25 Eylül 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

25 Eylül 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 Akşam 25 Eylül 1932 neticesinde 200 liraya artırılan İne- bolu çarşısında bakkallar mevkünde Yemini boşnak zade Zekeriyya efendi ve müşterekleri dükkânı Yesari Dimitri dükkân arkası bacı kaptan ve hissedarları dükkânı ve önü cadde ile mahdut bir bap farundan bozma balen iki dükkân olarak kullanılmaktadır tamamı tevsian 414720 hisse itibarile 79152 hissesi dairemizce açık artırmaya konmuştur. 27/ Birinciteşrin/ 932 perşembe günü saat 14-16 arasında birinci açık arttırması icra edilecektir. Mezkür günde dükkânların tahmin kıymeti olan tamamının 2000 lira yüzde yetmiş beşini bulmadığı takdirde en son arttırmanın taahhüdü baki kalmak üzere arttırma 15 gün daha ilân edilmeksizin tabiatile temdit edilmiş bulunan ve 15 nci gün 14-16 arasında en çok 'arttırana!kat'i olarak Satılacaktır. Bu mal üzerinde ipotek irtifak faiz ve masrafa dair bir güna hak iddia edenler bu İlânın tarihinden itibaren yirmi gün için dairemize bildirmelidirler. Aksi halde hakları tapu ile sabit değil ise paranın paylaştırılmasından hariç kalırlar. Fazla izahat mak. istiyenlerin 932/761 numaralı dosyamıza müracaat etmeleri ilân olunur. Beyoğlu Kazası Defterdarlığından: Mahallesi — Sokağı Oo Kapı No.st Cinsi Muhammen Müddeti) icar Kılıçali paşa Mumhane caddesi 107 Dükkân 408 © 3 senedir » O» — Kara Tavuk ki Ek Sm kl Balâda evaf ve müddeti muharrer beyaz Ruslardan metruk Cm valin icarı 20 gün müddetle müzayedeye konulmuştur. 1/T. evvel 932. çumartesi günü saat on yedide ihalesi icra kılmacağından talipleri yeymi mezkürda teminat akçelerile Beyoğlu mal dairesinde müte- şekkil komisyona müracaatları, p Kız ve erkek - Leyli ve Nehari İSTİKLÂL LİSESİ İlk, Orta ve Lise kısımlarını havidir. Bütün cınfları mevcutlur, Kayıt muamı Hergün sak 10 Şehzadehaşı Polis merkezi arkasında Telefon 22534 Heybeliada Sanatoryomu Baştabipliğinden: (650) metre murabbaı Tiolcom muşambası ile, (60) adet sandalya aleni pazarlıkla münakasaya konulmuştur. Teşrinlevvelin beşinci çarşamba günü sast ikide G: ia Karamustafa paşa sokağında sahil sıhhiye merkezinde ibale edilecektir. Nümuneler ve şartname merkez levazımındadır. Jüsavruf, dirlik, düzenlik kaynağıdır, Maarif vekâleti celilesinin mnsandesini baiz biçki ve dikiş mallimesi Paris akademisinden mezun KLİO MAYRO MATİ ön sön Fransız ve basit bir usul takan iz ekte. Anel Lİ bilenler bir malı zarfında ve bilmeyen. ler üç mali zarfında İendese ile bayyör tüivalet imalini öğrenebilirler. Mektepça verilen diplomalar Maarif vekâletinden kabul ve tasdik olunur. Dersler teşrini- Gvvel, iptilasında, başıyacaktır. Talip- lerin Beyoğlunda Yeni Çarşı, Faik paşa caddesinde Pezilet apartmanının ne katında 6 numaralı daireye her gün memurluğundan 'amamına «4500» dört bin beş yüz lira kiymet takdir edilen Be- Meşrutiyet Ma- okağında cedit 34 No.lı bir bap haricen kârğir ane açık artırma ya vazedilmiş olup 10/10/9032. tarihinde şartnamesi divanhaneye talik edilerek 31/10/9032 tarihine müsadif Pazartesi günü saat J4ten 16 ya kadar Istanbul 4 ün dairesinde açik artırma sretile satılacaktır. artırmaya iştirak içi minat akçesi alınır. Mü- aittir. 929 tarihli icra iflâs kanununun İİ9 uncu maddesine tevfikan hakları sabit olmayan ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadaranın sicil ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile İziz ve me #arile dair olan iddislarını ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evraki müsbitelerile bildirmeleri Tayumdır. aksi halde hakları tapu ar satiş sicillerile sai bedelinin ndan hariç bu minddei hareket smaldmat numarasile memuriyetin atları ilân olunu ye vakıf ica-. KOK KÖMÜRÜ Almak için Kışı Beklemeyiniz SATGAZEL Kurbağalıdere gazhanesi emrinize amadedir. EVE TESLİM i VEZİN TEMİNATLIDIR. GP) Nişantaşında FEYZİYE LİSESİ suz bir idareye tabidir. Mektebi işgal ve iş başına geçenler hiç bir selâhiyeti haiz değildirler. yollara tevessül edilmiştir. Kendilerile nlar ve gerek telebe velileri bilmez aki derin ihtilâf, mektebin vaziyeti berbatlığı, müessesenin meşru bir şekilde devamini imkânsiz kılmaktadır. Mekteple yeniden münasebata girenlerin bu hususta maruz kalacakları avakipten müessesenin. hiç bir mezıliyet kabul etmiyeceği alâkadarlara tebliğ makamına kaim olmak üzere ilân olunu Feysiye mektebi mücessislerinden: esseseyi temsil hakkını münlüsiren haiz Kibar Fettan Kibar Rıza Maarif vekâletinden: Ankarada inşa edilmekte olan meslek mı elektrik tulumbası, havai hat ve sair elektrik ter Fozuli bir müdahale ve & llim mektebi su yolu 1 1479/932 tari- hinden itibaren üç hafta müddetle kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. Münakasaya iştirak edecek olanlar, münâkasa şartnamesi fenni şartname proje ve mukavelename suretlerini tedarik etmek üzere bu gibi büyük tesisat yapmış olduklarına dair fenni ebliyet- pamelerini hamil oldukları halde maarif vekâleti inşaat dairesine müracaat edebilirler. İhale if vekâletinde toplanacak olan inşaat komisyonu tarafından icra edileceğinden taliplerin ihale günü olan 5/10/932 tarihine müsadif çarşamba günü saat 15de müzayede. münakasa ve ihalât kanununa göre ihzar edecekleri teklif mektup- larını mezkür komisyona tevdi edeceklerdir.