27 Şubat 1936 Tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 13

27 Şubat 1936 tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 13

No. 2082—377 Pausin kardeşler - A- vusturya, Emilia Rot- ter ile Laszlo Szollas- Macaristan wra ile birinci, ikinci, üçüncü derecede üstün görül- müşlerdir. Buz üstünde ho- key maçında İngiltere takımı birinci, Kana- da takım ikinci, Amerika takımı üçün- <cüdür. Ski kayak sporuna gelince, gene sıra iti- barile birinci, ikiuci, üçüncüler, kombinas- yon hareket - kale koşmuunda (kadınlar Christel' Cranz - Al- manya, Köthe Gras- egger - Aimanya, Laila Schou Nilsen- Norveç, erkekler Franz Pinür - Almanya, Gu- astav Lantschner - Al- manya, Emile Allais » Fransa, 1$ i kilometro fizerine spesiyal - uzun koşuda Eşik Larsson - İsveç, Oddb- jörn Hagen - Norveç, Pekka Niemi- Finlandiya, 50 kilometro üzerine Dördüncü Kış Olimpiyadında çeşit çeşit müsabakalar, yarışlar devamlı koşuda Elis Viklund - İsveç, Axel Wikatröm - İsveç, Nilş Englund - İsveç, kombinasyon uzun siçrayışlı koşudu Odaübjörn Hagen - Nurveç, Oluf Holfsbakken- yapıldı. Yalnız, burada gördüğünüz gibi, yelkenli patenle buz üstünde uçuş yarışman görülmedi ! Kış Sporlarına müsait yerleri bul olan İsviçreden güzel bir manzsıra Norveç, Sverre Brodahi - Norveç, spesiyal sıçrayışlı koşuda Birger Ruud - Norveç, Sven lirikeson - İg- veç, Reidar Andersen Norveç, 4Xx10 kilometro üzerine Staffel koşusunda 1. Fiulandiya, 2. Norveg, 3. İaveç. Finlandiyaya birinciliği temin edenler: Nurmela, Karpplnen, Lâhde, Yalkanen. Norvece ikinci- liği temin edenler: Hagen, Hotfs- bakken, 8. Brodahl, İversen. İsveşe üçüncülüğü temin edenler: Berger, Larsson, Hüggblad, Matsbo, Olimpiyad çerçevesine odahil olmamak üzere yapılan askeri patruil (koşusunda da |. İtalya, 2. Finlandiya, 3. İsveç. Bu müsa- bakada İtalyanlardan Capt. Silves- tri, Perenni, Sertorelli, Seilligo, Finlerden Oblt. Kujava, Remes, Arantola, Iluttunen, İaveçillerden Lt. Wahlberg, Olofsson, Wicksten, Westbetg, bu sonuçları ortaya koymakta roloynıyanlardır. 17 müsabakada 17 memleket şu puvanları almışlardır: Norveç 7 birincilik, 5 ikinollik, 3 üçün- cülük, 3 dördüncülük, 1 beşinellik, 3 altıncılık elde ederek 100 puvan, Almanya 3 birincilik, 4 ikincilik, 4 beşincilik, 4 altıncılık elde ede- rek 48 puvan, İsveç 2 birlucilik, 2 ikineillk, 3 üçüncülük, 2 dör- Devamı 220 inci sahifede |