9 Nisan 1936 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 9

9 Nisan 1936 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 9

9 Nisan 1936 CUMHUEÎTET Kapalı Zarf Usulile Eksiltme İlânı Nafıa Bakanlığı K Sular Umum Müdürlüğünden: 1 Eksiltmiye konulan iş «Ankarada Çubuk barajının elektrik tenviratile muharrik kuvvet tesisatı.» KEŞÎF BEDELİ: Tahmin edilen bedel «5,337» lira «49» kuruştur. 2 Bu işe aid şartnameler ve evrak şunlardır: a) Eksiltme şartnamesi b) Mukavele projesi c) Fennî şartname d) Keşif cetveli e) Projeler. Istiyenler bu şartname ve evrakı «27» kuruş bedel mukabilinde Sular Unram Müdürlüğünden alabilirler. 3 Eksiltme 27/4/936 tarihinde pazartesi günü saat 15 te Nafıa Vekâleti binasında Sular Umum Müdürlüğü odasında Su Eksiltme Komisyonunda ydpılacaktır. 4 Eksiltme kapalı zarf usulile yapılacaktır. 5 Eksiltmiye girebilmek için isteklinin 400 lira 32 kuruş mu vakkat teminat vermesi, bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz olup göstermesi lâzımdır: 2490 numaralı kanunda yazılı vesikalarla beraber bu işi yapabi leceğine dair Nafıa Vekâleti Şirketler Umum Müdürlüğünden ehliyet vesikası almak ve ibraz etmek şarttır. 6 Bu iş için ibraz edilmesi lüzumu yukarıda yazılmış olan fennî ehliyet vesikası için eksiltme gününden en az sekiz gün evvel Nafıa Vekâleti Şirketler Umum Müdürlüğüne müracaat edilerek münhasıran bu iş için vesika alınması lâzımdır. Bu müddet geçtikten sonra vâki olacak müracaatler nazarı itibare ahnmıyacaktır. 7 Teklif mektubları yukarıda üçüncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar Nafıa Vekâleti Sular Umum Müdürlüğü dairesine getirilerek Eksiltme Komisyonu Reisliğine makbuz mukabi linde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektubların nihayet üçüncü maddede ya?ıl; saate kadar gelmiş olması ve dış zarfın mühür mumile iyice ka pafclmış olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edil mez. ' «761» (1846) Tahsili en yüksek biçki mektebidir. Dersler en kolay metodla gösterilir. Biçki, dikişten başka korsacüık, gömlekçilik, şapkacılık, çtçekçilik ve bo ya ile tezyinat dersleri de vardır. Bunlar için ayrı ücret almmaz. Musaddak loma verilir. Kayıd devam ediyor. Istiyenlere talimat ve program gonderilir. Akaretlerde 64 numara. Telefon: 43667. Beşiktaş Dikiş Yurdu Kadıköy Vakıflar Direktörlüğü Jlânları I D&niz Levazımı Salınalma Komisyonu İlânları Alemdağmda Sultan çiftliği önündeki Vakıf çayırın senei haliye otu açık arttınnıya çıkanlmıştır. Ihalesi 23/4/936 perşembe günü saat 15 te Kadıköy Vakıflar Müdürlüğünde yapılacaktır. İstekli lerin mezkur Müdürlüğe müracaatleri. (1868) Alemdağmda Taşdelen suyu mevkiindeki kahvehane üç sene müddetle ve açık arttırma ile kiralanacaktır. İhalesi 23/4/936 per • şembe günü saat 15 te Kadıköy Vakıflar Müdürlüğünde yapıla caktır. tsteklilerin şartnameyi görmek üzere hergün mezkur Mü dürlüğe müracaat eylemeleri. (1869) Tabiî meyva usarelerile hazır lanmış yegâne meyva tuzudur. Mide, barsak, kara ciğer, böbrek hastalıklarında fevkalâde faydalı dır. Hazmi kolaylaştırır, inkıbazı izale eder. ÎNGİLİZ KANZUK ECZANESÎ Beyoğlu İstanbul Kasımpaşa nüfus memurluğundan: Taksimde Şehidmuhtar caddesinde 53 numarada oturan Bohor Buko Av ram iken hakikî adı olan Buko Avram olarak tashihi 5 inci hukuk mahkeme sinden aldığı ilâmla tashih edilmiştir. I İstanbul Harici Askerî I KITAATI İLÂNLARI | Millî Müdafaa Vekâleti Deniz Merkez Satınalma Komisyonu Reisliğinden: 1 Tahmin edilen bedeli 52249 lira olan 418822 kilo kö şebend ve çelik saç levha, 11000 kilo civata, 4510 kilo perçin çi visile 7814 kilo demir çubuğun pazarlıkla münakasası 27 nisan 936 pazartesi günü saat 14 te Ankarada Millî Müdafaa Vekâleti binasında yapılacaktır. 2 «262» kuruş bedel mukabilinde şartnamesini almak istiyenlerin hergün, münakasasına iştirak edeceklerin de «3862» lira «25» kuruşluk teminatlarile mezkur gün ve saatte 2490 nu maralı kanunda yazılı vesaikle Komisyona müracaatleri. (1806)' KONYA ELEKTRİK TÜRK ANONİM ŞİRKETİNDEN: 1 Sosyetemiz bir aded te ferrüatile beraber 150 kilovolt amperlik transformatör ve san tralın tenviratını temin için akümülâtör tesisatı. 2 700 Kg. 50 MM.2 ve 300 Kg. 16 MM.2 ve 300 Kg. MM.2 çıplâk bakır sert tel. 3 100 aded 8 metre uzunluğunda ve 16 santimetre genişli ğinde potrel demir direk pazar • lıkla satın alınacaktır. Her bir madde için ayrı ayrı teklif te kabul edilir. Münakasası 25/4/ 1936 tarihine musadif pazartesi günü saat 14 te Şirketin Konyadaki merkezinde yapılacaktır. Münakasa şartnamesi Şirkette mevcud olup talep vukuunda meccanen verilir. Bedeli peşi nen tediye edileceğinden talip olanların münakasa günü teklif fiatlarının ^ 7,5 nisbetinde te minat mektubu veyahud temi • , nat akçesile birlikte şif ahî ve tahrirî olarak müracaat eylemeleri ilân olunur. Türk Hava Kurumu Büyük Piyangosu Şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin etmişlir 6 ncı keşide 11 nisan 936 dadır Büyük ikramiye 200.000 luradır Bazı kimseler tarafından piyango bilet numaralarını havi cet veller tertib edilerek ihtiva ettiği bütün numaralarda iştiraki tazammun etmek üzere satış yapıldığı ve alâkadarlara bilet ve rilmeyip yalnız bu cetveller verildiği işitilmektedir. Bu suretle yapılan satışlarda Direktörlüğümüzün alâkası ol madığım sayın halkımıza bildiririz. ,K"^WT«<* ölçü üzerine Tüm Birlikleri için 8800 kilo Fennî Kasık Bağları gaz yağı pazarlıkla alınacaktır. Pazarlığı 17/4/936 cuma günü Mide, barsak, böbrek saat 15 te Lüleburgaz Askerî Sa düşkünlüğüne tınalma Komisyonunda yapıla Fennî caktır. Muhammen bedeli 2301 Korsalar lira, ilk teminatı 173 liradır. ŞartIsteyenlere nameler tatil günlerinden maada ölçü tarifesi hergün Komisyonda görülebilir. gonderilir. İsteklilerin ilk teminat makbuz Eminönü ve mektubile ve kanunun 2, 3 Izmir sokağı üncü maddelerindeki vesikalarla Tel. 20219 beraber belli gün ve saatte Ko ZAHARYA Orepulos misyona müracaatleri. Taklidcilerden «646» (1877) sakınınız *** Malkara kıtaatma aid 4200 Zayi Kırklareli Nüfus memurlu kilo sade yağının pazarlığı 21 ğundan almış olduğum nüfus tezkere nisan 936 salı günü saat 15 e bımi zayi ettim. Yenisini alacağımdan esrakılmıştır. Şartnamesi muham kisinin hükmü yoktur. men bedel, muvakkat teminatı Yeniköy Çarşı caddesinde 28 No. h eskisi gibi olup hergün Tekirdahanede Habibe ğında Askerî Satınalma Komis • yonunda görülebilir. Pazarlığa Dr. Z i H N ı 1 > girecekler 2490 sayılı kanunun Haydarpasa Numune hastanesi üçüncü maddesindeki belgeleri GÖZ HEKiMi Beyoğlu, İstiklâl Cad. 193 birlikte bulundurmıya mecbur (Hacı Bekirin üstünde saat 37 durlar. «647» (1878) Gümrük Muhafaza Genel Komutanlık " İstanbul Satınalma Komisyonundan: Tasınlanan tutarı Cinsi Eksiltme tarihi Saat 1900 lira Açık eksiltme ile 6 ton Makine yağı 11/4/936 Cumartesi 11 de 5400 » Kapah zarfla e 400 » Lavamarin maden 13/4/936 Pazartesi 11 » kömürü 40 » Birinci benzin 14400 » » » 13/4/936 » 15 » eksiltmeleri yapılacaktır. 1 Şartname ve evsafları Komisyondadır, görülebilir. 2 İstekliler % 7,5 teminat olarak maden kömürü için 405 lira, birinci nevi benzin için 1080 lira ve makine yağı için 143 liralık vezne makbuzu veya banka mektublarını kanunî vesikalarile bir likte kapah zarfa iştirak etmek istiyenler muayyen vakitten bir saat evvel teklif mektublarını verme • leri ve açık eksiltmeye iştirak etmek istiyenler de muayyen vakitte Komisyona gelmeleri. (1614) Kocaeli Vilâyetinden: Karamürsel hududundan başlıyarak, Askerî mıntakalar hariç, sahili takiben Değirmendere, Kazıklı, Başiskele ile Kilezderesine ve oradan Çuhahaneye ve öküz köprüsile Bekirdereden denize ve keza sahili takiben Gebze hududuna kadar sahilden ve derelerden hasıl olan kum ve çakıllar üç sene müddetle senede en çok istihsalât yapmağı teklif edene satılacaktır. İhale nisanın on altıncı perşembe günü saat on beşte kapalı zarf usulile Vilâyet makamında yapılacaktır. Isteklilerin 394 liralık muvakkat teminat mektubu veya banka makbuzu ve Ticaret Odası kayid vesikasile teklif mektublarını mezkur tarihe kadar Vilâyet makamına ve şartname ve projesini görmek istiyenlerin Encümen Kalemine müracaatleri. (1669) Dr. Mehmed Osman Saka Göğüs ve dahilî hastalıklar mütehassısı Cenevre Üniversıtesinden mezun, Cenevre Tib Fakültesi ve halk sanatoryomu sabık asîstanı Belediye karşısında Sinanağa daireleri. öğleden sonra dörtten itibaren hastalarını kabul eder. Telefon: 23565 ASKERI FABRIKALAR UMUM MUDURLUGU SATINALMA KOMİSYONU İLÂNLARI 100 ilâ 200 ton Mutahhar Pamuk I Beyoğlu Üçüncü Noterliğlne Beyoğlu dordüncü Noterliğince 2/ 8/934 tarih ve 10187 numara ile resen tanzim ve tasdik kılınan bir kıt'a umumî vekâletname ile Beyoğlunda, Tak simde, Ayaspaşada Miramar apartıma nının birinci dairesinde oturan kocam Israil oğlu İzak Karasoyu Türkiye Cum huriyeti hiikunıeti dahilinde mevcud emvali gayrimenkuleriii istediği şekilde kat'iyyen satmağa veya namına is tediği miktarda istikraz edeceği meba liğe mukabil ipotek iraesine ve mezkur vekâletnamede yazılı sair malum salâhiyetlerle vekili umumî tayin etmiş isem de bu defa görülen lüzum üzerine gerek kocamı ve gerekse mumaileyhin tayin etmesi muhtemel olan bilcümle \ekilleri azlettiğimin kendilerine teb liğile Beyoğlu Tapu idaresinin ve Beyoğlu 4 üncü Noterinin meseleden haberdar edilmesi zımnında işbu azilna menin birer suretinin Beyoğlu Tapu ve Kadastro Başmemurluğuna, Beyoğlu 4 üncü Noterliğine ve İzak Karasoya tebliğinin ve eşhası salisenin haberdar edilmesi zımnında bir suretinin gazete ile neşrini beşinci nüshasının dairenizde hıfzını ve altıncısınm tarafıma ba dettasdik iadesini rica ederim. Taksimde, Ayaspaşada, Miramar a partımanında 1 numarada oturan İsrael oğlu İzak Karaso kansı Mişon kızı Mari KUMBARA TARLADR Tahmin edilen bedeli «90,000» lira olan yukarıda miktarı ve cinrSİ yazıh malzeme Askerî Fabrikalar Umum Müdürlüğü Satınalma Komisyonunca 28 mayıs 936 tarihinde perşembe günü saat on beşte kapalı zarfla ihale edilecektir. Şartname «4» lira «50» kuruş mukabilinde Komisyondan verilir. Taliblerin muvakkat teminat olan «5750» lirayı havi teklif mektublarını mezkur günde saat on dörde kadar Komisyona vermeleri ve kendilerinin de 2490 numaralı ka nunuc 2 ve 3 üncü maddelerindeki vesaikle mezkur gün ve saatte Komisyona müracaatleri. (1798) I Harb Akademisi Satınalma Komisyonu tlânları I Elektrikçi Aranıyor Cumhuriyet gazetesinin 4 ve 5 nisan tarihli nüshalarında ilân olunan Harb Akademisine alınacak elektrik memuru için 3 lira yevmiye verilecektir. tsteklilerin Nafıa Vekâletinin birinci derecede ehliyetnamesini haiz olması ayrıca en az iki sene hizmeti kabul etmesi lâzımdır. 10 nisan cuma günü nüfus cüzdanı, ehliyet vesikası, zabı tadan alacakları hüsnühal kâğıdile birlikte Yıldızda Harb Akade misi İkinci Şubeye müracaatleri. (1828) Giimriik Muhafaza Genel Komutanlığı • * İstanbu! Satınalma Komisyonundan: % Keşif bedeli 1716 lira 90 kuruş olan Galata Gümrüğü Levazım servisi tarasaları inşaatı 25/4/936 cumartesi günü saat 10 da açık eksiltme ile yapılacaktır. 2" Proje ve keşif şartnameleri Komisyondan alınır. ^ " ~ 3 Isteklilerin en az 1500 liralık bu işe benzer iş yaptığma dair Nafıa Başmühendisliğinden fennî ehliyet vesikasile 129 li * ralık ilk teminatlarile Komisyona gelmeleri. (1870X •^ Operatör ilrolog ^ • l Dr.Mehmed Ali Idrar Yolları hastalıkları mütehassısı. Köprübaşı Emmonu Han, telefon: 21915