştirak edebil- mek için hissedaranın İâakal 20 | bisseye malik olmaları ve hisse | senedatımı nihayet 4 Nisan 1930 tarihine kadar şirketin merkezi idaresine tevdi etmeleri lâzımdır. Meclisi İdare Türk Kömür Madenleri Anonim Şirketi Türk Kömür madenleri Anı Şişrketi hissedaranının önümüzde- ki 14 Nisan 1930 tarihine müsadif Pazartesi günü saat on altıda Galata'da Kara Mustafa Paşa caddesinde Ovagimyan Hanında kâin şirketin merkezi idaresinde vukubulacak içtimar fevkalâdede | hazır bulunmaları rica olunur. Ruznamei müzakerat: 1 — Ticaret kanununun 314- üncü maddesi ahkâmile etmekte olan nizamnı | nin 12 inci maddesi senenin hitamında meç | azası temamen üç sene için tecdit ve intihap ve her üç sene nihayetinde de tecdit edile- cektir. Müddeti memuriyetleri hitam bulan azanın tekrar. intihabı c: olacaktır. Şirketin meclisi azalariyle müdiran şirketin ma- bihül iştigali olan muamelâtı şa- hısları namına yapamazlar) diye | tadil ve tas teklifi. 2 — 5.800.000 liretlik tahvilât ihracı. tearüz Gerek esaleten ve gerekse ve- kâleten hey'eti umumiyeye iştirak edebilmek için hissedaranın lâakal yirmi hisseye malik olmaları ve hisse senedatını nihayet 4 Nisan 1930 tarihine kadar şirketin mer- kezi idaresine tevdi etmeleri icap | eder. Meclisi İdare İstanbul otomobil Türk anonim şirketi: | ait temettüün tevzüni tahtı karara aldığından 15/Mart/930 tarihinden itibaren her Pazartesi ve Perşembe | günleri saat 10 dan 15€ kadar hissedaranın Taksim'de Merkez Garajında şirket merkezine müra- caatla mezkür senelere ait kupon- ları getirip hey'eti umumiye kararı vechile mukabilinde aksiyon alma- olunur. Şirketimiz 927 ve 28 senelerine | 15 Mart 930 Cumartesi günü saat 15te Bandırma belediye dı şartname, fenni lâyıha resmi ve proje suretlerini Bandırma bel, muayyen vakte kadar belediyelere ait ihale talimatı veçhile teve etmi Merkezir tamiratı kap e ait Kavak istimbotunun müceddeden imüâl ettirilecek süretiyle musaddakalarını almak üzere her | Levazım şubesine ve mür harrer olduğu veçhile tanzim ve kezde müteşekkil ihale komisyonuna tevdi eylemeleri ve Ticaret odası rununa vazeylemeleri ilân olunur. BÜYÜK TAYYARE PİYANGOSU 8.Cİ TERTİP 2.Cİ KEŞİDE 11 Marttadır BUYUK iKRAMiİYE 35,000 Liradır Aayrıca: 15.000, 10.000 Liralık ikramiyeler ve 10.000 liralık bir mükâfat Her keşidede çıkan numaralar tekrar dolaba konmaz. SATILIK Klerir bir adet (Fiat) markalı kamyon 112 ton kelepir biradet (Delone Belvil) markalı otomobil 16Hp İstinye'de İstinye dokları Şirketine her sabah müracaat edilir. Telefon Bebek : 57 Karton Fabrikası inşaatı: Tütün inhisarı umumi müdürlüğünden: İdaremiz için bir Karton Fabrikası tesis edilecektir. Taliplerin her gön gelip Galatada mübayaat Komisyonundan şartnameyi almaları. Vilâyet Daimi encüme- ninden: Tophanede on yedi odadan ibaret Kılınç Ali paşa medresesi otuz beş lira bedeli l sindedir. 23 Mart 930 taribine müsadif Pazar günü kat'i ihale muamelesi icra edileceğinden taliplerin encümeni vilâyete müracaatları. Cemiyeti Belediye toplanıyor Şehremanetinden: Cemiyeti umumiyei Belediye | Martın dokuzuncu Pazar günü saat 14 te toplana- caktır. Âzayi kiramın teşrifleri rica olunur. Lloyd Triestino | — Hali tasfiyede İnşaat Limanımıza muvasalatı. beklenen | — Türk Anonim Şirketi ŞU Hali / tasfiyede — İnşaat Türk (KALDEA) vapuıru 9 mart pazar | Anonim Şirketi hissedarannın (İtalya ve Yunanistan ) dan önümüzdeki 9 Nisan 1930 tarihi- 'VERE) vapuru 9 mart pazar | ne müsadif Çarşamba günü Ga- (İtalya ve Yunanistan ) dan İata'da kara 'mustafa Paşa cad: Yakında Limanımızdan hareket | desinde kâin Ovagimyan Hanın- | edecek vapurlar da 4 üncü katta Şirketin Merke- (KALDEA ) vapuru 10 mart pa- | zi idaresinde saat 15 te sureti 12 de (Samsun, Trabzon ! adiyede — vukubulacak | zartesi i hazır bulunmaları rica olunur. Ruznamei müzakerat: Bir sene zarfında ikmal edile- miyen Şirket tasfiye muamelâtı- nin esbabi. teahhurunun - ticaret Midi ve Trieste ) ye | pora 13 mert | kanununun 458 inci ” maddesine | gerşembe: sabah tam 10'da (Toyd | tevfikan tasfiye memuru / tarafın- Ekspres) olarak ( Pire, Brendizi, | dan izahı. | Öüenedik ieste ) ye W Gerek esaleten ve gerekse (COSULİCH Life) kumpanya- | vekâleten — hey'eti — umumiyeye sunn Jüks Vapurlarına aktarma | içtirak edebilmek için hissedara- edilerek Şimali ve Cenubi. Ame- | v YAK 25 hisseye malik olma- | rik£ Timanlarını Bilmek in tene | lan çe histe senedatını nihayet PERLCRİ sdür li yütile FKT mumbane (Lloyd Triestino) ser | Şirketin mekezine tevdi etmeleri | icap eder. aceni 'Telofon Beyoğlu 2 ve ya Galata sarayında sabık binasindaki y Tasfiye Memuru | — İş bankasının namima muharrer 14862 numralu cüzdanımı zayi | ve yahat S mindaki — yazıhanesine — müraesak İçstitmesi. Pelefon İstanbal 235. — | mü goktur. Nüsret İstanbul Liman sahili sıhhiye merkezi içtimada | ettim. Yenisini alacağımdan hük- | Bandırma belediyesi riyasetinden: Bandırmada inşası mukarrer 4139 lira 34 k....., keşifli bir umumi halâ inşası 23/2/930 tarihindes itibaren 20 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur inde ihale edileceğinden talip olanların sinden almaları ve teklif zarflarının eleri ilân olunur. İ ser tababetinden: teknesi ije kazanı ve makinesinin zarf usuliyle mevkii münakasaya vazedilmiş ve yevmi münakasa 27 Mürt 930 tarihine mü- sadif perşenbe günü saat 14 olarak tespit edilmiştir. Taliplerin mezkür inşaat ve tamirate in Galatada kara Mustafa paşa caddesinde kâin merkezimiz irak edSbüLdek Üere oibabtaki kamaaa tatfilam ve zi DA e 3 kararname rarnamede mu- edecekleri teklif mektupların münakasa vaktından evel mezkür mer- vesikalarınıda işbu teklifname de Şirketi ticariye ve smaiye ve maliye T. A. şirketi Şirketi ticariye ve sınaiye ve maliye T. ymücedif. cümaslüi güü vant 1516 Galata'da Kara Mustafa paşa caddesinde kâin Ovagimyan ha- nının 4 üncü tında — şirketin merkezi idaresinde vukubulacak içtimar adide hazır bulunmaları rica olunur. Ruznamei müzakerata: 1 — Meclisi idare raporunun okunması, 2 — Murakip raporunun okun- ması, 3 — 31 kânunuevvel 1929 ta- rihine ait bilânçonun kıraat ve tastikıyle meclisi idarenir 4 — Yeniden meclis Azası intihabı ve hakkı huzurları- nn tayini 5 — Yeniden mürakip intihabı ve tahsisatının tayini, 6 — Ticaret kanununun 323 üncü maddesi mucibince meclisi idare âzalarının gerek kendi ve gerekse eşhası salise namlarına bizzat ve bilvasıta şirketle icrayi muamele- ye mezun kılınması. Gerek esaleten ve gerekse ve- kâleten heyeti umumiyeye iştirak | göebilmek için hissedaranın lâakal | 20 hisseye malik olmaları ve hisse senedatımı nihayet 26 mart 1930 tarihine kadar şirketin mer- kezi idaresine tevdi etmeleri icap Meclisi idare Dr. TEVFİK SALİM ACİL TEDAVİ 60 kuruş İkbat Kütüphanesi | Haliç vapurları Türk Anonim Şirket un önümüzdeki 9 Ni iSadif Çarşamba günü saat Kara Müstafı P yan Hamının 4 üncü 'tında Soçyete Kommerçiyala D' Örlente Ruznamci müzakerat 1 — Medlisi İdare - raporunun — ökün, — Murakıp raporunuz 3 — 81 Kânünuevel 19 bilânçonün kıraat. ve tasdil mi ve medlisi min ibrı 4 — Yeniden meclisi idarey tihabı ve hakkı huzurlarının t 5 — Yeniden mürakıp intikab tahsisatımır tayini, 6 — Ticaret - Kanununun erat icrası nn gerek kendi ve ine namlarına bizzat ve bilvasıta Şir 6 ictayi mmameleye meztin kılınması, Gerek'e rekse: vekâletem | neyeti umumiyeye iştirak edebilmek için hissedarlani” Makal yüz hisseye malik Olmaları ' ve hisse senedatını nihayet & Şizan 1990 tarihine müsadif Sah günü saat on alya kadar Şirketin Ayvalkğı 5 yahdl idare tevdi etmeleri lazımdır. YĞU eöiler onedatına mukabil adeli Hisse ve reyi natık olmak Gare eshabını. birer dühüliye varakası verilecektir. Meclisi İdarz