29 Temmuz 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

29 Temmuz 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 m a İİ 29 Temmuz 1932 Teaser Di rlik ve düzenli hususi kabine vardır. İdaremiz için pazarlıkla satın alınacak olan 17 kalem zımpara taşı, alçı, karton bitüme, mukavemet ampülü, balmumu, parafin, benzin, transmisyon kayışı, boya ve saire gibi mubtelifülcins malze- menin pazarlığı 1/8/32 tarihine müsadif pazartesi günü mağazada icra kılınacağından taliplerin yevmi mezkürda saat 9 dan ile kadar mağazada ispati vücut ederek tabriren fiat vermeleri bu baptaki malzemenin müfredat listesi mağaza dahilinde asılmış olup nümune getirilmesi icap edenler için pazarlık günü nümune- lerinin beraber getirilmesi nümunesiz vaki olacak teklifatin kabul edilmeyeceği ilân olunvr. Devlet Demiryolları ilânatı Hardarpaşa Emrazı İstilâiye Hastanesi Baştabipliğinden: Müessesemiz için bir sene zarfında lüzumu olan aşağıda miktarı yazılı odun ve kömürler aleni münakasa suretile ayrı ayrı satın alınacaktır. Talipler münakasaya ait şartnameleri görmek ve almak üzere her gün hastane idare memurluğuna ve münakasa günü olarak tesbit edilen 18/Ağustos/932 tarihine tesadüf eden perşembe günü saat on dörtte Galatada Karamustaf paşa sokağında İstabul Limanı Sahil Sıhhiye merkezinde müteşekkil ihale komisyonuna müracaatları ilân olunur. 120 Çeki Meşe odunu 120 Ton Maden kömürü 40-60 Ton kok kömürü 2000 - 3000 kilo mangal kömürü İnhisarlar umumi müdürlüğünden: Cibali fabrikası sandıkhanesi için nümune ve şartnamesi mucibince aleni münakasa ile 30 ton yerli malı çivi satın alınacaktır. Talip- lerin (0/,7,5) teminatlarile beraber 8/8/932 Pazartesi günü saat 14 2 da Galatada mübayaa komisyonuna müracaatları, Bandırma Belediyesinden: Bandırma Belediyesine ait elektrik fabrikasile tesisatının işletme- si 15 sene tnüddetle icara verilecektir. Bu icarın ihalesi bir ay müddetle kapalı zarf usulile müzayedeye konmuştur. Teklif zarfları 21/8/932 pazar günü saat 16 da belediye encümeninde açılaçağın- dan talip olanların şartname suretini Belediyeden almaları ve te- minat ile teklif zarflarını belediye ihale talimatının tesbit ettiği şekilde tanzim ederek tevdi etmeleri ilân olunur. Yüksek mühendis mektebi mübayaat komisyonundan : Mektebin mayıs 933 gayesine kadar ihtiyacı olan (35000) kilo ekmeğin muayyen günde pazarlığına talip çıkmadığından bu baptaki pazarlığın 3/8/932 tarihine wüsadif çarşamba günü saat (11) de icra edileceği ilân olunur. kaynağıdır. KIZKULE Park ve Plâjı Her gün DARUTTALIMI MUSIKI HEYETİ TERENNUMSAZ olmaktadır. Meşrubat 30 kuruştur. Müskirat ucuzdur. Plâj kabine ile beraber 25 kuruştur. İstanbul ikinci icra memurluğundan: Mukaddema İstanbulda Kantarcılarda Muradiye mahallesinde sokağında 27 numaralı hanede mukim iken halen nerede olduğu bilinmeyen Rizeli kara Mustafa oğullarından Refik kaptan bin Memiş efendiye. N.E P. Dapey biraderlerin ipotek bedelinden zimmetinizde matlubu olan (dört bin dört yüz) liranın temini istifası zımnında hisseyi şayiasına mutasarrıf olup alacaklıya ipotek etmiş olduğunuz İzmir limanına mensup 485 senedi bahri numaralı ( Abülkerim ) nam sefinenin borcun verilmemesi hasebile mezkür gemideki hissenize icraen haciz vazedil- miş olduğu ve alacaklı tarafından paraya çevrilme talebinde bulunulduğu o malü- munuz olmak ve olbaptaki haciz ve satış ihbarının tebliği makamına kaim bulunmak üzere keyfiyet ilânen tebliğ kılınır. Istanbul dördüncü dan: 'Temamına 2000 iki bin lira kiymet taktir edilen Beşiktaş Teşvikiyede mu- kaddema Kâathane elyevm Bostan sokağında 2 harita ve eski 29 mükerrer No lı 964 arşın 35 santim mıktarlı bir kıt'a arsanın tamamı açık arttırmaya vazedilmiş olup 4/8/932 tarihinde şartna- mesi divanhaneye talik edilerek 29/8/932 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14 den 17 ye kadar Istanbul dördüncü icra dairesinde açık arttırma ile satıla- caktır. Artırmaya iştirak için yüzde yedi teminat alınır, müterakim vergiler ile belediye resimleri vakıf icaresi müş- riye aittir, lcra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapu sicilleriyle sabit olmıyan ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını hususiyle faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evrakı müsbiteleriyle bildir- meleri lâzımdır, Aksi halde halde hak- ları tapu sicilleriyle sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç icra memurluğun- kalırlar, Alâkadarların işbu maddeli kanuniye ahkâmına göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 932/68 dosya numarasiyle memuriyetimize müracaatları ilân olu- Nafıa Vekâletinden: 400 ton yerli çimento kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Münakasa 13/8/932 tarihine müsadif cumartesi günü saat 15 te Nafıa Vekâletinde müsteşarlık makamında icra edilecektir. Müna- kasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını, teminatı muvakkate ve ticaret odası vesikalarını aynı gün ve saatte komisyona vermeleri lâzımdır. Taliplerin münakasa şartnamelerini Istanbulda Haydarpaşa Liman işleri müdürlüğünden, Ankara'da malzeme dairesinden tedarik edebilirler. Posta ve Telgraf Levazım ve Mebani Mü İdaremiz ihtiyacı için 4,000 kilo yerli sicim ile 5,000 kilo ambalaj kâğıdı aleni münakasa suretile mübayaa olunacaktır. Münakasa 8/8/932 tarihine müsadif pazartesi günü saat on dörtte icra olunacaktır. Şartname ve nümuneyi görmek üzere her gün ve münakasaya iştirak için de yevmü mezkürda “/, 7,5 nisbetinde teminat akçele- rile birlikte muayyen olan saatte Yenipostahanede müteşekkil mübayaat komisyonu riyasetine müracaatları. İstanbul Gümrük Başmüdürlüğünden: 1— Yeni Sayyat muşile Tünbisar ve Mekik motörlerinin makine tamirleri pazarlığa konulacaktır. 2— Şeraiti fenniye evsaf şartnamesini öğrenmek isteyenlerin mü- diriyete müracatları. 3. — Yevmi ihale 3 ağustos çarşamba günü saat 14 te icra edi- leceğinden isteklilerin “/,7,5 teminat akçelerile mezkür gün ve sa atte hazır bulunmaları. Divanı Muhasebat Riyasetinden: Divarı muhasebat mahzeni evrakında ( yaptırılacak demir raflar kapalı zarf usulile ihale edilecektir. Aşağıdaki hususat taliplerin nazarı dikkatine vazolunur. 1 — Ihale 6/Ağustos/932 tarihine müsadif cumartesi günü saat 17 de yapılacaktır. 2 — Teklif ve teminat mektupları ayrı ayrızarflar içinde buluna- cak ve her iki zarf bir zarfa konarak komisyona tevdi olunacaktır. 3 — Yaptırılacak rafların eb'at ve evsafı hakkında bir fikir hasıl etmek ve bu hususta daha fazla izahat almak istiyenlerin Divanı muhasebat umuru idariye müdiriyetine müracaatları lâzımdır. Satılık Emlâk Sermayedarların nazarı dikkatine! istanbulun en mühim ticari ve mali merkezinde: iratlı bir mülk satlıktır. - 191 — Tarlabaşı: Satılık hane: Metin bina, dört kat, su, gaz, elektrik, mağaza, bahçe. iradı: 1200 lira 232 — Fatihte Satılık kâgir bir hane, Dört oda, terkos suyu ve elektrik vardır. 192 — Çemberlitaş: Satılık hane: Dört kat, sekiz oda, üç salon, su, elektrik, kuyu. İradı: 65 T. L. ayda 205 — Galata: Satılık iratlı emlâk: Dört kat. Yazıhane için 24 oda, üç dükkân, bir depo. 173 — Beyoğlu: Tünel civarında satılık apartıman. Altı daire. İradı: 207 — Büyükdere: Satılık hane: Yedi oda, iki dükkân, su, elektrik. İradı: 70 lira ayda 214—Kadıköy: Satılık hane, dört kat, altı oda, su, gaz, elektrik, banyo, sarnıç, küçük bahçe. T. L. 2200 215 — Saraçhane: Satılık hane Beş oda, iki mutfak, küçük bahçe Tramvay caddesinde 233 — Divanyolunda tramvay caddesine bir dakika mesafede kâgir bir konak 17 odalık bahçesile pek ucuz bir fiyatta satılıktır. Tamamen veya parça ehvendir. Satılık bahçe ELLI DÖNÜM, 600 yemiş ağaçı, kiraz, vişne, elma, erik, armut, sebze. Bahçe içinde bir hane ve iki kuyu vardır. Şehire yakındır. Feriköy satılık arsa: 350 arşınlık üç kıta a parça satılır. Merkezi bir mevkide. No, 194 — Galatasaray civarında SATILIK HANE Metin bina. On oda İradı: 500 türk lirası 217 — Bağlarbaşı Ermeni mezarlığı karşısında Iki güzel köşk Kuyu ve sarnıç vardır. 218 — Pangaltı Dört katlı hane, dokuz oda, elektrik, havagazı, terkos, ehven şerait. 228 — EMiNUNU VE BAHÇEKAPI arasında MÜKEMMEL BIR DUKKÂN SATILIKTIR. Üzerinde üç oda var - Bina metindir - Şeraiti uygundur 230 — Fırsafl İstanbulda 16 odalı bir hane satılıktır. Bahçesi ve ka- loriferi vardır. Şeraiti pek mutedildir. 229 — Beyoğlunda Aynalı- çeşmede 6 odalı kârgir bir Hane satılıktır İzahat almak üzere UMUM EMLÂK ACENTESİ müessesesine müracaat, Bahçekapı, Taşhan: 20 - 21 - 22. Telefon: 20307 Dr. A. KUTEL Cilt ve zührevi hastalıklar tedavihanesi Karaköy Börekçi fırını sırasında 84. Doktor Hafız Gemal Dahiliyye mutahassısı Dr. Mehmet izzet Emrazı dahiliye ve sariye mutahassısı Muayenehane: Çağaloğlu Halk fırkası karşısında No. 21 Cumadan mada hergün nur, 18-17 hastalarını kabul eder. Tel, 23926. - Cumadan maada her gün saat (2,30 dan Se) kadar İstanbulda Divanyolunda (118) No.lı hususi kabinesinde hastalarını kabul ve tedavi eder. Telefon 22398 e