14 Mayıs 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

14 Mayıs 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

iü Sahife 12 Akşam ze b, hil İstanbul ve taşra | Saçlarınızın tabil im ii apar 1 veli si 1 haplarını tercih eczane ve depo rengini vermek n ber ilâçtan üstün EŞ lardan srayıma, için tercih ediniz. 932 Paris yaz mevsiminin krep modaları Her iki krepin en canlı Ve cazip renkleri vardır, Boyaları sabittir, hiç bir Zaman solmaz ve çıkmaz ! Kumaşlar şarjlı olduğu İçin daima düzgün Ve dökümlü durur. pe ad) ide “RBABI SANAYIE Bu 'defa makine sergisi unvanı altında açmış olduğumuz dükkânda her sanayle ait yeni ve müstamel makineler ve aletler satılmakta olduğunu ilân ederiz. Dizel, mazot ve gazojenle çalışan kara ve deniz metörleri, dinamo ve elektrik motörleri, motörle ve motörsüz çalışan ve en derin kuyulardan ve her yüksek- liğe su çıkaran tulumbalar, idrolik ve eksantrik presler, değirmencilik, demir- cilik ve sobacılara mahsus makine alât ve edevat, Umum sanayie ait tesisat ve tamirat, Her erbabı sanayie malümat ve müza- kereler meecanen verilir. MAKiNE SERGİSİ 11 İstanbul, BÜYÜK TAYYARE PİYANGOSU (2.cIi TERTİP5.cIKEŞİDE 11 Haziran 1932 dedir. Büyük ikramiye 50,000 liradır. Ayrıca 15,000, 10,000 liralık büyük Ikra- miyeler ve 20,000 liralık bir mükâfat vardır. Eksantrik Pres. Galata, Yenicami civarı, Zincirli Han sokak No. Zümrüt Y A L O V A Kaplıcaları AÇILDI Yeşillikler arasından fışkıran hayat ve neşe kaynağı Romatizma - Cilt - Mide, Böbrek - Asap Hastalıklarının kat'i ilâcıdır. Otel ve lokanta fiatlarında büyük tenzilât Yemek mecburi değildir. Her türlü malümat için telefon: Beyoğlu 1760, Beyoğlu 1745 Herkesin tedarik edebilmesini teminen SATİE Buz dolapları için yapmakta olduğu veresiye muamelâtinı 18 AY VADEYE çıkarmıştır. Fiatı: Modeline göre 525 liradan başlar Elektrik Şirketi markası ne olursa olsun, buz dolabına sahip müşterilerine '» 7/5 Tenzilâtı icap ettiren hususi bir tarife tatbik etmektedir. Büyükada Sanatoryomu Adanın en muvafık ve sıhhi yerinde kâin ve asri konforu havidir. Gıda maddeleri teminatlıdır. Fiyatlar 'Tenzil Edilmiştir: Tek yataklı oda 5 ve 6, çift yataklılar 3 ve 3 1/2 liradır. Üç ve daha ziyadesi 3 liradır. Fazla tafsilât talep vukuunda hemen verilir. Adres : Büyükada, Musa Kâzım bey Sanatoryomu Telefon : Büyükada 75 Bir sene için muteber ve fiatı 3 lira olan : HIZMET Şirketinin iskonto kartlarını hâmil olanlar kataloğumuzda isimleri zikredilen muhtelif mağaza ve müessesatının her hagngi birinde mübayatlarını pazarlık ettikten sonra o/o 5 IlA 20 nisbetinde bir iskontoya nail olmak hakkını haizdirler., Pahalıkla mücadelell - Masrafınızda mühim tenzilât Il Beyoğlu 1939 numaraya telefon ettiğinizde HİZMET şirketi size hemen bir katalog gönderecektir. Katalogda bine yakın mağaza münderiçtir, HiZMET Galata, Voyvoda Han No. 3 mmm? İzmit büfesi aleni müzayede ile kiraya verilecekti Müzayede 26/5/932 tarihine müsadif perşembe günü saat 15 de yapılacaktır. Bu kususta fazla malümat almak isteyenler Haydarpaşa gar ve İzmit istasyon müdürlüklerine müracaatla buna müteallik şartna- mlere 15 şerkuruşluk pul yapıştırıp imza etmeleri ve 150 lira teminat akçesile müzayede gününde İzmit istasyonunda hazır bulunmaları ilân olunur. * 2 — 9MV/32 tarihinde müzayedesi icra kılınan, mülga eski malzeme deposundaki bin kalemi mütecaviz muhtelif eşyanın ihalei katiyeleri 19/V/32 tarihine müsadif perşembe günü saat 10 da aynı mahalde icra kılıncaktır. “5 10 yüzde ondan aşağı olmamak şartile müzayede bedelâtını tezyide talip ( olanların yevmi mezkürda H. P. mağazasına müracaatları ilân olunur. ŞABESO Alkolsüz sıhhi ve herkesin hoşuna gidecek bir içkidir. Sade içilir, şarap vermut ve konyakla da karıştırılarak içilir. ŞABESO her mevsimde size sıhhat verir. kulak, boğaz, burun mütahassısı Doktor 1 ihya Salih | | Cağaloğlu: Hamam sirasinda | 24 numarada - Cumadan başka | her gün - öyleden sonra saat 15 ten itibaren hastalarını ka- Paris Tıp Fakültesi mezunu bal eder. Cilt ve zührevi hastalıklar mutahassısı Dr. Bahattin Şevki Babıâli caddesi Meserret oteli karşı- sında Avni bey apartımanı 125 Dr. A. KUTİEL Cilt ve zührevi hastalıklar tedavihanesi pap NN DISTOL: Koyunlarda, Keçilerde ve Öküzlerde bulunan kelebekleri öldürür, hayvanı yüzde yüz kurtarır. Her eczanede satılır. Toptan satış için Reji Han 2-3 No.ya mü racaat: Yeni postane arkasında, İstanbul. İstaubul dördüncü icra memurluğundan: Yorgi Köstantin Hiristofinin Yani Petridi veledi Vasil ile zevcesi Eleni binti Ligordan seviyen istikraz eyledik- leri 1500 liraya mukabil vefaen mefyuğ Beyoğlunda o Hasanağa (o mahallesinde Yenişehir caddesinde eski 78 yeni 64 numaralı maa oda bir bap dükkânın sülüsan hissesi 30 gün müddetle ihalei evveliye ilânna konulmuştur. Mezkür hisse 300 lira bedel ile talibi uhtesinde olup ihalei katiyesi icra kılınmak üzere yüzde beş zammile ve onj beş gün müddetle ihalei katiye müzayedesine konmuştur. Mahalli mezkür cephede bodrumunu teşkil eden seviye, arkada zemin katıdır, bahçe tarafından girildikte zemini toprak iki kısımdan mürekkep önü ahşap bir kısmı salaş olup cephe deki kârgir kısmın zemin seviyesine müsadif sofa, bir merdiven altını muh tevidir, kârgir kısmının zemini tahta döşeli ve maltız ocaklı ve tahta bölme ile ayrılmıştır. Dükkânın üst katı salaş kısmında bir merdiven başı üzerinde bir aptestane mahalli bir dolap, kârğir kısmında tahta bölme ile ikiye bölünmüş bir oda kârgir kısmının dükkân altına müsadif bodrum altında diğer bir bod- rum mevcut olup içinde 15 lira kira ile ve konturatusunun hitamına iki ay vardır. Sağ tarafı İzzet Ef. dükkânı sol tarafı fotoğrafçı dükkânı arkası Kostikol hanesi cephesi tarik ile mahduttur. Mesahası 77 metro 50 santim murabbal olup bundan 40 metro murabbai kârgir ve dükkânın mütebaki 37 buçuk metro murabbamda salaş kısmını teşkil ete mektedir. Elektrik ve suyu vardır. Kıymeti muhammenesi 1700 liradır. Talip olanların kıymeti muhammenenin sülüsan hisseye musip yüzde on beş pey akçesile 28/5/932 tarihinde 926/8648 dosya numarasile bizzat veya bilvekâle müracaatları ve fazla malümat dosya» sından ita edileceği ilân olunur. İstanbul üçüncü icra memurluğundan: Tamamına 6000 lira kıymet takdir edilen Galatada su iskelesinde bağlı ve İstanbul limanının 201 numaralı senedi bahriyesine merbut ve 43 safi ve 21 rusum otönilatosunda ahşap Ortaköy nam romörkörün tamamı 48 sehim iti barile 9 ve 30 sehimleri açık arttırma ya vazedilmiş olup 1/6/932 tarihinde şartnamesi divanhaneye talik edilerek 20/6/9328 tarihine müsadif (pazartesi günü saat 14 den 16 ya kadar İstanbul üçüncü icra dairesinde birinci açık ar- tırma ile satılacaktır. Arttırmaya iştirak için 0/0 7 teminat akçesi alınır, müterakim deniz rusum» ları müşteriye aittir. Hakları liman sicillerile sabit olmayan ipotekli alacak» lar ile diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarının ve hususile faiz ve mesarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evrâkı müsbitelerile bildir- meleri lâzımdır. Aksi halde hakları liman sicillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar iflâs kanununun tew alâkadarların icra ve 119 uncu maddesi hükmüne göre fiki hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak istiyenlerin 931/143 dosya numarasile memuriyetimize mü- atları ilân olunur. ———- 18 ay için nısıf kirasına KiRALIK YAZIHANE Galatadâ, Karaköy Palasta (19 odalık) bir kat ya tamamen veya kısmen. Tafsilât için Beyoğlu 8696 nümeroya Mösyö Konstantinidis efendiye telefon edilmesi ecmeddin S Umumi neşriyat müdürü : Enis Tahsin Karaköy Börekçi fırını sırasında 84, sabahtan akşama kadar, Akşam matbaası