23 Mayıs 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

23 Mayıs 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 23 Mayıs 1932 KÜÇÜK İLANLAR Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar, tarifesi: 1 defa 40 kuruş Lan 60 > Bira 75 > Her fazla defa için 5. » 2 — Küçük ilânlar 4 satırdan fazla olmaz; bir satır tahminen 5 kelimedir. Fazla satır için ayrıca ücret alınır. $ — Bu sütundaki ilânlar yalnız “ Akşam ,, idarehanesindo kabul ve Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri #ira ile neşrolunur. 4 — Ticari mahiyeti haiz nişan, velime merasimi, irtihal bu sütuna dercedilmez. nunun anam Hânlarla ilânları 1 — İş arıyanlar Askerlikle alâkam yoktur — on sene kadar Almanyada Boya fabri- kalarında çalıştım, mükemmel Almanca okur yazarım. Münasip bir iş istiyorum. Akşamda M. H. A. tahriren. efil 2 — İşçi arıyanlar EEE EE RL idare memuru aranıyor Gazete idarelerinde çalışmış tecrübeli bir memura ihtiyaç vardır. Matlup ev- safı haiz olanların tekliflerile birlikte adreslerini «410> numaralı posta kutu- suna göndermeleri. Bir makastar — Hanıma ve çöz- gü ve Raşel makinesinde çalışmış işçi- lere lüzum vardır. Mahmutpaşada Bez- cilerde 37 - 39 Numaralarda Taşçı zade Rafet ve Hakkı kardeşler Trikotaj fabrikası. 01 3 — Satlık eşya Satılık dikiş makinesi ve piyano — Müceddet Singer markalı bir dikiş makinesi ile kullanılmış Rozen- kranz ( Almanya) markalı bir piyano gayet ehven fiatla satılıktır. Haydarpa- şada, Yeldeğirmen Karakolhane caddesi No. 129, e Evlenen kızlara piyano — Mükemmel, çapraz, Alman piyanosu ehvence satılıktır. Ortaköy Dereboyu Pirpiri kalfa çıkmaz sokak No. 11 Sultan hanım, 5 Satılık Piyano — Az kullanılmış mükemmel bır piyano acele ve ucuz satılıktır. (Beyoğlu Tarlabaşı Halepli sokak No. 21 mi “Kaza beledi rine — Bir kaza- nın tenviratını temine kâfi grup elektroze satılıktır. Takım. tablo, motör, dinamo, yeni ve tamamdır. (Akşam) gazetesine- E.T. rümuzile tahriren müracaat. —2 Satılık tenezzüh motörü — 12 beygir kuvvetinde Fiat markalı deniz motörile mücehhez on kişilik teknesi İtalyada hususi yaptırılmış lüks tenezzüh motörü ehven fiatla sarılıktır; Halıcıoğlu | çivi - fabrikası --müdiri. — Hüseyin beye müracaat. a3 4 — EKiralık-Satılık KAM EA AN A) Satılık hane Şişlide Osman beyde Ahmet B. sokağında Kaptanpaşa akaretlerinden mükemmel bir hane, her türlü konforu havi olarak rehin bedeli- nin tesviyesi işin acele satılmaktadır. Taliplerin Galatada Karaköy palasta 5 inci katta 20 No.lı yazıhaneye veya tele fonla Beyoğlu 3456 ya müracaatları, —ı em Satılık dükkân — Nişantaşında Teşvikıyede Çınar sokağında 19, 21. 23, 25,21 No.lı kâgir ve 272 arşından ibaret olan beş bap dükkân acele satı- lıktır. Teşvikiyede 105 No.da kahveci Salih efendiye müracaat. 5 ihalei katiye — Bostancı istasyonu yanındaki iki dükkân, dört oda, 400 arşın bahçeli bina ile bitişiğindeki 600 arşın bahçeli kârgir dükkân şuyularını izaleten 4 haziran cumartesi saat 14 - 16 Kadıköy icrasınca satılacaktır. mk —— Kiralık gazino — Fenerbahçe civarında meşhur Çiftehavuz gazinosu kiralıktır. Müracaat - Galatada postahane karşısında, Sen Piyer hanı 11 numara, t z ll Satılık arsa — Aksaray civarında Yenikapı kilisesi kurbinde 15 metroluk cadde üzerinde 48 metrodur. Yeni pos- tahane arkasında 9 numaralı makine mağazasına müracaat. —9 Kiralık eşya ile — 5 odalı apar tıman. Havâgazı, elektrik ve banyo vardır. Beyoğlu İmam sokak 22 No. Muhittin paşa apartımanı 1 inci kat 2 No. M. Yazıcıyan. — 2 Satılık otomobil — Az müstamel, temiz, sağlam spor açik ve kapalı Fiat marka iki adet otomobilimi ucuzca satı yorum. Taksimde Cumhuriyet abidesi karşısında merkez garajı sahibi izzet beye müracaat. mü Satılık — Bakırköy İstanbul cadde- sinde 56 No. manifatura ve tuhafiyeci dükkânı bütün eşyasile birlikte satılıkr. Talip olanların aynı adrese müracaatları. — 6 Kiralık —Aparaman ve dükkân Beşiktaşta, Bayat pazarındaki veni apar- tımanda fç dörk odalı, nezareti fevkal âde dairelerle altında iki dükkân kira lıktır. Elektrik, havagazı tesisatı vardır. Taliplerin kapıcıya müracaatları. — 1 Kiralık — Çapada 3 ve 5 oda, geniş meyve bahçesi, tatlı su, ve müştemilâtı saire. 3 oda 16, 5 oda25 lirayadır. Def- terdarlık varidat müdürlüğüne müracaat. —38 Satılık ve kiralık — Göztepe yeni Mektep yanında ve Bağdat caddesinde dönümü 2-3 yüz liradan arazi satılıktır. Erenköyünde istasyona iki dakika mesa: fede 4-5 ve 7 odalı köşkler kiralıklır. Beyoğlu Ağacamii karşı sırasında Dr. Hayri Ömer Beye müracaat. — 4 Maçka'nın — en güzel yerinde apartıman ve ev için fevkalâde arsalar satılıktır. Taksimde Majik sineması mü- diriyetine müracaatı. bal? Lâlellde — Veya Kıztaşında yüz arşın kadar satılık arsası ve Sultanah- metten Fatihe ve Aksaraya kadar olan mahalde üç, dört odalı satılık evi olan- ların son fistlerile adreslerini Akşam gazetesinde M.C. rümuzuna bildirmeleri. Ezel Çenberlitaşta — 15 liraya kiralık kat. Osman bey matbaası arkasında Camişerif sokağında No. 66 hanenin müstakil iki oda ve yemek odası mut bak, elektrik, terkos, sarnıç. —ı Kiralık hane — Kadıköy Rasim- paşa mahallesinde Ekrembey sokağında 72 No.lı 6 oda, elektrik ve törkosu vardır. Görmek ve görüşmek için her gün saat l0dan 1,5a kadar mezkür haneye müracaat, —8 Kiralık hane Süleymaniyede Deveoğlu yokuşunda No. 76 dört oda çok güzel nezaretli bahçe, elektrik, ter- kos, akar su muşambalı yağlı boyalı ve çok kullanışlıdır, İçindekilere müra- caat, fiat ehvendir. Kiralık hane — Vezneciler Zeynep Kâmil sokak No. 9 hane kiralıktır. Dört oda, “elektrik, terkos, havagazı bahçe ve tramvaya bir dakikada çok kullanışlıdır. Derunundakilere müracaat. Acıbademde — 33 dönüm meyve bahçeli, selâmlıklı Şevket paşa köşkü ve karşısında 48 dönümlük çamlıklı bahçe 30 mayıs pazartesi saat 15 te Üsküdarda sulh mahkemesinde satıla caktır. -g Doktor beylere — Ankara cad- desinde 60 numarada eski elektrik şirkeli binasının alt katı, mevki ve da- hili taksimatı itibarile muayenehaneye çok müsait olduğundan acele kiralıktır. Hilmi kitaphanesine müracaat, Parfümeri, tuhafiye, saatçı — Ve emsali sanatlara elverişli piyasa yerinde bir dükkân devren kiralıktır. Pangaltı Hamam caddesi No. 67 de Sadettin beye müracaat. a Yeşilköyde — Bulvar caddesinde gayet mükemmel yazlık ve kışlık kiralık köşk. Istanbul Havuzlu Han No. 13 e müracaat. 02) Kiralık dalyan — Torik ve lüfer dalyanı olan Tuzla - üçburun icara ve- rilecektir. Taliplerin Misırçarşı kapısında hacı Sabri efendiye müracatları. Satılık dükkân — Tophane Ka- saplar içinde 4 No.lı manav dükkânının 1/2 on beş lira kira getirir, Bin liraya satılık. Galata Havyar handa 77 No. —9 Aristidi efendiye müracaat, — 4 Yüksekkaldırımın — Tünele ya kın sinema ittisalindeki sokakta 502 numaralı 4 katta maa müştemilât 6 oda, tarkos, elektriği havi kâgir hane acele satılıktır. Civardaki Cerrah soka- ğında ressam Davanço efendiye öğleden sonraları müracaat. 4 Satılık ve kiralık köşk Acr bademde çifte cevizlerda Faik Bey camii sokağında dolma kârgir 7 oda, mutfak, hamam ve müştemilâtı saireyi ve 2,6 dönüm yemişli bahçeyi havi Halit Beyin köşkü ehven fiyatla satılık ve kiralıktır. İttisalindeki haneye mü- racaat. —ı Acele Sa apartıman— Ka diköyünde yeldeğirmel.i çarşısında, köşe başında; alunda 5 dükkânı, üstünde 4 daireyi havi kârgir upartıman müsait şeraitle ve acele satılıktır. Taliplerin Erenköy 8 numaralı telefona müracaat- ları, Babıâli civarında — Acımusluk sokağında piyasaya yakın 18 oda 1500 arşın bahçe 2 mutfak, kalorifer, banyo, elektrik ve terkosu mevcut ikiye kabili tefrik bir hane satılık ve kiralıktır. Sirkeci de Sadık Zade biraderlere mü racaat, Telefon: 22134 Satılık — Fatih Çörekçi kapısı çar- şısında Hafızpaşa caddesinde 15 numa- ralı kâgir hane maa dükkân su ve elektrik vardır. Mevkii, nezareti fevkalk âdedir. İçindekilere müracaat. iL köşk Küçük Çamlıca caddesinde 11/13 numaralı köşk ehven fiatla satılıktır. Kadıköyünde iskele caddesinde No. 1 de Galip beye müra- caat, Kiralık köşk — Feneryolunda is- tasyona 3 dakika mesafede 6 odalı bir köşk kiralıktır. Her gün Feneryolunda merhum Riza beyin köşküne müraca- at, 5 İhalei kat'iye — Bostancı, Çatak çeşmede denize karşı 2505 arşınlık arsa ile iskele yanındaki büyük fırın şüyu- larmı izaleten 28 mayıs cumartesi saat 16 da Kadıköy icrasınca satılacaktır. ih kat'iye — Bostancı, Çatal çeşme Bağdat caddesi, üzerinde 1229 ve 852 arşınlık bitişik iki” arsa şüyuların izaleten 25 mayıs çarşamba saat 16da Kadıköy icrasınca satılacaktır. Kiralık köşk — On bir oda, vasi çamlık, bahçe, bağ, ahır ve müştemilâtı menba suyu. Kadıköy, Acıbadem, Esat paşa sokağı nihayetinde Şakir bey köşkü. (Otobüs servisi vardır.) 1 Şi içind Her tarafı açık kiralık köşk. 10 oda, bahçe, elektrik, havagazı, terkos. Kadiköy Mısırloğlu, talimhane No. 3. civarındaki kunduracı Ahmet efendiye müracaat. —ı1 Yalnız 1700 liraya Maltepe istasyonuna 3 dakika mesafede 5 oda 305 arşın bahçeli çimento ve demirden mamul hane ve 2600 liraya ll oda 2662 arşın bahçeli ahşap köşk satılıktır. Sirkeci istasyon birinci mevki büfecisi Koço efendiden Sual. — 1d Satılık tarla — Bebekte Bebebek yolu yanında Dua meydanında on üç dönüm yedi yüz yetmiş arşın münbit bir tarla satılıktır. Vezneciler caddesinde No. 89 da sucu Hasan efendiye müra- caat, po Satılık arsa — Aksaray Gazi cad- desi tramvay kulübesi arkasındaki köşe başı iki yüz arşın. Yeni postahane arkasında 9 numarada makine mağaza- sına müracaat. Gel 5 — Müteferrik Para, yahut her nevi eşya — Hükümet memurlarına kefaleti mütesek sile ile, yahut ipotekle verilir, Sâat 9-12 arasında müracaat: İstanbul Bahçekapı Dördüncü Vakıf han asma kat 29. —3 e e — Fransızca, Iyanca — ve hesad fizik, kimya dersleri fransızca olarak Paris darülfünmu O mezunesi fransız bir muallime tarafindan hususi ders verilir, Müracaat akşamda No. (177) Lise ve kolej muallimi — Paris. ten mezun, fraansızca, ingilizce, riyaziyat ve muhasebe dersi verir, Şerait mutedil, Her ay bir ders caba. Kadıköy Yeldeğir- men Menase han 12 yahut posta kutusu 1266 Galata. 11/5/932 tarihinden usulile münakasaya çıkarılmıştır. müdürlüğüne ve yevmi muracaatları ilân olunur. zinde yapılacacaktır. İstanbul 4 cü icra memurluğun- dan: 929/2252 Mukaddema Sinekli bakkalda Baha bey halı fabrika- sında bulunan muhterem Emine H.! Atiye hanıma olan (oborcundan dolayı mahcuz bulunan Karamür- selde Kayacık mahallesinde Bağlar sokağında 21 numaralı mahallin yüz lira bedelle alacaklı uhdesinde ihalei katiyesi icra kılınmış ve tarafınıza gönderilen son ihbarname zahrına mübaşırı tarafından veri- len meşruhatta fabrikanın bulun- madıği yazılmıştır. 3 gün zarfında bilriza takrir vermeniz aksi tak- tirde riza ve takririnize hacet kalmaksızın muamelei feragiyesinde icrası hakkında tapuya işar edile- ceği malumunuz olmak üzere son ihparnamedir. Gaip Gebzeli Ahmet oğlu Hilmi efendi bir sene evvel Adapaza- rından İstanbula (hastahaneye gelmişti. Nerede olduğunu bilen sirkecide büyük İstiklâl otelinde yüzbaşı Zeki beye malümat ver- mesini reca ederim. Halis - Beyaz Legorn — Tavuk ve kuluçka yumurtasım Kadıköyde Gazhane karşısında Kurbağalıdere çift: liğinden tedarik edebilirsiniz. Arapça, eski türkçe — Yazma ve müzehhep âsar, kitap ve kütüphane satın alınır. Adres; Istanbul posta kutusu No, 187. — 6 Mektuplarınızı aldırınız Gazetemiz ( idarelanesini (oadres olarak göstermiş olan kari'lerimizden MH-SO-KA - SM- D-YH-MG-SC-MSP -PTT-SZ-LB6-NT - Placier -E.T-S T-No0.177 namlarına gelen mektupları idareha- nemizden aldırmaları mercudur. Lisan mütehassısı; Muallim ( Anjel) in FRANSIZCA Tedrishanesi. Zabit, Doktor, Avukat vesaire efendiler lisanın esasatını öğren- dikten sonra muallimin yardımile mesleklerine ait ulümda tetebbu ederler. Tahsil için Avrupaya azimet edecek efendiler ihzar olunur. Ücret elverişlidir. Eminönü meydanında Emninönü Hanı Adana Hapishanesi Müdü 1 — Adana merkez vilâyet hapishanesinin (düz kırma undan mamul) bir senelik ekmek ihtiyacı (200,000 ) iki yüz bin kilo olan itibaren yirmi gün müddetle ve kapalı zarf Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa müdürlüğünde birer liraya satılmakta olan şartnamelerde yazılıdır. ..... rlüğünden: 2 — V6932 çarşamba günü saat (15) te Adana Cumhuriyet müddei umumilik dairesinde ihalesi yapılacağından şartnameyi gör- mek ve daha fazla malümat almak istiyenlerin her gün hapishane lede (937) lira (50) kuruşluk teminatı muvakkate makbuzile birlikte Cumhuriyet müddei umumiliğine al İstanbul belediyesi ilânları e Üsküdar süt ve mektep çocukları bakım evi için lüzumu olan tıbbi alât ve edevat kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Talip olanlar tafsilât almak için her gün levazım müdürlüğüne ve ihale günü olan 26/5/3932 perşembe günü de 66 liralık teminat makbuz veya mektubu ile teklif mektuplarını saaat on beşe kadar daimi encümene vermelidirler. Bilecik deposu kömür tahmil ve tahliyesinin kapalı zarfla müna- kasası 11 Haziran 932 Cumartesi günü saat 15 te İdare merke- veznelerile Bilecik istasyon Dünyanın şöhret kazanmış LUMIERE Fotoğraf makinasının PLAVIC Filmleri istimal ediniz, neticeden emin olabilirsiniz. PLAVIC Filmleri her fotoğraf leva- zımı satan ticarethanelerde bulunur. Fatih malmüdürlüğünden : Fatihte Karamanda Hoca Hay- rettin mahallesinde küçük kara- man caddesinde atik 25 cedit 33 No. lı maa oda dükkânın icarı 9 mayıs 932 tarihinden 28 mayıs 932 tarihine kadar yirmi gün müddetle müzayedeye konulmuş- tur. Tarihi ihale olan 28, mayıs 932 tarihine müsadif cumartesi günü saat onda müzayede ve ihale komisyonuna müaracaatları. İstanbul dördüncü İcra memurluğun- dan: Temamına bin iki yüz lira kıymet taktir edilen Çarşuyu kehir Fesçiler caddesinde 39 numaralı bir adet abacı ve Kalia Bezaz gediğinin nısıf hissesi açık artırmaya vaz edilmiş olup 16 haziran 932 tarihinde şartnamesi divan- haneye talik edilerek 30 haziran 932 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 den 17 ye kadar açık artırma: süre- tile satılacaktır. artırmaya iştirak için “yüzde yedi teminat akçesi alınır, müterakim vergi, belediye vakıf icaresi müşteriye. aittir. İcra ve iflâs kanununun 119 uncu mad- desine tevfikan hakları tapu sicilleriyle sabit olmıyan ipotekli alacaklılar ile diğer alakadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususiyle faiz ve masarife dair olan iddiaların ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evrakı müsbiteleriyle bildirmeleri lâzım- dır. Aksi halde hakları tapu sicilleriyle sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaş- masından hariç kalırlar. Alakadarların işbu maddei kanuniye ahkâmına göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 929/229 dosya numarasiyle memuriyetimize mü- racaatları ilân olunur. Kadıköy ve Adalar askerlik şube riyasetinden: 328 D.luların ve bunlarala (Omuameleye O tabi olanların yoklamaları mayıs niha- yetinde hitam bulacaktır. Yerli hemen şubeye müracaatları gelmiyenlerin cezalı olacakları ilân olunur. efradın Gİ po