16 Mart 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

16 Mart 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

Mart 1932 , Sahfe 11 ansızlık, Romatizma, Saraca, Kemik, Sinir, Damar, Verem hastalıklarına, id iş çkarmayan çocuklara, genç ve ihtiyarlara yürümeyen, Hasan Kuvvet Şuru bu RiCO SPERCO ve MAHTUMLARı Galata Arapyan Han inci kaf, Tel. B. O. 4792-1 CIE ROYALE NEERLANDAİSE vapur şirketi - Amsterdam Anvers Roterdam, Amsterdam ve Hamburg için yakında hareket edecek purlar: ğ Ceres vapuru 15 marta doğru Ganymedes vapvru *2 Marta doğru, Hermes vapuru 8 nisana doğru :ompagine Royale Neerlandalse yapur şirketi vasıtasile ve bilumum Neerlandaises vapur acantaları arasın İl daki muhaberat sayesinde DÜNYANIN İİ BÜTÜN LİMANLARI için emtia kabul İl edilir ve DOĞRU KONŞİMENTO verile- bilir. İi Yakında Burgaz, Varna ve Köstenceye hareket. edecek vapurlar Ganymedes vapuru 15 marta doğru. Hermes vapuru 29 marta doğru Cho vapuru 7 nisana doğru Amsterdamdan beklenen vapurlar : Ganymedes vapuru 14 marta doğru Hermes vapuru 29 marta doğru Cho vapuru 7 nisana doğru. Amsterdamdan hareket edecek vapurlar: Co. vapuru 16 Marta doğru Stella vapuru 30 marta doğru NIPPON YUSEN KAISHA (Japon vapur kumpanyası ) Yokohama, Kobe, Dairen, Tsingtao, Shanghai, Honkong, Singapor, Colombo, İ Port Sait, İzmir, İstanbul, Pire, Cenevre, Valencia Liverpol ve Glasgow limanları arasında doğru posta. (Aktarmasız ve doğru) Delagoa Maru vapuru 22 Marta b | doğru eşya alacaktır. iş Lyonsmaru vapuru -$ doğru, —£ Tafsilât için Galata'da Arapyan Hanında 4 İENRİCO SPERCO ve MAHTULARI vapur & acentalığna müracaat. Tel, B, O. 4792-1 4. LASTER SiLBERMANN ve Şü. iDOYÇE LEVANT Linye ” Hamburg, Brem, Anvers, İstanbul ve Balhırisiyah arasında azimet ve avdet muntazam postaları Hamburg, Brem, Stetin, Anvers ve Roterdam'dan limanımıza muvasalatı beklenen vapurlar Apolonia vapuru limanımızda Amsel vapuru 18 Marta doğrn Alimnla vapuru 28 Marta doğru Tesalıa vapuru 30 Marta doğru — Burgaz, Varna, Köstence, Kalas ve İbrail için limanımızdan hareket edecek vapurlar Alimnia vapuru (2830 tahmilde, — Yakında Jamburg, Brem. Anvers ve Roterdam limanları için hareket edecek vapurlar, Albanlia vapurn 15-16 Martta tah- milde, 17 nisana Martta Amsel vapuru 18-20 Martta tal- mille. “İ Aguila vapuru 22-24 Martta tah 8 $ milde. m Fazla tafsilât için Galata'da Ovakim- yan bamnda Laster Silbermanı ve Şürekâsı vapur acentalığına müracaat, Telefon : Beyoğlu 641 - 674 Tinos vapuru o(10 > > > 'Tinos vapuru 10-12 şubatta tahmilde, yi Sçandinavian Near Eas | v Snevska Orlent Linient ii Gothenburg b Gothenourg, Stokholm, Oslo Danzig, : Copenhag ve bütün baltık Jimanlarile WE Şark ve Karadeniz başlıca limanları Â arasında 15 günde bir azimet ve avdet SE için muntazam postalar. “ Friken vapuru 30 Marta dogru yi Getembürg, (o Stokolm Os'o gdynia gi ve Danzigten muvaseletle aynı günün yi akşamı Hamburg, G mbürg, Oslo, j4 Dantzig vw İskandinavya ve Baltık #$ limanlarına hareket edecektir. yi Gotland vapuru 5 nisanaa doğru Hamburg, Gotemburg, Stokolm, Oslo, Güynia ve Dantzigten ımuvasaletle aynı ME günün ımı Hamburg, Gotenberg. e Oslo, Stokolum, Dantzıg, Mİ Baltık ve Iskandınavya ve limanlarına Mİ hareket edecekler ş Fazla için Galata'da Arapyan | enta İstanbul 8 ci ic.a dairesinden: Bir deynin temini nında tal ıstılası zım- alınıp tıhacze paraya | çevrilmesi takarrur eden Sirkecide | Hilâl lokantasında mevcut 4 masa | ve İ0 sand 17(3/32 perşembe günü saat 12/14 kadar ikinci | arttırma suretile paraya çevrile- ceğinden taliplerin mezkür günde mahallinde hazır bulunacak memu- runa müracaatları ilân olunur. Vakıf paralar müdürlüğünden: 23216 No. lı deyin senedi mucibince Parsih Arapyan efendi tara- fından istikraz olunan ( 18300 ) lira mukabilinde 3/9/929 tarihinde idaremize teminat irae edilip vade sonunda borç verilmemesine mebni müzayedeye çıkarılmış olan Galatada Sultanbeyazıt mahalle- caddesinde cedit 20, 22, 24, 26, 28 ve Kara sinde Mumhanekapısı Mustafa paşa caddesinde 133 No. methali ile beş dükkân ve kapıcı odasını, birinci, ikinci, üçüncü, ve altıncı katlarında dokuzar oda, birer koridor, dördüncü, beşinci birer helâyı ve yedinci katında: terkos suyu ve asansör tesisatını havi (315) zira arsa üzerinde mebni (81030) lira kıymeti muhammeneli demekle maruf kârgir hanın nısıf hissesi icra kılınan son müzayede- sinde ( 12000 ) lira bedelle talibi uhtesinde takarrür etmiş ise de mezkür bedel haddi lâyıkında görülmediğinden 31 mart 932 tarihine müsadif perşembe gününe kadar tekrar müzayedesinin icrasına karar verilmiş ve takarrür edecek bedeli haddi lâyikında görülürse o gün ... .. lı zemin katında: 20 No. hı hanın Üstü kapalı daraçayı ve elektrik, köşebaşına müsadif Arapyan hanı saat on beşte kat'i kararının çekilmesi mukarrer bulunmuş olduğun- dan talip olanların mezkür günde saat on beşe kadar yüzde on nisbetinde pey akçelerile bizzat veya tasdikli vekâletnamesile Bahçe- kapıda dördüncü vakıf hanın ikinci katında 14 ve 20 No.da Vakıf paralar müdürlüğüne müracaat etmeleri ve evelce talip olup ta kat'i karar esnasında hazır bulunmayanlardan son talipten maadasının müzayededen çekilmiş sayılacakları ilân olunur. ISTANBUL MAVNACILARI Tahmil ve Tahliye T. A. Şirketi İdare Meclisi Riyasetinden: 31 mart 1932 tarihine müsadif Per- şembe günü Galata'da Ovagimyan Ha- nında saat löte hissedaran heyetinin adiyen vukubulacak içtimama dair olan evelki, ilâna zeyildir. Adiyen içtima müteakip fevkalâde bir içtima akdolu- nacaktır. Müzakere mevzuu şudur: 9/1/932 tarihindeki fevkalâde içlimada nizamnamenin birinci maddesine ilâvesi tekarrür eden fıkranın (şirket firmasınm ve mavnacıhk san'atinin hudut ve ihti- sası dahilinde) ibaresile tavzihi. İstanbul Birinci iflâs memur- Tuğundan: Adres: Mercimekyan hanında İskon Arapyan efendiye. Balâda ismi ve adresi yazılı olan zatın iflâsı açılıp tasfiyenin adi şekilde yapılmasına karar verilmiş olduğundan: | — Müflisten alacağı olan veya mallarında istihkak iddia- sında bulunanların alacak ve iddialarını işbu ilândan bir ay içinde eyyamı resmiye müslesna olmak üzere her gün saat 9 dan 12 ye kadar Sultanahmette vaki adliye binasında icrayi vazife eden Birinci iflâs dairesine gelerek ala- caklarını (o kayt ettirmeleri, (o ve senet ve defter gibi delilleri her ne ise bunların asıl veya musad- dak suretlerini vermeleri. 2 - Müflise borçlu olanların yukarıda yazılı Oolan müddet zarfında borçları mikdarını yazdır - maları hilâfina hareketin ceza anunu mucibince takibat ve mes- yete (o uğrayacaklarını obilme- leri, 3 - Müflisin mallarını nakit ve lahvilâtı ve buna mümasil kıymetli evrakını her ne suretle olursa olsun ellerinde bulunduran- lar ister şahıs ister banka ve sair müessise olsun bunların üze- rindeki hakları mahfuz kalmak şartile © malları aynı müddet zarfında dJaireye vermeleri, ver- mezlerse cezai takibat ve mes'u- liyete uğrayacakları, mazeret bu- lunmadıkça rüchan haklarından malrum kalacaklarının bilinme- i, 4 - 24/3)932 Perşembe günü saat 14 de alacaklıların ilk içti- mada hazır bulunmaları, ve Müf- lisin müşterek borçlularıyle kefille-| rinin ve ı tekeffül eden sair kimselerin içtimada hazır bul mağa hal unu Emniyet Sandığı müdürlüğünden: Sandığımızdan Mücevher Rehin | tevdii suretile istikraz ettiği para mukabilinde ( Fındıklıla mukim Makbule Hanıma verilen 25044 numaralı rehin ilmühaberinin zayi edildiği Sandığımıza ihbar edil- miştir. Sahibine yenisi verilmiş olduğundan eskisinin hiç bir bük- mü kalmadığı ilân olunur. İstanbul 4 üncü icra memurlnğundan:; Tamamına 42,700 lira kıymet takdir olunan İstanbul Limanına mensup ve halen İstanbul Limanında lengerendaz bulunan 119 senedi bahride mukayyet ve 1881 senesinde İngilterede inşa olun- muş 300 kadem tul ve 36/25 kadem arzında ve 24/58 kadem umkunda ve 7098 numara ve 29 mayıs 340 tarihli mesaha şehadetnameli ve 1460 resim tonilatoluk Kampavnt makineli İstanbul vapurunun tamamı 100 hisse ilibarile 50 hissesi açık arttırmaya vazedilmiş olup 256 mart 932 tarihinde şartnamesi divanhaneye talik edilerek 20 nisan 932 tarihine müsadif Çarşamba günü saat 14 den 16 ya kadar İstanbul dördüncü icra dairesinde açık arttırma ile satıla- caktır. Arttırmaya iştirak için yüzde 7 teminat alımr. Müterakim bilumum de- niz resimleri müşteriye aittir. İcra ve İflâs kanununun 119 uncu maddesino tevfikan hakları Deniz Ticareti Müdiri- yetinin verdiği siciller ile sabit olmyan ipotekli alacakhlar ile diğer alâkadarann bu haklarını ve hususile faiz ve masa- rife dair olan iddiaların ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evrakı müsbite- lerile bildirmeleri lâzımdır. Ak&i halde hakları işbu siciller ile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç ka- lırlar. Alâkadarların işbu maddei kanı- niye ahkâmına göre tevfiki hareket et- meleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 931 / 440 dosya numarasile memuriyetimize müracaatları ilân olunur. İstanbul birinci iflâs memurlu- gundan: Adres: Balarta Lonca caddesinde 9 numarada mukim Yahya Kemal B. Balâdi ismi ve adresi yazılı olan zatın iflâsı açılıp tasfiyenin adi şekilde yapılmasına karar verilmiş olduğundan: , I — Müflisten alacağı olan veya mallarında (o istihkak iddiasında bulunanların alacak ve iddialarını işbu ilândan bir ay içinde eyyamı resmiye müstesna Olmak üzere hergün saat9dan 12 ye kadar Sultanahmette vaki adliye binasında icrayi vazife eden birinci iflâs dairesine gelerek alacaklarını kayt ettirme- leri, ve senet ve defter gibi delil- leri her ne ise bunların asıl veya musaddak suretlerini vermeleri, 2 - Müflise borçlu olanların yuka- rıda yazılı olan müddet içinde borçları miktarını yazdırmaları hilâfına hareketin ceza kanunu mu: nce takibat ve mesuliyete uğrayacakları, mazeret kalacaklarının bilinmesi, 3- Müf- lisin mallarını nakit ve tahvilâtı ve buna mümasil kıymetli evrakını o malları aynı eye vermeleri, şartil bulunma- | dıkça rüchan haklarından mahrum | her ne suretle olursa olsun ellerinde | bulunduranlar ister şahıs ister | | banka ve sair müessise olsun üzerindeki ları mah- ibat ve mesü- caklari, mazeret bu- 1 an haklarından I ının bildirilmesi, 4- 24(3/932 perşembe günü saat 13 de:a klıların ilk içtimada hazir bulunmaları ve müflisin müşterek borçlulariyle kefillerinin ve borcu tekeilül eden sair kimse- lerin içtimada hazir bulunmağa hakları olduğu ilân olunur. Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi kat'i karar ilânı Müzayede Hesap Merhunatın cins ve nevile Borçlunun bedeli No. mevkii ve müştemilâtı i ismi 182 7312 Rumeli hisarında Molla fenari mahallesinde Mehmet Bostan sokağında eski ve yeni 16/1 numaralı. Emin B. yüz arşın arsa üzerinde ahşap bir katta dört oda, bir koridor, iki methal, bir m fak, bir mutfak mahalli (iki kısım olara kullanılmaktadır) ayrıca bir oda bir gezinti mahalli bir mutfak mahalli ve yedi yüz otuz iki arşın bahçeyi havi eski bir bane- nin tamamı. (Bir mutfak mahalli.) j 440 7313 Rumeli hisarında Molla fenari mahallesinde Mehmet Bostan sokağında eski 3 ve yeni 2 numaralı: Emin B. doksan Sekiz arşın arsa üzerinde bir buçuk . Saffet H. katı kârgir bir katı ahşap olmak üzere iki buçuk katta beş oda, iki sofa, bir taşlık ve yirmi beş arşın arsa üzerinde bir mut- fak ve bin iki yüz elli dokuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. an ta 450 7893 Beşiktaşta Teşvikiye Hacıemin efendi ma- Süleyman hallesinde eski 6, 6 ve yeni 44,46/1,44,46,31 . Sadi B. maklüp numaralı beş yüz doksan yedi arşm arsa üzerinde arka duvarı kısmı yıkılmış”. sakafsız natamam bir garajın tamamı. 1000 6144 Ağayokuşunda Yakupağa (mahallesinde Bahattin Valdecamiinde Şerif sokağında ve harita B. ve Şerife 1267 numaralı mevkiinde eski 12 Nolı iki o Hatçe yüz seksen arşın arsa üzerinde kârgi katta dokuz oda, (biri çatı odasıdır) iki sofa bir balkon bir bodrum iki taşlık, bir kuyu ve yetmiş arşın bahçeyi havi iki bö- lüklü bir hanenin tamamı, (Hane yeni olup . Kemalpaşa (caddesinde Valde mektebi karşısındadır. j 1500 7380 Erenköyünde OGöztepede Mehmetefendi mahallesinde Ihlamur sokağında eski 3,3 ve yeni 23,23 numaralı altı yüz arşın arsa üzerinde zemin katı kirmızı çini taşlık üstünde dört oda, bir kömürlük bir kurna hamam birinci kat sahanlık dört oda bir salon çatı katı dört oda, (sandık odasıdır.) Odaların üçü döşemeleri dökülmüştür ve yüz yirmi arşın arsa üzerinde de harap ahır ve mutfak ve oda, üç dönüm yedi yüz seksen arşın bahçeyi havi bir köşkün tamamı.) Bir balkon ve bir kuyu ve iki havuz vardır.) 1270 7513 Kuzguncukta Kuzguncuk © mahallesinde eski ve yeni Nakkaş sokağında eski 10 ve yeni 18 numaralı iki yüz doksan arşın arsa üzerinde zemin katı kârgi diğerleri ahşap olmak üzere üç kattazemin katında bir oda, biri yemek odası, hamam ve odası bir taşlık bir kiler, birinci katta dört oda, iki sofa bir salon. ikinci katta birinci katın aynı olup çatıda bir salon iki sofa bir küçük oda, ve yüz yirmi arşın arsa üzerinde ahır ve mutfak ve 1924 arşın bahçeyi ve bir kuyu ve tatlı suyun rubu bissesini havi bir hanenin tamamı, (iki methali vardır. ) Yukarıda cins ve nevile semti ve numaraları muharrer i Hayriye H. Fatma Mediba H. Mehmet Suat B. Vehibe H. emvali gayri menkulenin icra kılınan aleni müzayedeleri neticesinde bhizala- rında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş ise de mezkür bedeller haddi lâyıkında yörülmediğinden tekrar (on beş) gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve arttıma bedelleri haddi lâyıkında görüldüğü taktirde 2 Nisan 932 tarihine müsadif Cumartesi günü kat'i kararlarının çekilmesi takarrür eylediğinden yevmi mezkürda saat on dörtten on beş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. Tashih Emniyet Sandığı Müdürlüğünden : müzayede muhammen Hesap Merhunatın cins ve nev'ile mevkii bedeli (o kıymeti (No. ve müştemilâtı Lira Lira 1197 3802 (769 Kumkapıda Çadırcıahmetçelebi ma- hallesinde Kumkapı caddesinde eski 13, ve yeni 13, 15, 17 numaralı iki yüz kırk arşın arsa üzerinde önden bir ve arkadan kârgir iki katta rakı imal mahalli ve kazanları ve saire bodrumla bir kuyu ve iki oda ir salonu ve üç yüz on arşın bah- çeyi havi seneden iki dükkân ve maa oda bir dükkân elyevm rakı fabrikasının yüz yirmi hisse itibarile 39 hissesile itibarı mezkürdan sekiz hissesinin elli altı sehim tertibile yirmi bir sehimi. Bakırköyünde Yeşilköyde Şevketiye mahallesinde Şevketiye bulvarı so- kağında 39, 39 numaralı yüz altmış arşın arsa üzerinde ahşap üç katta sekiz oda (ikisi çatı odasıdır) bir banyo, bir sofa, bir mutfak bir antre iki kiler üç balkon, bir tulumbalı kuyu, bir sarnıç, çamaşırlık, odun- luk, kömürlük ve yirmi arşın arsa Üzerinde camekârlı bir antre ve bir bahçevan odası ve ! in altı yüz altmış 2289 5920 8203 Borçlunun ismi Yuvakim Ef. Afife H. arşın bahçeyi havi L.r hanenin tamamı,