29 Temmuz 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

29 Temmuz 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

MİLLİYET CUMARTESİ 79 TEMMUZ 1982 İstanbul ve Trakya Şeker Fabrikaları Türk Anonim Ş > i irketinden: Fabrikamızda çıkarılmağa başlanan yeni sene mahsulü toz ve kesme şekerler 29 Temmuz tarihinden itibaren bin kilodan az olmamak üzere her isteyene satılmaktadır. Fiatlarımız eskisi gibidir. Yani İstanbul'da Sirkeci istasyonunda veya depolarımızda araba veya kayıkta teslim çuvalda Kristal Toz Şekerin Kilosu 36,73 anlik Küp Şekerin Kilosu 39,50 lırışlır. Ancak en az beş vagon şekeri birden alanlara vagon başına beş lira indirilir. İstanbul haricindeki yerlerden yapılacak siparişler be- delin yüzde yirmisi peşin ve üst tarafı hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itibsren bütün masraflar ve mes'uliyet müşteriye aittir. Gönderilecek mal şirket tarafından müşteri hesabına siyorta ettirilir. Sipariş bedelinin tamamını gön- derenler için sigorta ihtiyari olduğu gibi en az beş vagon sipariş ederek bedelinin temamını peşin ödeyenler vagon başına beş lira tenzilâttan istifade ederler. z Adres: İstanbul'da Bahçekapıda Dördüncü Sıhhat ve içtimai Muavenet Vekâletinden: Ankara Nümune hastane si yeni paviyonunun Yemek, O kuma ve Konferans salonları ve Ecza ve Elbise depoları ile U mumi mahallere ait Masa, Sa ndalya, Yazıhane ve saire gibi sabit ve müteharrik (mefruşat ve tesisatının O yaptırılması ve icabedenlerin yerlerine konulması pazarlıkla (Oyapıdacak münakasa neticesinde talibine (5 Ağustos cumartesi günü) saat on beşte Ankarada Vekâlet binasında (mahsus komis- yonunda ihale olunacaktır. T aliplerin şartname ve listelerini görmek veya (şartnameler beş lira mukabilinde verilir) ve yapılacak sabit tesisatın mahaİlerini tetkik ederek © ona göre hazırlanmak üzere ihaleden bir kaç gün evvel Vekâlette İçti- mai Muavenet Umum Müdürlüğüne müracaat eylemeleri ve pazarlığa girecek olanların : 1 — Bu gibi Ahşap malzeme ve Mefruşat işlerile uğra şan bir Fabrika veya atelye veya Müessese sahibi olduklarına dair (İsim ve açık adresli) resmi vesika, 2 — Lââkal 40 bin liralık ahşap malzeme (ve mefruşat teahhüdünü matluba muvafık ve tam zamanında yaptığına dair vesika, bu vesikada iş yapılan müessesenin ismi ve teahhüdün banği sene yapıldığı yazılmalıdır. (Resmi ve nim resmi müessesat vesai ki müreccahtır). iğ, 3 — En aşağı 60 bin liralık kudreti maliye vesaiki, 4 — Resim ve projelerile | birlikte ve ilk pazarlık tutarr- nın yüzde 7,5 nisbetinde teminat akçası ile | birlikte yakti muayyeninde ihale komisyonunda hazır bulunmaları ilân olu nur. (3653) Muhtelif renkte Lâke Karyolalar Ve Çelik Somyalar Sirkeci Ebussuut caddesinde Karyola ve Madeni Eşya Fabrikasının Kesme ve kemerli Amerikan ve İngilir sistemi yay ve çelik somyalı büyük ve çocuk karyolaları vesair demir sıhhi mobilyaların satış yerleri. Slânik Bonmarşesı Yerli Mallar Pazarı ve Fabrika (4622) 4045 Ankara Yüksek Ziraat Enstitüsü Ziraat ve Baytar Fakül- telerile Yüksek Orman Mektebi Kayıt ve kabul şartları 1933 ders senesi için Ankara (Yüksek Ziraat Enstitü sü) Ziraat ve Ziraat sanatları Fakültesine 5 kız ve 45 erkek olmak üzere (50), Baytar Fakültesine Kız ve Erkek (50), Yüksek Orman Mektebine (30) talebe alınacaktır. Müessese leyli ve meccanidir. Kabul şartları şunlardır: 1 — Türkiye Cümhuriye ti fabasından olmak 2 — Lise bakaloryasını Yi bulunmak , 3 — Yaşı 17 den aşağı olmamak 4 e era icap (ettirdiği bedeni kabiliyete malik ve hastalıklardan salim olmak, (tam teşekküllü hasta hane sıhhat Hey'eti raporile tevsik olunur). z 5 — Tahsil leyli ve meccani olduğundan staj veya tah devresinin (o ortasında (arız olacak mazeretler dolayısile (| tahsillerine (o devam etmek imkânı- nmı kayb etmiş ola nlar müstesna olmak üzere) staj veya mektebi ter kedenlerin veya cezaen çıkarı- lanların hükümet tarafından kendilerine yapılan (o masrafı tazmin edeceklerine dair Noterlikten musaddak kefaletna- me vermek (Müessesece veri lecek nümuneye tevfikan) . 6 — Mahalle ihtiyar Heyetinden veya polis merkezin İ den hüsnühal mazbatası ile 4 kıt'a fotoğraf vermektir. 7 — Taliplerin miktarı kadroyu tecavüz edince şahadet name dereceleri ve müracaattarihleri sırasile kabul muame lesi yapılacaktır. ği 8 — Ziraat Fakültesine girecekler evvelâ | sene Gazi Orman çiftliğinde talebe namzedi sıfatile staja tabi tutu lurlar, o Talebe stajda bulunduğu müddetçe yemek ve elbi se bedeli olarak kendilerine ayda 40.— lira ücret verilir. Bu | ücretten hiç bir tevkifat yapılmaz. N i Bu şartları haiz olup Ankara (Yüksek Ziraat Enstitü sü) Ziraat Baytar Fakültelerine ve. Yüksek i Orman Mektebine girmek istiyenlerin 31 Eylül 933 tarihine ka- dar yukardaki şartları gösterir vesikalarını bir istidaya rap tederek doğruca Ankara Yüksek Ziraat Enstitüsü Rek törlüğüne müracaat etmeleri. İstanbul'da: o Selimiyede Bay- tar ve Büyükderede Orman Mektebi Rektörlüklerine dahi müracaat olunabilir. a Daha fazla malümat alr ak istiyenicse o müracaatları takdirinde Prospektüsler gönderilir. (3024) 4154 Manisa Askeri SA... AL. KOM. dan : Manisadaki kıt'at ihtiyacı için 24.265 kilo Şeker kapalı zarfla münakasaya konmuş- tur. İhalesi 7 Ağustos 933 pa zartesi günü saat 15 tedir, İs- teklilerin şartnameyi görmek üzere her gün ve münakasaya girmek için o gün ve vaktin- den evvel teklif ( ve teminat mektuplariyle Manisada Aske ri SA. AL. KOM, nuna mü- racaatları, (3184) (3429) ... — Niğde Askeri SA. AL. KOM. dan : Niğdedeki Okıt'at © için 700,000 kilo odun kapalı zarf! la münakasaya konmuştur. İ halesi 10 Ağustos 933 pazar- tesi günü saat 9 dadır. İstek- lilerin şartnameyi görmek ü- zere her gün ve münakasaya girme kiçin o gün ve vaktin- den evvel teklif ve teminat mektuplariyle Niğdede Aske ri SA.AL.KOM. nunamü- racaatları. (3189) (3433) ei Dedi Kol Ordu ve birinci Fırka kıt'aları ihtiyacı için 728 Ton Kok kömürü kapalı zarfla mü nakasaya konmuştur. İhalesi 14 Ağustos 933 vazartesi gü nü saat 11,30 dadır. İstekli. | lerin şartnameyi görmek ü- zere her gün ve münakasaya girmek için o gün ve vaktin den evvel teklif o ve teminat mektuplarile Fındıklıda üçün cü kol Ordu Satın alma komis yonuna müracatları. (268) (3525) iel 4674 Haydar paşa ve Gümüş su yu hastaneleri ve birinci fır ka ihtiyacı için 318 Ton Krip le maden kömürü kapalı zarf la münakasaya konmuştur. İ halesi 14 Ağustos 933 pazarte si günü saat 11 dedir. İstekli- lerin şartnameyi görmek üze re her gün ve münakasaya gir mek için o gün ve vaktinden evvel teklif ve teminat mek- tuplarile Fındıklıda üçüncü kol ordu Satınalma komisyo- nini iyelmeleri; 4200) (3528) 4675 Gümüş suyu ve Haydarpa şa Hastahaneler ihtiyacr i- çin 745 Ton lave marin kömü- rü kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhalesi Ağus- tos 933 pazartesi ü saat 10,30 dadır. İsteklilerin şart- nameyi görmek üzere her gün ve münakasaya iştirak için o gün ve vaktinden evvel teklif ve teminat mektuplarile bir likte Fındıklıda 3. K. ordu sa- tın alma KOM. nuna gelme- leri. (270) (3529) 4676 Haydar paşa Hastahanesi | ihtiyacı için müteahhidi nam | Vakıf Han. No. 40-30 Telgraf adresi: İstanbul, Şeker Telefon No. 24470. Deniz Yolları İşletmesi ACENTALARI : Karaköy - Köprübaşı Tel. 42362 Sirkeci Mühürdar zade han Telefon: 22740 İstanbul - Mersin ve İstan- bul - Mudanya hatlarında ça- lışan gemilerimizin kahve o- cakları 1 Ağustos 933 tarihin- den 1 Kânunusani 934 tarihi- ne kadar beş ay müddetle ve müzayede ile kiraya verile. cektir. Müzayede 31 Temmuz 933 pazartesi günü saat on beş- te Deniz Yolları İşletmesi Mü- dürlüğü Levazım Şefliğinde ya- pılacaktır. > Depozito akçası, İstanbul - Mersin hattı için maktuan Yüz Elli lira ve İstanbul - Mudanya hattı için Elli liradır. Şartnamesini (o görmek iste- yenler her gün sabahtan akşa- ma kadar Deniz Yolları İşlet- mesi Levazım Şefliğine müra- caatla görebilirler. (3647) Darüşşafaka Lisesi Müdürlüğün- den : Mektebin bir senelik ihtiyacı o- ve mecmuunun tutarı 10 bin li- raya baliğ olan mütenevvi erzak kapalı zarf usulile alınacağından taliplerin şartnamelerini görmek üzere her gün ve münakasaya iş- tirâk etmek üzere 3 Ağustos 937 perşembe günü saat 14 te Nuruor maniyede Cemiyeti tedrisiye mer kezine müracaatları. (3231) 4387 Devrödilecek ihtira beratı « İştial mekanizmalarına malisüs cen- niyet tebtibatı” hakkındaki ihtira için istihsal edilmiş olan 1 Temmuz 1929 ta rih ve 1142 numaralı ihtira beratı üze rindeki hukuk bu kere başkasma devir veya icara verileceğinden bu bapta fax ia maldmat edinmek İsteyen zevatın İstanbul'da Bahçekapında Taş Hanında 43-48 mumaralarda vekili FL W. Stock efendiye müracaat etmeleri ilân oh nur. (5817) “4166 Gedikpaşa'da Jandarma Satınalma Komisyonundan: 18 Kalem Revir Eşyasınını ğustos 933 salı günü saat 10 da n kapalı zarf münakasası 8 A- yapılacağından İsteklilerin şar #nameyi görmek üzere her gün ve münakasaya girmek için tek lifname ve teminatı evveliye ma kbuzlarile beraber mezkür gün ün muayyen saatinde komisyonumuza müracaatları. (3420) 4590 ve hesabına 26-7-933 te pazar | Mığı yapılan 12406 kilo yoğur da verilen fiat pahalı görüldü Temmuz 933 pazar günü saat İle bırakılmıştır. İsteklile rin şartnameyi görmek üzere her gün ve pazarlığa girmek için o gün ve vaktinden evvel Fındıklıda 3 üncü Kol Ordu Satın Alma Komisyonuna gel meleri. (274) (3621) 478 Çorluda Askeri SA. AL. KOM. dan : Fırkanın Tekirdağı kıt'atı için dört parça halindeki odu na teklif edilen fiat pahalı gö rülerek pazarlığa konmuştur. İhalesi 1 Ağustos 933 salı gü- nü saat 16 dadır. İsteklilerin şartnameyi görmek veya al- üzere her gün ve pazarlı ga iştirâk için o gün ve vak- | ; #inden evvel Çorlu'da Askeri | SA. AL. KOM. nuna müra- | caatları. (3210) (3654) | ... Çörluda Askeri SA. AL. | KOM. dan : Fırkanm Çorlu kıt'atı için 110,000 kilo arpa ve 110,000 kile yulaf ve Tekirdağı kıt'atı nın 60,000 kilo arpalarına tek lif edilen fiat pahalı görüldü- ö ünden pazarlığa konmuştur. İhalesi 1 Ağustos 933 salı gü nü saat 15 te yapılacaktır. İs- teklilerin şartnamesini gör mek veya almak için ber gün ve pazarlığa girmek için o gür ve vaktinden evvel teminatla rile birlikte Çorluda (o Askeri SA. AL. KOM. nuna müra- caatları. (3212) © (3532) *.. İsparta Askeri Satın Alma Komisyonundan : İspartadaki kıt'at ihtiyacı için 77,922 kilo sığır eti kapa İr zarfla münakasaya konmuş tur. İhalesi 22 ağustos 933 sa i İk günü saat 15 tedir. İsteklile rin şartnameyi ögrmek üzere ber gün ve münakasaya gir- mek için o gün ve vaktinden evvel teklif ve 1046 firalık te- minat mektuplarile İspartada Askeri SA, AL. KOM. nuna müracaatları. (2202) (3537)