6 Ekim 1930 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 7

6 Ekim 1930 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 7

6 Teşrinievvel Emniyet sandığı emlâk müzayedesi Kat'i karar ilânı Merhunatın cins ve nevi- le mevkii ve müştemilüti Mkayede Müuhammen l — küymeti İkraz Ür 2231 790 Üzsküdarda Selâmi Ali efendi mahallesinde — Parmaklıbakkal sokağında da 23-1 numaralı seksen Üüç arşın arsa Üzerine kârgir iki katta biri sandık odası olmak üzere dört oda, bir sofa, bir gııulh.ıııe ve bir mutfak iki yüz yirmi dokuz arşın bahçeyi havi haricen sı- vasız bir hanenin tamamı Ahmet Sait B. Beyoğlunda — Feriköy birinci kısım mahallesinde Büyükdere caddesinde eski 5, 5 mükerrer $ mükerrer, 5$ mükerrer ve yeni, 7,9,11,9, 1 No. 230 arşın arsa üzerinde 2, 3, 4, 5 inci katlarda yekdiğerinin ayni bir koridor, beşer oda, birer banyo —odası — vardır. bir mutfak, — birer * balkonlu dört daire üst katta ise önde bir koridor, üzerinde iki oda arkada bir koridor, üze- rinde üç oda birer mutfak, birer balkonlu iki daire ve yüz yirmi arşın arsa üzerinde hamam ve camekân mahallini we burada çini iki koridor, bir oda, bir kahve ocağı, iki dış mahalli ve yüz doksan arşm arsa üzerinde sıcaklık ve su hazinesini ve kırk Üç arşın arsa üzerinde külhan ve üstündeki odaları ve altinda dükkânı ve koridor ve dairelerin kömür- lükleri çini koridor, antre ve üç odadan ibaret kapıcı da- iresini havi bir apartımanın otuz iki hisse itibarile yirmi üç hissesi Ayşe Şaziye, Müf- tehir hanımlara Orhan Mithat, Ali Ridvan, Hayrünnas ve Ha- dimünnas beyler, Keşiktaşta teşvikiye — mahalle- ge eski ve yeni Kâhtanc cad- desinde eski 52, 54, 58 ve yeni 76, 78, 78 -1, 80 numaralı biri seksen arşın arsa üzerinde ah-> şap iki katta sekiz — oda, bir sola, bir mutfak, diğeri yüz yirmi arşın arşa üzerinde abşap üç katta sekiz oda, bir sofa, bir mutfak, —bir antre ve altında bir dükkân ve yedi yüz doksan dört arşın bahçeyi ve derununa cari mısıf masurva derununa cari nısıf — masurua mailezizi havi iki hanenin ta- mamı, Kartalda Babalar karyesinde Kariye derunu mevkiinde yeni 59, 20 numaralı yüz otuz ar- Ş arsa üzerinde ahşap iki kattâ biri camekânlı olmak ü- zere beş oda bir sofa bir top- rak avlu bir mutfak ve bin üç yüz yetmiş arşın bahçeyi havi yenice bir hanenin tamarzuı Horhorda Sofular mahalles'nde Peştemalchanı derunu s0' azm- da eski 1 ve yeni 29 mm ralı seksen beş arşın arsa üzerinde zemin katı kâgir diğerleri ah- şap olmak üzere iki buçuk katta gdört oda, iki sofa, bir ocak, bir methal ve yirmi dokuz arşım bahçeyi havi bir: hanenin ı.. ' mamı. Yedikulede Kürkçübaşı Hüıe- yinağa mahallesinde Yedikule caddesinde eski 63, 63 müker- rer ve yeni, 93, 95 No.lı kark arşın arsa üzerinde taştan bir katta bir oda, bir toprak ara- hk, bir kuyu ve-elli arşın bah« çeyi havi bir hanenmin tamamı. Zemci Ef. ve Fatma Y: Mevlevihane kapısı -haricinde Merkezefendi mahallesinde De- re sokağında eski, 6, 4, 4 mü- 2231 Sabri B. B YA sizz SÖON POSTA Saya Fi yetmiş beş arşın arsa üzerinde zemin katı kârgir diğerleri ah- şap olmak üzere iki buçuk katta sekiz oda, bir taşlık, bir mutfak, ve yedi yüz yirmi beş arşın bahçeyi ve bahçede bir ahır, bir kuyuya havi bır ha- menenin tamamı. Ayşe Sabiha H. Şerefettin B. Beyoğlunda Feriköy ikinci kı- sım mahallesinde Hanımoğlu ve Hasu sokağında eski, 42,47 ve yeni 74 numaralı altmış arşın arsa Üzerinde kârgir iki katta dört oda, 1 ufak taşlık, ! mut- fak, 1 kömürlük, 1 kömürlük, 1 ufak sofa, 1 balkon, 1 mer- divenaltı, ve yirmi atşın bah- çeyi havi bir hanenin otuz iki hisse itibarile yirmi hissesi. Ayşe Şaziye, Nurkadir ve Müftehir Hanımlarla Hayrünnas ve- Hadimünnas ' B.ler. Beyoğlunda Feriköyünde birin- ci kısım mahâllesinde Kaya so- kağında eski 42, 44 mükerrer ve yeni 4, 8 numaralı yüz elli arşın 'arsa üzerinde biri kâgir üç katta'dört'öda, iki söfa, bir kiler, bir şahniş, bir balkon, bir mutfak, bir antre, bir taşlık ve diğeri keza kâgir üç katta beş. oda, “bir safa, birekiler, bir şahniş, bir antre, bir taşlık, bir balkon; bir mutfak ve üç yüz eli arşın: bahçeği bavi ili hanenin otuz iki hisse itibarile yirmi hissesi Ayşe Şaziye, Müftehir, Nurkadir hanımlarla Hayrünnas ve Hadimünnas beyler Beyoğlunda Fuıküyhnde birinci kısım m!hnllejmde Hanımoğlu ve Hasu sokağında eski, 24,47 mükerrer; ve yeni, 76 numaral iki arşın arsa üzerinde iki katlta dört oda bir* ufak sofa, bir taşlık, bir mutfak bir kömürlük ve yirmi sekiz aişim bahçeyi havi bir hanenin ıfı'z iki hisse iti- barile yirmi hissesi. Ayşe, Şaziye, Müftehir, Nurkadir, Ha- nımlarla Hayrünnas ve Hadimünnas Beyler Üsküdrda Bulgurlu — mahalle- sinde Şeyh islâm Küçük Çam- a hca Çilehane sokağında eski 9, l ve yeni 2, 4,2, 41 numaralı iki, yüz altmış beş arşın arsa Üzerinde yarım katı kâgir diğerleri ahşap olmak üzere iki buçk katta on oda, üç sofa ve yüz elli sekiz arşın arsa üzerinde yılılmış alır ve mutfak maballinin ve bin yüz yetmiş yedi arşın bahçeyi ve yir- mi dört dönüm fazla bahçeyi ve bostan kuyusunu havi muhtacı tamir bir köşkün tamamı, Mehmet Niya- zi Ef. Emine Müzeyyen H. Üsküdarda - Aşçıbaşı mahalle- sinde Mektep' 'sokağında eski 30, 30 yeni 36, 36-1 numaralı yüz altmış arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta biri dört oda, birı küçük olmak üzere iki sofa, bir mutfak, diğeri üç oda bir antre hariçte küçük bir mutlağı bavi bir çatı altında yeni iki hanenin tamamı. Numan ağa İ Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 13 teş- rinevvel 930 tarihine müsadif pazartesi günü saat ikiden ş kerrer ve yeni, 4 numaralı yüz 565 1780 3914 yarım — kâğin 615 — 1884 13131 827 650 16443 itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak (Muhammen kıymet- lerini) geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunduğundan talip olanların mezkür günde saat 4 de kadar sandık idaresine müracaat eylemeleri ve saat dörtten sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulnmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki ltıhplı:nı.ı müzayededen çekilmiş addolunacakları Hüzumu ilân olunur. Istanbul Gümrükleri Baş Müdüriyetinden: Hızır yangın söndürme makinasından veya aynı evsafta diğer yerli mah — makinalardan —aleni münakasa suretiyle Bühejtüşlkcaktır! Talipler şartnamesine ıttıla hasıl ederek münakasanın yapı- lacağı 12-10-930 pazar günü saat 14de baş müdüriyetteki komisyona müracaatları. İsmail Fuat ve Şürekâsı Zabitana, Muallimlere, Devlet memurlarına ve Banka memurlarına TAKSİTİLE Satış muamelesine başlanmıştır. Tafsilâtınmı müessese- nin — Sultanhamam'daki — manifatura — mağazasından öğreniniz. Müdüriyet: Tel, Isı 192 — İstanbul ziraat me'- tebinden: Mektebe kayt ye kabul edilmek üzere vesikalariyle müra- caat etiniş olan orta mektep mezmu — efendilerin müüyenâi tıbbiyeleri icra olunmak için işbu teşrinievvelin 9. cu Perşenbe günü sabahleyin saat 10 da Sultan Ahmet de vilâyet baytar müdüriyeti dairesinde isbatı vücut etmeleri. HAVA GAZİşti.: Beyoğlu'nda İstiklâl caddesinde 34 numarada bulunan şubemiz 8 Teşrinievvelden itibaren yine ayni cadde üzerinde 101 numaralı mağazaya: (Sabık Fort otomobilleri teşhir mağazası) naklolunacaktır. Müjde! — Müjde! ÜUzun zamandanberi sabırsızlıkla beklenen ve dünya sergilerinde binıeılığı kazanmış olan: Marka tıraş bıçakları gelmiştir En san Amerikan makinelerile ve halis İsveç çeliği ile mütehas- sıslar tarafından imal odilen Timsah marka tıraş bıçakları terkibinde henüz sanayi alemince malüm olmıyan ve münhasıran fabrikamız kimyageri tarafından keşfedilen harikulâde kimyavi bir maddenin ilâvesi sayesinde keskinliği zayi olmadan ayni bıçakla 15 dela tıraş olunması temin edilmiştir. Yüzünüzün taravetini idame ve zevkle tıraş olmak İsterseniz başka bıçaklardan sarfınazarla yalnız ve yalnız: Timsah markalı tıraş bıçakları kullanınız Arru edenlere meccanen nümüne ita edilir. Sahibi imtiyaz ve yegâne deposu: Çiçek Pazarın'da Stratiyadi hanında No. 7-8 ğ' sas Millet tıyınroıuııdı 5 Teşrinievvel Pazar akşamı Cihan Komik'ler Müsabakası NAŞİT, DÜM- BÜLLÜ İSMAİL ŞEVKİ, CEV- DET, FAİK, NECATİ Bey- lenn iştiraki'e KOM.IKLER İMTİHANI İIIDIALI MÜSABAKA lânlarını oku yunuz BOSTOR BİRANANESİ AÇA LDI ibar ailelerin içtimagâhı- mükemmel müzik: Süt nine arıyoruz| Nihayet iki aylık ol.ınlııı( varsa — Şahzadel mudiye çeşmesi sokağında 20 No. hane caat. Dr. Horhoroni Beyoğlu Mektep sokak No. 35, Mmuavene swbıh*uı aksıma kadar ) E n ir - Dü