24 Mayıs 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

24 Mayıs 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

fi i İ ESKENAZİ 24 Mayıs 1932 yük faide ve tesiri görülen: mame, | ihasızlı > e Ea Kullanınız. aaandz Fosfatlı Şark Malt Hulâsası Her oczane- Mübayaatınızi Pazarlık Ettikten Sonra Bakkal, kasap, lokanta, birahane, tuhafiyeci, kunduracı, kumaşçı, doktor, dişçi, eczacı, mahrukat mağazası vesaire... HiZ Bu kartın fiatı (Bir sene şirketinin vereceği kartla beraber her | Şık ve kibar hanımlara Beyoğlunda İstiklâl caddesinde Ticarethanesi; beyaz camaşır, mister ve korse işlerine yeniden başladığını ve Parisin en son model çamaşır | ve yatak örtülerinin vürut ettiğini muhterem müşterilerine tebşir eyler. Fiatler pek müsaittir. . SİEDiŞ TABİPLERİ E CEMİYETİ , TARAFINDAN TAVSİYE OLUNUR Reis: MATBAA Büyük ve küçük makineler, motör, iransmisyon, kitap ve gazete için mulr SATILIK yerli ve Avrupa yazıları, Çizgi, ek, tekne v.s. takımlarla hali fax ette muntazam bir matbaa yolculuk olayısile acele 3000 liraya satılıktır. İstanbul, Vilâiyet Okonağı karşısında Nümune matbaası vasıtasile $. Tevfik Beyo müracaat. z Satılık kiralık dükkân © Fatik malmüdi ünden » Edirnekapıda Çakırağa mahal- lesinin sokağında cedit 1 No.lı dükkân pazarlık suretil bir ay zarfında satılacaktır. İştirasına talip nların Salı günü saat 10 da müzayedeye ve ihale komisyonuna müracaat etmeleri. : Gaip © Gebzeli Ahmet oğlu efendi bir sene evvel Adapaza- ndan İstanbula (hastahaneye “ gelmişti. Nerede olduğunu bilen kecide büyük İstiklâl otelinde “yüzbaşı Zeki beye malümat ver- > mesini reca ederim. Müzayede ile satış Ziraat makineleri, Kültivatör, Disk haro, biçer bağlar, çayır, mibzer silindir vesaire Cumartesi, Mayıs 28 saat dokuzda “Çorlu'da Ömer onbaşı hanında Çorlu'daki "makinist Hamit ef. ye müracaat. “ Dr. A. KUTEL Cilt ve zührevi hastalıklar tedavihanesi araköy Börekçi fırını sırasında 84, J Dr. Ekrem Finiş | Dahili hastalıklar mütahassısı Dr. Mükerrem Emin ulak, Boğaz, Burun mütahassısı | Kadıköy, Yoğurtçu parkı karşısı 82 | hergün ikiden dörde kadar | Telefon: Kadıköy 164 — ç Hilmi Dr. WMefmet Izzet Emrazı dahiliye ve sariye : mwutahassısı “Muayenehane: loğlu Halk fırkası sında No, 21 Cumadan mada hergün z 'stajarını kabul eder. Tel, 23925, şirketinden tedarik edeceğiniz bir kart sayesinde 9/, 5 ilâ 20 nispetinde bir iskonto yapacaklardır. Bütün sene zarfında yapacağınız bilimum mübayaatta kullanabilirsiniz, bin kadar mağaza ve müessesatın isimlerini yazılı bulunan bir de katalog takdim edilecektir. Adres: Galata Voyvoda Han No. 3 Telefon B. O. 1939 Ciddi acentalıklar aranıyor. MET için muteber) 3 liradır. M ET nevi eşya ve malzeme satan takriben İstanbul Dördüncü İcra Memurluğun- dan: Temamına onbin beşyüz lira kıy- met taktir edilen beyoğlunda eski Hacr- mimi yeni Hüseyinağa mahallesinde Kumbaracı Şokağında eski 78,80,82 yeni 104,106,106-1 ve 106-2 numara” larla murakkam kayden Ali efendi vakfından 356 Mustafa Efendi vakfin- dan 117 zira 9 parmak miktarında ha- len 104,106-1 ve 108 Numaralarla mu- rakkam altında iki dükkânı havi müş temilâtlı apartmanın temamı açık art- tırmaya vazedilmiş olup 1/Haziran/932 tarihinde şartnamesi divanhaneye talik edilerek 25/Haziran/932 tarihine müsa- dif Cumartesi günü saat 14 ten 17 ye kadar İstanbul Dördüncü İcra dairesin- de açık arttırma ile satılacaktır. Arttırmaya iştirak için yüzde yedi teminat alınır. Müterakim vergiler ile Belediye resimleri, vakıf icaresi müşte- riye aittir. İcra ve iflas kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapu sicillerile sabit olmayan ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evrakı müsbitelerile bildir- meleri lâzımdır. Aksihalde hakları bu sicillerle sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâkadar- ların işbu maddei kanuaiyo ahkâmına göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 931/1113 numaralı dosyamıza müracaatları ilân olunur. kulak, boğaz, burun mütahassısı Doktor ihya Salih | Cağaloğlu: Hamam sırasııda 24 numarada - Cumadan başka her gün - öyleden sonra saat 15 ten itibaren hastalarını ka- bul eder. Eminönü askerlik şubesindeti : I — Mülga Süleymaniye, Ak- saray ve Sultanahmet şubesinde mukayyet ve halen Eminönü kazası mıntıkasında bulunan ve Taşra şu- belerinde mukayyet ihtiyat erkân, ümera ve zabitanın 1076 No. lı kanun mucibince (o yoklamalarıni yaptırmak üzere bizzat veya bil- vasıta müracaatları. 2 — Yoklamaya 1/6/932 de başlanacak ve 30/6/932 de nihayet verilecekti 3 — Müracaat günleri Cumartesi, Pazartesi ve şambadır. 4 — İhtiyat ozabitanı askeri vesikalarını, nüfus cüzdanlarını ve varsa sıhhat raporlarını ve ikişer adette vesika fotoğraflarını hamilen atideki tarihlerde müracaat ede- ceklerdir. 1— lilâ 9 haziran A — Erkânı harp ve piyadeler B — Suvari ve topçular 2 — 1lilâ 16 haziran D — İstihkâm kıtaatı fenniye C — Levazım, jandarma ve deniz 3 — 18ilâ 23 haziran H — Eübba, eczacı, baytar ve dişçiler. 4— 25ilâ 29 haziran V — Nakliye zabitanı, memurini askeriye, askeri sanatkârlar, muzika ve imamlar. üdarda 6 Mahcuz ncı icra memurluğun- ve paraya çevrilmesi mukarrer sarı pirinç karyola, oda takımı halı, ve masa 28/5/932 tarihine müsadif günü saat 10-12 ye kadar bitpazarında açık artırma müzayedeye © vazolunacak Talip olanlar mahalli mezküre gelmeleri ilân olunur. 13 dan: cumartesi Üsküdarda suretile Jasa para bir atelyesid Beyoğlu sulh mahkemesinden: Tamamına (1600) lira kıymet takdir edilen Galatada Kemankeş mahallesinde (Çömlekçi) Kölemen sokağında 16/18 No, ile mürakkam bir bap mağaza açık arurma ile paraya çevrilecektir. Şart- namesi mahkeme divanhanesinde mual- lak olup tarihi ilândan itibaren 932/23 No. da görülmek üzere açıktır. Fazla malümat almak istiyen memuriyetimize müracaat etmelidir. Artırmaya iştirak için 0/0 7 1/2 teminat göstermek lâzını- dir. Tapuda müseccel vo gayri müseccel hak sahipleri evrakı müsbitelerile me- muriyetimize ( bildirmedikleri takdirde satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. İşbu artırmada üç defa bağrıl- dıktan sonra kıymeti muhammeneyi bulduğu takdirde en çok artıranın 0S- tünde bırakılır. Gayri menkulün tamamı işbu ilân ve şartnamede gösterilen şerait dairesinde 25/6/9832 tarihine müsadif Cumartesi günü saat 16 - 17 de Beyoğlu sulh mahkemesinde başkâtip odasında satılacaktır. DSA düzemliik d4p1 üİkda bürü anatında en Ir. KO Beyoğlu sulh mahkemesinden: Tamamına 8150 lira kiymet takdir edilen Beyoğlunda Polonya sokağında 19 No. ile mürakkam bir bap hane aç artırma ile paraya çevrilecektir. Şal namesi mahkeme divanhanesinde mug olup, tarihi ilândan itibaren 98) No. da görülmek üzere açıktır. F malümat almak istiyen memuriyetimize müracaat etmelidir. Artırmaya işi için 0/0 7 1/2 teminat göstermek lâzım- dır, Tapuda müseccel ve gayri müseccel hak sahipleri evrakı müsbitelerile me- muriyetimize — bildirmedikleri takdirde satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. İşbu artırmada üç defa bağrık dıktan sonra kıymeti muhammeneyi bulduğu takdirde en çok artıranın üs- tünde bırakılır, Gayri menkulün tamamı işbu ilin ve şartnamede gösterilen şerait dairesinde 25/6/932 tarihine mü- cumartesi günü saat 15 - 17 de Beyoğlu sulh mahkemesinde başkâtip odasında satılacaktır. , Dirlik. Kaynar llak ve DİRDZ PÜMİZ?İ Müdürü! Kenan (e ei Şubesi Beyoğlu Sulh Mahkemesinden: Temamına (1039) lira kıymet takdir edilen Galatada Kemankeş mahallesinde (Çömlekçi) Kölemen sokağında 16/20 No ile mürakkam bir bap maj açık arttırma ile paraya çevrilecektir. Şart- namesi mahkeme divanhanesinde mual- lak olup tarihi ilândan itibaren 932/22 No da görülmek üzere açıktır. Fazla malümat almak isteyen memuriyetimize müracaat etmelidir. Arttırmaya iştirak için yüzde 7,1/2 tominat göstermek lâzımdır. uda müseccel v6 gayrı müseccel hak sahipleri evrakı müsbite: lerile memuriyetimize ( bildirmedikleri taktirde satış Dedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. İşbu arltırmada üç defa bağrıldıktan sonra kıymeti o muhammo- neyi bulduğu taktirde en çok arttıranın üstünde birakılır. Gayrimenkulün tama mı işbu ilân vo şartnamede gösterilen şerait dairesinde 30/6/932 tetihine mür sadif perşembe günü saat 15-17 de Beyoğlu Sulh Mahkemesinde baş kâtip odasında satılacaktır, m m