26 Nisan 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

26 Nisan 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 10 “Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi kat'i karar ilânı Müzayede Hesap Merhunatın cins ve nevile Borçlunun bedeli No. mevkii ve müştemilâtı ismi 400 812 Kasimpaşada ( Hacıferhat (o mahallesinde Kevser H. Pirinçci sokağında eski 29,29 mükerrer ve (Mustafa yeni 45,47 numaralı seksen altı arşın arsa Mümtaz üzerinde ve bir çatı altında ahşap üçer (ve Arif katta birinci katlarında zeminleri malta Ali B.ler birer taşlık ve kırk beş numarada bir halâ ve müşterek kuyu ve her ikisinde kömür ve odunluk ikinci katlarında birer oda, birer ufak sofa 47 numarada bir halâ üst katlarında birer oda, birer ufak sofayı ve on iki arşın arsa üzerinde iki mutbahı havi iki hanenin tamamı, 100 6864 Rumelihisarı Alitorlak mahallesinde çeşme sokağında eski 40 ve yeni 20 numaralı yüz kırk arşın arsa üzerinde ahşap iki katta 7 oda, iki sofa, bir gezinti mahalli bir kömür- lük, bir mutfak bir şahniş ve yüz yirmi üç arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. (Arka taraftaki odalar iç içedir.) 1270 7513 Kuzguncukta Kuzguncuk mahallesinde eski ve yeni Nakkaş sokağında eski 10 ve yeni 18 numaralı iki yüz doksan arşın arsa üze- rinde zemin katı kârgir diğerleri ahşap olmak üzere üç katta zemin katında bir oda, bir yemek odası, hamam, ve odası, bir taşlık, bir kiler, birinci katta dört oda iki sofa bir salon ikinci katta birinci katın aynı olup çatıda bir salon iki sofa bir küçük oda ve yüz yirmi arşın arsa üzerinde ahır ve mutfak ve bin dokuz yüz yirmi dört arşın arsa bahçeyi ve bir kuyuyu ve suyun rubu hissesini havi bir hanenin tamamı, (iki methali vardır.) 7893 Beşiktaş Teşvikiyede Hacıeminefendi ma- hallesinde eski 6-6 ve yeni 44,46,4,44,46, 31 maklup numaralı beş yüz doksan yedi arşın arsa üzerinde arka divarı kısmen yıkılmış (o sakafsiz natamam bir garajın tamamı, 7250 Üsküdarda Süleymanağa mahallesinde Şeh- - zadecamiişerif sokağında eski 15 yeni 17 numaralı yetmiş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta altı oda bir sofa bir gusülhane bir mutfak bir toprak avlu diğeri kırk beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda ve yediyüz seksen beş arşın bahçeyi ve bir kuyuyu havi eski iki hanenin tamamı. 7291 Çarşuyukebirde varakçılar hanı alt katında eski ve yeni 6 numaralı on altı arşın arsa üzürinde kârgir bir kattan ibaret bir dük- kârın tamamı. (üzerinde ahıra ait odalar vardır. 532 Beyoğlunda Kamer hatum mahallesinde Kalyoncukolluğu ve Mari sokağında eski 161-1 ve yeni 167-1 numaralı yüz beş arşın arsa üzerinde kârgir beş katta bod- rumda çamaşırlık ve ocak mahallin dört kömürlük bir kuyu ve dükkân ve zemin katında çini antre bir oda bir dolap onun üstünde çini sahanlık biri camekânlı ol- mak üzere iki ufak oda bir dolap onun üstünde vani bir numaralı daire üç oda 1 mutfak bir antreli 2 numaralı daire 3 oda 1 mutfak bir antre bir çıkma bir balkon ve üç numaralı daire üç oda bir mutfak bir antre bir çıkma en üstünde bir sofa bir mutfak daraça ve elektrik ve terkos terti- batını havi bir apartmanın tamamı. 926 11769 Süleymaniyede Süleymaniye mahallesinde Taşodalar sokağında eski 12,12 mükerrer ve yeni 16-18 numaralı yüz kırk dört arşın arsa üzerinde 16 numaralısı ahşap iki katta dört oda iki sofa bir taşlık bir mut- fak bir kuyu diğeri yani 18 numaralısı altmış arşın arsa üzereinde ahşap üç katta üç oda iki sofa bir mutfak ve yüz kırkaltı arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı. (Iki methal olup birinde 16 diğerinde 16/1 numara görülmektedir.) 600 7985 Üsküdarda Pazarbaşı mahallesinde Çıkmaz- yıldırım sokağında eski 3-3 Mü. 3 Mü. ve yeni 5, 7, 9 No.lı biri 7 No.lı büyük hane yüz altmış arşın arsa üzerinde tamire muhtaç ahşap üç katta on oda iki sofa bir mutfak bir taşlık diğeri yeni beş numaralısı yüz arşın arsa üzerine ahşap bir katta iki oda bir mutfak dolap bir antre odunluk kömürlük diğeri yeni 9 numaralısı yetmiş Mehmet Kemalettin Bey Vehibe H. 450 Süleyman Sudi B, Ümmühan ve Laman H. lar Yervant EF, 180 EmieHacer, HaticePira- ye H.lar ve Mustafa Nihat B. Fuat B. Mardiros EF, Emniyet Sandığı Müdürlüğünden: Muhammen İkraz Merhunatın cins ve nevile mevki Borçlunun kıymeti No. ve müştemilâtı ismi 532 86 Kasımpaşada Sinan paşa mahallesinde Fatma Yumuk sokağında atik 5 mükerrer ve yeni Müzeyyen 25 numaralı bir hanenin tamamı, Hi 47480 ( 555 Galatada Yeni cami mahallesinde Fermene- Mığırdıç ciler caddesinde eski 100, 102, 102 müker- Firengiyan rer ve yeni 100, 102 numaralı iki dükkân Ef. ve denizden dolma mahalli müştemil bir hanenin tamamı, 832 710 Üsküdarda Valdei atik mahallesinde Mey- Emsal ve dancık sokağında atik 9 ve cedit 1l numa- Eda H.lar ralı bir hanenin tamamı, 1157 4678 Boğaziçinde Mirgün mahallesinde Muakkit- Mürteza hane caddesinde atik 41 çedit 43 numaralı Ef. maa bahçe bir hanenin tamamı. 935 4852 Kasımpaşada Sahaf Muhittin mahallesinde Sünbül H. . Büyük yokuş sokağında atik 53 mükerrer ve HayriB. 53 mükerrer ve yeni 2-65 numaralı tah- tında dükkânı müştemil bir hanenin tamamı. 949 5525 Eğrikapıda Cebecibaşı mahallesinde Cebeçi Ahmet başı sokağında atik 4 ve cedit 2 numaralı ağabilâsa- maa bahçe bir hanenin tamamı, le ve Murat Ef. tarafından bilvesaye 18720 5948 Galatada Sultan Beyazıt mahallesinde.Kö- Kiga Ef. mürcü sokağında atik 12-14-16 cedit 14-16 numaralı maa dükkân bir apartımanın tamamı. 1974 6458 Kasımpaşada Çatma mesçit mahallesinde Hüseyin atik Tepebaşı cedit Çeşme sokağında atik Ef. vekili 20 mükerrer ve cedit 4 numaralı bir hane- Abdullah nin tamamı. efendi 13125 9159 Üsküdarda Ihsaniye mahallesinde orta s0- | İrfan H. kakta atik 28, 28 cedit 34-34 numaralı maa bilasale bahçe bir hanenin tamamı. ve Emine Feleksu Ayşe Nezihe H. lar ile Mahmut Celâleddin ve Ebubekir Semih beyler tarafından bilvekâle İnayet B. 4140 9358 Beyoğlunda Hüseyin Ağa mahallesinde fıçıcı o Meryem sokağında atik ve cedit 4 numaralı bir ha- (OH. nenin tamamı, 1678 (9546 Beşiktaşta Köyiçi mahallesinde kilise soka- Makrina H. ğında atik 14 mükerrer cedit 24 numaralı bir hanenin tamamı. 1998 (9602 At pazarında Manisalı Mehmet paşa ma- Mehmet hallesinde atik turşuçu ve elyevm turşucu Vehbi ef. ve aktar Yekta sokağında atik 1, 1 mükerrer numaralı seneden arsa elyevm iki bölüklü bir hanenin tamamı. Yukarıda ikraz numaraları yazılı emlâkin vadesi hitamında borcun ödenmemesi hasebile altmış bir gün müddetle satılığa çıkarıldığından talip olanların ve fazla tafsilât almak isteyenlerin sandık satış amir- liğine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. Vakıf Paralar Müdürlüğünden: 20681 No.lı deyin senedi mucibince Eyip Sabri bey tarafından istikraz olunan (300) lira mukabilinde 5 şubat 336 tarihinde idare- mize terhin olunup vade sonunda borç verilmemesine mebni mukaddema müzayedeye çıkarılmış olan Lâleli civarında Çukur çeşmede Mollaküstel mahallesinde Lâleli imareti sokağında 22 ada ve 1069 harita ve 2 atik emlâk numaralı yeni yüzü 3,90 ve 5,20 ve 12 ve yeni sathı 119 metre murabbaı ve (604) lira kımeti muham- meneli bir kıt'a arsanın tamamı (500) lira bedel ile talibi uhtesinde takarrür etmiş ve 12/Mayıs/932 tarihine müsadif Rerşembe gününe kadar tekrar müzayedesi icra olunarak takarrür edecek bedeli haddi lâyıkında görülürse mezkür günde saat on beşte kat'i kararının çekilmesi mukarrer bulunmuştur. Mezkür arsa bir tarafı FatmaMalik hanım arsası, bir tarafı İbrahim Namık, Ali Nazım, Mehmet Kâzım beyler arsası ve tarafeyni tarikı âm ile mahduttur. Taliplerin */,10 nisbetinde pey akçesi vermeleri ve bizzat veya tasdikli vekâletname ile mü- racaat etmeleri müzayede şartlarındandır. Müzayede Bahçe kapıda 4 üncü vakıf hanın 2 inci katında 14 ve 20 No.da Vakıf Paralar müdürlüğünde yapılacaktır. Taliplerin vaktında gelmeleri ve evvelce pey sürüp te kat'i karar esnasında bulunmayanlardan son talipten maadasının müzayededen çekilmiş sayılacakları ilân olunur. nn beş arşın arsa üzerinde kârgir iki katta üç oda bir sofa bir küçük taşlık bir malta mutfak ve beş yüz yetmiş yedi arşın bah- çeyi ve bahçede iki kuyu ve bir sarnıcı havi üç hanenin tamamı. Yukarıda cins ve nevile mevki ve müştemilâtı yazılı emvali gayri menkulenin icra kılınan aleni müzayedeleri neticesinde hizala- rında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş ise de mezkür bedeller haddi lâyıkında yörülmediğinden tekrar (on beş) gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 12 Mayıs 932 tari- hine müsadif perşembe günü arttıma bedelleri haddi lâyikında görüldüğü taktirde kat'i kararlarının çekilmesi takarrür eylemiş olduğundan yevmi mezkürde saat on dörtten on beş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. Ul 26 Nisan 1932 —— Sun'i Gübreler Stickstoff - Syndikat. Berlin Çiftlik sahipleri, bahçıvan ve bilümum zürraın nazarı dikkatine : Çok iyi mahsul almak için «kibritiyeti amo- uiyak», «Floranit» ve- ya “ Nitrofoska ,, gübreleri (o kullanmak lâzımdır. G6 Çuvallar üzerin- Ç deki markaya dikkat. İstanbul: C. Fröhlich, Sultanhamamında Kendros Hanı No, 6-8. Malümat ve nümune: Sirkeci Köprülü Hanı No. 22. Samsun : Hochstrasser ve şürekâsı. Trabzon : Hochstrasser ve şürekâsı. İzmir: Max Unz. Fırsat Galata Mumhane caddesinde No. 56 üç kat üzerinde 21 oda maa teferruatı ve tahtında dört dükkânı bulunan Yeni Hayat oteli ehven fiyatla acele satılıktır. Müsteciri , Müsteciri Niyazi beye müracaat, beye müracaat. gn Hekimi Dr. NURi FEHMi la Süreyya B. “ei No 7 saat 3-6 Tel: 23212 © OTOMOBİL HEVESKÂRLARINA Yaz geldi. Her çeşit spor açık kapalı kelepir otomobil almak isteyenler Taksimde Cumhuriyet abidesi karşısında Merkez garajına uğramalıdırlar. UROLOG - OPERATOR Dr. FUAT HAMİT IDRAR YOLLARI Hastalıkları mütehassısı Avrupadaki tetkik seyahatinden avdet etmiştir. Türbe, Mahmudiye caddesi No. 10 Telefon: 22622 Dr. Ekrem Emin Dahili hastalıklar mütahassısı Dr. Mükerrem Emin Satış yerleri : Kulak, Boğaz, Burun mütahassısı — Kadıköy, Yoğurtçu parkı karşısı 82 hergün ikiden dörde kadar Telefon: Kadıköy 164 Tavukçulukta muvaffak olmak için mütehassısı Salih Zeki beyin iki ciltlik ASRI Tavukçuluk kitabını mutlaka göz önünde bulundurmalıdır. Her kitapçıda bulunur. Ciltli takımı 3 liradır. SATILIK Buick otomobili 28 Nisan Perşembe günü saat onda Nişantaşında ekmek fabri- kasında bilmüzayede satılacaktır. Dr. Mehmet izzet Emrazı dahiliye ve sariye mutahassısı Muayenehane: Çağaloğlu Halk fırkası karşısında No. 21 Cumadan mada hergün 13-17 hastalarını kabul eder, Tel, 23926. Beşiktaş sulh icra memurlu- ğundan: Bir borçtan dolayı tahtı hacze alınarak satılması mukarrer olan bir adet halı seccade ve mermerli ıhlamur komidin dökme sarı renkte çini soba sigara tab- lası ve soba odunluğu 30/4/932 tarihine müsadif olan cumartesi günü saat 11 de Beşiktaşta Nafiz bey apartmanının önünde açık arttırma suretile paraya çevrile- ceğinden talip olanların hazır BüLEMETE olan memuru mahsu- suna müracaatları ilân olunur. Doktor Hafız Cemal Dahiliyye mutahassısı Cumadan maada her gün saat 2,30 dan Se) kadar İstanbulda ivanyolunda (118) No.lı hususi kabinesinde hastalarını kabul ve tedavi eder. Telefon 22398 mana <a ç— O; << umu sopa