9 Eylül 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

9 Eylül 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

istanbul Detfterdarlığından Mükellefin adı- Ner'i iştigall Ticaretgâh adresi No: Verginin miktarı İhbarname No, Senesi Lira Kr. ., Cc. W İbrahim oğlu Mehmed Manav ve bakkal Bayezid M.R, 20 Mehmed Duşun Berber Küçük kalafat 1 8c Mehmed Duşun Berber Küçük kalafat 28 24 Nazif Ali Günel Doktor Meclisi Mebusan “0 Nazif Ali Günel Doktor Meclisi Mebusan 86 24 Abdullah Raşan Kahveci Küçük kalafat Ahmed Terazi imâli Karınca &. 15 25 Mahram oğlu Filadon Marangoz ima» Kemeraltı 40 LU lâthanesi Mehmed Kahveci Karaoğlan 78 Muhiddin , Şeftali o Mustafa Recep Manav Necati Bey. 16 Salih Punar komisyoncu (Kefelihan 3 6 Salih oğlu. Refik Kahveci Tophane Kasablar 70 'Tuledo Deri tüccarı Küçük Millet han 30 Leo Mişel Komisyoncu 35 Apostol İstipanidi Mezeci Kemankeş C. fi 0 Şükrü Mehmed O Dahili komisyoncu Nomiko han ) 78 Şükrü Mehmed Dahili komisyoncu Nomiko han / Viçen Kazez Şapkacı Havyar H. / 44 Pandeli Pavli Kundura tamircisi Ömer Abid han 88 Kahveci Nurhan / 38 Saraos Papa Dimitri Hukuk müşaviri — İktisad han g 86 Ali Müştak oğlu kahveci Necati B.C. 92 Ali Müştak oğlu >» Necati B. C. 4 Mehmed Öztürk Kasap Mumhane C. 02 Mihâl Çilboğaz Kundura imâli Nomiko han 0 H. Ruttimaum Malzeme inşaiye Mumhane 20 H. Ruttimaum Malzeme inşaiye Karınca çıkmazı 42 Filipis İlâki Ekmek salış yeri Necati B.C. 68 Kosti oğlu Terzi Mader Han 72 Franko Salamon Oğ. Rıhtım C. 31 Yoğu Terzi Kemankeş 63 0 32 10 76 31 TI a) e » vw ÖLİBEGERESİBLALREZASAS Riza Mustafa Kundurâcı Hasan Paşa Han Hakkı Kavruk Bakkal Rıhtım C. Hakkı Kavruk Bakkal RıhtimC. Şevket Oğ. Besim Kahveci Kalın Ali Mescidi Aram Karabetyan Lokanta Şarap İskelesi Kahreman Genç Oğ. Yorgancı Meb'usancC. Kahreman Genç Oğ. Yorgancı Meb'usanC. Mehmed Ali Yıldız Havyar Han 22 Paradromos oğ'u Sarafim Bakkal * Mumhane C. Paradromos oğlu Sarafim Bakkal MumhaneC. Orhan Vapoçol Kunduracı o Havyar H. Fadime Faraş İhracat tüccarı Muradiye Han Hasan Mahdumu Murad Kasap ve ci- Boğazkesen gerci , » > » Nikola Şaroto ortakları Vapur Acen- İktisad Han te komisyoncu İstutbans Terzi Havyar H. İzzeddin Edip Marangoz imalâthanesi Enli Yokuş çıkmazı Abdullah Aşçı Halil Paşa Hans Müller Depo Ahmed Esad Gümrük gazeteleri Martim Han Yazıhanesi Martim Han Rıhtım Sarnıçlı Han Necali Bey Gümrük Mibâl oğlu Kirkor Feneryolu (oOArşun tavukçu Ahmed Tütün tüccarı ÖmerH. Behcet Oğ. Hadi Tamiri terzi Necati Bey Recep Yolal Hallaç Meb'usan Yoktşu Parısı Dimitri Yuvanoviç Patıscı Revani Sami Kapanoğlu Komisyoncu Kürkçü B. Han Sami Kapanoğlu Komisyoncu Kürkçü B. Han Agop Demir imalâthanesi deposu Kemeraltı Abdürrahman . Kötteri KemankeşC. 21 Yani ve Ağop Kundura Sayacısı Havyar H. Fehmi Kahveci Vekilharç Necati bey 26/28/191 İbrahim Terzi Necati Bey 347 Mevlüd Sönmezler. İçkili lokanta Gümrük “0 Refik oğlu Fuad ve Ş. Kunduracı Havyar Han 6 İsmatı Şaban 'Todori Yani Fıçı imâli o Necati Bey Nesim oğlu Yasef Soba ve teneke o Meb'usan Yokuşu Ahmed oğlu Ahmed Balkan Köfteci Karaoğlan Ardlan Bokman Kunduracı Nomkio Han Vahram oğlu Delman (Araba imalcisi Kemeraltı Yaset V. Lefter Demirci Sakızlar Ali Abidin Piyazcı Necati Bey Adam Paris Yani (OKunduradikicisi Nurhan Hakkı Kunduracı Nomiko han Haydar Lokman » Nomiko han Mustafa Çatal Kılınç Ekmek ve kahve arap iskelesi Mehmed Vurur Pastırmacı Ali Kırık Köfteci EGNPŞERBEBESEBNEPENNBEİ APEŞEESEN s5 EEE83e ei a BöslliBLsa BEBEBB SEBUR BE BEZ — GNwW Ohannes Oğ. Agop Dimitri Marko SNBİS SALES ENBESRENSES 4 Muzaffer Meb'usan Yokuşu 32 nn Yukarda adı, işi ve eski adresi yazılı Galata Maliye şubesi mükellefleri yeni adreslerini bildirmemiş ve yapılan araştırmada da bulunamamış olduklarından hizalarında gösterilen yıla aid karanç ve buhran vergilerile cezalarına müteallik ihbarnamelerin kendilerine tebliği mümkün olamamıştır. Hukuk Usulü muhakemeleri kanununun 141 ve 143 üncü maddeleri hükümlerine göre tebliğ yerine geçmek Üze- pe keyfiyet ilân olunur. Ki PR POR SEBEP Tu Sani acem BİBBBSAERBBESERE DENİZBANK İstabul şubesi müdürlüğünden: Bankamız ihsiyacı için ellişer metre mikâbı tik ağacı ve mavunları s8“ tın alınacaklır. Eb'sd ve evsafı hakkında malümat almak için Bankamız Materyel dalresine müracaat edilmesi ve tekliflerin en geç 26/9/0938 tarihi. ne kadar mezkür daireye verilmesi ilân olunur. DENİZBANK . yer Şe İstanbul şubesi müdürlüğünden! Yalova kaplıcaları methalinde 2 kilometre mesafede elektrik santralı civarında gösterilecek mahalde pazarlıkla bir kuyu kazılacaktır. Pazarlık 15 eylül 938 perşembe günü saat (10,0) da yapılacaktır. Şartname ve res- mini görmek istiyenlerin Mebani Şubesine müracaatlari, DENİZBANK AKAY iŞLETMESİNDEN: 1 — Yürükali iskelesine 12 Rylülden itibaren vapur uğramıyacaktır. 2 — Pazar günlerine inahsus tarifede 283 No.lı seferler lğvedilecektir. | İnhisarlar U. Müdürlüğünden : | I — İdaremizin Yavşan ve Çamaltı tuzlaları için memur, amele ve İüzü- munda hafif yük naklinde kullanılmak üzere birer tonluk iki adet kamyonet şartnamesi mucibince açık eksillme usulile satın alınacaktır. II -— Muhammen bedeli beheri 2400 lira hesabile 4800 lira ve muvakkat teminatı 360 liradır. ILI — Eksiltme 17/9/9384 tarihine rastlayan cumartesi günü saat 11 de Ka» bataşta levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartnameler parasiz olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir, — Ekslitmeye iştirak etmek isteyenlerin kataloklarile karoseri şekli ve dahili taksimatını gösterir bir plân ile benzin sarfiyatını gösterir fenni teklif. lerini ibale gününden 5 gün evveline kadar İnhisarlar tuz fen şubesine ver- melrsi ve tekliflerinin kabulünü mutazamımın vesika almaları lâzımdır. VI — İsteklilerin eksiltme Için tayin edilen günü ve saatle 96 7,5 güven me paralarile birlikte yukarda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (6013) I — İdaremizin Paşabahçe Yale ie inşa edilecek ot kılıf ambarı için şârtnamesi ve İnhisarlar Inşaat şubesince intihap edilecek nümünesi mucis bince 80000 adet tuğla pazarlık usuliyle satın alınacaktır. II — Mutammen bedeli beher bin adedi 16-17 lira ve muvakkat teminatı 102 liradır. YJ — Pazarlık 10/1X/938 tarihine rastıyan Cumartesi günü saat 9,30 da Kalataş Levazım ve Mübayaat şubesindeki Alrm komisyonunda yapılacak- tır. IV — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir, V — Eksiltmeye iştirâk etmek isteyenlerin teklif edecekleri tuğladan 3-4 adedini tetkik edilmek üzere İnhisarlar İnşaat Şubesine vermeleri lâzımdır. İntihap edilecek nümune mübayaaya esas olacaktır. VI — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte “e 7,5 güvenme paralariyle birlikte yukarıda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (61309 * Cinsi Miktarı Muhammen bedeli Muvakkat teminatı Eksiltmenin beheri Tutarı Şekli o Saati L K.S, L.K. 1. K. Yazlık jelâtin (o 200 Kilo — 1804 314.16 23.57 Açık ekslitme 14 Kışlık jelâtin o 200 » 40 Vik çivi 2000 Kilo — 1505 301— 21.5T Pazarlık 1130 | I — Şartnameleri ve nümunesi mucibince satın alınacak 400 kilo jelâtin açık eksiltmeye ve 2000 kilo çivi 2/1X/938 tarihinde ihale edilemediğinden ye- niden ve pazarlıkla eksiltmeye konmuştur. 1 — Muhammen bedellerile muvakkat teminatları hizalarında gösteril- miştir. IU — Eksiltme 26/1X,938 tarihine rastlayan pazartesi günü hizaların- da yazılı santlerde Kabataşta levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyon» da yapılacaktır. IV — Şartnameler parasiz olarak her gün sözü geçen şubeden alınabile00- ği gibi jelâtin nümuneleri de görülebilir. V — İsteklilerin eksiltme için tayin edilen gün ve saatlerde “© 7,5 güvenme pâralarile birlikte yukarda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (6247), 1 — Şartname ve projesi Ml Gaziantep barut, deposunda yaptırı- lacak bekçi evi inşaatı ve depo arazisinin tel örgü ile çevrilmesi işi 25/V111/938 tarihinde ihale edilemediğinden yeniden ve pazarlık usulile eksiltmeye kon- muştur, DE -- Keşif bedeli bekçi evinin 1864,06 lira tel örgü işinin 248,26 lira ki cem'an 2113,22 lira ve muvakkat teminatı 158,49 liradır. 11 — Eksiltme 24'7X/935 tarihine rastlayan cumartesi günü saat 11 de Kabataşta Levazım ve Mübayaat şubesi alım komisyonunda yapılacaktır. IV -— Şartname ve projeler 11 kuruş bedel mukabilinde İnhisarlar leva- zım ve ınübayaat şubösile Gaziantep baş müdürlüğünden alınabilir. V — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte $. 7,5 güvenme paralarile birlikte yukarda adı geçen komisyona İstanbula gelemiyecek talip- lerin de Gaziantep Başmüdürlüğünde müteşekkil komisyona müracaatları ilân olunur. (6246) Gümrük muhafaza genel komutanlığı Istanbul satınalma komisyonundan 1 — 1 sayılı motöre yaptırılacak 5 tane benzin deposunun 15/9/938 per» şembe günü sanat 11 de pazarlığı yapılacaktır. 4 — Tasınlanan tutarı 750 lira ve ilk teminatı 56 lira 25 kuruştur. 3 — Şartname ve evsaf komisyondadır. Görülebilir. 4 — isteklilerin gün ve saatinde ilk teminat makbuzlarile Galata eski it- halât gümrüğü binasındaki komisyona gelmeleri. (6229) Devlet Basımevi Direktörlüğünden * — İmtihanla bir Ofset ustası alınacaktır, Ofset mukinelerinde ustalık yapabilecek kabiliyet ve iktidarda olduğunu ve bu tip makinelerde çalıştığını vesaik ile de isbat edebileceklerin Devlef Basımevi Direktörlüğüne başvurmaları, (6233),