13 Mayıs 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

13 Mayıs 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sahife 1? 13 Mayıs 1932 © İstanbul ve Ankara Satış Mağazaları FESHANE Fabrikası Mamulâtı YENİ ÇIKTI Yerli pardesülük: Metrosu 390 kuruşa Memleket mahsulü tiftik ile karışık olanları da mevcuttur. Halis yünden mamul nefis kumaşları Vatana ve kesenize hizmet maksadile arayınız. Satış yeri: Istanbul, Beyoğlu, Ankara'da Yerli Mallar Pazarı ROYAL Çikolata ve Şekerleme Fabrikası Galata, Voyvoda Caddesi No. 108, 112 Telefon: Beyoğlu 2817 Hakiki meyvelerin hülâsasından mamul, leziz karamelâlarımız ile mayhoş ve lâtif şekerlemeleri- mizi, bir defa tecrübe edenler; bir daha vaz geçe- mezler. Ağıza letafet bahşeder; en müşkülpesentleri bile memnun eder. En meşhur doktorlar tarafından tavsiye olunmaktadır. BÜYÜK TAYYARE PİYANGOSU 12.ci TERTİPS5.cCIKEŞiDE 11 Haziran 1932 dedir. Büyük ikramiye 50,000 liradır. Ayrıca 15,000, 10,000 liralık büyük ikra- miyeler ve 20,000 liralık bir mükâfat vardır. 40.000 Lira kazanan 2290 numaralı biletin iki parçası İstanbulda bir parçası Ordu'da satılmış, bir parçası İstanbuldan diğer parçası İzmirden satılamıyarak iade edilmiş beş parçası da satılamamıştır. 15.000 Lira isabet eden 227 numaralı biletin iki parçası İstan- bulda, ve bir parçası Kütahyada satılmış bir parçası İstanbuldan, bir parçası Adanadan satılamıyarak iade edilmiş ve beş parçası satılamamıştır. 10.000 Lira isabet eden 47272 numaralı biletin beşte birlik bir parçası Adanada, iki parçası İstanbulda ve bir parçası İzmirde satılmış bir parçası İstanbuldan ve bir parçası Gümüşhaneden satılmıyarak iade edilmiş ve üç parçası satılamamıştır. İstanbul P. T. T. B. Müdiriyetinden Vesaiti nakliyede kullanılmak üzere 11000 ilâ 14000 kilo benzinle 200 kilo makine yağı aleni olarak münakasaya vazolunmuştur. Mü- nakasa Mayısın on sekizinci Çarşamba günü saat 15 te icra kılına- cağından taliplerin “/, 7,55 nisbetinde teminatı muvakkatelerini '-wlen Başmüdiriyette müteşekkil komisyona müracaat eylemeleri. Ankara Milli Sanayi Sergisinde Büyük Muvaffakıyet Kazanan İPE 21 Mayıs Cumartesi ? günü açılıyor. Adanın en muvafık ve sıhhi yerinde kâin ve asri konforu havidir. Gıda maddeleri teminatlıdır. Fiyatlar 'Tenzil Edilmiştir: Tek yataklı oda 5 ve 6, çift yataklılar 3 ve 3 1/2 liradır. Üç ve daha ziyadesi 3 liradır. Fazla tafsilât talep vukuunda hemen verilir. Adres : Büyükada, Musa Kâzım bey Sanatoryomu Telefon : Büyükada 75 Hayattan sevtalmak ve dalma ne şeli,sihbath ve faal bulunmak âsab, kuvvetten düşürmemekle mümkün” dür. Sihhetinizi muhafaza. ojnir lerinizitakviye (aaliyeti- aizi tezyit için küçükler ve büyükler tarafından mükemmel bir kuvveb ilüc: olarak tanlan kullanınız. Her ecznnede Bulunur. geemam Zümrüt Y A L O V A Kaplıcaları I AÇILDI Yeşillikler arasından fışkıran hayat ve neşe kaynağı Romatizma - Cilt - Mide, Böbrek - Asap Hastalıklarının kat'i ilâcıdır. Otel ve lokanta fiatlarında büyük tenzilât Yemek mecburi değildir. Her türlü malümat için telefon : Beyoğlu 1760, Beyoğlu 1745 MÜJDE BEL VÜ BAHÇESİNDE Alaturka saz heyeti BUGÜN AÇILMIŞTIR. İstanbul gümrükleri Muhafaza Müdürlüğünden: 1 — Bahri zabitana mahsus elbiselik lâcivert şayak (380-500)metre, 2 — Bahri zabitana mahsus kaputluk lâcivert kastor (280-400)metre. 3 — Bahri mürettebata mahsus elbiselik lâcivert şayak (780-950) metre, 4 — Bahri mürettebatın kışlık ceketlerine mahsus lâcivert şayak (560-750) metre. Balâda nevi ve miktarları gösterilen kumaşların tesbit edilen evsafları veçhile her birinden ayrı ayrı pazarlıkla alınacağından hangi kısma talip ise */, 7,5 teminatlarile 14 Mayıs cumartesi saat 14 te müdiriyette hazır bulunmaları. PERTEV Şurubu PERTEV Briyantin PERTEV Kolonyası PERTEV Pudrası FABRİKASI Istanbul Çenberli Tas Belsoğukluğu ve frengiye yakalanmamak için PROTEJiN kullanınız. Her eczanede bulunur. İcra memurlu- İstanbul Dördüncü gundan: Tamamına elli iki bin dokuz yüz lira kıymet taktir edilen Beyoğlunda Teşvi- kiye mahallesinin Kâğıthane caddesinde atik 120, cedit 152 numara alan bahçe leri ve limonluğu muhtevi maa müşte- milât kârgir muntazam konak ve Kavak sokağından atik 120 mükerrer cedit 13, 13/1 numara alan kayden müfrez üstünde kârgir odaları, aralığı ve mat bahı ve helâyı havi ahır ve arabalığın tamamı açık arttırmaya vazedilmiş olup 2/6/9382 tarihinde şartnamesi divanha- neye talik edilerek 16/6/932 tarihine müsadif Perşembe günü saat l4den 17 ye kadar açık arttırma suretile satır lacaktır, Arttırmaya iştirak için yüzde yedi teminat akçesi alınır, müterakim vergi, belediye, vakıf icaresi müşteriye aittir, İşbu gayri menkul ipotek akdi muamelesinden sonra Beyoğlu Beşinci Noterliğinin 21 teşrinievvel 931 tarih ve 17181/11725 numaralı tastikile Ma dam Elvira Çirati namına her üç aylığı peşinen v6 senevi 8200 lira ile 1 teşrini- sani 931 tarihinden itibaren 1 nisan 933 tarihine kadar bir buçuk sene müddetle ve kiracı dilerse dört sene temdidine selâhiyeti olduğu olbaptaki mükellefiyet listesinde yazılı ipotek ve hacızleri mev» cut bulunduğu tapu kaydından anlaşıl mıştır. İcra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapu sicille- rile sabit olmıyan ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sa hiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve mesarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri lâzımdır, Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasın- dan harıç kalırlar. Alakadarların işbu maddeli kununiye ahkâmına göre hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 931 / 1110 dosya numarası ile memuriyetimize müracaatları ilân olunur. Cafer Fahri #TAVUKÇULUKTAN "NASIL PARA KAZANILIR? Fiatı : 25 kuruş Tevzi merkezi : Çifçi kitaphanesi Zayi — Arap harflerile yazılı mühür ve imzam ile türkçe yazılı tatbik mühürüm ziyaa uğramıştır kimseye borcum yoktur. Yenisini tedarik ettiğimden o eskilerinin hükümleri (o olamayacağını ilân ederim. Sütlüce: Karaağaç caddesi Ke- rim paşa yalısında 43 numarada Umumi neşriyat müdürü : Enis Tahsin Akşam matbaasi