17 Eylül 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

17 Eylül 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10. AKŞAM. 17 Eylül 1934 KÜÇÜK İLÂNLAR 4 — İş arıyanlar ram ar aram Biraz Türkçesi — Ingilizce; Fran zen ve dakiiloğratiyo bihakkın vakıf Ayi tahsil görmüş ve çek iyi ingilizcesi olan bir madmezel her hangi bir müssesode iş aramaktadır voyabut bir Bile nezdinde ingilizce | mürebbiyelik Yapabilir. Lamum görenler (Akşam)da İK P rumuzuna tahıriren müracaat, — © Mühim ticarethane ve yazı hanelerde çalışmış — Eski bir Galatasaraylı, teorübekâr kâtip 79 mu basip işcarıyor, Türkçe, İramsizen, mahca, daktilo, muhasbe ve muhal bilir. 5 ramuzile Galata posta katusu Ko, 1248 adresine yazılması... —6 Muhasip — Türkçe, Fransizen, Rümca bilen 7 senslenberi ecnebi bar kalarda çalışmış bir Türk gönel İN yor. Akşamda H.A. M. ramzuma tabi Ten müracaat, Taunasip — Dartln, fransizca, ak ananca bilen çok tecrübeli bie muhasip ig arıyor, Günde birkaç saat için de lerinizi ve mubaberatınızı tarla eder. Akçamda <Kâlipe rlimuzile müracaat, EE) 2 — İşçi arıyanlar era a Bir hanım kâtip aranıyor — “Türk ye arap harflerila okur yazar bir banım kâtip aranıyor. İsteyenler Yonl postahana caddesinde Ksantopul hanın da 1 numaralı yazılaneyo müracaat etsin, —:2 Ebe ve hastabakıcı aranıyor — İsteklilerin veeaikl ile birlikte Nişanta- da güzel balçe sokağında Daktar Kenan Tevfik beyin kalın hastanesine öğleden sonra müracaatlar, <3 Miz — okur yazar bir çocuğa Mltiyaç vardır. Taliplerin Ankara cad desinde (60) numaralı binanın ale katın: da bir numaraya müracaatlar, — 1 8 — Satılık oşya iyi piyano — Alınan marka ücüz satılıktır. Beyoğlu Sakızağap No. 14 1 inci kat, Saat 2-8 müracaat, — 4 Pırlanta — Elmas, Zümrüt vesair Kiymettar taçlar. bir ecnebi tarafından ysk fiyatla alınır, #c0 Yalıf Han 1 oi kat 25. 3— Piyano alacağım .— Mükemmel piyanosu olanlar markasile izahat ve adreslerini neele bildirsizler, Cağaloğ. unda Nuruosmaniye caddesi No, 80. Ayşe H> Telefon 21614. —ı Satılık taksi — 65 model Krayaler ucuz, Fiyatla seele satiliktir. Taşhan Ne. 1. —a Satılık otomobil — Ford, spor tamamen kusuruz bir haldedir. Cadde, bostanında plaj sahibi Reşit beye veya, Gala: Arslan han asansörcüsü Muam mer ef. müracaat, Ep ralık alfı odalı ucuz apar- an — Şişli tramvay caddesi SOR No. MENEKŞE apartımanında: Gaz, Bu, elektrik, otamatik batıyo, bol güneş, Arkası açık, fovkalide hava ve güzel Dezaroli olan altı odalı bir daire, gayet UCUZ va acele kiralıktır. | —11 Satılık Köşk — Kızloprak Tuğlacı eamll sokak Ko. 19 köşi elektrik, eu ye 1000 metre bahçesile satlıktır. No, 81 müracaat, —3 Kiralık daireler — Sişlde Osman | Veydo Nigâr sokağında Gİ pumaralı partımanın cekizor odali ber tarla konfora cami gayat geniş ve kullanışı Ösüreleri masali fiyatle kiralıktır, İsta- yenlerin kapucaya mohracaatları, — 8 Kelepir satlık hane — Şi Kaypak sokak No. 1 al oda mükem- nel bahçe, konfürü elverişli hane eat iktr,- Bulgarçarşısında — Çabukçuyan Gorinerlne mnrtotat, —ı Devren satılık dükkân — Sirkeci Ankara caldesinde 175 numaralı tatön, pul, kartasiya ve sucu dökkâni ehven fiyatle devren eatılktır. Koli Karaat, Kiralık aparlıman — Sukanalımet civarında. Üçler mahallsinia Suterazisi sokağında köşebaşında 17 No, apart nın beş odalı oçüncü kati ilralıktır, bahça Mısırlı sokağı bos k 8 oda, bahçe, kuyu, elele rik, o nç taralı açik 5 numaralı hane, Anahtar mahallede bakkal Mehrnet efe dlüedir. -3 Modada acele satılık arsa — Moda enddasinde Mubtar paşa konağına. karşısındaki büyük arsanın yüzü Bos” tan sokağına olar bir kısmı müsalt fiatle acele satılıktır. Ayrıca Moda caddesine Geçit verilir. Ankara caddesinde Ka Lutüphanasine müracat, 4 Hem satılık, hem al pd hayat se ka ile 1 Bumarl enis kâr ane & eda, 0 hel, Dir aş, sam traş, arkan, kir ep. çu ban esl am a ve Bem da Kiralık Pazarlık ve gezmek çin Mut osmaniyede Şark porükâr. Komaliyoli Osman Nuri efandiyo müracaat, -ı gayet ucuz daireler banyo, mutfak, Beyoğlu Melek sinoması karşısında Kuloğlu sokağında 7 numaralı Fosçizade apartman Mühacir çifçli safeda 64000 matre murabbaı arazide. mebzul meyva ağaçları, akar suyu, ba: vaz, ahırı, beş odalı binası olan mahal ucuz bir Fiatle satılıktır. Cağaloplunda, diş tabibi Memet KITA beyo müracaat, 3 Kiralık hane — Fatir » Kızla Tekanderpaşa mahalle, Feyzullah Ef sokak No, 811, Sakiz oda, bir salon, eğrca bir hizmeigi ve yemek odası elektrik ve gaz. Yekdiğerile mütenasip odalarla apartıman tarzında ve daba kullanışlıdır. Geniş, aydınlık. bir sokakta, Koşabaşında olup diger iki tarafında muhtelif meyva oğağlarm, içek kısmını Yo abii hayvanat beslemek İşin hususl mahalleri bayi büyük. ve güzel baçesl yardır. Dört taraf açık olduğundan çok havadar, güzel manzaralı, bol güneşi mevki ve vaziyet iübarle son derece, sabi çarlar cam bu ür? haneyi gör. mek itiyenler cuma, pazar, ve çar şamba günleri öğleden sonra içinde a hibine maracantlar, - Kiralık hane, köşk aranıyor — Kızıltoprak lisesine yakın 56 odalı, Ares, senelik icanmı. Sirkeci Morker ecranesine bildirmeleri. - Kiralık “di İstanbulda, Piyer Loti caddesinde Belediye dalresi karşısında Yeni apartman » Her türla asri tşslsat » içindeki kapıcıya müra -ı ik sıhhi ev — Boyaztla üç odalı, bahçali, bol hava ve güneşi, me- zarelli, elektrik ve terkoslu bir ev kire liktir. Bayazı tramvay durağında berber Feyzi beyden sorulması. l 48 No. tnina ve kür dükkâna müracnat, 5 partıman — Beyoğlunun. 5 oda sicak 60, Kaloriler, kapıcı ve su parası dahil, Konforlu da: ireler 60 liradan mahiye kiralıktır, Adres : Büyük Parmakkapı 21 mumara, B. Kemalettin spartımamı kapıcıya mü- Tacaal, —1 Acele satılık hane — Sultan Ahmette © oda altında dükkân olekirik tarkos bahçe talip olanlar Girkeclde Komal bey sinoması karşısında No. 87 Salih ef. ye moracant, —e Beyoğlunda. Ingiliz sefarethanesi arka: &inda Aslan sokak 18 numaralı har sallıktır. 12 oda, salon parka, yağlı boya divarlar, arkası bahçe. Yalız 12 ye kadar müracaat. kon, tri, bayaazı toslaatı vo hamamı mevcut, han kirk. Görmek için İtislinda Aylığı 15 ilraya — Güneş, bahçeli ye güzel nezareti olan 3 oğul bir man kiralıktır. Bomonti, Sira Co cadilsl No 18 birini katta, Satılık mükemmel hane — Satılık hane — Beyoğlu Kamer hatun Evli yokuş &Noh apartman tertibi elektrik terkos ve acı suyu bari dört katlı mükemmel körgir hane gayri mubadil bonosu ila gatılıktır. Görmek için kiracılara pazarlık yapmak üzere Tophanede Italya hastanesi yanında Sö No lı apartmanda Cemal beye müra: cant. si on Ni Şultanahmette Cankurtaran mahallssin: de Akbıyık caddesi Bayram fırını eo kağında üç katlı bohor katin kl oda bir helâ bir mutbah ve yainız bir banyo Adalara nezareti favkalide, görmek İçin. terkifhanel umum! karşısında bakkal Eınln Kâzım beye, pazarlık için Zindan- kapıda Abacılar eacdesinde O3 No dükkânda #öpürkeci Arf efendiye mü Tacant, Vezne: 30 metralik caddede Mabmut manı bişiğinde mnrasaak Cağaloğlu Babil caddesi Mahmudiye) No 16 — 1 No. 12, bep oda, kuyu, bahçe, Tepebaşı Toz koparan caddesi 68 Ko.ya mü esat, Arsa Fiatine kâgir konak Cağaloğlunda eski kadastro binası ikti, Sirkeci Demirkapıda Mahmut Cemil Çorap fabrikasına müracaat, Tal SUM8, 8 — Müteferrik Almanyada — Yükeek tahsil gör. müş kimsesiz bir genç cldd! bir aile pezdinde çocuklara Almanca öğretmek, ve evlerde husust dereler vermek arzu sunladır. Şoralt fovkAlide ehyendir. Akşamda E. M, E rumuzuna mektupla. müracaat, —2 Fransızcayı Iyi bilen ve öğret- mekte tecrübe sahibi bulunan bir madam — Alle nezdinde gündüz. leri mtrebbiyellk İşi arıyor. Sabahtan öğleye vaya öğleden akşama kadar mü- rebbiyalik yapabilir. Akşam gazetesine B. 0, No, 119 rümuzuna moktupla mü zacant, —3 Yüksek tansli görmüş bir riyazlye, muallimi ,—. Humus ss lerden birinde. riyaziye dersl yermek İstiyor. Akşamda (EL, R. M) rümuzuna —: Ber bik Kompozisyon Erofesörü M. Blgar Manas mutedil Geretle Piano. Şan, Armoni, Kontrpuan, Füg ve Kompozle- yon dereleri verir. Adres: Şişli, Osman Boy, Afitap sokağı, 28 No, 4 Yartun zade hen 4 üncü kat Tavuk ve piliç — 1 yaşı bu senenin cins Mart pliçlerni iy faile alıyorum, Akçam'a “Piliç, aöresle tab- rirsn müracaat, —i Gazetemiz Marebanesini adres arak göstermiş olan kaci'lrimizden 'CBKA - M8 - BM - EM Arsa 200 - FM A-Plliç 'namlarına gelen mektupları idareha- aemizden alırmaları meroudur, Tekin ve Nuri beylere: Gönderdiğiniz ilân için Ida reye müracaatınız rica olunur. Mukaddema Beyoğlunda Tepebaşın. 'da 28 No, li Hideyet apartmanının Z No, lı dairesinde zmukim iken halen ikametgâhi meçhul Jül Pons efendiye, İstanbul ikinei icra memurluğundı Osmanlı bankasına olan borcunuz. dan dolayı merkür bankaya merhum bulunan tahvilâttan alü adet Panama tahvilinin 209-934 tarihine müsadif perembe günü saat onda İstanbul es. ham ve tahvilâe borunsnda açık art tirme suretile satılacağı mmalürmunuz ol- mak ve olbaptaki maddei kanuniyeye tevfikan ilân varakasının tarafınıza tebe WE makamına kaim bulunmak üzere kayfiyet ilânen tebliğ (2615). İstanbul ikinci icra dairesinden: Bir borçlan dolayı mahcuz ve 2i- mete müteallik mücevherat ve elmas ve incili müzeyyenat ve ssire işbu eye lülün 24 üncü pazartesi günü seat 14 Sandal bedesteninde bilmü- sayede paraya gevtleceği itibaren (2616), Erzincan Jandarma Mektebi Ku- mandanlığından : 1 — Mektep efrat ve hayvanatının 934 sene ğıda cins ve mikta, ihtiyaçlari olan yazılı 27 kalem mubhtelifilcins yiyecekleri 6/9/934 tarihinden itibaren 26-27/9/934 tarihine kadar isimleri bizalarında gösterildiği veçhile kapalı zarf ve aleni usulile 20 gün müddetle mevkii münakasaya konulmuştur. 2 — Kapalı zarf usulüne isabet eden erzaklar münakasanın son günü olan Perşembe günü saat 15 te yapılacaktır. 3 — Münakasaya iştirak edecekler mezkür tarihten itibaren de teminatı muvakkate akçası eni, ve istikrazı ve borsa fiyatından, */,10 noksanile diğer milli ve bank kefalelnamesini hamilen 26/9/934 tari" mba ve Perşembe günü saat 9-12, 19-15 te (badel istizan) Erzincan belediye salonunda ibalesl yapılacaktır. rahat almak istiyenlerin her gün Erzincan J. Mektebi Kumandan- lığına müracaatları ilân olunur, “5304, il» Cinsi © Münakasa usulü 350000 Odun (Meşe) Aleni 190000 Tahniye (Ekmek) : 150000. Un (Ekmeklik) £ kapalızarf 25000 Et (Sığır) Aleni 15000 Bulgur . 15090 Arpa 10000 Kuru fasulya 10000 Patates 10000 Kuru ot 8000 Soğan kuru 8000 Saman 6000 Kendime 6000 Yoğurt 5000 Sade yağ asgari 26 derece ,, 5000 Tuz 4000 Mercimek 4000 Pirinç (Tosya) 3000 Gaz (Batum) 3000 Sabun (HL Şakir) 2000 Makarna (Çubuk) 2000 Pekmez (Dut) 2000 Üzüm (Kuru) 2000 Şeker (Kesme) Veya kıymeti muharreresi üzerinden Ergani bakır m dahili tahvilâtı yağı 1000 Peynir (Tulum) 25 Çay ME Mardin Gümrük Taburu Satınalma Komisyonundan 1 — Gümrük Muhafaza teşkilâtı için aşağıda cins ve miktarları yazılı yirmi iki kalem errakın 26 Eylül Çarşamba ve 27 Eylul Perşembe günleri saat 9 da Mardinde bulunan Gümrük Taburu Satınalma Komisyonu tarafımdan kapalı ve açık kırdırma yapılacaktır. 2 — İstekliler kırdırmanın tasdikli şartaamelerinin öğrenmek üzere her gün Komisyona müracaat edebilirler; 3 — Kırdırmaya girecekler alınacak errakın Komisyonumuzca tasarlanmış tutarlarına */, 7,5 Mardin Gümrük Vezne makbuzu veyahut Banka mektubu il gelmeleri ilân olunur. (6332) Erzakların cinsi Kilo Un 82000 Sade yağ 1900 Bulgur 8700 Sığır eti 24000 Kuru fasulya 6200 Nohut 6200 Kuru Üzüm 1400 Şeker 1100 Soğan 4100 Tuz 4000 Gar 3900 Sabun 1550 Saman 21000 Arpa 36000 ot 16500 Salça 451 Çay 80 Kırmızı büber 90 2509 393000 Pirinç 2000 Zeytin danesi 500 Yüksek Mühendis Mektebi Satınalma Komisyonundan: Cinsi © Tbale tarihi | Ihale saati Elbise (| 26/9/934 u Palto . 5 Hkarpin 15,30 Kumaşı mektepten verilmek üznre talebe efen cak elbise ve palto ile iskarpin yukarda yı aleni münakasaya konulmuştur. Münakasaya olduklarını gösterir bu seneki ticaret odası vesikalarını baml olmaz ları ve münakasadan evvel teminatlarını mektep muhasebe veze- sine yatırmaları ve bunlara ait şartnameleri komisyona müracaatla görmeleri ilân olunur. (5422)