15 Mart 1936 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

15 Mart 1936 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

Şiürekâsı Satış deposu: JAK DEKALO ve İslanbul, Tahtakale Menaşe Kanta ban N, 51 PLAY | TRAŞ BİÇAĞ YURDDA: zÜ TANEDİP.- T K İnhisarlar U. Müdürlüğünden: Paşabahçe Fabrikamızda teslim şartiyle 250 adet kullanılmış boş bidon pazarlıkla satılacaktır. İsteklilerin bidonları görmek üzere her gün ve pazarlık için de 24/3/936 günü saat 15 de 95 15 güvenme para- lariyle birlikte Kabataşda levazım ve Mübayaat Şubesindeki Alım 'Satım Komisyonuna müracaatları. (1340) ** Şartname ve nümunesi mucibince 200 kilo hususi Sarı yaldız ve 50 kilo husust Beyaz yaldız pazarlıkla satın alınacaktır. Vermek istiyen- lerin 1/4//936 Çarşanba günü saat 14 de 95 7,5 güvenme paralariyle birlikte Kabataşda Levazım ve Mübayaat Şubesinde Alım Komisyonu- na müracaatları. (1188) * * Levazım ve mübayaat Şubemizin Kabataştaki yenli binasına ta- şınmasile değişen Telefon numaralarının Kataloğda yarzılı bulunma- masından dolayı arayan ve arananlarca müşkülâta uğranıldığı görül- mektedir. Bundan GSonra aşağıda yazılı telefon numaraları naxar dikkate alınarak müracaat edilmesi ehemmiyetle ilân olunur. “1294,, Levazım ve Mübayaat Şubesi Müdürü, Alım Satım Komisyonu Relisi, 49367 — Doğru Telefon 44688 — Santral Şube Müdür Muavini, Mübayaa şafleri, Mes'ul Muhasipler, Güm- rük ve Ambar âmirlikleri. 44688 Santral Hayrebolu hukuk mahkemesinden: Hayrabolunun Hacıllı — çiktliği sahiple- rinden olup vukuu vefatına mebni terekesi yazılan çiftçi Zeynelin terekesinin resmen tasfiyesi alacaklılar tarafından istenmiş ol- duğundan alâkadarların kefaletten dolayı alacaklılar da dahil olmak üzere ölünün tekmil alacaklı ve borçlularının ilân tari « hinden itibaren en geç bir ay zarfında ala- cak ve borçlarını (vesikaları varsa birlik- te) Hayrabolu sulh hâkimliğine kaydettir- alacaklarını mirasçıları ne şahsan ve ne de terekeye iza- fetle takip edemiyecekleri ve vesika ve « renlerin mukabilinde makbuz istiyebile - cekleri ilân olunur. meleri ve Tabil meyva usarelerile hazırlan - maiş yegöne meyva tuzudur. Mide, barsak, kara ciğer, böbrek hastalıklarında fevkalâde faydalıdır. Hazmi kolaylaştırır, inkiban — izale eder İNGİLİZ KANZUK ECZANESİ Beyoğlu - İstanbul yazdırmıyanların SON POSTA Sana; Perestiş ediyorum İşte ulak, fakat parlak bir izdivaç tahnyyülünde bulunan bir genç kız için çok manidar üç kelime... Bir erkek daima tatlı, yumuşak ve be- yaz bir cildin ve nazik bir tenin miknatisi tesiri altında cezbedilme- ğe meyyaldir. Zamanımızda her kadın, beyaz rengindeki (yağsız) TOKALON kremini — kullanarak sehhar sevimliliğini çabucak fazla- laştırabilir. Yalnız üç gün zarfında daha cazip bir tahavvül göze çar- par, cilt yumuşayıp beyazlanınca açık mesamat, siyah benler ve yor- gunluük izleri de yavaş yavaş zail olurlar. Bir erkeğin hararetli aşkı- nâ nail olmanızı arzu ediyorsanız bu basit tedbiri tecrübe ediniz. MECCANEN: İstanbul 622 posta kutusu adresine TS./8 rumuzile 12 kuruşluk bir posta pulu gönderildiği takdirde deranünde bir tüp gündüz TOKA- LON kremi, bir tüp gece TOKA - LON kremi ve arzu edilen renk - te bir kutu TOKALON pudrasını havi lüks bir kutu meccanen hedi - ye edilecektir. Hamiş: Nümunelik talebinde bu- lunan zevatın lütfen adreslerini va- zih ve mufassal olarak yazmaları- nt ve adreslerinin noksanlığı hase- bile henüz nümvmeliklerini alma- maş olanların da yeniden açık ad - reslerini göndermeleri rica olunur. Adalar Sulh Mahkemesinden: Madam İulya'nın İstanbul Defterdarlı- ğ ve Maryanti - ve Evrediki ve Harikliya ve Jak ve Aleko ile gayınn ve müştereken mutasarrıf bulunduğu Büyükadada Eski Nevzat B. Yeni Kadiyoran Sokağında 40 N. lu Hanema bağçe bir ay müddetle açık artırmaya konulmuştur. Mezkür hane ze - min katını havi olmak üzere iki kat üze - rine ahşap olarak inşa edilmiş birinci kat zemini mermer düşeli bir taşlık ve sarnıç ve dört oda ile bir mutbak ve bir abdes - hane, ikinci katında bir sofa, dört oda ve yüklüğü havi diğer bir oda ile diğer iki o- dayı ve alaturka bir abdeshane — ve ikinci katın cebhesi balkon olarak inşa edilmiş ve zemin katında malta taşlı bir sofa ve bir oda ve bir mutfak ile diğer bir oda ve bir odunluk ve kömürlük ve bir mutfağı havi hane zemini ile bahçenin 7122 metreden ibaret olup 11736 lira 13 kuruş kıymeti muhammenesindedir. — Tellaliye ve ihale pulu müşteriye ait olmak üzere talip olan- ların 20 Nisan 936 tarihine müsadif Pazar- tesi günü anat 14 den 16 ya kadar adalar sulh mahkemesinin 933/81 Numaralı dos- enat eylemeleri ve artırma şart- yirmi gün sonra herkesin görebi- leceğini ve takdir olunan kıymeti *, 75 şini bulmazsa en son artıranın — teahhüdü baki kalmak üzere onbeş gün daha uzatı- hp Fazlasına talip olana 6 Mayis 936 tari- hine müsadif Çarşamba günü ayni saatte kat'i ihalesi jera kılınacağı ve mezkür gayri menkul üzerinde ipotek sahibi nlacakla diğer alâkadarlarının haklarını ve husu - siyle masraf ve faize dair iddinlarını evrakı müsbiteleriyle 20 gün zarfında bildirme - leri aksi dirde satış bedelinin paylaş - masından hariç birakılacakları ilân olu - nur, (587) Kayıp — 335 senesi Hendek orman ameliyat mektebinden aldığım tasdikna - meyi kaybettim. Yenisini alacağımdan er (586) 57 No. Halit kisinin hükmü yoktur. Mevduat için elverişli şartlar Para plasmani için öğütler Kiralık Kasalar Bütün gün arasız açıktır Her eksilen diş, canınızdan koparılmış bir varlıktır: FB A PERTEV Di MACUNU Dişlerinizi kerpetenden kurtarır. Emlâk ve Eytam Bankası ilânları Galatasarayda “ Avrupa Pasajı,, Pazarlıkla Satılıktır. Bankamıza ait emlâktan Istanbul'da Galatasaray'da Avrupa Par sajı namile maruf ve yirmi İki dükkânı müştemil çarşı 18.3.1936 Çarşanba günü saat on beşde Ankara'da Idare Meclislmiz huzurunds peşin veya taksitle pazarlıkla satılacaktır. Isteklilerin o günü o saatte Ankara'da Idare Meclisimizde hamf bulunmaları veya teklif edecekleri bedelin sekizde birini depozlt? olarak Şubelerimize tevdi edib son teklf ve şartlarını telgrafla veyf mektupla Anka Idare Meclisine veya Şubelerimiz Müdürlüklerit? hildirmeleri ve fazla tafsilât için Bankamıza müracaatları. (317) * * Taksitle satılık arsa ve tarla * Esas No. si Mevkü ve Nev'i Depozito 655 Sultanahmette Alemdar mahallesinde Yerebatan sokağında eski 4, yeni 18 No, lı 755 metre murab- bai arsa. ; Beylerbeyinde Bostancı başı Abdullah ağa mahal- lesinde Hacı Ömer efendi İstavroz sokağında eski 5, yeni 7 No. lı 3097 metre mürabaaı tarla. Beylerbeyinde Bostancı başı Abdullah ağa mahal- lesinde Rasim ağa sokağında eski 6, yeni 4 No, li 1 Hektar 7870 metre murabbaı tarla, 72 'OJ Mevkileri yukarıda yazılı yerler bedellerinin birinci taksiti peşin V© kalan yedi taksiti yedi senede ve yedi müsavi kısımda ve şu suretle u:; ları faizsiz sekiz müsavi taksitte ödenmek şartiyle ve açık arttırma ile mak üzere artırmaya konulmuştur. yab İhaleleri 27 mart 1936 tarihine tesadüf eden cuma günü saat onda mizde yapılacaktır. İsteklilerin tayin olunan gün ve saatte şubemize mür 1055 İira 62 499 atları. (318) XI NCi BERLİN OLİMPİYATLARI Seyahatine kayıt muamelesi 25 MARTA KADAR KABİiLDiRf. N AT T Â Seyaha acentalarına müracaat. Tel. 44914 *Dr. ibrahim Zati Bolediye karşamla Piyerloti € ddes.nde No, Zi Hergün öğleden sonra hastaları! kabul eder. _..-._.._._._....-_._—-/ Son Posta Matbaaöi Neşriyat Müdürü: Selim 1'-1,. Sahipleriz A. Ekrem, $. Raşıp, H