11 Mart 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

11 Mart 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 “Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi Kat'i müzayede ilânı müzayedemuhammen Hesap Merhunatın cins ve nev'ile mevkii (Borçlunun bedeli (o kıymeti ONo. ve müştemilâtı ismi Lira Lira 1197 3802 769 Kumkapıda çadırcı Ahmet çelebi Yuvakim ef mahallesinde kumkapı caddesinde eski 13, ve yeni 13, 15, 17, numa- ralı iki yüz kırk arşın arsa üzerinde 1 önden bir ve arkadan kârgir iki katta rakı imâl mahalli ve kazanları ve saire bir bodrumla bir kuyu ve iki oda bir salonu ve üçyüz on arşın bahçeyi havi seneden iki dükkân ve | ma oda bir dükkân elyem fabrikası- nın yüz yirmi bisse itibarile 39 hissesile itibarı mezkürdan sekiz hissesinin elli altı sehim tertibile yirmi bir sehmi. 546 3400 1946 Çenberli taşda uzun şecaattin ma- hallesinde gedikpaşa camişerif cad- desinde eski 33 ve yeni 55 numaralı altmış dört arşın arsa üzerinde kargir üç katta dört oda biri taş yemek odasıdır bir sofa, bir şabniş, bir çatı altı bir kuyu, bir taşlık yirmi arşın arsa üzerinde kargir bir mutbak ve yüz on altı arşın bahçeyi havibir z hanenin tamamı. 5735 13150 7403 Büyük adada meşrutiyet mahallesin- Kemal B. de eski Muradiye ve yeni Muratlı sokağında eski 13, 13, mükerrer ve yeni 13 Nolı üç yüz seksen arşın arsa üzerinde bir katı kârgir bir katı ahşap iki katta on iki oda, bir sofa. bir mutbak, bir kuyu, bir taş lık bir sarnıç bir balkon ve elli arşın arsa üzerine iki oda ve üç bin yetmiş i afşin bahçeyi havi bir hanenin tamamı, 391 1625 7970 Beylerbeyinde Burhaniye mahallesin- de Rasim ağa sokağında eski 12 mükerrer ve yeni 12-5 Nolı 95 arşın arsa üzerinde kârgir dahili ahşap 2 katta üç odal sofa | toprak ev altı 1 mutbak 1 kuyu ve yedi yüz beş arşın bahçeyi ve antire 1 dükkânı havi seneden na temam elyevm ma dükkân 1 hanenin temamı. 8287 22088 7740 Vaniköyün'de Vaniköy caddesinde eski 25, 12 ve yeni 22, 25-2, 25 numaralı beşyüz arşın arsa üzerinde kârgir üç katta on altı oda bir san- dık odası beş sofa iki methal iki merdiven başı, odadan muhavvel iki mutbak ittisalinde yeni inşa edilen mutbak mahalli ve doksan alt! arşın arsa üzerinde münhedim iki oda, bir kuyu, bir mutbak, bir koridor, bir kiler ve beşyüz elli arşın arsa üzererinde bir balkon ve depo ma- halli ve yirmi arşın arsa üzerinde bir uşak odası ve bin dokuz yüz seksen dört arşın bahçeyi ve derununa cari tatlı suyu havi bir sahilhanenin tamamı, (3150 arşından başka 2970 arşın dağ mahalli varsada mezkür mahallin bir kısmının istimlâkin- den dolayı bir kıymet konmamıştır.| 2289 5920 8203 Bakırköyünde Yeşilköyde şevketiye mahallesinde Şevketiye bulvarı s0- kağında 39,39 numaralı yüz altmış arşın arsa üzerinde ahşap üç katta sekiz oda ( ikisi çatı odasıdır ) bir banyo, bir sofa' bir mutbak, bir an- tre, iki kiler, üç balkon, bir tulum- balı kuyu, bir sarnıç, çamaşırlık, odunluk kömürlük ve yirmi arşın arsa üzerinde camekânlı bir antre ve bir bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 134 325 8233 Çarşıyıkebirde uncu oğlu soka- ğında eski ve yeni 39 numaralı on arşın arsa üzerinde kârgir bir katta bir dükkânın nısıf hissesi, A Ağa Hasan B. Afife H. GEM AA ME Mep MAÇA MG NM ONEM Atiye H. m ep e lâni mahallesinde arpacılar caddesinde Süreyya eski 12 ve yeni 18, 20 numaralı yirmi B., vekili arşın arsa üzerinde kârgir üç katta Mehmet üstünde iki oda bir ufak sahanlığı Salih B. havi bir dükkânın yüz yirmi iki bin sekiz yüz seksen hisse itibarile altmış bir bin dört yüz kırk hissesi, 8308 Eyüpte topçular mahallesinde kışla Mustafa . cadddesinde bahçe soka, M3 35722 Ismail E£, Ibrahim Akşam ve beya müsaddak mektep açri dersanesi müdürü: müracaatları. nisbetini, ve hükümlerini tatbika 3236 7000 8420 Bahçekapusunda Şeh Mehmet gey- Abdülkadir eski ve Nimet Yukarıda cins ve Üç ayda Biçki ve Dikiş On altı senedenberi müessesem yüzlerce terzi ve makastar mezunlarının muvaffakiyetleri ve içtimai hayatta ihraz ettikleri mevki dölâyısile gurur his- seder. En son ve kolay Fransız usulü ile 3 ayda tualet, erkek ve kadın tayyör akımları teferruatile mükemmel öğretir ve devir sonunda Maarifçe nadetname verir. Mezun olan bir çok hanımlar kendi hesaplarına muvaffak olmuşlardır. Dersler Martın başlıyacaktır. Taleba kaydı Pazartesi, Salı ve Çarşamba icra edilmektedir. Gedikpaşa Bali paşa yokuşunda Esirci Kemalettin sokağı Vahram Asaduryan eczahanesi fevkinde No. 1 Gedikpaşa Biçki ve Dikiş 4 — Tediyesi teehhür zarfında da ödemiyenler hakkında ise ikraz ve istikraz mukavelesi AK Madam Noemi Asaduryan etmiş taksitlerini karar vermiştir. 46,48,50,2 ve yeni 5 5-2. 902 numaralı yüz kırk altı arşın arsa üzerinde bir katı kârgir diğerleri ahşap olmak üze üç buçuk katta sekiz oda üç sofa bir mutbak, iki gusulhane, beş kuyu, bir kömürlük, çini taşlık, üçüncü katta bir balkon çatı katında iki tarafa sakaflı bal- kon vardır. beş kuyu ve seksen üç arşın arsa üzerinde ahşap garaj ve üç yüz arşın arsa üzerinde ot mağa- zası ve doksan beş arşın arsa üze- rinde kârgir sahanlık ve altı yüz yet- miş arşın arsa üzerinde bir katlı divar taşından ahır ve kısmen üs- tüne müsadif iki sahanlık ve ahşap bir oda bir sofa ve elli arşın arsa üzerinde kahve ve yedi dönüm bir evlik otuz yedi arşın bahçe ve tar- layı havi bir köşkün tamamı. nevile mevki ve müştemilâtı yazılı ü gününden itibaren leri öğleden sonra İstanbul Evkaf Müdürlüğünden: Galata'da Mehmet Ali paşa hanı iç kısmında 28 ve 29 ve 38 Nolı mağazalar. Galata'da Mehmet Ali paşa hanı iç kısmında 40-1 mükerrer 40-1 ve 42- 1 Nolı yazıhaneler. Mezkür han dahilinde 26-Nolı ardıye fevkinde 23 ve 25 Nolı odalar. Hanın üst katında 47 ve 52 ve 53 ve 58 Nolu odalar. Balâda muharrer emlâk 933 - senesi Mayıs gayesine kadar müddetle 7/ Mart/932 tarihinden 6/ Nisan/932 tarihine kadar bir ay zarfında pazarlıkla kiraya verileceğinden talip olanların Çenberlitaş'ta Evkaf Müdüriyetinde Akarat kalemine müracaatları. Tütün inhisarı umumi Müdürlüğünden: Adapazarından Düzce, Bolu ve havalisine sevkolunacak senevi takriben (125000) kilo mamulât ve levazımın şartnamesi mucibince nakli kapalı zarfla ve yirmi gün müddetle mahallince münakasaya konulmuştur. Taliplerin şartnameyi görmek üzere her gün Galatada Mübayaat komisyonuna ve münakasaya iştirak etmek üzerede (375) liralık teminatlarını ve Ticaret odalarından alacakları vesaiki hamilen (21/3/1932) pazartesi günü saat (15) te İzmit'te Tütün İnhisarı baş- müdüriyetine müracaatları. Kartal Malmüdürlüğünden: Cinsi Sokağı Muhmmen bedeli . Zira: Lira OK. Harap oda maa arsa Pendik Arabacı 175 00 200 Ahşap oda Mektep 50 00 80 Arsa Bağdat caddesi 45 00 19 Haraphane Mektep 250 00 110 Hane Çınar 500 00 104 Hane — 120 00 120 Balâda evsafı muharrer emvali metrükeden altı parça gayri menkul temliken satılmak üzere 29/2/932 tarihinden itibaren yirmi gün müddetle müzayedeye konulmuştur. * İhalesi 20/3/932 pazar günü saat 15 te olup bedeli peşindir. Taliplerin Kartal Malmüdürlüğüne |“ | Emlâk ve Eytam Bankası İlanları EE Emlâk ve Eytam Bankası Umum Müdürlüğü Müşterilerini (Yüzde 10 1/2) dan istifadeye davet ediyor Emlâk ve Eytam bankası ikrazat faiz ve komisyonu mecmuunu müstakrizlerin lehine yüzde on buçuğa tenzil etmiş ve 1 — 1 Mart 932 tarihinden itibaren yeniden yapılacak ikrazatta, 2 — Hesapları muntazam olan müstekrizlerinin kâffesine, 3 — Tediyeleri teehhür etmiş taksitlerini bir Mart 1932 tarihin- den itibaren bir Mayıs 1932 tarihine kadar geçecek iki ay zarfında tamamen tesviye ederek hesaplarını hali intizama irca edeceklerin edayi deyin tarihinden itibaren bakıye borçlarına yüzde on buçuk bu iki aylık müddet AAA Efendi emlök 61 gün müddetle icra kılınan aleni müzayede netiçesinde hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek birinci iha- lesi icra ve 31 gün müddetle müzayedeye vazedilmiş ve 20 Nisan 932 tarihine müdaif Çrrşamba günü saat on dörtten itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat on beş buçukta muhammen kıymeti geç- tiği taktirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunmuş oldu- gundan talip. olanların mezkür günde saat on beş buçuğa kadar sandık sonra vuku idaresine müracaat eylemeleri ve saat on beş buçuktan bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulunma- dıkları başka ve talip zuhur eylediği taktirde evelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları lüzumu ilân olunur. 11 Mart 1932 Se Cafer Fahri Beyin kitapları Kuruş Yeni Tavukçuluk 200 Av ve salon köpekleri 50 Keçi beslemek usulü 50 Tavuklara çok yu- murtlamak için ne yedirmelidir? 10 (Bu eserler eski harflerle basılmıştır) Nasıl tavukçuluk yapmalıdır ? 25 “Mufassal Yeni Tavukçuluk, kitabını okuyanlar, bir tavuktan senede 250 yumurta alırlar. Tevzi merkezi: Çifçi Kütüphanesi a İstanbul dördüncü icra memurluğundan: Tamamına 1422 lira kıymet taktir edilen Beyazit cıvarında odarphaneyi atik Sekban başı Yakupağa mahallesinde Tatlı kuyu sokağında eski 3 mükerrer numaralı müfrez bir kıl'a arsanın tama” mı açık arttırmaya vazedilmiş olup 14 mart 932 tarihinde şartnamesi divan- haneye talik edilerek 12 Nisan 932 ta- rihins müsadif Salı günü saat 14 den 16 ya kadar Istanbul dördüncü icra dairesinde açık arttırma ile satılacaktır. Arttırmaya iştirak için yüzde yedi teminat alınır, müterakim vergiler ile, belediye resimleri, vakıf ivaresi müşteriye aittir. İcra ve iflas kanununun 119 un- cu maddesine tevfikan hakları tapu sicilleriyle sabit olmıyan ipotekli ala- caklılar ile diger alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklannı ve hu- susiyle faiz ve masarife dair olan iddi- alarını ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evrakı müsbiteleriyle bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicik leriyle sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar, Alâkadarların işbu maddei kanuniye ahkâmına göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak istiyen- lerin 930/367 numaralı dosya ile momu- riyetimize müracaatları ilân olunur. İstanbul dördüncü icra memuluğundan: Tamamına 8500 lira kıymet takdir edilen Kartal kazasının Pendik karyesin- de Yalı civarı mevkiinde Rasih efendi sokağında 841/9 ve 322/11 rakkamı eb- vaplı maa bahçe iki bap ahşap hanenin tamamı açık artırmaya vazedilmiş olup 31 Mart 932 tarihine müsadif perşembe günü saat 14ten 16 ya kadar açık artırma suretile satılacaktır. Artırmaya iştirak için 0/0 7 teminat akçesi alınır. Müterakim verği belediye vakıf icaresi müşteriye aittir. İcra ve iflâs kanunu 19 uncu madde- sine tevfikan tapu sicillerile sabit ipo- tekli alacaklılarla diğer alâkadaranın ve ittifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde ovrakı omüspitelerile bildir. meleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmayanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar, Alâkadar larm işbu maddeli kanuniye ahkâmına göre hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 931/869 dosye numarasile memuriyetimize mü- racaatları ilân olunur. AİLELERE HİTABEN: Peşinen “hiç bir para sarfetmeksizin ELBİSLERİNİZİ AYAKKAPALRINIZI ŞAPKALARINIZI MOBILYALARINIZI vesaire her türlü ihtiyacatınzı temin için Beyoğlunda Tünel pasa jında 7 No. da kâln EREDITO müessesesine müracaatla ekser tica rothanolerdo para yerine geçen KREDİTO iştira bonolarını tedarik etmeniz lâzımdır, Şerait elverişlidir, Ketumiyet mutlaktır,