10 Nisan 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 14

10 Nisan 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 14

Sahife 1 Sahife 14 AKŞAM 10 Nisan 1987. Emniyet Sandığı İlânları Emlâk alıcılarına sekiz taksitte satış 8SEMTİ NEVİ Muhammen kıymeti Haliçleneri oAbdisubaşı mahallesinde Altında iki dükkânı olan üç bu- Balat ve Penerkapısı caddesinde eski çuk katlı ve yedi odalı elektriği 11, 13, 12, 14 yeni 11, 13, 18 No.lu havi kârgir ev Böşiktaş eski Teşvikiye yeni Muradiye İki katlı beş odalı kuyu ve elektri- mahâilesinde Bayır sokağında eski 7 gi havi ahşap birey yeni, 41, 1171 No, hu. Boyoğlu Pöriköy İkincikisim mahalle- Üç katlı yedi odalı terkos ve elek- sinde Halebilibıhim sokağında eski 7 triği havi kârgir bir ev Mi yeni £5 No, Beyoğlu Reriköy mahallesinde Küşadi- Üç katlı beş odalı terkos havi kâr- ye sokağın eski 3 yeni 5 No, iL gir yüzü tahta kaplı bir ev Maltepede Karaağaç sokağında 213/35 İki katlı üç odalı yarım kârgir bir Na, lı, e Maltepede Bağdad caddesi Ayazma Bir katlı iki odalı yarım kârgir Gülsuyu sokağında eski 14/9049 yenibirev 50/470 No. kı. Aldımermende Arabacıbeyazıd ve Sey- Bir katlı üç odalı ahır ve samanlı- yitali mahallesinde Servimeydanı ve gı havi adi kârgirev Silivrikapı sokağında, eski 50, 121 yeni 66, 121 No.h, Büyükada Tepeköyünde (Acemköşkü Beş odalı yarım kârgir natamam sokağında 25 Mü. No.lı, bir ev Üsküdarda Ayazma mahallesinde Yas- Üç katlı beş odalı terkos ve elekt- tıkçı sokağı eski 8 yeni 12 No. lı. riği havi ahşab bir ev 800: 1 — Arliarma 5 mayıs 937 tarihine düşen çarşamba günü saat 14 te Emniyet 2500) 1000) 2200 460 800 700 Sandığında yapılacak ve gayrimenkul muhammen kıymetlerini bulursa en çok! bedel verenin üstünde birakılacaktır. 2 «— Attitmmaya girmek için o gün muhammen kıymetin $6 10 nisbetinde pey akçelerile müracaat lâzımdır. 3 — Beğelin dörtte biri peşin geriye kalanı sekiz sene, sekiz müsavi taksitle ödenir, Taksitler 9 5 falze tâbidir. < 4 — Taksitler ödeninciye kadar gayrimenkul Sandığa birinci derecede ipo- tekli kalır. (2015) Devlet Demiryolları Umumi Müdürlüğünden : heyelimizce yapılacak muayeneleri neticesi hizmetimize elverişli çık- mak, Türk tab'asından bulunmak ve 35 yaşını geçmemek şartile idaremiz, An- karada çalıştırıdmak üzere iki ressam ile işletmeler ihtiyacına göre lüzum gö- Tülecek mahallerde istihdam olunmak üzere 6 şube şefi ve 15 kısım şefi hizme- te alacaktır. Ressamlık ve kısım şefliği için Ankarada yol dairesinde, İstanbulda Haydar- paşa İşlekmesinde, İzmirde de İşletme merkezinde 28/4/9037 çarşamba günü mü- sabaka imtihanı yapılacaktır, Ancak şube şefi olarak alınacakların imtiban- iratihansız alımır, diğer talipler ve Nafıa Fen Okulu mezunları arasında imti- han yapdar, Kısım şefi ve ressamlık imtihanına gireceklerin en aşağı tahsil şartı ortadır, Nafıa fen okulu mezunları bu hizmetler için imtihansız alınır. Diğerleri arâsın- da yapılacak imtihanda san'at okulları ile lise mezunları tercih edilir. İsteklile- rin dilekçelerine aşağıda gösterilen vesa'ki de eksiksiz olarak iliştirerek en geç 26/4/9371 tarihine kadar doğrudan doğruya adı geçen İşletme müdürlüklerine ve Ankarada yol âsiresi reisliğine müracaat etmiş bulunmaları gerektir. Bu tarihten sonra yapılacak müracantlar kabul edilmez. 1 — Diploma (veya Noterlikten suret) 2 — Hizmet vesaiki (en son ve evveiki hizmetler için) 3 — Polisten tasdikli iyi ahlâk belgesi, 4 — Rüviyet cüzdanı (nüfustan tasdikli) 5 — Asikeslik vesikası (Askerliğini bitirmiş olmak veya «lâkası bulunma- mak gartlari) Şube şefi olanlardan yüksek okul mesunlarına bidayette 97, Yüksek bir mektepten mezun olmakla beraber yabancı bir memleketten yüksek bir ihtisas diploması bulunanlar 130 lira ücretle hizmete alınır. Ve tatbik olunan &saslar dairesinde terfi eder ve zam görürler. Kısım şefi ve ressam olarak alınacaklardan Yüksek tahsil görenlöre 97, lise veya muadili meslek okulu mezunlarına 67, orta tahsil görenlere 57 tira ücret verilir, Gasp lisanlarından birini bildiği ayrı bir imtihanla belli olanlar bir dere- ce daha yukan ücretle alınabilirler, Hizmekhmize gireceklerin terfileri ve görecekleri otomatik zamlar idaremiz için tatbik olunan kanunu mahsus hükümlerine teyfikan yapılır. ii Ankarada kendilerine vazife verilenlerin alacakları mesken bedeli yukarıda gösterilen #cretlerden hariçtir. (853) (1967) Pendik Bakteriyoloji Enstitüsü Direktörlüğünden: Müessese dahilinde Simens veyahut Ericsson İstokolm markalı yaptırılacak olan on bir adet dahili otomatik telefon tesisatı 16/Nisan/937 tarihine müsa- .dif cuma günü saat 15 de İstanbulda eski düyunuumumiye binası dahilinde Azami keşif bedeli «1083, liradır. Muvakkat teminatı «82, liradır. İsteklilerin teminat mektupları ve Ticaret odası vesikası ve diğer belgelerle birlikte yukar- Antalya Umumi Nakliyat Türk Anonim Şirketinden: , Müessesemizin şimdiye kadar muhterem halktan gördüğü rağbetten kuvvet alarak İstanbul ve Ankara halkına da bir hizmette bulunmak üzere "Şehir içi ve civarı nakliyat servisi açmıştır. ,, Bu şube gerek şehir dahilinde gerek civar yazlık köylere yapılacak ev eşyası naklini ve ambalajları kendi vasıtalarile şirketin şiarı olan CİDDİYET . İNTİZAM EMNİYET ile ve ucuz fiatla yapacaktır. Müracaat yeri: İstanbul için, Sirkeci Ankara caddesi No, 26, 28 Telefon: 24220 Santral Ankara icin: Yeğen Bey caddesi, Antalya Nakliyat Şirketi Şubesi Telefon: 1821 Öksürenlere: KATRAN HAKKI EKREM NEOKALMINA Grip, Nezle, Nevralji, Siyatik, Baş ve Diş ağrıları, Artritizm Hariciye Vekâletinden : sarlarından aldığım 691 No. h 2/10/93$ tarihli ve 2384/2385 No. h iki sandık 1140 0 Tophanede Karabaş mahallesinde topçular caddesinde 300/305 sayılı Hariciye Vekâletinde münhal Frünsıseâ daktilolük için bi'imtihan iki bayan iki kattan ibaret ve üstünde »laları bulunan dükkânın 1/9 hissesi, | almacaklır. Muvaffak olanlara imtihan neticesinde gösterecekleri liyakate gö- afyona aid makbuzumu zayi ettim. Hük- mü kalmamıştır, : Mirza Z. Biraderler Katırcıoğlu Han No. 9 Yukarda yazılı gayri menkulün mülkiyeti peşin para ile 2/4/937 tarihinden Te dolgun ücret verilecektir, İstenoğrafi bilenler tercih edilecektir. Talip olanla- itibaren bir ay müddet ve pazarlıkla sahışe çıkarılmıştır. İhalesi 3/8/037 pazar. | rın, imtihanları yapılmak üzere İstanbul Anadolu Ajansına müracaatları, tesi gühü saat 15 de komisyonda yapılssağından yüzde yedi buçuk pey parala- rile Beyoğlu vakıflar müdürlüğü mahiğât kalemine gelmeleri. (19997) Kuştüyü kullanmanızı tavsiye ederiz Hem wbhatinize faideli, hem de kesenize elverişlidir. Kaştüyü yastık 100 kurun | hala olmak şartiyle Üniversitenin Elektromakânik şubesi mezunlarından 4 kuştüyü ve yatak takımları da çok ucuzdur. Kuştüyü kumaşları vardır. Fabrika ve deposu: İstanbul Çakmakçılar Sandalyaclar sokak Tel. 29027. Satış yerleriş ANKARA, İZMİR, BEYOĞLU Sümer Benk Yerli Mallar Pazarları « ş (864) 1982) P.T.T. Umum Müdürlüğünden : P, T. T. İdaresinde münhal 35 lira âsli maaşlı Fen Müfettişi veya Mü- hendis muavinliklerine 788 sayılı Memurin kanununun dördüncü ve 2772 sayılı P. T. T. Memurları kanununun İkinci maddelerinde yazılı vasıfları ZAYİ — Uyuşturucu maddeler inhi İst, Beşinci İcra Mermurluğundan: Mahcuz olup paraya çevrilmesine ka» rar. verilen pervane, demir vesaire 14/4/937 tarihine tesadüf eden çar- şamba günü saat 13 den 14 & kadar ikinci açık arttırma suretile Galatada Yağkapanında Makaracılarda 33 No, lı kişi alınacaktır. w dükkân önünde paraya çevrileceğinden Bu şeralti hale olan taliplerin İstanbulda P, T, 7, Müdürlüğüne Anka- | talib olanların mahallinde hazır buluna- rada U, M. Muamelât Mildürlüğüne müracaatları, 4168) (1791) cak memuruna müracaatları ilân olunur,