2 Kasım 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 21

2 Kasım 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 21

— Ahmet, pek iradesiz bir adamsın! Beni menedemiyorsun? Mz — Sm — Nereye böyle? — Eve. Karımın otuz yaşına giri « İn ununcu yıldönümünü kullula » ğız? #77 Galiba bir hediye taatisi yapmak İkrindeler, karıcığım! Açık göz Semiha ile neden evlenme- Hem çok güzel, hem de Sök zengin kızdır. — Elyazışmı bir grafologa gös- İ terdim. Bana “Bu kadınla evle -) Men bir seno son-a ölür,, dedi. İ — Ya? Peki Semiha şimdi ne Yapıyor? — Grafologla evlendi! | din — “a? ik iy <<» VR MM a Gl a A) TİMİN, yanımda duran bönbonları yemekten Kavanez olmaz mı? Doktor hastayı inceden inceye muayene ettikten sonra evdekile re sordu: — Hastaya on tane vantuz çek- mek lâzım, vantuzunuz var mı? — Hayır. Fakat bir kavanozu- muz var. On vantuz yerine bir de- fa bunu kullansak olmaz mı? — Senden piliç istedim, bana piliç derisi ile kemiklerini getirdin . — Tüylerini de getirecek değildim ya! Kırılan pot — Gelecek pazar günü için! sizi evime davet ediyorum. O gün! İ | evimde pek çok akıllı, malâmatlı! hoş sohbet insanlar göreceksin. — Olur dostum. Yalnız şunu söyliyeyim ki evine akıllı, malü - matlı ve hoşsohbet insanlar için ! değil, senin için geleceğim! Resim sergisinde sanat ları! meraklı - 2 > * yapıyorsun, piyesim bu sahnesini «tlaywver, seyircileri tuyandıracak- Tüvbeler tüvbesi — Hi, hi, hi! — Neden ağlıyorsun karde - şim? — Kocama ben ölürsem başka- siyle evlenir misin diye sordum. Hih, hi, hi! — Vay utanmaz vay. Evleni » rim mi dedi? — Hayır! Hi, hi, hi! Kat'iyyen evlenmem dedi. — İyi ya işte, o halde neden ağlıyorsun? — Fakat bunu söylerken aldığı tavrı görseydin o ağlamama hak Şarlonun yeni filmleri Yıllardanberi pek nadir film ya pan Çarli Çaplenin yeni bir faali yet devresine girmek üzere olduğu anlaşılıyor. “Birleşmiş artistler, lo önümüzdeki iki yıl içinde altı film yapacak, bunlardan ikisinde bizzat rol alacaktır. — Baba, kırk para ile 21 kilo ge - lirsem beş kuruşla kaç kilo gelirim? Son arzu Cellad — Son arzunuz nedir? Mahküm — Benim yerime şu ipe asılın da sağlam olup olmadı- ğı anlıyayım! Şeker ve tuz Anne — Haydi oğlum. seni öte beri almak için sokağa yollıyaca» — Anneciğim öyle yor- Anne — Kösebaşındaki şeker- ci dükkânı o kadar uzak değil ki... Çocuk — Hakkın var anne, şe kerciye gitmekle yorulmam!| Anne — Afein yavrum, şeker- cinin tam karşısındaki bakkal - dan bana biraz cuz alıver! — Merak etmeyin! Kocam radyolu bir otomobil aldığındanberi otomobili arasıra salona getiriyor. Sıkan ayakkaplar Yeni evlenmişlerdi. Belediye» den çıkarken gelin, kocasının ku- lağma eğildi: — Gece olmasını o kadar çok istiyorum ki, 1 — Ben de sevgilim! — Ya? Demek senin de ayak- kapların ayaklarımı sıkıyor! — Anne, babama söyle de beni ku- cağına alsin! NY KEŞ 7 ZZM — Saçlarımı ortadan ikiye arın. Berber — Başüstüne! Üçüncül teli — Bir darika yüzüğümlü tutar mi sın, fazla ağırlık olmasın! ; Felâket — Ne o Ahmet? Neden böy- le kederli görünüyorsun? — Doktor karımı muhakkak surette banyolara göndermemi tavsiye etti, — Vah, vah geçmiş olsun! — Evet. Maalesef hiç bir ta - nıdik olmadığı için bizzat benim götürmem lâzım! — Korkmayın canım, köpek çok uslu dur, Yalnız pek canı sikiliyor da ara sıra vakit geçirmek için isırıyor!