22 Temmuz 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

22 Temmuz 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

27 Temmuz 1932 Jasarrıf, —— dirlik düze Akşam —— ulik kaymağııdar. ife 11 İY YA BAD DİFİİRİİPİMİZ Dr. Mehmet izzet KET ERİ KARA DENİZ POSTASI ERZURUM pim o Pazartesi * 25 tehmüz "günü dk$şamı Sirkeciden hare- ketle ( Zonguldak , İnebolu, Ordu , Gireson , Trabzon, Sürmene ve Rize) ye Samsun , gidecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci, Yelkenci hanındaki acentalı- gına müracaat. Tel. 21515. MUSTAFA CEMAL vapurları Zonguldak pir“ Postası BURSA Vepını Cumartesi 23 temmuz Galata rıhtımından saat 17 de Ereğli, Zonguldağa , ve 25 temmuz pazar- tesi sabahı İstanbul'a gelerek akşam saat 17 de Galata rıhtımından doğru hareket (izmir)e Bilet vapurda da alınabilir. Galata Küçük rıhtım han No. 4-5 Telefon: Beyoğlu 913 hareketle gidec Eczacı kalfası aranıyor Anadoluda şimendüfer güzergâhında uzun müddet eczanelerde çalışmış bir kalfaya ihtiyaç vardır. Talip olâriların Bahçekapı'da ZAMAN ecza dedosuna müracaatlar: Emrazı dahiliye ve sariye mutahassısı Muayenehane: Çağaloğlu Halk fırkası karşısında No. 21 Cumadan mada hergün 18-17 hastalarını kabul eder. Tel, 23925. THE TURKİSH AMERİCAN Shipping and Trading co Hayri Araboğiu ve şeriki American Export Lines The Export Steamsip Corporatlon NEW - YORK Her 10 günde bir Nev York ile lima: nmız arasında muntazam posta: Her ayın 15, ve 2ö inci Nev York,'dan hareket. Yakında Nev- York'dan gelecek va- purlar: Exanthla vapuru 22 temmuza doğru Exarch vapuru 5 ağustosa doğru Yakında Nev - York, Boston, Fladel- fiya ve Baltimorı için yolcu ve eşyayı ticariye alarak hareket edecek vapurlar: Exanthia vapuru 26 temmuza doğru Exarch vapuru 8 ağustosa doğru Kumpanya, müşterilerinin menafiine daha iyi hizmet ve fevkalâde seri pos- talar taktim emelile İskenderiye veya Marsilyada aktarma suretile ve doğru könoşimento ile Nevyork için mezkür limanlardan muayyen tarihlerde hareket eden ekspres ve lüks vapurlarına yolcu ve eşyayi ticariye kabul edecektir. Bu vapurlar Amerikanın dahili ve bütün vilâyetleri ile Kanada, Goli, Mek- sika ve Los Angelos ile San Fransisko günleri Seattle vesaire bütün limanlar için doğru Konşmento ile eşyavı ticariye kabul ederler. Fazla tafsilât için Galata'da Arapyan | hanında 4 üncü katta Hayri Araboğlu ve şeriki müracaat. Tel, B. O. 4* 923 ittihadı Maadin Türk Anonim Şirketi 31 Mart 1932 tari eki heyeti umumiye içtimamın görüleu kanuni sebepten dolayı 8 Ağustos 1932 tarihin- de tekrar içtima et ne m hasıl olduğundan hissedaranın yemi mezkürda saat Iide Galatada Ovagimyan hanının ikinci katında şirket binasına teşrifleri rica olunur. Ruzname: 1 — Meclisi idare raporunun kıraatı 9 — Murakıp rapornnun kıraatı 19 senesi bilânço ve mevci- dat defterile kâruzarar | bı 4 — 1931 senesi murakıp ücretinin tayini 5 Müdde hitam n Meclisi idare azalarının yerine diğerlerinin inti: habı ve adedinin deliktiza beşe iblâğı için meclisi idareye selâhiyet itası, — 1932 senesi için murakıp intihap ve tayini. İstanbul dördüncü icra memurluğun- dan: Sisak Ferit efendi varislerinin 'Todori efendiye olan borcundan dolayı vefaen mefruğ Arnavutköyünde Kilise sokağında atik 4, 4 mükerrer 6 cedit 14, 14.2 numaralı tevsi intikalli mu- kaddema bahçe ile taşocağı ahir ve ahşap kalıvehane ve kârgir ahır ve tarla mahalli otuz gün müddetle ihalei evveliye omüzayedesine ovazzolunarak 2500 lirada talibi uhdesinde olup bu kere 0/0 5 zam ile ve 15 gün müddetle ihalei kat'iye müzayedesine vazzolun- muştur. Mezkür mahallin umum mesa- hası tapu raporunda beyan edildiği veçhile 25 dönüm iki evlek 177 arşın terbiinde olup metreye tahvilinde bu mıkdar 23528 metre murabbaı Jderu- nunda 41 metre terbiinde bir kat ahşap kahvehane ve zemini taş döşeli kârgir ahır mevcut olup bunun mesahası 59 metre murabbaıdır. Ve bunun sağ tara- fına müsadif 18 metre murabbal, terbi- inde sakfi münhedim diğer bir ahır ve 23'metre murabbaı diğer taş alır ve bir kümesi vardır. Bahçeye ayazma tarafındaki kapıdan girildikte muattal bir taşocağı, bir bostan kuyusu diğer adi bir kuyu ve bayır olan işbu bahçe- nin cüz'i bir kısmı arasında set duvar- ları elli kadar incir, 4 kiraz, 5 dut, 7 kaysı; 1 vişne, 6 ayva, 2 badem, Gnar, 3 armut ve etrafındaki yüz kadar fındık ve iki leylâk ağacı mevcut olup etrafı dikenli tel ile muhattır. Mezkür bahçenin sülüsan derecesindeki kısı mezru olup dier kısmı gayri mezru ise de umumu kabili ziraattır. Hududu bir tarafı Yani tarlası bir tarafi dere patika yolu ve tarafı rabii tariki âm ile mahduttur. Derununda 1 Mart 932 tarihinden itiba: ren 55 ay müddetle ve senede 110 lira kira ile Dimitri efendi sakindir. Kıymeti muhammenesi tamamı 5875 lira olup talip olanlar kıymeti muhammenesinin yüzde onu nisbetinde pey akçeleriai rak 9920/6291 dosya mumarasile usto; tarihinde saat 14 ten 17 ye kadar 4 üncü icra memurluğuna müracaat eylemeleri ilân olunur. mn. Jsfanbul'da FORD MOTOR GOMPANY'ni yaptığı müsabakada 60 lirayı kaza- nan Üsküdar Kısıklı'da Doğan efendinin bugünden itibaren yedi gün zarfında müracaat etmediği İĞ takdirde tediyeyi iptal k hak kını muhafaza ettiğini ilân eyler lacaktır. 14t 10 dan 11 re kadar evsafı Balâda ko acaatları. i İNİK Zührevi ve Bevli hastalıklar | tedavihanesi - Beyoğlu Mulenruj İ yanında Zambak sokak No. 41. Beyoğlu Kazası Defterdarlığından: Balâda evsaf ve müddeti muharrer müzayedeye konulmuştur. Talip olanlar 27/7/932 çarşamba günü teminat akçelerile müteşekkil komisyona müracatları. konulmuştur. 13 ağustos 932 cumartesi günü kadar teminat akçelerile Beyoğlu mal dairesinde müteşekkil satım | Dr. HORHORUNİ Istanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğünden: 1—32 No. lı Gümrük gemisinin kazan tamiri pazarlığa konu 2 — 27/Temmuz/932 çarşamba günü müdiriyet binasında icra edileceğinden bugünden evvel müracaatla şeraitini anlamaları. 3 — Taliplerin yevmü mezkürda */, 7,5 teminat akçelerile saat İcarı Mahallesi Kapı No.sı Cinsi senevisi (o Müddeti Lira K. Galata Saray polis 7 Dükkân 504 Bir sene merkezi altında Çoban çeşmesinde 12 dönüm tarla 36 00 3 sene Balmumcu zencirli kuyuda > e 4600 emval bir hafta temdiden Beyoğlu mal dairesinde * Beyoğlu kazası Defterdarlığından: Mevkii Cinsi Kıymeti Ali bey köy Silâhtarağada ( 25 bin çeki taş beher çekisi (| 250 lira 10 kuruştan. gü < Harap arbar S0 Galata Soma hanında Matbaa makinesi 259050 Beyoğlu mal dairesinde Motör makinesi 90 Yedi kuyular 214 arşın arsa i 324 Hasköy Silâhtar ağada Paçavra mağazası arsası 600 , muharrer emval 20 gün müddetle müzayedeye saat 16 dan 17 ye Kasık bağlarından Şikâyeti olanlar SON iCAT Pelotsuz Barer kasık bağları ile rahat ederler. Türkiye vekili - Sirkeci'de Beşir Kemal - Mahmut Cevat eczanesi. Mı, © — Fmniyet (sandığı müdüriyetindenâ, i Ayşe Malik hanımın 2ö şubat 1932, tarihinde sandığımızabıraktığı para için verilen 29098 numaralı bonoyu Kaybet- tiz vi söylemiştir. Yenisi “verileceğinden eski-inin hükmü olmadığı ilân olunur.