31 Ağustos 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

31 Ağustos 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

pm ierik di (Dünkü nüshadan mabad) Süvari terti eden süvari binbaşdarı Niyazi Manastır, Etem Sarayköy, Ce- mil Diyarbakır, Vecdi Üsküb, Avni Erru- rum, Refet Ersincan, Abdüssamed Genç, Hilmi Harput, Pahreddin Manisa, Nuri Konya, Kâzım İstanbul, Nazmi Edirne, Nuri Manastır, Ramiz Üsküb, Faik Er- insan, Tahsin Manastır, İhsan Selimiye, Faik Üsküb, Suphi Aksaray, Şevki Köp- rülâ. Süvari rum, Atâ Bolu, Mustafa 'Tokad, Şaban Uki, Cevad Resne, Behçet Erzurum, İrfan Erzurum, Fikri Erzurum, Nüzhet. Süvari üstleğmenliğine terfi eden süvari teğmenler Feridun Konya, Vamık İstanbul, M. Bald Çölemerik, Enver Erzurum, İzzet İs- tanbul, Fuad Bursa, Adil Giray İstanbul, er Bursa, Muzaffer İstanbul, Raif İstanbul, Ekrem Bursa, Enver İstanbul, Muhsin Ankara, Mesud Yalvaç, Burhan İstanbul, Hakkı Fatsa, Salâhaddin İstanbul, İhsan Çerkeğ, Kudret İstanbul, Sami Kilis, Abdülhamid Sıvas, Palih Urfa, Hayreddin Erzincan, Cemal Üsküb, Ziya Eskişehir, Safer Çankırı, Şükrü Edirne, Kemaleddin İstanbul, Nazım Amasya, Şükrü Köprülü, Bidkı Sivas, Receb Gömülcüne, Tahsin Pilevne, Aziz Nasliç, Hüsnü Edirne, Hüs- bul, Zühtü Selânik, Sabei İstanbul, Mu- harrem Piriştine, Emin Erzurum, Cevdet Ereğli, Cevdet Üsküdar, Sidkı Selânik, Asım Erzincan, Vefik Varda, Tevfik Sam- sun, Nureddin Konya, Kâzım Kayseri, Zi- yaeddin İslimiye, Nuri Dobre, Hıfzı Er- menak, Sadi İstanbul, Abdullah Van, Behçet Ereğli, Nureddin Gelibolu, Hakkı Sert Erenköy. Binbaşdığa terfi eden topçu yüzbaşıları Fevzi Üsküdar, Hilmi Ortaköy, Talât İstanbul, Şerafeddin Yedikule, Arif Üs- küdar, İhsan Erzincan, Behçet At Fethi İstanbul, Süreyya İslanbul, Orhan Uzunova, Salâhaddin Piruzağa, Arif Be- şiktaş, Avni Elâzığ, Kemal İstanbul, LOL Mustafapaşa, Pikri Bayburt, Mümtaz İstanbul, Cemaleddin Karahisar, Kemal Erzurum, İ. Hakkı İstanbul, Teyfik Bağ- dad, Etem Karuhisar, Kemaleddin Hax- put. Topçu yüzbaşılığına terfi eden topçu üstteğmenler A. Kemni Denizli, Cemil Üsküdar, Feh- mi Manastır, İ, Vasıf Üsküdar, Suad Nazlıç, Osman Menlik, 'Münib Üsküdar, Hasan İştib, Zekeriya Narman, Sırrı Ka- racaali, Cemal Ulü, Abdülkadir Beşik- taş, Salih A. Kavağı, İrfan Üsküdar, Nu- reddin İstanbul, FP. Salim Hasankale, Şa- kir Bursa, A. Gümüştekin Erzurum, En- ver Edime, Hüsnü Tekirdağ, Cahid Se- lânik, Orhan Beşiktaş, Murad Bitlis, Ga- ib Kemalpaşa, Salim Kırjehir, Salâhad- din Üsküdar, Aziz Üsküb, Abdülcelil Anteb, Reşid İstanbul, Nadir Harput, Ehli . mi Yenişehir, Zeki İstanbul, Taşkın Bay- burt, Burhaneddin İstanbul, Osman Er- «ciyaş, Salâhaddin Malatya, Zeki İstanbul, Kemal Terlepe, Nazım Gümüşhacıköy, Şevket Bursa, Tank Mudanya, Arif İs- tanbul, Nusret Usturumca, Rıfat Manas- tır, Netmeddin Üsküdar, Muzafler Arab- kir, Halis Hasankale, Niyazi Üsküdar, Büleyman Koska, Cemli Bandırma, Mitat İzmir, Hilmi Erzurum, Adil Aktuna. Topçu üstteğmenliğine terfi eden zım Uluburlu, Hasan Sinob, Osman Zon- guldak, M. Sslâhaddin İstanbul, M. Bedii Üsküdar, Muhiddin Elbüstan, Abdullah Erzincan, Receb Petürge, M. Fazıl Kema- Bye, A. Edib Harput, M. Reşad Nevşehir, Şadi İstanbul, Enver Kükit, M. Behçet İstanbul, Süleyman Bursa, Kerim Selâ- nik, Sami Gelibolu, Necdet Erzincan, Hâmid Kilis, Mazhar Trabson, Hilmi Har- put, Halli Istanbul, M. Taceddin Bolu, M. Faruk Niğde. Binbaşılğa terfi eden otomobil yüzbaşıları Kırcaali, Mustafa Trablus, A. Nazmi İhsan Eyüb. Binbaşılığa terfi eden nakliye yüzbüşıları Haşim Gaze, Danyal Izmir. Askeri Üstteğmenliğe terfi eden nakliye teğmenleri binbaşılar İhsan Üsküdar, Nuri İstanbul. 'Topçu şubesi “Yarbaylığa terfi eden fen ve sanat bin- başım Ekrem İstanbul. Binbaşdığa terfi eden fon ve sanat yüzbaşıları Ferhad Hobyar, Hayri Kasımpaşa. Yarbaylığa terfi eden istihkâm binbaşıları Bazi , Cafer Naklibend, Necati Manastır, Faik Erzurum, Necati Mustafa- kemalpaşa, Şehabeddin Van, Şevki Van, Cemal Eskişehir, Zarif Harput, Ziya Rr- zurüm, Rüştü Maraş, Basri Fındıklı, Binbaşılığa terfi eden istibkâm yüzbaşıları Refik Keçiborlu, Receb Yıldız. Yüzbaşılığa terfi eden istihkâm üstteğmenleri Rasih İstanbul, Naci Selânik, Kemal Tekirdağ, Nuri Bitlis, İstanbul, Bedreddin Remsi Erzincan, Bahtiyar Kars, Ahmed Kütahya, Ahmed Erzurum, Hüsameddin Niğde, Şeref Beyrut, Riza İstanbul, Şefik Ze dan itibaren terfii, nbul, Tahsin Ayancık, Esad İstanbul, Sabahaddin İstanbul, Enver Ba- ibaşıları Eşret Selânik, Saffet Alipaşa, Emin Har- put. Mustafa Girid. Muhabere binbaşılığına terfi edenler «Celâleddin Samatya, Abdülkadir Er- zincan, İsmaili, M. Emin İsparta, Raşid Beşiktaş. Muhabere yüzbaşılığına terfi edenler Muhlis Hasankale, Vehbi Erzincan, Sa- Yhaddin Selânik, Zühtü Bayburt, Abdüi- kadir Paşabahçe, Lütfi Suşehri, Avni Arabkir. Üstteğmenliğe terfi eden muhabere teğmenleri Mustafa Balıkesir, A. Rıza Edirne, Beh- çet Eşme, İhsan Edirne, Necati İstanbul, Kenan Şam, Mustafa Balıkesir, Falk Üs- küdar, Fen şubesi Demiryolları binbaşılığma terfi eden Bahaeddin Toptaşı, Yüzbaşılığa terfi eden demiryola üstteğmenleri Gündüz Kelkit, Enver Draç, Muraffo- reddin Manastır, 'Turgud Eleşkird, Sellim İstanbul, Doğan Gümüşhane. Üslleğmenliğe terfi eden demiryolu teğmenleri T Asaf Akşehir, Mustafa Kayseri, Hümi Eyüb, Sabahaddin Adapazarı, Muzaffer İs- tanbul, Bahçet Bursa, Kizim Karahisar, Doğan İstanbul, Şevket Şam. Harita albaylığına terfi edenler Hüsnü Beşiktaş, Rıza Trabuon. , Harita yarbaylığına terfi edenler Bahri Bursa, Haşim Manastır, Said Çemişkezek. Binbaşılığa terfi eden harita yürbaşları Cemal Bursa, Nusret İşkodra, Yüzbaşılığa terfi eden harila üsttekmenleri Fahri Eskilcuma, Lütfi Edime, Sıdkı Kalkandelen, Eşref Batum, Salm Sıvas, Nizameddin Kayseri, Fazıl İstanbul, Na- zif Kızıltoprak. Albaylığa terfi eden tabib yarbaylar si İstanbul, İbrahim Divrik, İbrahim Mevlevihane, | İbrahim (Kurbağalıdere, Lütfi İshakpaşa, Karagümrük, Arif Sıvas, Hamdi Bizincen, Tevfik Bolu, Bahaeddin Valideçeşmesi, Rıza Trabzon, Ahmed Ayasofya, Yarbaylığa terfi eden tabib binbaşıları Ekrem Girid, Necmeddin, Mustafa Si- Muzaffer İstanbul, İbrahim Selânik, Şükrü İstanbul, Nevsad İzmir, Nevzad Rodos, Fund İstanbul, Hayreddin Bursa, Ralf Edirne, Ali Girid, Hasan Kırkağaç, Albaylığa terfi eden cezacılar Ömer İstanbul, Cabir Bursa, Yarbaylığa terfi eden eczacı binbaşıları Cemil Yemen, Salih Draman, Lütfi Kı- zanlık, Cemil, Şükrü Üsküdar, Selâhad- din Şehremini, terfi Yüzbaşılığa terfi eden eczacı üstteğmenleri Yanl Kastamonu, Şevket İstanbul, İh- san Çorlu, Binbaşılığa terfi eden dişçiler Sabih Serfiçe, Ferid Davudpaşa, Hümü 'Trabson. Albaylığa terfi eden veteriner yarbaylari Şehab Kadıköy, Hâmid Van, İbrahim Safranbolu, Lütfi Selânik, İbrahln Sinob, | Necib İstanbul, Cemal Beşiktaş, Muhiddin Aksaruy, Reşad Çengelköy, Yarbaylığa terfi eden veteriner binbaşıları Adil Boyâbad, Sadeddin İstanbul, Vah- deddin İstanbul, Ziya Kırşehir, İbrahim İzmir, Hâdi Manisa, Şehabeddin İzmir. Binbaşılığa terfi eden veteriner yüzbaşıları Rasih Bolu, Nazmi İstanbul, Cemil Ereğli, Basri Eyüb. Albaylığa terfi eden levazım yarbayları Hidayet Selânik, Hamdi Validelatik, Lütfi İzmir, Mehmed Malatya, Tahsin İs- tanbul, Enver Bıkizağra, Rüştü Fatih, Yarbaylığa terfi öden levazım binbaşıları Abdülâziz Humus, Hüseyin Pire, Munm- mer Fatih, Raşit Şarki Kamağaç, Hamdi İzmir, Paza Ergiri, Remzi Niğde, Kemal Beşiktaş, Hamdi İşkodra, Nazım İstanbul, Büsnü İstanbul, Rıfat Üsküdar, Emin Üz- küdar, Süleyman Girld, Halid Alpözü, Sabri Rodos, Zeki Erzincan, Nazif Van, Tahsin İsparta, Haydar İstanbul, Abdül esbbar Trabzon, Ziya Manastır, Ömer Bursa, Muhiddin Cerrahpaşa, Vasıf Di- yarbakır, Ali İnadiye, Necati İstanbul, Suphi Kilis, Hamdi Beşiktaş, Hâmid Eyüb, Muhtar İstanbul. Binbaşılığa terfi eden levazım yüzbaşıları Kerameddin Üsküdar, Hasan Bağdad, Celhleddin İstanbul, Nuri Bakir, Nedim Erzincan, Hadi Gelibolu, Demir Bakü, Arif İskenderin, Hazım Rursa, Hamdi Harput, Mustafa Nasliç, Fuad Konya, Edib Errurum, Şemseddin İstanbul, Ke- mal Köprülü, Nazmi Yafa, Sami Erru- rum, Şeref Erzincan, Pevzi Aksaray. Yüzbaşılığa terfi eğen levazım üstteğmenler Cavid Erzincan, Reşad Kayalar, Rıza Bursa, Fazlı Kağızman, Ahmed Ulti, Rem- ri İstanbul, Fahri Üsküdar, Hüseyin Şibinkarahisar, Fethi Drağman, Celâl Refahiye, Mustafa Hortüm, Galib Kasta- monu, Sezai Yenipazar, Cavid Kıbrıs, Hümü Üsküdar, Raşid İstanbul. Üstteğmenliğe terfi öden levazım teğmenleri Necmeddin Edirne, Muhterem İstanbul, Bekir Kayseri, Mitat İstanbul, Cahid İs- tanbul, Pusıl Üsküdar, Ihsan , Nev- zad Denizli, Etem İstanbul, Talât Balıke- #ir, Basri İstanbul, Burhaneddin İstan- bul, Mitat Orhaneli, Ali İstanbul, Nuri Malatya, Salâhaddin Edime, Kemaleddin Zile, Suphi Gelibolu, Hayreddin İstanbul, Salâhaddin Üsküdar, Müjdat İstanbul, Süleyman Anteb, Nihad İstanbul, Necati İstanbul, Nureddin İstanbul, Hadi 'To- kad, İbrahim Tekirdaji Birinci sınıfa terfi eden askeri adli hâkimler İhsan Menemen, Şemseddin İstanbul, İkinci sınıfa terfi eden üçüncü #anaf adli hâkimler Yusuf Tikveş, Şükrü Erzurum, Falk Er. zurum, Hikmet Tophane, Hasan Şehrs- | mini, Ali Hanya, Mustafa Erzurum Üçüncü sınıfa terfi eden dördüncü sınıf askeri adli hâkimler Kenan İstaniml, Fahri Ankara. Dördüncü sınıfa terfi eden askeri adli hâkimler Celâleddin Üsküdar, Akif Tekirdağ, İh- san Erzurum. Beşinci sınıfa terfi eden altıncı sınıf askeri adli hâkimler Kadri Manastır, Halim Selânik. Birinci sınıfa terfi eden ikinci sinif muamelât memurları Necati Sivrihisar, Nazım Manastır, Fe- rd Bakırköy, Nazif Kili, Beliaeddin Edirme, Kadri Kacıkadın, Asım İşkodra, Nimet Diyarbakır, Zati Edime, Alhaddin Edirne, Hulüsi Kavak, Kadri Bigadiç, İkinci sınıfa terfi eden üçüncü sınıf muamelât memurları Sadeddin İstanbul, Tuhsin Manastır, Şükrü Kurşehir. Dördüncü sınıfa terfi eden beşinci sınıf muamelât memurları Btem Manastır, Cemal İstanbul, Cev- det İstanbul, Abdülvahid İstanbul, Muz- tafa Istanbul, Memiş İstanbul, Cemal Kas- tamonu, İhsan Seniçe, Rıza İstanbul, Hidayet İstanbul, Zekâi İstanbul, Rüştü İstanbul, Cemal İstanbul, Necmi Manas- tır, Hakkı İstanbul, Hulüsi Edime, Vasıf İstanbul, Adnan , Cemal İstan- bul, Ziyneddin İstanbul, Ihsan Gelibolu, Hüsnü San'a, Salm İstanbul, Emin Yan- ya, Mazhar O, M. Paşa, Asım Bağdad, Ali Ersincen, Halid İstanbul, Etem Harput, Beşinci sınıfa terfi eden altıncı sınıf muamelât memuru Fehmi Van. Üçüncü sınıfa terfi eden dördüncü sınıf imamlar Rıfat Batum, Şevket Malatya, Haydar Batum, Şevki Malkara, Mustafa Şile, Dördüncü sınıfa terfi eden beşinci sinif imamlar Abdülüziz Erbil, Zeki Hezargrad, Yahya Rize, Mustafa Manastır, Hakkı Edime, Sıdkı Miriâbad, Mustafa Çankırı, İsmail Pizren, Mustafa Demirci, Mustafa Balı- kesir, Mesud Gümüşhane, Al Trabzon, Hamdi Kütahya, Behaeddin Kerkük. Dördüncü sınıf tüfekçiliğe terfi eden beşinci sınıf tüfekçiler Mustafa İstanbul, Hakkı İzmir, Refik Sıvas, Faik Krincan, Osman Erzurum, Ali İstanbul, Ömer Yenibahçe, Ali Kasta- monu, Cemil İstanbul, Mustafa Gebes, İsmali İstanbul, Ali Van, Hulüsi İstan- bul, Şükrü Erzincan, Hüseyin Üsküdar, Sald İnebolu, Vehbi Kalkandere, Osman Gümüşhane. Beşinci sınıf tüfekçiliğe terfi eden altınet sinrt tüfekçiler Ria Bozkır, Necib Antalya, Tahir Trab- 2on, Abdullah Van. Birinci sınıfa nerfi eden ikinci sınıf ler öğretmeni Namık İhsaniye, Cemal Üsküdar, Dördüncü sınıfa terfi eden beşinel sınıf öğretmenler Hüsameddin Galata, Nazmi Bakırköy. Dördüncü sınıf otomobili makinistliğine terfi eden beşinci sınıf otomobil makinisti Mustafa Safranbolu, LÜK Karaman. Beşinci sinif kamacılığa terfi eden altıncı Ahmed İstanbul. Dördüncü sınıf demirelliğe terfi eden beşinci smıf demirci Mehmed Kastamonu. Beşinci sınıfa terfi eden altıncı sınıf demirci ustası Ahmed İstanbul. Beşinci sınıf telsiz makinistliğine terfi eden altıncı sınıf telsiz makinistleri Hakkı İstanbul, Celâleddin İstanbul, Şehabeddin İstanbul. Beşinci sınıfa terfi eden altıncı sınıf telli makinisti Hamdi Silifke, Dördüncü sınıfa terfi eden beşinci sınıf marangozlar Nuri Rusçuk, Yusuf Vidin. Beşinci sınıfa terfi eden altınei sınıf marangoz Altıncı sınıfa terfi eden yedinci sınıf MATANgOz Hakkı Bitlis. Beşinci sınıfa terfi eden altıncı sınıf etüy memurları Hasan Nazilli, Tiüsameddin İstanbul, Harun Rize. İkinci sınıfa terfi eden üçüncü sınıf , Riyaseticumhur bandosu öğretmeni İhsan İstanbul, Üçüncü sınıfa terfi eden dördüncü sınıf Riyeseticumhur bandosu öğretmeni Ahmed İstanbul. Dördüncü sınıfa terfi eden beşinci sınıf Riyaselicumhur bandosu öğretmeni Mişon İstanbul. Beşinci sınıfa terfi eden altıncı sınıf Riyaseticumhur bandosu öğretmenledi Vasfi İstanbul, Ali İstanbul. Üçüncü sınıfa terfi eden ordu bandosu öğretmeni Hüsmü Selânik. öki Halid Üsküdar, Hüsnü Üsküb, Cemaled- din Çankırı. Altıncı sınıfa terfi eden ordu bandosu öğretmenleri Şükrü Çengelköy, Niyazi Uluburlu. Üçüncü sınıfa terfi eden dördüncü sınıf nalbandı Etem Pirlepe, Dördüncüden beşinciye Hüseyin Bursa. , Beşinciye terfi eden saraç Abdülâzi? Diyarbakır. Üçüncü sınıfa terfi eden dördüncü sınıf hesab memurları Şevket Elâzığ, Esad Konya, Terfik Konya, Tahsin İstanbul, Sırrı Burdur, Cemil Şam, Sadullah İstanbul, Akif An- kara, Cemal Erzurum, Hasım İzmir, Sü- leyman İsparta, Hakkı Manisa, Kâzım İçel, Tevfik Manastır, İlhami Girid, Sup- hi Maraş, Fehmi Buldan, Abdârrahman Diyarbakır, Fehmi İsparta, Zeki Erzin- can, Hakkı Bitlis, Mustafa Kirmaatı, Faik Erzincan, Lütfi İstanbul, İsmail Sariyer, Mustafa Burdur. Dördüncü sınıfa terfi eden beşinci sınıf hesab memurları Hüznü Bağdad, Reşad Maraş, Nedim Er- şurum, Rıza Trablusgarb, Edirne, Hüseyin Debre, İbrahim Kerkük, Mah- mud Bandırma, Sabri Yanya, Hüsmü İs- tanbul, Hüsnü Kırşehir, Etem Kirklareli Hasan Kilis, Hakkı Çankırı, Ekrom Yoz- gad, Tevfik Malatya, Nuri İsparta, Ferzi Batum, Rıza Kerkük, Nafiz Kütahya, Sa- dık Arapkir, Remzi Kastamonu, Sirri De- deağaç, Abdullah Gerebene, Necati Edir- ne, Hüsnü Erdek, Raif Balıkesir, Hakkı Parga, Nuri İnegöl, Arslan Debre, Ah- med İstanbul, İhsan Kirmastı, Sabir Çer- keş, Hakkı iştib, Fevzi Çorum, Hamdi Karahisar, Nuri Erzincan, Receb, Dimetö- ka, Abdullah Bandırma, Zihni Diyarba- kır, Rasim ke Çorum, Hu- lüsi Çarsancak, Sıvas, Mustafa Çankırı, Hamdi Hayrebolu, Ragıb Sun- gurlu, Rıza İsparta, Şükrü Ankara, Hay- Beşinci sınıfa terfi eden altıncı sınıf Mustafa Üsküb, Remzi İstanbul, Tah- sin Sıvas, Ziya İstanbul, Fevsi Üsküb, Sabri Yozgad, Fevzi Erzurum, Reşid Edir- ne, İbrahim Karamürsel, Rahmi İstan- bul, Lütfi Yorgad, Şadi Tarsus, Lâtif Kırklareli, Kâmil Seyhan, Mehmed Balı- kesir, Hüznü Bursa, Abdülvahid Sivas, Hayri Diyarbakır, Puad S'ras, Süleyman Burdur, Enis Bursa, Mustafa Bolu, En- ver Yozgad, Lütfi Sıvas, Nureddin Kilis, İbrahim Gemllir. Ve mk ile Lo 31 Ağustos 933 Çarşamba İstanbul — Öğle neşriyatı: 1230: PIâk- Is Türk musikisi, 1250: Havadis, 1305: Plâkla Türk musikisi, 1330: Muhtelif plâk neşriyatı, 14: Son. Akşam neşriyatı: 1830: Dans musikisi (pâlk), 1850: Konferans: Kadıköy Hal- kevi namına: 30 Ağustos Milli Zafer bay- rami hakkında, 19,15: Dans musikisi (plâk), 1920: Konferans: Havacılık haf- tası, Haya kurumu mamuna, Eşref Şefik, 1986: Borsa haberleri, 20: Banat ayan: Grinviç rasathanesinden naklen, 20/2: Falde ve arkadaşları tarafından Tütk musikisi ve halk şarkıları, 2040: Hava raposu, 2043: Ömer Riza Doğrul tarafın- dan arabca söylev, 21: Saat ayar; Bed- riye Tüzün, Şan stüdyo orkestrası rol katile, 2130: Nezihe Uyar ve orka ları tarafından Türk musikisi ve hal : Alans haberleri, 22.20: heyeti: Pahri ve ar- 2250: Son haberler ve ertesi günün programı, 23: Saat ayarı: Son, Ankam — Öğle neşriyatı: 1430: Karı- gık plâk neşriyatı, 1450: Türk musikisi ve Halk şarkıları (Plâkla), 15,15: Ajans haberleri, Akşam neşriyatı: 1830: Plâkia dans musikisi, 19.15: Türk musikisi ve halk şarkıları (Halik Racal), 20: Saat ayari ve arapça neşriyat, 20,15: Türk musikisi ve halk şarkıları (Hikmet Rıza), 21: Ha- vacılık haftası münasebetile konuşma ($. Hazım), 21.15: Stldyo salon orkestra- m: 1 - Lulgini: Ballet Egyptin, 3 - Wiliyengel - Berger: Licbesleld, 3 - Pennati Malvezzi: Pior D'Andalusin, 4 İtalo Brancucci: Adleu MAmour, 5 - Drigo: Sutte Dü Ballet Les Milllons D Ar- 1s Puin No. 3 Râconel llatlon, 22: Ajans haberleri ve hava raporu, 2215: Yarınki program ve son, Avrupa istasyonları Saat Wide Berlin (20 - 20,445) plâkla neşriyat — Deutashlandı 20,15 şarkı — Frankfurt 20,15 neşeli sant — Hamburg (20 - 2030) viyolonasi ve piyano konseri — Kolonya (20 - 2045) keman ve orkestra ile (Tachaikowsky) nin keman könsertosu — Königaberg 20115 şarkı, keman ve piyano #oloları — Viyana 20 (Beethoven) in (Fidello) operası — 2 kon- ser — Milâno 2030 muhtelif parçalar Sofya 1930'dan itibaren (Tachalkowsky)- nin (Öjen Onegin) operası — Varşova (29 - 2030) Londradan naklen hafif mu- siki, 2040 neğeli musiki, Saat 21 de Berlin 2145 plâkla yeni ve eski operet- ler — Danzig (21,15 - 23) operet parça- ları — Deutschlands 21 oda musikisi beş kişilik heyet tarafından — Frankfurt 2115 akşam konseri muhtelif müntehab par- çalar — Hamburg 21,10 meşhur meloği- ler — Kolonya 21,10 orkestra, kadın ve erkek sealerile müntehab patçalar -— Kö- nigeberg 2115 plâkla meşhur arliztelrin çaldıkları eserler — Leipzig 2110 or kestra tarafından meşhur parçalar Münih 21,15 köylü musikisi — Viyana M1 (Fidello) operasına devam — Athlone (2150 - 2220) viyolonsel — Belgrad 21 şarkı, 2130 neşeli saat — Beromüneter 31415 (Rossini) nin (Seville şehri berberi) operası — Mordeaux, Paris (Eiffel) ve Lyon 2130 (Muvakkat Hürriyet) ismin- deki komedi — Budapeşte 21,55 orkestra ie Fransaz bestekârlarının eserleri — Budapeşte II 2125 dans musikisi Droltwleh (21 « 2150 (Brahms) ın ke- man, viylonsel ve orkesira konsertosu — Plorans 2130 oda muzikisi — Köopenhâ (21,15 - 2215) Danimarka musiklai Paris P, 7, T. ve Maraliya 2130 (Gluck) un (Orpheus) operası — Paris 2130 piyano könseri — Prag Ti 21 orkestra ile mün- tehab parçalar — Sofya 21 operaya de- vam, — Stokholm (21 - 2140) (Manon) operasının birinci perdesi — Varşova 21 neşeli musikiye devam. Saat Ede Berlin 22 (Schumann) konseri — Mamburg 13 halk şarkıları ve org — Saarbrücken 22 eski ve yeni oda musi- kisi — Kolonya 22 orkestra ve solist konserine devam — Viyana 22 (Fidelio) operazına, devam — Athlone 22 viyolon- sel konserine demav, (2230 - 2330) -ne- geli saat — Belgrad 22 neşeli saate de- vam, 2230 şarkılar — Bordeaux, Paris (Eiffeli ve Lyon 22 komediye devam — Budapeşte 27 orkestranın devamı — Bu- dapeşte TI 27 dansın devami — Droitwich 22 konser — Florans (22 - 2240) oda musikizine devam, 22559 Kentet — Mi- lâno 22 keman, viyolonsel ve piyano kon- seri — Roma 22 şen musiki — Sofya 22 operaya devam, 22,30 karışık musiki — Varşova (22,10 - 2250) koro ve konser. Saat 23 de Berlin ve Breslav 2330 dans musikisi saksofon Dansig, Frankfurt, Ham- bürg, Münih, Saarbrücken istasyonları Viyanadan naklen (2930) dan itibaren Viyana musikisi — Königsberg 23,40 fan- far musikisi — Stuttgart 2340 oda musi- kisi — Belgrad (23,15 - 2340) konseri — Bordeaux, Paris (Eiffel) ve Iyon 23 komediye devam — Prag Brno (23,15 - 24) plâkla muhtelif tan- golar ve fokstrotlar — Budapeşte 2309 çingene orkestrası — Kopenhag (22,25 - 2355) keman solo — Roma 23,10 karışık musiki — Varşova (23 - 2355) oda musi- kisi Sehumann'ın eserleri (plâkla). Saat 24 den itibaren Berlin, Breslav M a de 1 alyan sel vam — Deutachlanda si ve İtalyan operalarından parçalar — Königsberg 21 fanfar musikisine deram — Diğer Alman İstasyonları Viyanadan nak“ le devam — Budapeşte 24,10 caz musi> kisi — Frankfurt ve Stuttgart Ci - 8) gece konseri — Diğer Alman istasyonlar Münihden naklen gece konseri,