3 Aralık 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

3 Aralık 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

3 Küânunuevvel 1937 Scandinavian Near East Agency Gülatada Tahir ban $ öncü kat Tel: 44991 -2-3 Bvenaka Orlent Linlen Gethenberg Dothenburg, Btokholm, Oslo, Dantsig, Dâynia Copenhag Abo Reval ve bütün Baltık llmanları şark ve Karadeniz başlı- # Ulmanları arasında 18 günde bir azimet j © edet için muntazam postalar. - Dantzig - Gothenburg ve Oslo- Ban beklenen vapurlar. Birkaland vapuru 9 K. evvele doğru Gdynia vapuru 17 K. evvele doğru Gunborg vapuru 25 K. evvele doğru Yakında İstanbuldan Hamburg Roter- Gam - Kopenhag, Gdynia Gothenberğ, Dantalg - Stokholm, ve Osloğ limanları İçin hareket edecek vapurlar. Yaasaland vapuru 1 K. evvele doğru Birkaland vapuru 9 K. evvele doğru. Gdynla vapuru 17 K. evvele doğru. Pazin tafsilât için Galata'da Tahir han B üncü katta kâln acentalığına müracaat, Tel: 44001 -2-9 N Motör Generatör Transformatör Gaip köpek aranıyor Siyahlı ve beyazlı tüyü olan (Bul- dok) cinsi bir köpek bundan bir kaç gün evvel Çarşıkapıda kaybolmuştur, Berkim bulursa aşağıdaki adrese ge- UYKUSUZLUK İLİM İİİ) ÖKSÜRÜKLER ,ASABİ ZAYI/ İLLER LİLY LİJİRIN KER YİN Re İM e il di VE SINIRDEN İLERİ GELEN BUTUN RAHATSIZLIKLARI di DOYÇE OR!ENTBANK Dresdnor Bank Şubesi Merkezli Berlin Türkiyede Şübeleri: Istanbul (Galata ve Istanbul) Depo Tütün Gümrük İzmir Her türlü banka muamelâtı > AKŞAM İnhisarlar U. Müdürlüğünden : I — Küçük Yozgatta şartname ve projesi mucibince yaptırılacak $ odalı memur evinin İnşaatı 23/X1/937 de ibale edilemediğinden yeniden ve pazarlık usulile eksiltmeye konmuştur, II — Keşif bedeli 3730 lira 95 kuruş ve muvakkat teminatı 280 liradır. YI — Pazarlık 20/X11/997 tarihine rastlıyan pazartesi günü saat 16 da Kabataşda levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacak- tr. IV — Şartname ve projeler 19 kuruş mukabilinde İnhisarlar Umum Mü- dürlüğü inşaat şubesiyle Ankara Başmüdürtüğünden alınabilir. V — Eksiltmeye iştirak etmek isteyenlerin fenni evrak ve vesaikini İnhi- sarlar inşaat şubesine ibraz ederek münakasaya iştirak için ayrıca vesika al- maları lâzımdır. VI — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte 96 7,5 güvenme parelariyle birlikte adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. — «8087» I — Şartname ve projesi muc sie GELİ yaptırılacak karabarut de- le eksiltmeye konmuştur. 17 kuruş ve muvakkat teminatı 202.14 liradır. rihine rastıyan pazartesi günü saat 15 de Kabataşda | t şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartname ve projeler 13 kuruş bedel mukabilinde İnhisarlar Umum müdürlüğü inşaat şubesiyle Aydın Başmüdürlüğünden alınabilir, V — Ekslitmeye iştirak edeceklerin fenni evrak ve vesaikini İnhisarlar inşaat şubesine ibraz ederek münakasaya iştirak için aynca ehliyet vesikası almaları lâzımdır. VI — İsteklilerin eksiltme için tayin edilen gün ve saatte “e 7,5 güvenme paralariyle birlikte Yukarıda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. «8088» f bedeli 2695 lir; ne 20/X11/8: i — 25/X1/937 isteklisi e dolayı ihale edilemiyen Boğa- siçi depölar gurubuna bağlı Fer'iye bakım ve işleme evi aşçılığı yeniden pazar. uk usuliyle eksiltmeye konmuştur. TI — Pazarlık 10/X11/937 tarihine raslıyan cuma günü saat 16 da Kaba- | taşda levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır, II — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir. IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte $e 7,5 güvenme paralariyle birlikte adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. £ «8039» & . 1 — İdaremizin Muğla müstakil müdürlüğünde şartname ve projesi muci- bince yaptırılacak karabarut deposu inşaatı 16/X1/937 de #steklisi çıkmadığın- dan yeniden ve pazarlık usuliyle eksiltmeye konmuştur. II — Keşif bedeli 2943 lira 39 kuruş ve muvakkat teminatı 220.80 liradır. 1 — Pazarlık 7/X11/937 tarihine rastlayan salı günü saat 15 de Kabataş- da levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır, IV — Şartname ve projeler 15 kuruş mukabilinde hergün İnhisarlar Umum Müdürlüğü inşaat şubesiyle Muğla müstakil müdürlüğünden alınabilir, V — Eksiltmeye iştirâk edeceklerin bu gibi işleri yapmış olduklarına dair vesikalarını inşaat şubesine ibraz ederek ayrıca vesika almaları lâzımdır. VI — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte 9 7,5 güvenme peralariyle birlikte yukarıda «dı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (8) (7883) * I — Şartname ve nümunesi mucibince 15000 kilo bel İpi'pazarlıkla satın alınacaktır. " II — Pazarlık 0/X11/937 tarihine rastlayan perşembe günü saat 16 da Ka» bataşda levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. II — Şartnameler parasız olarak hergün sözü geçen şubeden alınabilir. l IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve sastte $ 7,5 güvenme paralariyle birlikte adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur, (8020) > 1 — Şartname ve projesi mucibince Maltepe enstitüsünde yaptırılacak ve- getatlon «Tenebbüt» hâli inşası pazarlık usuliyle eksiltmeye konulmuştur. MI — Keşif bedeli 1915 lira 59 kuruş ve muvakkat teminatı 143,67 liradır. 1 — Eksiltme 16/X11/937 tarihine rastlayan perşembe günü saat 16 da İ Kabataşta levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartname ve projeler 10 kuruş bedel mukabilinde İnhisarlar Umum. müdürlüğü inşaat şubesinden alırfabilir. V — Eksiltmeye iştirük etmek isteyenlerin fenni evrak ve vessikini İnhi. sarlar İnşaat Şubesine ibraz ederek ayrıca vesika almaları lâzımdır. VI — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte $& 7,5 güvenme paraleriyle birlikte yukarıda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur, (8089) tr X — İdaremizin Cibali Tülün Fabrikası etrafına şartnamesi mucibince ya- püacak trotvarla binanın harici badana işi pazarlık usüliyle eksiltmeye ko- VEN bedeli 986 lira 32 kuruş ve muvakkat teminatı 78 - 98 liradır. 111 — Pazarlık 7/X11/937 tarihine rastlayan salı günü saat 14 de Kabataş- ta levazım ve mübaysat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartname ve keşiinameler 5 kuruş bedelle hergün sözü geçen gu- beden alınabilir. v — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte yukarıda adı ge- gen komisyona gelffeleri ilân olunur. (B.) (7867) * I — İdaremizin Ankara Barut deposunda şartname ve projesi mucibince yaptırılacağı satış yeri ve memur ikametgâhı inşaatı açık eksiltmeye konul- muştur. 1 — Keşif bedeli 4.622 lira 33 kuruş olup muvakkat teminatı 346.68 lra- &ır. II — Eksiltme 10/X11/937 tarihine rastlıyan cuma günü saat 14 de Ka- bataşda levazım ve mübayant şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartname ve projeler 23 kuruş bedel mukabilinde İnhisarlar Umum Müdürlüğü İnşaat şubesiyle Ankara başmüdürlüğünden alınabilir. V — Eksiitmeye iştirak edeceklerin fenni verak ve vessiki İnhisarlar İn- gast şubesine ibraz ederek bu işe girmek için ayrıca ehliyet vesikası almaları Mazımdır. VI — İsteklilerin kanunen kendilerinden aranılan vesaik ve & 7,5 güven- me paralariyle birlikte eksiltme için tayin edilen gün ve saatte yukarıda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. «B.» «1878» * 1 « İdaremizin Paşabahçe Müskirat Fabrikası için şartnamesi mücibin- ce 1 adet maateferruat hava kompressörü açık eksiltme usuliyle satın alına- caktır. 3 — Muhammen bedeli 1250 lira ve muvakkat teminatı «93.76» liradır. 3 — Eksiltme 13/X11/937 tarihine rastlıyan Pazartesi günü saat 15 de Kabataşda Levazım ve Mübayaat şubesindeki Alım Komisyonunda yapılacak- tar. 4 — Şartnameler parasız olarak ber gün sözü geçen Şubeden almabilir, 6 — Eksiltmeye iştirik etmek isteyenlerin fiatss teklif mektuplarım İn- hisarlar müskirat fabrikalar şubesine vermeleri ve eksiltme gününden bir gün İnşaat Mühendisi ve Fen Memurları Aranıyor Memleketimizin muhtelif şehirlerinde Inşaat vö su işlerinde Şantiyede çalışmak Üzere bu İşlerde ihtisası olan mühendis ve fen memurlarına ihtiyaç yardır. Taliplerin 10/Kânunuevvel/1937 ye kadar İstanbul Posta Kutusu No. 618 ya yan ile müracaatları ve diploma veya ruhsatname suretleri ile şimdiye kadar yaptığı işleri ve Referanslarını bildirmeleri. (o (8128) SAÇ EKSİRİ İ KOMOJEN Dökülmesini keser. Kepekleri ta mamen giderir ve büyüme kabili- yetini artırarak saçlara yeniden bayat verir. Kokusu Lâtif, kullanışı kolay bir saç eksiridir. İNGİLİZ KANZUK ECZANESİ BEYOĞLU » İSTANBUL Bayramiç J.2.A. Satınalma Komisyon Başkanlığından: "Tahmin Miktarı (o Müvakket (İhale günlemeci bedeli teminatı L K Elb L K. 65850 00 439000 403875 13/12/9317 P, tesi 15 EK, Unu kapalı zarf usulü 1 — Bayramiç Jandarma Alay 1, 2, 3 'Taburların ihtiyacı için 10/11/937 de ihalesi yapılmak Üzere kapalı zarf usulile eksiltmeye konulmuş olan yukarda mikdarı ile muhammen bedeli ve muvakkat teminatı yazılı ekmeklik unun ek- siltme gününde gelen isteklilerin verdikleri teklif fiyatlarının âmiri itaca yük- 2 — Muvakkat teminat yukarda yâzılıdır, komisyon Bayramiçte 2 nci Jan- darma Alay gazinosunda toplanacak, (hale salâhiyettar makamın tasvibi İle ya- pilacaktır. i — İsteklilerin kanuni belgelerile teklif mektuplarını ihaleden bir saat ev- 4 — Şartnamelerin komisyonda görülebileceği ilân olunur. (7848) Günü saat Cinsi Ekşilt- me şekli BELER OTELİ salonunda saat 18 den itibaren her gece dinliyeceksiniz. Düğün, Nişan vesair ziyafetler için otelimizin lüks salonları Alaturka ve Alafranga musiki takımları ile beraber kiralanır. Doktor aranıyor Mühim bir müessesenin Şarki Anadoluda şimlendifer güzergâhında bulunan işletme idaresinde çalışmak fzere bir doktora ihtiyacı vardır. Bu doktorun birinci sınıf emrazı dahiliye olması ve ica- bında operatörlük yapabilmesi Mizımdır. 'Talip olanlar yaşlarını, muhtasar tercemei hallerini ve İstedikleri ücret miktarını bildiren talepnamelerini (Posta kutusu 216 Ankara) adresine göndermeleri. Nafıa Vekâletinden: 15/1/938 cumartesi günü saat 10,30 da Ankarada Nafıa Vekâleti malse- me eksiltme komisyonu odasında 2730 lira muhammen bedelli 21.000 adet Telgraf fincanının açık eksiltmesi yapılacaktır. Muvakkat teminat 204.75 liradır. Bu işe ald şartname ve sair evrak Vekâlet malzeme müdürlüğünden pa- rasız olarak alınabilir, İsteklilerin 15/1/938 cumartesi günü saat 10,$0da komisyonda hamr bulunmaları lâzımdır. «4404» «806» o.asassan. sansim evveline kadar tekliflerinin kabulünü mutazammın vesika almaları lâzımdır. 6 — İsteklilerin kanunen kendilerinden aranılan vesaik ile 5 inci maddede yazılı vesika ve $ 7,5 güvenme paralariyle birlikte tayin edilen gün ve saatte yanl ef yen BİA eş (B.) (7969) 1 — Şartnamesi mucibince Denizlide yaptırılacak karabarut deposunun inşaatı pazarlık usuliyle eksiltmeye konmuştur. 3 — Keşii bedeli 2605 lira 17 kuruş ve muvakkat teminatı 202.14 tiradır. $ — Pazarlık 0/X11/937 tarihine rastlıyan perşembe günü saat 14 de Kas 4 — Şartname ve projeler 18 kuruş bedel mukabilinde İnhisarlar umum müdürlüğünden müdürlüğü t şubesiyle Denizli alınabilir. inn şirk elaçektetin San evrak yorvesüökini ianimari İns sat şubesine ibraz ederek münakasaya iştirak için ayrıca fenni ehliyet vesika» 8 almaları lâzımdır, — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte $6 ,5 güvenme pa» ma ha yaka hey vaa gm e YL Deyiş ömerli ime ee