5 Kasım 1937 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 12

5 Kasım 1937 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 12

Satılık ev Güzelyalı tramvay caddesi 1027 numaralı 6 odalı ve bü- tün konforü havi denize nazır €ev satılıktır. Taliplerin mez- kür eve müra caatları I olunur. & LA | KI L Diş Tabibi Cevat Dağlı İkinci Beyler sokak No. 65 Telefon: 3055 Foto Or İNÖNÜ Cad. No.20 Atölyede En güzel pozlar çekilir. Amatör işler Temiz çabuük ucuz yapılır Mitat Orel ilân B Pürjen Şahap ANADOLU - Teşrinisaml Tesiri tabit, eşsiz bir müshildir. O kadar zararsızdır ki gebelere, kalp, böb- rekleri rahatsız olanlara bile Doktorlar bunu tavsiye ederler. Kumbare biri! ) biri ( Adres: Beyler Numan 80- No. 23 Kabul saatleri: Öğleden evel saat 10-12 öğleden sonra 15,30 - 17 Tele. 3434 irinci Sını utahassıs Dr. Demir Ali » Kamçı oğlu s Cilt ve Tenasül hastalık- ları ve elektrik tedavisi İzmir - Birinci beyler sokağı Elhamra Sineması arl Telefon : 3479 Lümbalarını METALLUM “D,, — sinanz Hem bol işık almış olur, hem iktısat etmiş olur, hem lâmba değiştirmekten kurtu lur, hem de sarfiya tınızın eksildiğini ilk faturada görürsünüz. Siz de Ğ İ METALLI Elektrik - telefon vemalzemesi deposu. Siemens fabrikaları mümessili Peştemalcılar 77 - 79 telefon 3332 oto Köroğlu -Hamza Rüstem En meşbur fabrikaların fotoğraf makineleri, film, cam, kâğıt, kart ve bilumum fotoğrafçılıkta müstamel eczalar, fotoğraf alât | ve edevatı, font ve sehpalar. Fotoğrafçılığa müteallik her nevi malzeme Zevki okşıyacak resim ve ağrandismanlar, Senedat ve evrak istinsahları ve kopyaları kemali dikkatle yapılır. AMATÖR İŞLERİ Developman, kopya ve her nevi ağrandisman sürat ve nefa- setle yapılır. İZMİR: Emirlerzade çarşısı No. 28, 4, 5, 6, 7, 8,9 Yakında hükümet önünde lüks ve en son fenni tesisat ile fotoğraf çekmeğe mahsus atölyemizle, fotoğraf malze- mesine mahsus mağazamızı açıyoruz. Telefon: 2675 Telgraf: Rüstem İzmi Türk Hava Kurumu Büyük piyangosu 1 inci keşide 11 Teşrinisani 1937 dedir Büyük ikramiye 30,000liradır Bundan başka: 15,000, 12,000, 10,000 Jliralık ikramiye- lerle (20,000 ve 10,000) liralık iki adet mükâfat vardır. Aynrıca: (2,000) iradanbaşlıyarak (20) liraya kadar büyük ve küçük birçok ikramiyelerle amortileri havi olan bu zengin plândan istifade etmek için bir bilet almaktan çekinmeyiniz. HL Haraççı kardeşler Büyük mobilya fabrikaları em- rinize amadedir B T T Norveçyanın halis Morina balıky İki defa süzülmüştür. Şerbet gibi içilir Hamdi Nüzhet Çançar Sıhhat Eczahanesi Büyük Salepçioğlu hanı karşısında Başdurak Sıhhat Balıkîagdı İzmir 1938 Modelîer geliyor Sevrole Otomobilleri Kuvveti çok, fiati az, masrafı az, mukavemeti pek çok ve cihanın en beğenilmiş otomobilleridir Yedek Pparçalar mevcudedur Temiz, zarif eşya, elbise ihtiyacından evel gelir. Herkes haline göre temiz bir eve, misafirlerini kabul edecek bir salonâ rahat yaşıyacak eşyaya muhtaçtır. İyi bir mobilya içinde kendinifi ve ailenizi muhite daha iyi tamtabilirsiniz. Evinizin eşyası hayatr nızın etiketi olduğunu unutmayıniz. İzmir Meserret Öteli Otelimizin bütün mobilyası tecdid edilmiş soğuk ve sıcak S? banyo daireleri ilâve edilmiştir. Otel yeniden telvin ve tefrif edilmiş ve müşterilerimizin - her türlü istirahatleri temin olt muştur. Fiatler mutedil ve keseye elverişlidir. Kemeraltı caddesi karakol. karşısında No, 72 İzmir T.—ıeâ Oldsomobil otomobilleri de her türlü evsafı haiz, sağlam, elverişli, güzel ve lüks makinelerdir Izmir ve bölgesi bayii: O. Kutay Birinci kordon telefon 2704 TTT