18 Kasım 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

18 Kasım 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

> LON DRA BİRAHANESİ «a Ziver Beyin idaresinde e SAFİYE Hanım Cmartesi ve P* LEMAN M. Hanım zartesi geceleri ia elm Hazım Bey a. Karagöz Saz heyeti Muganniye Nezihe Hanım | Kemençeci Aleko Efendi » Süheylâ Kemani Hakkı " ” Melâhat , Banço: Mısırlı İbrahim Bey , Fazilet » Piyanist: Yorgo Efendi Si Süzan & Klârnet: Ramazan , & Makbule Hanende Hafız Yaşar Bey ” Behice v Gazelhan Celâl Bey “JAJAG,, Vantilâtörleri ve hararet mübadele cihazları, her nevi teshin ve tecdidi hava tesisatına en elverişlidir. “JAJAG,, cezyik tahtında bulunan, ve ya serin havayı teshi ici dit, doğrama- mahallerdeki tilaş, toz, duman buhar ve hamızatı cezp ve tah- tiye eder teminati, projeler. tanzimile fennin En son tekâmi a göre tesisatını yapar “ JAJAG,, Çamaşır ve dezenfeksiyon ma- kineleri, her büyüklükte ve istenilen kuvvei muharrike tarzına göre imal edilmektedirler. “ kı JAJAG » Çene Taral enstitülerde, otellerde, fabrikalarda, villâlarda, ev lerde imz kullanılmaktadır. En Mükemmel Referansa Malikiz. JA. JOHNS S5. A. ERFURT ALMANYA Fenni mümessili; Mühendis Nafis Ziya Galata, Aslan Han, 5 inci kat No 3 İstanbu! > | Doktor ALİ VAHİT YILDIZ ÇOCUK UNU Çok besler, Çünkü madeni maddeleri, fosforu, vitamini, çoktur.Meme-| deki çocuklar için yeğânebir gidadır. İçindeki tarifeyi dikkatleği okuyunuz, Deposu: Fmc deposudur, snumuz! Harik Hayat Otomobil Sir, ör larme. Galatada Ünyon Ül ti kâin “ĞNYON SİGORTAŞINA yaptırmız. Türkiyede bilâfasıla icrayı muamele etmekte olan Kaza ve ÜNYON kumpanyasma bir kere uğramadan sigorta yaptır maymız. Telefon: Beyoğlu 2002. (İstanbul Deniz Levazımı Satın alma komisyonundan: 157678 Ekmek: apalı zarfa münakasası: şembe günü saat 10,5 da, 11040 Sığır eti: Kapalr zarfla münakasası : martesi günü saat 10,5 da. 1040 Kuzu eti; Kapalı zarfla münakasası: 21 - 2/Teş. 931 Cu- martesi günü saat 10,5 Deniz Kuvvetleri ihtiyacı için yukarıda cins ve miktarı Yazılı mevaddı iaşenin hizalarmdaki tarihlerde kapalı zarfla Münakasaları icra olunacağından şartnamelerini görmek için r gün ve vermeğe talip olacakların hizalarındaki münakasa Sün ve saatlerinde muvakkat teminatlarile birlikte Kasımpa— da Deniz Levazımı Satın Alma Komisyonuna «müracaatları, (3435) 19-2'Teş. 931 Per.) 21-2.Teş.931 Cu- İstanbul Deniz Levazım satın alma komisyonundan: 15000 Yaş sebze açık münakasası: 22 - 2Teş. 931 Pazar günü saat 10,5 da. Deniz Kuvvetleri ihtiyacı için yukarıda miktarı yazılı müh telif cins yaş sebze hizasındaki tarihte açık o münakasası icra unacağından şartnamesini görmek için her gün ve vermeğe lip olacakların münakasa gün ve saatinde muvakkat temi- Matlarile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazımı Satın Alma Ko Misyonrna müracaatları, (3434) ayanı itimat BİR HİZMFT Ancak kullanışı daya- nıklı bir mürekkepli ke- lem tarafından temin edi Tebilie. EVERSHLARP; her vakit sağlam imaliyesile temayüz etmiştir. Mürek- « kepli kilemlerin bütün inde kana ke m gi Mürekkepli ve-kurşun kalemleri KALKOLEOL m Balıkyağı Hulâsası VİTAMİN A.B.D. li hazmı kolay ve kokusuzdur. NOVOTNİ ve Lokantası 19 Teşrinisani perşembeden itibaren İstanbul Radyo orkestrası şefi Necip Bey idaresinde Mükemmel Orkestra Duble bira 20 kuruş Fiatlar tenzil edilmiştir. KİRALIK Mefraş odalar ve apartmanlar Yemekli ve Yemeksiz Arnavutköy | Bosfor Palas Oteli Telefon Bebek 182 | Askeri fabrika- lar ilânleri Yetmiş yedi kalem elektirik malzemesi Yukarıdaki malzeme kapalı ! zarfla 21-12-931 de saat on dört İ te ihalesi yapılacaktır. Taliple | y3aş0 rin şartname için ber gün ve! münakasaya girmek için de o| gün teminat (teklifat) ile mü- racaatı, (3840) & e Kilosu İsmi 3300 — Birkaynamış bezir yağı 2000 İki kaynamış bezir yağı 200 . Çiğ bezir. 700 Kurşup üstübeci 100 © Çinko üstübeci 470 Kaba üstübeç 2115 o Toz sülügen 2130 o Neltyağı Yukarıda müfredatı yazılı bo ya malzemesinin pazarlığında teklif edilen fiatler pahalı gö- rüldüğünden pazarlığı 18 İkin- ci teşrin 931 saat 14 e tehir e- dilmiştir. Taliplerin şartname- yi görmek için İstanbulda Top | 1926 hane Askeri San'atler Mekte- bine, Merkezde satın alma ko- misyonuna müracaatları. (5538) (3889) “54 173 kalem elektrik malzemesi Yukarıdaki malzeme kapalı zarfla 14/12/931 de saaton dörtte ihalesi yapılacaktır. Ta Hiplerin şartname için her gün ve hünakasaya girmek için de o gün teminat (Teklifat) müracaatı, ile (760. IBA 15 İEŞRMİNL MEL Sandığı müdürliğinden: Lütfiye Hanımın 2647 hesap numaralı borç senedile istikraz eylediği meblâğ mükabilinde Sandığımız namına merhun bulu- nau Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde İğri sokağında eski 19 ve yeni 21 numaralı altmış dört arşm arsa üzerinde maabo- drum ve çatı katından maada üç katta biri ufak olmak üzere ye di oda, iki ufak sofa, bir antre, bir taşlık, bir mutfak bir sarın; ve on altı arşın aralığı havi bir hanenin nısıf hissesi vadesinde borcun ödenmemesinden dolayi satılığa çıkarılarak sekiz yüz eli: lira bedel mukabilinde müşterisi üzerinde takarrür eylemiş 5 K, Evvel tarihine müsadif Cumartesi günü saat on dörtten itibaren müzayedesime mübaşcret olunarak saat on beş buçukta kat'i kararının çekilmesi mukarrer bulunmuş olduğundan yev- mi mezkürde saat on beş buçuğa kadar Sandık İdaresine mü- racaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. Bahriye sevkiyat müdürlüğünden: Bir adet mavnanın tamiri: 10 Kânunevvel 931 tarihine müsadif per- şembe 8. 14,5 ta açık münakasa ile. Yukarda cinsi yazılr bir adet mavnanın hizasında gösterilen gön ve saatte açık münakasa ile münakasası İkra olunacağından (şartnamesini görmek istiyenlerin her gün ve tamiratı yapmak £ istiyenlerin münkasa gün ve saatinde Kasımpaşada cami altında Bahriye Sevkiyat müdiriyetin. de teşekkül edecek komisyona müracaatlari (3997) Emniyet Sandığı Müdürl lüğünder: İZ . © MERHUNATIN CİNS VE o paşa NEV'İLE MEVKİ VE EE zg MÜŞTEMİLÂTI 3 1153 115 Balatta Hamamcı Muhittin mahallesine tanbura- &i * sokağında atik 19 mükerrer yeni 33 numaralı bir hanenin nısıf Mehmet Halit B, 1106Haydarpaşada müukaddema altunuzade elyevm İk- baliye mahallesinde kotra sokağında eski 18 ve ye- ni 34,34 numaralı maabahçe bir hanenin tamamı Minire ve Ayşe Seher ve Lütfiye Hanımlar 1530 Büyükadada Meşrutiyet mahallesinde “Yalı soka- ğında eski 13 yeni 14 mumaralı bir köşkün tamamı, Ayşe Mediha, Hadiye ve Emine Mevhibe Hanımlar 1782 Ortaköyünde Papasoğlu sokağında atik 27 cedit 33 numaralı bir hanenin tamamı, Simcil Pinto Ef, 1942 Kasımpaşada Tahtakadı mahallesinde Tahtakadı ve Makaracı çıkmacı sokağında atik 36 cedit Lo-1, 12, 1044, 12-1, 10-1, 12-2 numaralı üçbap hanenin tâdikrii” Ali EE, 4193 Kartâlmaltepesinde vaporiskelesi (caddesinde iftlik sokağında cedit 8,10,12,14, 16,18, 14-1, 4-2, 1453, 14-5, 14-4, numaral( beş bap dükkân ile bir hanenin tamamı, Cavidan H, 7571 Fatihte Haraççı Muhittin mahallesinde eski Şifa- hane sokağında atik 21 yeni 7 numaralı bir dükkü- nın tama, Aptullah E, 730 8048 Yakacıkta Aydos ve minare sokağında eski 205 ve yeni 269-1, 1-1 numaralı iki hanenin tamacı. Şükrü Bey 8164 Uzunçarşıda Samanviran evel mahallesinde © U- zunçarşı caddesinde atik 417, 419, ve cedit 2 numa- | ralı bir dükkânın nısıf hissesi, Emine İffet H, 8209 Üsküdarada Hacıhesnahatun mahallesinde paşa- limanı caddesinde atik 120 cedit 65 numaralı maamüştemilât bir sahilhanenin tamamı. Ömer Adil Ahmet Salâhattin, İshax Adil Beyler ile Muhlise Zü beyde H. 2003 | 8450 3500 i 1045 3316 cer numatalı bir hanenin tamamı, Ahmet Hidayet Ef 8377 Çırçırda Hacıhasan mahallesinde Haydar cadde- sinde atik 33-35 cedit 43 numaralı maâarabalık bir ahırm tamamı. İsmail Hakkı ve Hacı Mehmet Tev- fik Beyler, 8440 Üsküdarda Hacrhesnahatun mahallesinde paşali- manı caddesinde atik 85, 85, 85 cedit 98, 98, 98 nu- maralı mailezizi havi maaköşk dağ mahallinin ta- mami, Mehmet Sait B, 2500 5000 8321 Büyükadada Acemköşkü sokağında atik 25 müker | 8550 Hasköyde Keçecipiri mahallesinde harap çeşme sokağında atik 39 cedit 69 numaralı bir hanenin ta- mami, Nesim E£, ve Kilâre Hanım 8560 Ortaköyde Yenimeyhane sokağında eski 3 mü- kerrer yeni 17 numaralı bir hanenin tamamı, Hayriye H. 8598 Üsküdarda Hacıhesnahatun mahallesinde Paşali- #man: caddesinde atik 98 cedit 11 numaralı maamüş- temilât bir sahilahnenin tamamı, Saliha Yeğâne H. 2385 8645 Büyükadada Karanfil mahallesinde Paskal soka- ında cedit 16, 18, 20 numaralı maabodrum iki hane- nin tamamı, Katerina H. 1408 20406 Beşiktaşta Şenlikdede mahallesinde mezarlık çıkmazı sokağında atik 3 cedit 5 numaralı bir hane- nin tamamı. o Ahmet Cemalettin B, ve Fatma Sim- perver H. Yukarıda ikraz numaraları yazılı emlâk vadesi hitammda borcun ödenmemesi hasebile altmış bir gün müddetle satılığa çıkarıldığından talip olanların ve fazla tavsilât İsteyenlerin Sandık Satış âmirliğine müracaat evlemeleri lüzumu ilân olu- nur, 1858 z Müzayede $ Hesap No. Emniyet Sandığı Emlâk yedi Ja Kat'i karar ilânı MERHUNATIN CİNS VE NEV'İLE MEVKİ VE MÜŞ- E TEMİLÂTI 5 Üsküdarda Selmanağa mahallesinde Karacaahmet sokağında eski 15 ve yeni 17 numaralı altınış yedi arşın arsa üzerinde kâğir iki katta üstünde ikisi kü çük bir büyük üç odayi havi bir dükkânm nıstf his- sesi (dükkân bekleme salonudur) : Hatçe Fir- > devs H 78 5937 Paşabahçesinde İncirköyünde Köybaşı sokağında eski ve yeni 10 numaralı iki yüz yirmi arşın arsa ü zerinde ahşap bir buçuk katta iki oda bir ufak sofu bir küçük antre bir taşlık bir kömürlük iki yüz yir- imi bir arşın bahçeyi ve bahçede bir müşterek ku- yuyu havi ankaz halinde bir hanenin tamamı i Fatma Zehra H. 2460 6022 Beşiktaşta Teşvikiye mahâllesinde Hamamcı E- minefendi sokağında eski | ve yeni 15 numaralı üç yüz otuz arşm arsa üzcrinde ahşap üç katta on al “tı oda iki sofa bir taşlık bir mermer antre bir mut- fak bir gusulhane.bir merdiven altı iki kiler bir ku- yu lâklı havuz ve kırk arşın arsa üzerinde bir mut- fak ve bin yüz &ırk arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Ahmet Cevdet Mükerrem B. 2649 6023 Beyoğlunda Ayazpaşa mahallesinde Mezarlık Acıçeşme sokağında eski 5 mükerrer ve yeni | 44 numaralı yüz doksan sekiz arşın arsa üzerinde ar- kadan beş buçuk ve önden kâğir dört buçuk katta on iki oda dört sofa bir antre bir mutfak bir met- hal odalarda üç dolap haricen iki ufak methali bir şahıniş bir balkon bir hamam mahalli odun kömür- lük ve otuz bir arşın bahçeyi havi bir hanenin tama mı, Kemalettin ve Hâsan Fahrettin Beylerle Nadi- re Hanm 400 6109 Beylerbeyinde Beylerbeyi mahallesinde (Çamlıca caddesinde eski 4, 4 mükerrer ve yeni 34, 7 numara Mr iki yüz on arşın arsa üzerinde alışap üç katta bi- ri sandık odası olmak üzere yedi oda bir sofa (iki kısma bölünmüş iki ufak sofa halindedir) bir şah- nİŞ iki mutfak iki methal bir müşterek kuyu | ve yetmiş sekiz arşın bahçeyi havi mukaddema altın- da dükkânı v elyevm bir hanenin tamamı. o Meh. met Arif B. 560 6947 Üsküdarda Müratrcis mahallesinde Bağlarbaşı * sokağında eski 65 ve yeni 87, 89 numaralı 87 numa- salısı yüz altmış arsa üzerinde ahşap üç katta yedi oda biri ufak olmak üzere üç sofa bir toprak avlu bir mutfak mahalli bir gusulahnı ve 89 numaralısı seksen beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta © üç oda bir toprak havlu ve on arşın arsa üzerinde bir ahır ve on arşın arsada bir mutfak ve bin üç yüz o- tuz beş arşın bahçeyi ve bahçede üç kuyuyu havi i- ki kısımdan ibaret bir hanenin tamamı, Leylinihar Hanim 1800 18245 Kartalda Maltepe kariyesinde Ağılyolu sokağında cedit 538, 8, 10, numaralı iki yüz otuz beş arşın ar $a ü-zerinde $ numaralı ahşap üç katta onbiroda .camekânle bölük iki sofa bir antre bir koridor bir merdiven altı çini düşeli taşlık kiler, balkon © bir tulunbalı kuyu çatı arası (üç bölme vardır) ve o 9, 10 numaralı haneler yüz altmış iki arşm arsa üze- rind; ikğiğir ikişer katta beşer oda ikişer sofa birer mutfak birer evaltı birer çimento o evaltı (maltız ocaklı sabit çamaşırlık kazanı ve fırını vardır) — ve yüz altmış iki arşın arsa üzerinde bir mutfak © ve iki dönüm bin kırk bir arşm bahçeyi ve 9 numaralı haneye muttasıl kâğir bir oda bir mutfak bir ahırı havi iki köşkün tamamı, Mehmet Şükrü B. Yukarıda cins ve nevile mevkii ve müştemilâtı yazılı emva- li gayri menkülenin icra kılan aleni müzayede neticesinde hi- zalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür et miş ise de mezkür bedeller haddi lây/kmda görülmediğinden tekrar (otuz bir) gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 23 Kâ, evel 931 tarihine müsadif Çarşamba günü kati karar- larmın çekilmesi takarrür eylemiş olduğundan yevmi mezkürde saat on dörtten on beş buçuğa kadar Sandık İdaresine müra- caat eylemeleri lüzumu ilân olunur. TİCARET MÜDİRİYETİ UMUMİYESİNDEN: Ecnebi Anonim ve sermayesi eshama münkascm Şirketler hakkındaki 30 Teşrinisani 330 tarihli kanun alkâmuna tevfikan o Bank muamelesile iştigal eylemek üzre tescil olunan kırk anilyon ruble sermayeli ve So. viyet Sosyalist Cümhuriyetleri İttihadı tabiiyetini haiz Sosyalist Sovyet Gümhuriyetleri İttihadı Ticareti Hariciye Bankası bu kere müracaatla Bankanın Türkiye vekili umumiliğine şirket nama ifa edeceği bilcümle muzmelâtından mütevellit daavide derecat mahakimin — kâffesinde müd. dei ve müddelaleyh ve şahsi salis sıfatlarile haşır bulunmak ve kedisine Verilen vekâletnamenin müddeti 31 Könunevel 1930 tarihinde hitam bul. mak üzre Mösyö Azovski Mihail Naumeviç tayin edildiğini ihbar ve ve- siki lizimeyi ibraz eylemiş ve keyfiyet bittetkik muvafık görülmüş makla lân olunur. ok TÜRK İKTİSATCILARI CEMİYETİNDEN; Leipzig Darülfünunu Profesörlerinden Dr. Stratil Saver 19 Teşrini- sani Perşembe günü saat 5 de İstanbul Ticaret Odası salonunda Şarki Karadeniz Mıntakası iktisadi Cağrafyasına dair yaptığı tetkke ait bir konferans verecektir. HERKES GELEBİLİR.