7 Aralık 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

7 Aralık 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

AKŞAM Sahife 15 Taksitli Emlâk Satışı Ye gayrimenkuller en çok bedel verenlerin üzerlerinde kalacaktır, ükçesi yatırmak lâzımdır. Müsavi taksitte ödenir. Taksitler 9ç 5 faize tabidir. tekli kalır, (7836) ECZANESİ BEYOĞLU — İSTANBUL daima muvaffakıyetle şifayi temin eder, Sayın yolcularımızın nazarı dikkatine: dar tenzilât nisbeti Ş; 35 den 40 a çıkarılmıştır. Üsküdara tek bilet fiyatları 2 şer kuruş tenzil edilmiştir. KUMRAL - SIYAH Ter ve yıkanmakla kat'- iyyen çıkmaz; tabii renk veren tanınmış yegâne sıhhi saç boyalarıdır İNGİLİZ KANZUK tş ve dış basur memelerinde, basur memelerinin her türlü iltihablarında, cerahatlenmiş fistüllerde, kanayan basur memelerinin tedavisinde 1-11 İlkkânun 937 tarihinde mer'iyyete geçecek bir aylık fevkalâde İenzilâtlı abonman kartlarının idare merkeziye kontrol müdüriyeti ile Köprü - Boğaziçi gişelerinde satışına devam olunmaktadır. Birinci ve 2 Mei kânunlarla Şubat ve Mart kış ayları için Paşabahçe, Beykoz, Yeniköy, Tarabya, Kireçburnu, Büyükdere, Sarıyer, Yenimahalle ve Kavaklara ka- 2 1 İlkkânum 37 sabahından itibaren Harem, Salacak ve Üsküdar- dan Beşiktaş ve Kabataş ve Beşiktaş ve Kabataştan Harem, Salacak ve Emniyet Sandığı Ilânlârı Semti Ginsi Muhammen Büyükadada eski Bahçavanoğlu yeni Lira sokağında eski 69 mük, yeni (İki buçuk katta sekiz odalı 42, 44, 46, 48 No.lu #arnıçlı ve elektrik tesisatını havi bahçeli ahşap bir köşkün tamamı, (Ayrıca iki kat üze- rinde üç oda bir mutfakla bir kat üzerinde ahır ve arabalığı vardır) 5250 Beybeliadada eski Bayır yeni Bahari- (İki katta dört odalı bir sofalı Yebayırı sokağında eski 12 yeni 6 No. lu o maabahçe ahşap bir evin ta- mami, 200 Kinahadada Sahilhaneler sokağın £ İki katta dokuz odalı elektrik da yeni 4 No. tesisatını havi sarnıçlı yarım kârgir bir evin tamamı 2000 Patihte Sofular mahallesinde Molla- © Üçbuçuk katta on odalı iki s0- hüsrev sokağında eski 9 yeni 15 No. (falı terkok ve elektrik tesisatı- nı havi bahçeli ahşap bir evin , tamamı, 2000 Aksarayda Gurabahüseyinağa mahal- o Üçbuçuk katta dört odalı iki sinde eski Mehmedefendi yeni Gü- (sofalı kuyulu ahşap bir evin Müşhane (Kakmacı) sokağında eski (O tamamı. 700 ,Miyeni2 No.lu. Beşiktaşta eski Köyiçi yeni Cihannuma (Üç katta on bir odalı elektrik Mahallesinde eski Yıldız yeni Akdoğan tesisatını havi samnıçlı ve ku- Câddesinde eski 34 yeni 38 No. lu yulu ahşap bir evin tamamı. 1760 Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde (İki buçuk katta dört odalı kâr- der sokağında eski 54 yeni 23 No, - gir bir evin tamamı, 500 Kartalda Üsküdar caddesinde eski 3 o Kârgir bir dükkân 400 Yeni 5 No. lu Kartalda Üsküdar caddesinde eski 4 ye- Kârgir birdükkân 400 BİT No, lu. 1 — Arttırma 9/12/937 tarihine düşen perşembe günü saat 15 te yapılacak 2 — Arttırmaya girmek için muhammen kıymetin © 10 nu nisbetinde pey 3 — Arttırma bedelinin dörtte biri peşin ve geri kalanı sekiz senede sekiz 4 — Taksitler ödeninceye kadar gayrimenkul sandığa birinci derecede ipo- TABİİ GÜZELLİK Göz boyayıcı reklâmlar Tabil güzel görünmeğe muvaf- fak olmak için dünyanın en büyük cild güzelleştirme âlimi olan P, Dr. E. WİNTER'İn formülü müci- bince hazırlanan yağlı, yağsız ve acıbadem VENÜS kremlerini kul- lananlar ömürlerinin sonuna ka- dar VENÜS gibi güzel ve cazibeli kalırlar. Masa başında uydurma ve halkımızı aldatan göz boyayıcı reklâmlara inanmayınız. 'Terkib, tesir ve kıymet itibarile dünya yü- zünde KREM VENÜS'den daha üstün bir KREM mevcud olmadı- ğını sayın halkımıza kat'iyyetle ar- Nureddin Evliya Zade, Müessesesi, İstanbul. SEKSÜLİN Ademi iktidar, | * gevşekliği, Dermansızlık, Vücut w Dimağın yorgunluğunda pek müessir ,. emin Lir YT baki ir deli PT ETE BEŞİR KEMAL - MAHMUT CEVAT Eczanesi - Sirkeci En birinci zevk 35,000 Bayandan aldığımız te- şekkür mektuplarında diyorlar ki: (Âdet zamanlarımız için icad et- miş olduğunuz (FEMİL)! “yalnız aybaşlarımızda değilher zaman kullanarak hayatın en lezzetli an- larını yaşıyoruz. Bu sihhi, yumu- şak, temiz, ufak, sıcak, misli görül memiş ihtiramızdan dolayı &ize candan teşekkür ederiz.) Müessesemiz bu iltifatlarla müf- tehirdir. | İnhisarlar U. Müdürlüğünden 1 — Şartname ve nümunesi mucibince 20X25 eb'adında 10.000.000 mantar pazarlıkla satın alınacaktır. H — Pazarlık 24/1/938 tarihine rastlıyan pazartesi günü saat 15 de Kaba- taşda levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. MI — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir. IV — Eksiltmeye iştirak etmek isteyenlerin Mantar nümunelerini mü- nakasa gününden 5 gün evveline kadar İnhisarlar levazım ve mübayaat şube- si müdürlüğüne vermeleri lâzımdır. VW — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte # 7,5 güvenme paralariyle yukarıda adı geçen alım komisyonuna gelmeleri ilân olunur. «8171» 1 — 25/X1/9$7 istekliri pe dolayı ihale edilemiyen Boğa- siçi depolar gurubuna bağlı Fer'iye bakım ve işleme evi aşçılığı yeniden pazar- hk usuliyle eksiltmeye konmuştur. X — Pazarlık 10/X11/937 tarihine raslıyan cuma günü saat 16 da Kaba- taşda levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. TI — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir. IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte “e 7,5 güvenme paralariyle birlikte adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. «8039» * Adet Muhammen bedeli 2 Elevatörlü araba (Piçı istifi için) Paşabahçe Fab, için 1000 Lira 2 » » » » » kör » 1000 Lira 1 — Yukarıda müfredatı yazılı Elevatörlü arabalar pâzarlık usuliyle satın alınacaktır. — Muvakkat teminat 150 liradır. TU — Eksiltme 13/1/938 tarihine rastlayan perşembe günü saat 15 de Ka- bataşda levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır, IV — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir. V — Eksiltmeye iştirak etmek isteyenlerin münakasa gününden bir hafta evveline kadar Fenni mufassal teklif mektup ve Kataloklarını yerli firmalar mufassal imalât resimlerini bilhassa elevatörün indirme kaldırma ve fren ter- tibatını gösterir resimli katoloklarını idarenin lüzum göstereceği evrakı İnhi- sarlar Umum Müdürlüğü Müskirat Fabrikalar şubesine vermeleri ve münakasa- ya girebilmek için de verilen tekliflerin muvafık bulunduğuna dair mezkür şu beden vesika almaları lâzımdır. VI — İsteklilerin pazarlık içinde tayin edilen gün ve saatte beşinci mad- dede yazılı vesika ve $w 7,5 güvenme paralariyle birlikte yükarıda adı geçen ko- misyona gelmeleri ilân olunur. (8021) * I — Şartname ve nümunesi mucibince 15000 kilo belipi pazarlıkla satın alınacaktır. TI — Pazarlık 9/X11/937 tarihine rastlayan perşembe günü saat 16 da Ka- bataşda levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. mi — Şartnameler parasız olarak hergün sözü geçen, şubeden alınabilir. IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte 96 7,5 güvenme paralariyle birlikte adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (8020) Xx 1 — Şartnamesi ve nümunesi mucibince 64000 kilo siklop çenberi pazarlık- la satan alınacaktır. II — Pazarlık 14/X11/937 tarihine rastlayan salı günü saat 14 de Kabataş- ta levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. MI — Şartnameler parasız olarak sözü geçen şubeden alınabilir. IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte 96 7,5 güvenme paralariyle birlikte adı göçen komisyona gelmeleri ân olunur. (M) (8000) * I — İdaremizin Ankara Barut deposunda şartname ve prvjesi mucibince yaptırılacağı satış yeri ve memur ikametgâhı inşaatı açık eksiltmeye konul- muştur. II — Keşif bedeli 4.622 lira 39 kuruş olup muvakkat teminatı 346.68 lira- dır. mi — Eksiltme 10/X11/937 tarihine rastlıyan cuma günü saat 14 de Ka- bataşda levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartname ve projeler 23 kuruş bedel mukabilinde lar Umum Müdürlüğü İnşaat şubesiyle Ankara başmüdürlüğünden alınabilir. V — Eksitmeye iştirak edeceklerin fenni verak ve vesaiki İnhisarlar İn- İ şant gubesine fbraz ederek bu İşe girmek için ayrıca ehliyet vesikası almaları lâzımdır. VI — İsteklilerin kanunen Kendilerinden aranılan vesaik ve “© 7,5 güven- İ me parelariyle birlikte eksiltme için tayin edilen gün ve saatte yukanda adı F E M i ğ< gepen komisyona gelmeleri ân olunur, «B.> «7878» ve BAĞLARI | mrtn Cinsi Ebadı Saati Hakikaten Bayanları bir çok ezi- 1000 adet Molens makinelerine ait P.m 63 — 19 | yetlerden kurtaran ve beynelmilel zincir baklası Kadınlar Cemiyetinin takdirini ka- Jl|2000 » “Mölens makinelerine eld çe ço Pm68 —14 . zanan tuvalet bezleridir. Her ecza- Mik tarnak nede, parfümöri ve tuhafiye mağa- ||2000 » Di meş» ii zalarında, kadın berberlerinde ku- 3 Kilo Çelik saç kordelâ 152 X0löm/m | tusu 65 kuruştur, 400 » Şerit halinde çelik saç 56X02 » İ UMUMİ DEPOSU: İsmet ecza- 0» Xx » Bi 60X02 » nesi ve Lâboratuyarı, İstanbul, Ga- 0» » » » » MX0,2 » lata, Telefon: 49247 80» » » Dp 100 X 0,15 » l 15 0» » » Ka 180 X 0,15 > 00 » » » » > 115X021» 100» » » BE Es 886X020» Ağaınnı TESKİN VEİZRİE.EOE0 tk 1 — Yukarda cins ve mikdarlariyle eb'adı yazılı çelik malzeme nümuneleri mucibince pazarlıkla satın alınacaktır. 9 — Pazarlık 8/X11/937 tarihine rastlıyan çarşamba günü yukarda hizala- rında yazılı saatlerde Kabataşta Levzım ve Mübayaat şübesindeki Alım komis- yanunda yapılacaktır. 8 — Nümuneler her gün sözü geçen şubeden alınabilir. 4 — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatlerde adı geçen Alım komisyonuna gelmeleri ilân olunur. (M.) (7790) * “” £— Şartname ve niümunesi mucibince 50000 metre kırmızı çizgili kanaveçe pazarlıkla atın alınacaktır. 11 — Pazarlık 16/X11/997 tarihine rastlayan Perşembe günü saat 15 te Kabataşta Levazım ve Mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. YI — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir. IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte yüzde 7,5 güvenme paralarile birlikte adı geçen Komisyona gelmeleri ilân olunur. (8090) Deniz gedikli erbaş hazırlama orta okulu direktörlüğünden: Okulumuza 75 lira ücretli Tabii lim öğretmeni alınacaktır, Şereli Öğren»