18 Kasım 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

18 Kasım 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Istanbul Evkaf mür- dürlüğünden: Bir sene Es icar için müzayedeye va: o'unan emlâk 1 — Anadoluhisarında Çavuşbaşı çiftliği otlakiyesi 2 — Anadoluhisarında Çavuşbaşı çiftliği arazisinden 270 dönüm tarla, ie 3 — Anadoluhisarında Çavuşbaşı çiftliği dönüm tarla Üç sene müddetle icar için müzayedeye vazolunan emlâk — Şaxrmocağı müştemilâtmdan mandıra ve otlakiyesi keçi mandıra ve otlakiyesi arazisinden 245 dönüm tarla' arazisinden 105 dönüm tarla arazisinden 100 dönüm tarla arazisinden 100 dönüm tarla arazisinden 95 dönüm tarla 84 dönüm tarla arazisinden 20 dönüm tarla 3 arazisinden 15 dönüm tarla 4— arazisinden 14,5 dönüm tarla 15 — Vidös kariyesinde 80 dönüm tarla, 16 — Üsküdarda Seyit Ahmet deresinde 20 dönüm tarla 17 — Üsküdarda dağ hamamında 3 dönüm tarla 18 — Paşabahçesinde Sultaniye çayırında 30 dönüm tarla 19 — Hasköyde Piripaşa mahallesinde dere sokağında 43 No. nısıf bostan 20 — İçerenökyünde hamam sokağında bostan 2i — Beykozda Hünkâr iskelesinde tabakane ittisalinde çayır ve kır kahveciliği Müddeti müzayede: 6 T.Sani 931 den 28 T.Sani 931 cumartesi günü, Balâda muharrer emlâk kiraya verileceğinden müzaye deye vazolunmuştur. Taliplerin yevmi ihale olan son günün sâât on beşine kadar şartnameyi okumak ve teminatı muvak kate ita ederek müzayedeye iştirak etmek Üzre İstanbul Ev- kaf Müdürlüğünde varidat müdürlüğü akarlar kalemine müra- caatları ilân olunur. , Evsaf ve müştemilâtı hakkmda malümat almak istiyenler bü müddet zarfında müzayede odasına müracaat misil raporlarını görebilirler, (3691), arazisinden 195 10 n 12 arazisinden ederek ecri Gayrimübadil Bonoları ! Almak ve satmak istiyenler, Yeni postahane karşısmda büyük Knacr- | yan Han No: 24, müracaat edebilirler, Tel. : Telğraf: Ziyator - İstanbul h 20, 000 adet Mütlon ile Empermeabilize Gabardin Pardesü Gelmiştir. Galata'da Karaköy'de Börekçi fırını ittisalinde büyük mahallebicinin üstünde kâin meşhur EKSELSİOR Büyük Elbise Fabrikasında 23'/> Liraya Satılmağa Başlanmıştır. Erkek, Kadın ve Çocuklara Mahsus Kostüm, Palto ve Muşambaların Müntahap çeşitlerinden mürekkep büyük bir stok kat'iyyen rekabet kabul etmez fiatlarla satılmaktadır. Fırsattan istifade Ediniz. PHOSPHATIME FALIĞRES (FOSFATİN FALIER ) ÇOCUKLARIN EN MÜKEMMEL GIDASIDIR. 7 inci, inci aydan iibaren; memeden kesme Zem. anlarında ve neşvü nüma esnasında kullanılır. Diş sürmesini ve kemiklerin taşekkülünü tashil eder, Sıhhat ve kuvve Hor çocuğun hoşuna #7OVA! AULAGN!ER, ASNIERES - PARISİFRANCEJ Gayrimübadiller tak - diri kıymet komisyonu iriyasetinden: Balıkesirin Burhaniye kazasının Gömeç nahiyesi dahilinde kâin olup (Trikopis) çiftliği namile maruf vâsi arazi, mer'a, palamutluk ve 2İ par- ça da büyük zeytinlikleri ve meba- nii müteaddideyi ve müştemilâtı sa- ireyi muhtevi büyük çiftlik gayrimü- badil bonolarile satılmak üzere ma- hallince müzayedeye vazolunmuş- tur. Talip olanların mahalline müra- caatla şeraiti muayyenesi dahilinde müzayedeye iştirakleri. : (3812) Alm kitaphanesi KARON Boyoğlu Tünel! merdanmda 523 Bursa ipek böcekçiliği enstitüsü müdürlüğünden: Bursada Böcekçilik Enstitüsü binası arkasmda mücedde- den inşa olunan ipek böçeği tohum kıslak binası için plân ve fön ni şartnamesi mucibince müberrit tesisatı yapılacaktır. Talip olanların plân've şartnameyi almak üzere Bursa böçekçilik enstitüsü müdürlüğüne müracaat etmeleri ve şartname müci- bince yapacakları mufassal projelerle bu projelere nazaran dar enstitü müdürlüğüne teslim etmeleri ilân olunur, (3764). Salın alma Komisyonundan 23000 metre efrat elbiseliği keten kirpas: Kapalı zarfla müna- kasası: 26-11-931 perşembe gtnü caat 10,5 da. kapalı zari usulü ile münakasası icra olunacağından şartname- sini örmek istiyenlerin her gün ve vermek istiyenlerin müna- | Komisyonuna müracaatları. (3580). | İstanbul Deniz Levazımı Satın alma komisyonundan: Kilo Saat 46322 Ekmek: Açık münakasası: 19 - 2.Teş931 Perşembe günü 13,5 da 11401 Sığır eti) ) Kapalı münakasası: 21 2.Teş931 2264 Kuzu eti) 11000 Yaş sebze: açık münakasası: 22 2.Teş 931 Pazar günü 13,5 9000 Süt açık münakasası: 23 2.Teş93l Pazartesi günü 10,5 da Deniz Harp Mektebi ve Lisesi Talebe ve Eiradın ihtiya- cı olan yukarıda cins ve miktarı yazılı mevaddı iaşenin hiza- larındaki tarihlerde açık ve kapalı münakasaları icra oluna- cağından şartnamelerini görmek için her gün ve vermeğe talip olacakların hizalarındaki münakasa gün ve saatlerinde mir vakkat teminatlarile birlikte Kasrmpaşada Deniz Levazımı Sa- tın Alma komisyonuna müracaatları, (3436). Cumartesi günü 13,5, yapacakları mufassal fiat, keşif varakalarını kapalı zarfla ni- || hayet 931 senesi Kânunuevvelinin onuncu günü akşamına ka- || Istanbul Deniz Levazımı Yukarda miktarı yazılı kumaşm hizasmdaki gün ve saatte | kasa gün ve saatinde Kasımpaşada Deniz Levazımı Satınalma |, ALLEGRO e la e erer allen da ye e Mn Rİ Gi ev sma ha Barkhard Gantenbet» ve çürekin ame ade emme si Bir çift nadide tek taş 11 krat Pırlanta küpe 19 İkinciteşrin Perşembe günü S9 dal Bedesteninde müzayede ik # tulacaktır. 2 RE Tiyatro mektebi Darülbedayi Müdiriyetif” den: İkinciteşrinin 16 ıncı paz3f)| tesi gününden itibaren tedriff ta başlanacaktır. datı olan emlâke mİ Para kabil PARA VERİ LİR senelik faiz ve komisyon yö” de 12 dir. Tapu senedinizi alıp z tanbul Bahçekapı Dördüncü Vak ban Asmakat 29 dumaraya saat 9-1? ârasında müracaat ediniz. 15 liradan fazla vari” ———— —| MİLLİYET MATBAASİ