20 Mayıs 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

20 Mayıs 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Akşam 20 Mayıs 1932 Sahife 10 Eminönü Mal müdürlüğünden: Eminönü kaymakamlığı binasında mevcut 597 sandık camın beher sandığı beş lira muhammen bedel üzerinden açık arttırma usulile satılacaktır. Ihalesi 28 mayıs 932 cumartesi günü saat on bir buçukta Eminönü Mal müdürlüğünde yapılacaktı Keşif bedeli 2187 lira 8 kuruş olan Bakırköy Litros metebi tami İstanbul belediyesi ilânları kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Talip olanlar tafsilât almak ve keşif evrakını görmek üzere her gün levazım müdürlüğüne ve ihale günü olan 23/5/932 pazartesi günü de 164 liralık teminat makbuz veya mektubile teklif mektuplarını saat on beşe kadar daimi encümene vermelidirler. * Sıra No. 94 Mehmet, 90 Şevket, 100 Safi, 19 Mustafa, 74 Ali, 7 Sabih İzzet, 10 Hasip, 45 Şükrü, 50 Şekip, 81 Rauf. 79 Nuri, 42 Hilmi, 52 Emin. 102 Halit, 101 Asım Efendiler son tahsildarlık imtihanında muvaffak * olduklarından Istanbul belediyesi Zat Iş. müdürlüğüne hemen lüzumu müracaatları ilân olunur. * Cerrahpaşa hastanesinde mevcut müstamel bakır yemek kapları, koltuk, kanape, dikiş makinesi, baskül, saç ve çini soba, kilim bir mikdar hurda demir gibi eşyalar mahallen bilmüzayede satılacaktır. Talip olanlar 22 Mayıs 932 pazar günü sabahleyin saat onda orada bulunacak memuru mahsusuna müracaatları. ————————— << İstanbul birinci Ticaret mahke- mesinden: 10/5/932 tarihli çarşamba günü saat 2) den Köstence'den bareket eden Türk bandırasını hamil Çankaya vapuru Kalagra mevkiinden sonra fırtınanin şiddet ve vehameti hasebile vapur dahi- linde mevcut hamulesinden bir kısmını denize attıklarına dair vapur suvarisi Salih Ahmet kaptan tarafından tanzim edilen 14 mayıs 1932 tarihli rapor mahkememize verilmiştir. Deniz Ticaret kanunu- un 1065 inci maddesi mucibince bu bapta tetkikat icrası için 4/6/ 932 tarihine müsadif Cumartesi günü saat 13,30 da kararlaştırıl- mıştır. Bu işle alâkadarolan her- kes rapor alınırken yevm ve vakti mezkürda mahkemede bizzat bulunmağa veya vekilini gönder- selâhiyettarolduğu ( ilân Istanbul ikinci icra memurluğundan: Galatada o Kemankeş ( mahallesinde Topçular caddesinde atik 82/84 cedit 72 ve atik 86 cedit 74 numaralarla murakkam gayri menkulâtın şayian mutsamıf olup elyevm ikâmetgâhi meç- hul bulunan Madam Sofya binti Kosta- ki efendiye. Mudanyada Lütfi B. ve müteveffa biraderi Nazmi beye olan borcundan dolayı şayian mutasarrıf olup tahtı hacze alınan ve 15/11/9831 tarihinde ehlivukuf marifetile mahallen yapılan vaziyet ve takdiri kıymet muamelesi icra kılınan Galatada Karamustafa paşa mahallesinde Topçular caddesinde Atik 86 cedit 74 dükkânın tamamına Dört bin lira ve Yine mahalli mezkürda Atik 82/84 Nu- maralı Gayrı menkulün tamamına On iki bin lıra kıymet takdir edildiği ehli vukuf tarafından verilen rapor mündericatından anlaşılmış olmakla keyfiyet malumunuz bulunmak ve icra iflas kanununun ok baptaki mevadına tevfikan haciz takdiri kıymet varakalarının tebliği makamına kaim bulunmak üzere ilânen tebliği keyfiyet olunur. Hall tasfiyede bulunan Kütahya çini işleri Türk anonim şirketi tasfiye memurluğundan: Hali tasfiyede bulunan Kütahya Çini işleri Türk Anonim şirketi heyeti umu- miyesi 30 Nisan 932 Cumartesi günü nisabı ekseriyet hasıl olamamasına mebni içtima edememiş olduğundan Ticaret kanunu mucibince ikinci içtima 15 Ha- ziran 932 Çarşamba günü olarak tespit edilmiştir. Şirket esas mukavelename- sinin 24 üncü maddesi mucibince laâkal 20 hisseye malik olan hissedaranın yev- mi mezkürda saat on beşte Kütahya- daki şirket merkezince asaleten veya vekâleten hazır bulunmaları ve hamil oldukları hisse senetlerini içtimadan lâakal on gün evel Istanbul ve Ankara” da Türkiye Sanayi ve Maadin Banka- sına ve Kütahya'da Şirket merkezinde muhafız Celâl Beye teslim ederek dü- huliye varakası almaları lüznmu ilân olunur. Ruznamei müzakerat 1 — Tasfiye bilânçosunun kıraatı: 2 — Şirket emvalinin toptan salık ması için tasfiye memuruna mezuniyet itası, istanbul Umum Boyacı, Sıvacı, Kalemkâr esnafı Cemiyetinden: Ticaret Müdiriyetinin müsaadelerile bu kere yeniden teşekkül etmiş olan ce- miyetimiz 21/5/932 cumartesi günün den itibaren Beşiktaş Hasfirın k sında 4l numaralı merkezi umumi bi: nasında kayıt muamelesine başlanmış- tır. Alâkadar; esnafın ilerde müşkülâta maruz kalmamak üzere dörder kıt'a fotoğraflarile müracaat eylemeleri ilân olunur. UROLOG - OPERATOR Dr. FUAT HAMIT IDRAR YOLLARI Hastalıkları müte'iassısı Avrupadaki tetkik seyahatinden avdet etmiştir. Türbe, Mahmudiye caddesi No. 10 Telefon: 22622 Dr. A. KÜTiEL Cilt ve zührevi hastalıklar tedavihanesi Karaköy Börekçi fırını sırasında 34, eee 2 Harison fabrikasının Yeni icat Jakarliya (Omüşabih üç renkli çorap makinelerini ve düzlerini Yeni acentasında arayınız yapılmıştır. SELANİK BANKASI Tarihi te'sisi: 1888 Sermayesi: Tamamen tediye edilmiş: 30,000,000 Frank merkezi idaresi: İstanbul Türkiyedeki şubeleri: Galata. İstanbul. Adana. Yunanistandaki Şubeleri: Atina. Selanik. Kavala. Her nevi banka muameleleri - Kredi mektupları. Her nevi meskükât ile hesap küşadı- Çek servisleri kiralık kasnlar. Postahane arkasında 9 numarah Fiatlarda tenzilât İzmir. Samsun Mersin İst. Asliye mahkemesi 4 üncü hukuk dairesinden: Saime hanım tarafından mukaddema Şişlide Osman bey arkasında eczanenin üstündeki tüccardan İsmail Hakkı B. in hanesinde mukim Behiye hanım aleyhi» ne açtığı haczin fekki davasına karşı mumaileyhima ( Behiye hanım vermemiş ve ikametgâhı halen meçhul bulunmuş olmakla cevap vermek üzere bir mah müddetle ilânen tebligat icra- sna ve 30/6/932 Perşembe günü saat 14 tahkikat günü tayinine karar veril diği ve bu baptaki dava istida suretinin ınahkeme divanhanesine talik olunduğu veçhile tarihi ilândan itibaren “müddea- aleyha Behiye hanımın cevap layihası ita eylemediği yevm muayyende tahkikat hakimliği huzuruna gelmediği surette hakkında gıyap kararı verileceği malum olmak üzere gazetelerlede ilân olunur. Zayi Eyipsultan askerlik şubesinden almış olduğum terhis vesikamı kaybettim. Yenisini ala- cağımdan hükmü olmadığını ilân ederim. 318 tevellütlü Osman oğlu Selâhaddin cevap Dr. Ekrem Emin Dahili hastalıklar mütahassısı Dr. Mükerrem Emin Kulak, Boğaz, Burun mütahassısı Kadıköy, Yoğurtçu parkı karşısı 82 hergün ikiden dörde kadar Telefon: Kadıköy 16 MERA RR IB BANKA KOMERÇİYALE İTALYANA Sermayesi Liret 700,000,000 İĞ İhtiyat akçesi Liret 580,000,000 Merkezi İdare MİLANO İtalyanın başlıca şehirlerinde | ŞUBELER İİ İngiltere, İsviçre, Avusturya, Maca: |) ristan, Çekoslovakya, Yugoslavya, Lehistan, Romanya, Bulgaristan, Mi sır, Amerika Cemahiri Müttehidesi, Brezilya, Şili, Uruguay, Arjantin, İSTANBUL ŞUBE MERKEZİ Galata Voyvodâ caddesi Karaköy Palas (Telef. 2641 /2/3/4/5) Şehir dahilindeki acenteler : İstanbulda: Alalemciyan hanında Telef. . Beyoğlunda: İstiklâl caddesi Telef, 1046. Kambiyo dairesi Borsada Telef. 1718. İZMİRDE ŞUBE Dr. Mehmet izzet Emrazı dahiliye ve sariye mutahassısı Muayenehane: Çağaloğlu Halk fırkası karşısında No. 21 Cumadan mada hergün 13-17 hastalarını kabul eder. Tel. 2392 AİLELERE HİTABEN: Peşinen hiç bir para sarfetmeksizin ELBİSLERİNİZİ AYAKKAPALRINIZI ŞAPKALARINIZI MOBiLYALARINIZI vesaire her türlü ihtiyacatınızı temin için Beyoğlunda Tünel pasa iında 7 No. da kâin EREDİITO müessesesine müracaatla ekser tica- rethanelerde para yerine geçen KREDİTO iştira bonolarını tedarik etmeniz lâzımdır. Şerait elverişlidir. Ketumiyet mutlaktır.