17 Haziran 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

17 Haziran 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

17 Haziran 1934 1 Deniz yolları İŞLETMESİ Acenleleriz Karaköy - Kopraba Tel. 48362 — Sirkeci Mahardarrad m lan e EET) Bartın yolu BURSA 5 faziran Pazartesi 19da Sirkeci umından kalkacaktır. (3270) İ Trabzon yolu ERZURUM Vps Salı 20 de Galata rıhtımın dan kakacak,. Gidişte Zon guldak, İnebolu, Sinop, Sam- sun, Fatsa, Gireson, Vakfıke- bir, Trabzon, Rizeye, Dönüşte bunlara ilâveten Sürmene, Ör- duya uğrayacaktır. —— (3215) İzmir sür'at İskenderiye yolu İZMİR yo azican Salı 11 de Galata rıhtımından kalkacak doğru İzmir, Pire, İskenderiye'ye / gidecek © ve dönecektir. 3271, MÜZAYEDE iLE | Satış Çarşı içinda Sandal bedi Şubesinde teşhir edilen ri ağacından yapılımış modora yemek odası takımı, elbise dolapları, tuvalet masasi, | Yazıhıanelar, kanapa va sandalyeler, elektrik: avizeleri vesaire, 21 Faziran önümüzdeki Perşembe, günü saat bir buçukta bilmüzeyede Satılacaktır. 036) Asliye mahktmesi birine yenileme Bürosundan: Bacı Adil B. ile Yulya efendi are sındaki davanın yenilenmesi esnasında. Müüdeleleyh Galataca Tophanede mum- bans cadlesinde eski sahiihane Hits inde 165 numaralı furunda mukim fi: runen Yahya efendiye muknddemm İs tanbul asliye birinci hukuk mahkeme sinde vaki talep inen teblig edilmiş ve vukua gelen Gdliye yangınında bu ait dosya ve teferruatı yanmış ve yenileme rmiamelesinin ifası için ala caklı tarafından bürumuza boyanname verilmiş olduğundan ikametgâln meç) olduğu anlaşılan Yahya efendiye bir ay müğdetle ilânen tebligat Masına karar verlimiş ve yenilemenin icareı için ta: yin olunan 19 /8/954 Çarşamba günü #ant lde yeni postahannn birine katında bulunan borumaza gelmediği veya vekilini göndermediği takdirde 2067. numurslı kanunun 6 cı maddesi mucibizee yenilemenin gıyabında yapı. Jaçağı tebli makamına kaim clmak zere Dün olunur. (445) sküdar birli sulh helak mabke- weesinden: Yedi hanımın Nişantaşında Meşrutiyet mahalesinde Yeni fabrikada Orta çiflikte 21/28 rumarak aparımanda Muharrem efendi nezdinde Fatma benm | aleyline ikame eylediği alacak davası üzerine daye karuniyeye icabet otme- alirim akkmda verilen adi gap Kararının. tebiğinde mezkür mahalden çıkıp taşta bir mahalle gitmiş. ve ika: eviniz msçhul. bulunduğu mobaşir ta rafinden verilen gerblen anlaşılmış. ve ilünen tit icrasına alıkemcce karar Yezilmiş. olduğundan. muhakeme gönü oan Bi7/034 perşembe gücü saat 10da Üsküdar sulh hukuk dairsinde hazır bulunmanız. Jozursu tebligat makamına sim olmak &zere ilân olunar. VAPURCULUK TÜRK ANONİM ŞİRKETİ İstanbul Acentalığı Liman han, Telefon: 22925 İzmit yolu Yaz tarifesi Pazari göründen manda ber eme Biat 802 ğer günler ta 18016 Tophans riıtımından kalkacaktır. THE TURKISH AMERİCAN Shipping and Trading co Hayri - boğlu ve şeriki American Export Linos The Export Steamsip Corporailon NEW » YORK Her on günün bir Nevyork ie lim Bımır arasında mublazam post Her ayın love Sö iel Kev - York'dan hareket, Yakında Nev: Yarktüm gelecek ve purlar. Exilona vapırı 17 Hazira doğr EXMOWli Yapın 6 Temmuza duğcu önleri Yakında ev > York, Fadeliya ve Bertan. içi yolcu ve eşyayı tsariye alarak hereket edecek vapurlar, Exilona yaptru 20 Hazirana doğru Exmoulli vapuru © Tonmuza doğra Kumpanya, müşterilerinin. menafime daha İyi hizmet ve fevkalâde seri pos talar taktim emele İskenderiye veya Marxilyada aktarma Güretle ve dağru Konoşimerlo de Newyork için mezkür Umanlardn muayyen tarizlerde haraket eden ekspras va lüks vapurlarına yoleu Ye eğyayi ticariyo kabul edecektir. Bu vapurlar Amerikan dahli ye Pötün yiliyetlri lo Kanada, Gol, Meke sika ve Los Angeles ile Sar Fransiske Senttle vesaire bütün İmanlar için loğru Konşmento ile eşyayı ticariye abu eder, Fazl teiilit için Galadı'da 6 me Yakıt (Eski Arapyan) Kanında 4 Onl katka Hayri « Araboplü “ve şerik mara: nat, Tel, dANTRND 60 İstanbul acliye mahkemesi ukuk dairesinden Zekiye banım tarafından Kasııpaşada Hachherev mahallesinde. Taktaköprede 12 No. hanede mukim iken ikamet. gâhi meçhul bulunduğu anlaşılan Ab dhükelir Cemaleddin efenci eleyhine açılan boçanına davasının 5/7/004 tar Kine mtsadif porşemho günü saat 1410 tahkikatı fera edileceğincen yevmi ve yakti mezkürde mumaileya Atdnlkadir efendinin bizzat veya bilvekâle hazır bulunması Tozunu tebliğ vo bu bapta tanzim kılınan davetnamenin ysahkeme Givanhanesine talik edikliği ilin olunur. ETİ Tatami 7 nci era memurluğundan: Mahcuz olup paraya çevrilmesi mukar. Fer bir adet Noman murkal dikiş el makinesi 20/6/984 Çarşanba günü rant 18,80 da birinci açık arttırması saha çıkarılacağından talip olanların mezkür hn vo saaklo İstanbul Sandal bedeste- nirde hazır bulanacak memur müra: ea a 0) Sirkeci Gümrüği Miktarı Cinsi eşya Kilo G. TURKIYE ZIRAAT BiRİKTiİREN RAHAT-EDER Vi İstanbul 7 nci lera mermurluğundan. Mahvuz olup paraya çevrilmesine ka- rar veriler bir edot ayaklı gerzilere mahsus mhceddet noman markali dikiş makinesi 21/6/9904 Terşexsbe günü esat 180'dan itibaren sandal bedestanında İ ikinci açık arttırma, suretile gatılacağın. dan talip olanların mahallinde hazır bu: Tamacak > memurura süracamiları ilân olunur. 449) Zayi — Süleymaniye askerlik şube sinden a'mış olduğun terhis Lezkeremi | gayi ollm. Yenisini çıkaracağımdan eskisinin hükmü olmadığı ilân olunur. Geredenin Mengen sazlar karyesinden yirmi beş oğullarından Yusut oğlu ibrabim Zayi — 1497 No tayfa liman cüz danimı zayi etim. Yenlsini alacağımdan. eskisinin hükman yoktur. Ilasan oğlu Ahmet Cemal İnebulu'a Müd rlüğünden : tan 7 moi era memurluğundan. | Mahıcuz olup paraya çevrilmesi mu karrer Noman markalı bir adet dikiş | Ayak makinesi 20/6/084 Çarşanba günl saat 13,80 da açık azttırm ile biriz satışa çıkarılacağından talip olanların İstanbul. Sandal beleeteninde mezkür gön ve basite hazır bulunacak memrra ları ilân olunur. 651) Emniyet sandığı müdürlü, Atıye Hanım 27/4/934 ta bıraktığı para için ilen 79904 numaralı cüzdanı söylemiştir. . Yenisi verileceğinden eskisinin hükml olmıyacağı ilân olunur. A 450 22 top ipek miktarı yüzde elliden fazla şapka kufdelâsı Yukarıda cins ve evsafı ve miktarı yazılı 22 top şapka kurdelâsının 4 Temmuz 934 tarihine müsadif Çarşamba günü saat 14 te Sirkeci şimendifer Gümrüğü Satış Komisyonunca alenen bilmüzayede satı- lacağı cihetle talip olacakların pey akçelerile birlikte işbu günde bazır bulunmaları ilân olunur. (8017) Ankara Şehri İçme Suyu Komisyonundan: Komisyon ta Şehri dahilinde bir kısım şehir şebekesini; yatı ve buna müleferri ame- liyatı 24/5/934 tarihinden itibaren “1, bir ay müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Münakasa 24/6/934 Pazar günü saat 15 te Ankarada İş hanında komisyonun dairei mahsu: #inda icra kılınacaktır. Teklifnameler ve taliplerden aranılan vesaik ve muvakkat teminat bu husustaki münakasa şartnamesinde izah edilen tarz ve miktarlarda olacaktır. Talipler bu husustaki şartname ve projeleri “5, beş lira bedel mukabilinde komisyondan alabilirler. (2719) Sipahi ocağı idare heyetinden: 8 Haziran 934 de ekseriyet olmadığı cihetle açılamamış olan kongrenin 24 Haziran 934 Pazar günü saat 16'da toplanacağı ilân ve araların teşi 461) Kastamonu Hukuk Hâkimliğinden | ” | İst. Evkaf Md. ilânları | - l | Kıymeti Muhammenesi Lira 500 Galatada Şahkolu maballesinde Galata Mevlevihanesi arka cihe- $ine müsadif bulunan yeni yol sokağına cephe teşkil eden İskender paşa vakfından 1850 metreden ibaret olan arsa kapalı zarf nsuliyle 17 Haziran 934 tarihinden itibaren müzayedeye çıkarılmıştır. İha- lesi 16 Temmuz 934 tarihine müsadif Pazartesi günü dö te İstanbul Evkaf müdürlüğünde idare Encümeninde yapılacaktır. Taliplerin müzayede ve münakasa ve ihale kanunu mucibince kıy- metin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminat akçelerini veya Banka kefaletnameleriyle teklif mektuplarını muhtevi zarfları ihale günü | musyyen vaktinde Encümene tevdi eylemeleri,. . “3243, Cumhuriyet Halk Fırkası Kâtibi umumlliğinden: Mefsuh Türk Ocaklarından üçyüz liraya kadar alacaklı olanların alacakları ödenmek üzere müracaat eimeleri evvelce ilân edilmiş idi. Epey zaman geçtiği halde bazı alacaklıların henüz müracağtta bulunmadıkları anlaşılmıştır. Bu miklar alacağı olanların Ankarada Cumhuriyet Halk Fırkası merkezinde Tasfiye encümenine müra- caatları lüzumu tekrar ilân olunur. istanbul belediyesi ilânları — İtfaiye efradı ve âmirleri için lüzumu olan 450 takım elbiseni kumaşı belediyeden verilmek üzere şartnamesine tevfikan dikilmesi pazarlıkla bir müteahhide ihale edilecektir. ' İsteyenler teklif ede- eekleri bedelin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminat akçesine mukabil Bankadan alacakları makbuzu veya mektubu hamil olarak 18/6/934 Pazartesi günü saat on beşe kadar Daimi Eucümene © müracaat etmelidi (8269) Hazinei Maliye vekili Nahit beyin Küreli Halim oğlu müteveffa Hilmi efendi vereseleri aleyhine açtığı alacak davasının icra kılınan muhakemesinde vereseden müteveffa kızı Seher hanım İstanbul gidip ikametgâh meçhul bulunduğu anlaşılmasına mebni ilânen tebliğat üzerine muhakeme gününde gelmemiş olduğundan hak- kında gıyaben muhakeme icrasına ve muhakeme günü olan 5/7/934 Perşembe günü saat 10 da davanın subut delileri tetkik edileceğin- den merkür celsede hazır bulunmadığı takdirde bir daha kabul edilmiyeceği ve hasmınn dermeyan ettiği vak'aları ikrar etmiş addolunacağı muhakeme kararile tebliğ makamını kaim olmak üzere ilân olunur. (3251)