14 Eylül 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 16

14 Eylül 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 16

Güreşçilerimiz bu sefer neyapacaklar? Musabakaların Zorlu rakiplerle programı karşılaşacağız Güreş federasyonundan: Bugün başlıyacak olan 4 ncü Bal - 1 — 4 üncü Balkan güreşleri bugün kan güreş olimpiyadında, 2 nel, 3 neti Taksim stadyumunda saat tam 15 de| olimpiyatlara nazaran, çok daha zorlu başlıyacaktır, 2 — Seremoni aşağıda -| rakiplerle karşılacağımıza şüphe et - ki program dairesinde ikmal edilecek-| memek lâzımdır. tir. 3 — 4 üncü Balkan güreşlerine iş. Dünyanın en iyi güreşçilerini yetiş- tirak edecek Türk güreş takımı Mus -| tiren Macar ırkından pehlivanları da tafanın kaptanlığı altında, Hüseyin,| kadrosuna almış bulunan Romanyalı Yaşar, Ankaralı Hüseyin, Nuri, Mus. | rakiplerimiz, ilk Balkan olimpiyadma tafa ve Çoban Mehmetten teşekkül et. | iştirak ettikleri zaman, (o takımımız mı muhafaza et - mek için tertibat alınmış ve bilhas - sa ortaya alâka - darlardan manda hiç kimsenin çık - maması kararlaş - SAM (Hafif siklet) turılmışlar. 5 — Maçları herkesin gönderebilmesi için bün 50 ve balkon 100 kuruş olarak 6 — İzdihama ma hal kalmamak i - çin saat 13 teni - tibaren gişeler ha! ka açık bulundu - 1—En arkada Türk takrmrol mak şartiyle Bal - rakları ve başlarm YAŞAR (En hafif) duhuliye 25, Tri- kabul © edilmiştir. E mektedir. 4 — Müsahakalarda intiza - da idareci reisleri olmak üzere tri - bünün altından sahaya çıkarlar. Bu çıkış yapılırken bir marşı çalar, (Güreşçiler sahaya eyof- manlarile çıkacaklardır.) 2 etrafında tam bir devir sonra ekipler ayni sıra ile ringin et - rafında ay şeklinde ahzimevki eder - ler, Beş milletin bayrağı yana durur Cortada Türk bayrağı) 3 — Balkon marşı çalınır, 4 — Vali mü- sabakaları açar ve nutkunu söyler, 5— Kafile reisleri ringe çıkarak | temsil ettikleri memleketlerin alfabesi sıra- siyle muka. vutuklarını 6 -— Türk tuderasvonu yürüyüş — Ringin yapıldıktan gelip yan söylerler. namına SÖZ şampiyonluğu, çok sıkı karşılaşma - lardan sonra an - cak 4 . 3 kazana - bilmişti. Bu sefer- ki müsabakala - rada Romenlerin iştirak etmiş olma sı, ve diğer (o ulus güreşçilerinin de eskisine nazaran çok ilerlemiş bu - lunmaları,. .. bizi güreşçilerim zin de, geçen üç se ne zarfında kat kat telâkki etmiş oldukları düşü. nülürse, bu sefer ki olimpiyadın ne kadar Zorlu olaca gmı anlamak giiç ii. se- olmıyacak. Ve ge- remonisi GEİER gibi b layca 7 . 0 lık bir netice ile Balkan şampiyonu olamaz kan ekipleri el - sak Ee Lei ? mamal ımgele - lerinde mill? bay ÇOBAN cağı), e “söylenir. 7 — Ring — tahliye edilir, a. krmlar ayni sıra İle ve başta hayrak- ları olmak şartiyle çıkarlar, 8 — Ta. krmlar takdim edilir, Bu esnada her milletin kendi marşı çalar. Takdim esnasında Türk takım kaptanı misafir takım reisinin elini sıkar ve hediyele- ri teati edilir. 9 — Türk takım kap- tanı tarafından Balkan güreşlerimiz yapılır, Bütün takımlar iştirak eder. 10 — Beş milleti temsil eden bayrak- lar direklerin uçları biribirine temas edecek şekilde bir araya toplanır, gü- reşçiler karışık bir halde biribirlerinin ellerini tutmak suretiyle Balkan bir- liği timsalini vücude getirirler. Bal kan maf$şı çalinır, NURİ (örtasiklet) (ANKARALI HÜSEYİN (Yarı orta)