5 Temmuz 1935 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 16

5 Temmuz 1935 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 16

ğ | Acele Etmeyin e Yeni kömürü bekleyin. | ;w;:;“.îğâî e — TEÇ Kara kışta sizi koruyacak yeni kömürdür. ; K“ | / Şu bembeğaz, pırıl piril dişli kadın 1 — Diş temizliğinin güzel- 3 — Beyaz ve temiz dişlere =' llk gart olduğunu anladığı | — yalnız RADYOLİN kullanmakla zekidir. 2 — Ağız — hıfzissıhhasının sahip olacağını bildiği için görü- ehemmiyetini takdir ettiği İçin şü izabetli ve takdir hissl kuv- malümatlıdır. vetlidir. Herzanen P ADYO LİN Acele Etmeyin Yeni kömürü bakleyin. Sobalarınızı değiştirmeğe lüzum yok, çünkü yeni KÖMÜR her sobada yanar. 6 X 8 Dokumalı 44 X 26,5 pusluk birinci nevi jütten mamul iki bir kartlık Kalküte malı ve dikişli; Şartnamesi mucibince yukarda eb'at ve İzahatı yazılı çuvallar- dan yüz bin adedi 19/7/935 güaü saat 16 da pazarlıkla satın alı- nacaktır. Vermök İsteyenler son ve kat'i fiyatlarile ve * 7,5 mu- vakkat güvenmse parasile birlikte Kabataşta Alım Satım Komisyo- Acele Etmeyin Yeni kömürü bekleyin. | »:- 302" ada 1 — 38 adet 500 ve 3 adet 300 kiloluk 4860 llra muhammen be- delli Basküller şartnamesi mücibince açık eksiltme — suretile münakasaya Konulmuştur. 2 — Şartnameler, Cibalide Levazım ve mübayaat Şubesinden alınacaktır. 3 — Eksiltme 22 Temmuz 935 tarihine müsadif P'azartesi günü sant 14 de Kabataşta Levazım ve mübayaat Şubesi alım ko- — misyonunda yapılacaktır. 4 — Eksiltmeye girecek olanların 364,50 lira muvakkat güvenme paralarile birlikte tayin olunan günde Kabataşta Levazım ve mübayaat Şubesindeki alım komisyonuna müracaatları. “3081,, Çünkü YENİ KÖMÜR en mükemmel kalorifer kömürüdür. Acele Etmeyin Yeni kömürü bekleyin. Çünktiş YENİ KÖMÜR fakir alilelerin maltız ve mangallarında yanan en ucuz kömürdür. Fakat iyice kurulandıktan sonra wÖcudünürü NİVEA kremi « yağı Mte uvmağı unulmayınız! B sayede güneşte yanmak tehilkesine karşı korunmuş olursunuz, teniniz taze ve sağlamlaşır. Cildiniz yumuşak ve gergin katır. Acele Etmeyin Yeni kömürü bekleyin. Çünkü; YENİ KÖMÜR manikürlü elleri kirletmeyen yegâne kömürdür. Denizcilere ve Gemicilere İlân: Tahlisiye U. Müdürlüğünden : 1 — Karadeniz Boğazı Rumell Feneri yanında yeniden yapılan Radyofar tesisatı 10/7/1935 Çarşamba sabahı saat sekizden itibaren çalışmağa başlayacaktır. 2 — Radyofar, sisli havalarda gece ve gündüz. iki dakika işaret ve dört dakika süküt ve Açık havalarda ise iki dakika işa- ret, dört dakika süküt Iki dakika İşaret ve yirmi iki dakika süküt olmak Üzere her tam yarım saatte gece ve gündüz işaret verecektir. 3 — Radyofarın karakteri ile evsafına ve İşaretlerine alt bilgiler tahlisiye Umum Müdürlüğü tarafından bastırılan ve Istanbul Deniz Ticareti Müdürlüğünce dağıtılmakta bulunan Türkçe, Almanca ve İngilizce yazılı talimatnamede mevcuttur. Alâka- dârânın bu talimatlardan birer tana edinmeleri lâzımdır. Bü- tün gemicilerle alâkadarlara ilân olunnr. “37ST,, Acele Etmeyin Bekleyin...... - İstanbul Millit Emlâk Müdürlüğünden : Keşif bedeli 1296 lira 20 kuruştan ibaret olan Beyazıtta As- kert Tıp Fakültesi arkasındaki tasfiyei besabat evrak mahzenl binası açık eksiltme usuliyle onarılacaktır. İsteklilerin ve keşif şart- name ve plânını görmek isteyenlerin 20/7/1935 Cumartesi günlü saat on -birde Nafia baş mühendisliğinden alacakları ehliyet vesi- kaları ve 98 liralık muvakkat teminat —akçelerile —müracaat- < arı. (M.) “37Bİ,, —