December 21, 1931 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

December 21, 1931 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

21 Kânunüevvel 1931 SEYRİSEFAİN Merkez acenta: Galata Köprübaşı B. 2362. Şube A. Sirkeci Mühürdar zade han 2. 2740. Yalnız cuma günleri Adalar hattının 3,13 ve 10,14 numa- rali seferleri 25 kânunuevvel- den itibaren yapılmıyacaktır. TAVİL ZADE VAPURLARI İZMIR POSTASI Saadet vapura her pazartesi saat 17 de Sirreciden © hareketle Gelibolu, Çanakkale, ve İzmire azimet ve Çanakkaleye uğrayarak avdet ede- cektir. Yolcu bileti vapurda da verilir. Adres: Yemişte Tavilzade Mus- tafa biraderler. Telefon 2 2210 Sadık Zade Biraderler Vapurları : Karadeniz Postası Muhalifeti hava hasebile bareketi teehhür eden SAKARYA vapuru Bugü gün akşam saat 17 de Sirkeci nhtımindan hareketle (Zongul- dak, İnebolu Ayancık, Samsun, Ordu, Gireson, Trabzon, ve Rize)ye azimet ve ayni iske- lelerle Görele ve Ünye ye uğrayarak avdet edecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci Meymenet hanı altında acen- talığına müracaat. Tel. 22134 Lan LASTER SiLBERMANN ve Şü. DOYÇE LEVANT Linye Hamburg, Brem, Anvers, İstanbul ve Babrisiyah arasında azimet ve avdet muntazam postaları Hamburg, Brem, Stetin, Anvers ve . Roterdam'dan limanımıza muvasalatı beklenen vapurlar Galilea vapuru limanım,zda Milos vapuru 23 K, evvele doğru Olimpos vapuru 22 K.evvele doğru. Angora vapuru 2 K. saniye doğru Burgaz, Varna, Köstence, Kalas ve İbrail için limamımızdan hareket edecek vapurlar Milos vapuru 23 - 25 K. evvelde tahmilde, Yakında Hambürg, Brem. Anvers ve Roterdam limanları için hareket edecek vapurlar. i Galilea vapuru limanımızda | Morea vapuru 22 - 24 K, evvelde tahmilde. Alimnia vapuru 26 -28 K. evvelde | tahmilde, | Yakında Tekidağ ve Bandırmadan Dunkerk ve Hamburg için hareket edecek vapurlar: Galitea vapuru K. evvelde | tahmilde. Fazla tafsilât için Galata'da Ovakim- yan banında Laster Silbermann ve Şürekâsı vapur acentalığına müracaat. Telefon : Beyoğlu 641 Sçandinavlan Near Eas | Snevska Orient Linient Gothenburg | | Gothenburg, Stokholm, Oslo Danzig, | Copenhag ve bütün baltık Jimanlarile Şark ve Karadeniz başlıca limanları arasında 15 günde bir azimet ve avdet için muntazam postalar. | Nafıa Veköletinden: 300 adet meşe köprü traversi pazarlık suretile mübayaa edile- cektir. Pazarlık 3/1/932 tarihine müsadif pazar günü saat 15 te Ankara'da Nafıa vekâlati müsteşarlık makamında yapılacaktır. Pazarlığa iştirak edeceklerin yüz liralık teminatı muvakkate ve Ticaret odası vesikasile birlikte aynı gün ve saatte komisyonda bulunmaları lâzımdır. Talipler şartnameyi görmek üzere Ankara'da Nafia vekâleti malzeme dairesine, İstanbul'da Haydarpaşa inşaat | şembe günü saat Sirkecide, . Yeni postahane malı olan bina kiralık ve satılıktır. ENRiCO SPERCO ve MAHTUMLARI Galata Arapyan Han inci kat, Tel. B. O. 4792-1 CIE ROYALE NEERLANDAİSE vapur şirketi - Amsterdam Anvers Roterdam, Amsterdam ve Hamburg için yakında hareket edecek vapurlar : Hercules vapuru 25 kânunuevvele doğru. Haarlem vapuru 5 K. saniye doğ Stella vapuru 15 K. saniye doğra Burgaz, Vara ve Köstence için ya- kında hareket edecek vapurlar : Haarlem vapuru 25 kânunuevvele doğru eşya alacaktır, Stella vapuru 5 kânunusaniye doğru Saturnus vapuru 16 K. saniye doğru Compagine Royale Neerlandaise vapur şirketi vasıtasile ve bilumum Neerlandaises vapur acantaları arasın- daki muhaberat sayesinde DÜNYANIN BÜTÜN LİMANLARI için emtia kabul edilir ve DOĞRU KONŞİMENTO verile- bilir. Amsterdamdan beklenen vapurlar : Haarlem vapuru 24 kânunuevvele doğru eşya alacaktır, Stella vapuru 5 K. saniye doğru eşya alacaktır. Saturnus vapuru 15 doğru eşya alacaktır. Amsterdamdan hareket edecek vapurlar: Saturnus vapuru 23 K. evvele doğru Ceres vapuru 6 K. saniye doğru NIPPON YUSEN KAISHA (Japon vapur kumpanyası ) Yokohama, Kobe, Dairen, Tsingtao, Shanghai, Honkong, Singâpor, Colombo, Suez, Port Sait, İzmir, İstanbul, Pire, Cenevre, Valencia Liverpol ve Glasgow limanları arasında doğru posta. ( Aktarmasız ve doğru) Dakar Maru vapuru 18 saniye doğru eşya alacaktır. Durban Maru vapuru 18 şubata doğru eşya alacaktır. Delagoa Maru vapuru 18 Marta doğru eşya alacaktır. 'Tafsilât için Galata'da Arapyan Hanında ENRİCO SPERCO ve MAH'TULARI vapur acentalığna müracaat. Tel. B. O. 4792-1 Dr. ÇIPRUT CİLT, SAÇ ve ZÜHREVİ hastalıkları mütehassısı Beyoğlu As: malımesçit, Atlas Han No, 2 K. sanide Kânumu- Tel. B. O. 3353 Dr. HORHORUNİ Zühreviye ve bevliye tedavihanesi : Sabahtan akşama kadar. Beyoğlu başı, Ta Zambak Sok. N anbul dördüncü icra dairesinden: Tamamına (2764) lira kıymet takdir edilen Erenköy Göztepe mahallesinin Rifatpaşa sokağında maa kuyu bir dö- nümlük arazi derununda cedit 17, 17/1 numaralarla murakkam birisi yangın duvarlı iki bap köşkün tamamı açık artırmaya vazedilmiş olup 11/1/932 tari- binde şartnamesi divanhaneye talik açık artırma suretile satılacaktır. artır- maya iştirak için yüzde yedi teminat akçesi alınır. Müterakim vergi, belediye Hemland ceriüsseyr vapuru Goten- burg. Stekolm, Oslo, den 20 K. evvele doğru limanın muvaseletle 21 K. evvel akşamı H burg Gotenburg, Dantzig. Stokolm ve İskandinavya ve Baltık limanları için hareket edeecktir. Ivernia vapuru 22 k u evvel | Karadenizden muvasel: ayni günün | akşamı Hamburg, Stokolm,Oslo, Dan ve İskandinavya ve Baltık limanlarına hareket edecektir. Fazla tafsilât için Galata Hanında 4 üncü katla kâin a müracaat, Tel, B.O. 1930 ve Arapyan ntalığına | iddialarınıcilân vakıf icaresi müşteriye aittir hakları tapu alac: ar irtifak hakkı ve hüsusile faiz içinde e lâzu gün meleri sicil u maddesi ht t etmeleri ve almak isteyenleri rasile memuriyet olunur. edilerek 28/1/932 tarihine müsadif per- | on dörtten on altıya | | kadar İstaubul dördüncü icra dairesinde İ zur sokağında tesellim ve muayene memurluğuna müracaat edebilirler. SATILIK VE KIRALIK BINA sırasında Türkiye Sanayi ve Maadin bankasının Ticarethaneler için pek elverişli olan mezkür binaya talip olanların Galatada, Voyvoda caddesinde Türkiye Sanayi ve Maadin bankasına müracaat etmeleri. “BONO ,, ALIR SATAR İstanbul Balıkpazarı başı 2 No. Gazi Gişesine müracaat. Ceviz Kütüğü «Ceviz kütüğü ihracatı ile meş- gul olan bir tüccar Anadolu'nun mubtelif taraflarından mal celbet- mek için komisyoncu arıyor . Istanbul'da Tahtakale Prevoyans han (Eski Boton han) No. 48-49 Fresco adresine müracaat. istanbul vilâyetinden Topkapı - Bakırköz iltisakı bey- nindeki yolda asfalt ameliyatına başlandığından Oomezkür yolun muvakkaten o vesaiti (o nakliyeye kapatıldığı ve işbu yol üzerindeki münakalâtın şimdilik (Yedikule tarikile icrası alâkadarana ilân olunur: Üçüncü sulh hukuk hakim den: Fatma hanım tarafından Kumkapıda kömür tüccarı Fikri efendi ve saire ile Safer ağa aleyhlerine ikame eyledigi izalei şuyu davasının cari muhakeme- sinde Safer ağanın ikametgâhının meçhuliyetine binaen mukaddema ilânen tebligat icra edilmiş ve tayin olunan günde vürut etmedi- ğinden hakkında gıyap kararı verilmiş ve bir mah müddetle ilânen tebliği Okarargir olmuş olduğundan yevmü (muhakeme olan 21 kânunusani 932 saat onda mahkemeye bizzat gelmediği veya bir vekili musaddak gönderme- diği taktirde gıyaben muhakemeye devam olunacağı ilân olunur. İstanbul birinci iflâs memurluğundan: Sultan ohamamında Kendros hanı altındaki mağazada kumaş ticaretile meşgul iken ilânı iflâsına karar verilen Kendros mahtumları şirketi ile şürekâdan Foti Kendros ve Aleko Kendros efendi- lerin iflâs masasınca tahkiki düyun muamelesi hitam bulmuş ve neticei hasıla balâya derç edilmiştir. Tertip edilen işbu sıra defteri on gün müddetle alacaklıların enzarı tetkikine vaz olun- muştur. Müflisler alacaklılarına karşı kongurdato teklif etmiş olup alacaklılar huzurunda izah edilecek olan işbu kon- gurdatonun müzakeresi ve muamelâtı cariyenin tetkiki ve iflâs idare âzâ- larımn tebdil veya ipkası hususlarım kararlaştırmak üzere ikinci alacaklılar toplanmasına lüzum görülmüştür. Ala- cakhların 11/1/932 tarihine omüsadif Pazartesi günü saat 14 de Birinci iflâs dairesi toplanma salonunda hazır bulun- maları tek ve ilân olunur. Zayi — Maltepe mektebinden almış olduğum ter- his tezkeremle nufus ;tezkeremi kazaen zayi eyledim yenisini ala- cağımdan eskisinin hükmü olma- dığını ilan eylerim. 322 doğumlu Ali oğlu Mahmut Istanbul 5 inci icra memurlu- ğundan : Macuz ve furuhtu mu- karrer Piyano, Masa, Halı, Koltuk ve sair eşyayı beytiye 29/12/931 tarihine müsadif 12 den itibaren Şişlide hacı ma- 56 No.lu hane bilmüzayede satılaca- derunuda | ından talip olanların yevm mez- kürde mahallinde hazır bulunma- ları ilân olunur. piyade atış | | | | salı günü saat | YENİLİK ! YENİLİK ! DAİMA YENİLİK İşte : ; ETE COLUMBİA nın prensipi budur. Yeni bir imo RUMBA çiz. COLUMBİA tarafından hemen plâka MR, COLUMBİA'nın Şayanı hayret ibdaları olan (Amerikan fıstığı C.B. 233 Peanut Vendor - 'Apaiar tsi | DT. 18 Mama Suez ve Ho Hum plâkları başlıca mağazalarda satılmaktadır. istanbul Evkaf müdürlüğünden; Cinsi Miktarı adet Muşamba 300 metro murabbaı Kaba hasır 1500 Çalı süpürge sapı 700 Hasır süpürge sapı 700 Cevamii şerife için lüzumu olan balâda muharrer dört kalem levazımın icra edilen münakasasında talip zubur etmediğinden kâ- nunuevelin yirmi ikinci salı günü saat on dörtte pazarlıkla ihalesi icra edileceğinden talip elanların şeraiti anlamak üzerere her gün levazım idaresine ve ihale günüde idare encümenine müracaatları m (Faruki Itriyat tabrikasının ilk defa üçüncü yerli mallar reisi teşhir ettiği “CİCİ, İsimli yeni esans, pudra. dudak boyasi, yağsız krem ve losyonlar Avrupadan gelenlerden daha âlâ olduğu Cİ! Ç | ( | ” için pek ziyade rağbet kazanmıştır. Farukinin meşhur ve emsalsiz limon çiçeği kolonyasını şimdiye kadar hiç kullanmamış iseniz bir tecrübe ediniz. Deposu: Sultanhamam No. 11 Emniyet Sandığı üdürlüğünden: Merhunatın cins ve nev'i ile mevki ve müştemilâtı kıymeti İkraz Muhammenesi No. borçlunun ismi 1200 129 Üsküdarda Rum Mehmetpaşa mahallesinde Şerife H. Arasta sokağında atik 12, 14, 16 cedit 10, 12, 14 numaralı üç dükkânın tamamı. 1035 963 Kasimpaşada Seyit Ali çelebi mahallesinde Vehibe H. atik Nisa mektebi, cedit Nisa mektebi çık- mazı sokağıuda atik 12 mükerrer cedit 10 numaralı bir hanenin tamamı. 6651 1099 Galatada Arapcami mahallesinde Yelken- Meliha, ciler caddesi ve Karakol meydanı soka- Faika ve ğında atik sekiz, 127, 129, 131 ve cedit Halide 10, 127, 129 numaralı iki bap dükkânı hanımlar müştemil bir hanın altı hisse itibarile üç hissesi, 7870 5779 Beyoğlunda Feriköy mahallesinde atik Bü- Mehmet yükdere, cedit Fransız mezarlığı sokağında ve Hüseyin eski«40, yeni 83 numaralı bir hanenin tamamı. beyler 2432 (8765 Eyipte Olicebaba mahallesinde bülbülde- Salih Ef. ile resi sokağında atik 4 cedit 2 numaralı Fatma H. maabahçe bir hanenin tamamı. > 4609 (8769 Ortaköyde dereboyu caddesinde atik 121 Usta Ömer cedit 127 numaralı iki kıta arsa ile bir zade Ali hanenin tamamı. Beşir Ef. namına vekili Ziya B. 2341 (8854 Kadıköyünde İbrahim ağa mahallesinde İfakat H. ayrılıkçeşmesi sokağında atik 9 mükerrer cedit 47 numaralı bir hanenin tamamı. 3950 8859 Galatada arapcamii mahallesinde alaca- Osman B. mescit sokağında atik ve cedit 27 numaralı bir hanenin tamamı. 1612 (8862 Kadıköyünde İbrahimağa mahallesinde Köf- Zeynelabidin tüncüoğlu hekimlambo sokağında atik 11 Bey mükerrer cedit 31 numaralı bir hanenin tamamı, 4500 (8875 Beşiktaşta Sinanapaşayı atik mahallesinde Niyazi B. imamzade sokağında eski 28 yeni 14 numa- ve Fatma ralı bir kârgir dükkânın tamamı. Behice H. 3010 o 8887 Kadıköyünde Osmanağa mahallesinde sö- (Riza EK. gütlüçeşme sokağında atik 136, 136 cedit gr 276, 276-1 numaralı dükkânı müştemil maa bahçe bir hanenin tamamı. 5160 Oo 8893 Beşiktaşta Yeni mahallede Ihlamur cadde- Rabia H. sinde atik 69, cedit 73 numaralı maabahçe bir hanenin tamamı. Yukarıda ikraz numaraları yazılı emlâk vadesi hitamında borcun ödenmemesi hasebile altmış bir gün müddetle satılığa çıkarıldığın- dan talip olanların ve fazla tafsilât almak isteyenlerin sandık satış amirliğine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur.