13 Ekim 1935 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 10

13 Ekim 1935 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 10

Gece Kahramanı | Nakleden: MI -FA <2 Babam paşa idi. Güzel bir genç- tim. Zengin sayılırdım. Mülkiyeyi ye ni bitirmiştim. Cahil değildim. Fakat bana kız vermiyorlardı. Ailem dört defadan fazla teşebbüs etti, fakat nc» tice tek kelimeli ve tek heceliğdi: Ret, eski terbiye almıştım. hallebi çocuğu, tipinden bir şey kal- muş; benim göremediğim bazı süt Je- | kelerim var ki her istediğim kız, ba- na İlk bakışta bunları görüyor. Ga- Kiba biraz mızmızım. Halimde bir kâ- tip edası var. Kollarımda bir bokuö- rün dik hareketleri değil, kandilli selâm çakmıya alışmış bir divan efen disinin havada ağır kavisler çizen uyuşuk sallanışları görülüyor. Beşinci teşebbüsüm şöyle oldu: Annem uzak akrabamızdan, fakat nelerce Mısırda kalmış bir kızı aile- #inden istedi. Cahide ile tanışmamız için Kızıltopraktaki köşkümüzde bir öğle yemeği verdik. Sıkılganım. Bu kızla da iyice konuşamadım. Fena tes #ir bıraktığımı biliyorum. Netekim uzaktan uzağa kulağımıza çalındı. Kı zm benim hakkımdaki inibat şu imiş: “Pelte gibi bir adam!,, Babam sağdı. Benim bu muvaffa- kıyetsizliklerime ciddi surette müte- essir olmıya başlamıştı. Bu sefer 1- rar etti, Kız tarafını bizim köşke ge- ce yatısına çağırdık. Birkaç gün ka- Tacaklardı, Özne şu: Biribirimizi gö- xe göre belki Cahide bana ısınır. İnşallah, Ben biraz daha serbest, çeneli ve erkek görün: gatışryordum. Na. #ülemTesir ayni. Ümidim ve ümidimiz kesilmek üzereydi. Bize geldiklerinin ikinci gecesi, herkesin uykuya daldığı muhakkak 0- lan bir saatte, ben, yatağımda üya- Bıktım, Bir uzun köridorla ayrılan yanımdaki odada evveli bir gürültü, sonra bir çığlık duydum. Haykıran Cahide idi. Çünkü o odada o yatıyor- du. Yataktan atladım ve koştum. Tam kızm odaşının önüne geldi- ğim zaman, kapalı kapı açıldı ve elin- de kama tutan bir adam karşıma çık- tr. Benden umar mısınız? Hemen be- rifin üstüne atıldım ve ilk saldırışta vücudunu yere serdim. Kama elinden bir metro öteye fırlıyarak düşmüştü. Ben bu silâh: almak için uzanırken herif altımdan kurtuldu ve korido- run açık duran birinci kat pencere- sinden bahçeye atlıyarak kaçtı. Bütün ev Balkı uyanmıştı. Koştu- lar. Bilhassa kız tarafı, hele kahra- manlığımı gözleriyle gören Cahide yaştı, kaldı. Herkes beni tebrik edi- yordu. Kız, hayretten büyüyen güzel gözleriyle: — Ne fena ve yanliş bir şöhreti. niz vâr! dedi, herkes gibi ben de zi mızımız ve korkak bir adam sanı- yordum, nekadar yanılmışım. Gözüm de nasıl değiştiğinizi, nekadar büyü- düğünüzü tasavvur © edemezsiniz. Şimdi anlıyorum ki size güvenebili. rim. Tam erkeksiniz! Ertesi gün, Cahide bahçede bana itiraf etti: — Eğer dün akşamki hâdise olma- saydı, teklifinizi reddetmeğe hazir- lanıyordum. Ben şahsiyetsiz, karak- tersiz, miskin erkekleri hiç beğen. mem. Fakat siz züme gi Elini öptüm. Artık mesele kalma- muştr. Ailesi de kabul cevabı verdi, söz kesildi, evlendik. Fakat ben bu muvaffakıyetimi © geceki cesaretime ve kahramanlığıma değil, babamın zekâsına borçluyum. Çünkü bütün muvaffakıyetsizlikleri. min sebebini anlıyan babam, bu oyu- nu meharetle tertip etmişti, Geceya- rısı bir haydut gibi kızım odasına balkondan atlryarak giren babamdı. Her şey evvelce kararlaşmıştı. Ben yak'a saatini bildiğim için uyanık bekliyordum. Kapınm &i de üstüne atıldığım adamın babam olduğunu bildiğim için tabii zerre kadar korkmadım. Ve tabii, babam da yere yatmakta zerre kadar tered- düt emedi. Koridorun penceresinden bahçeye atlıyarak kaçtığı için haydu- dun kim olduğu da anlaşılmamıştı. Cahide ile evleneli altı sene olu- yor. Ona hâlâ bu oyunu itiraf etme- dim. İhtiyarlık, ikimiz arasında her- hangi bir ayrılık ihtimalini bertaraf edinceye kadar da hiçbir şey söyle- miyeceğim. Varsın o beni kamalı bi- çaklı haydutlar: yere yatırıp korku- dan kaçırtan bir kahraman bilsin. Bütün saadetimi bu güzel yalana borçluyum. EZ İİ İN İİİ FAYDALI BILGILER Üsame enününününününününününününün BUGÜNKÜ PROGRAM İstanbul 12.30: Hafif musiki ve dans musikisi Tokatliyan- (Piâk). 18: Çay saati, Otel (Bekçi ve ev köpekleri hakkında) 2030: Radyo caz ve tango orkestraları, 2135: Son haberler, borsalar. 21.50: Orkestra eserleri (plâk). 12: Koro konseri, 12.35: Radyo orkes- por, 13.55: Piâk. 14.15: Du- yumlar, 16.30: Plâk. 17: Köylü programı 18: Motzal orkestrası. 19: Sölzer, 19.05: Konserin süreği. » Börler. 20.15: Hafif plâl 1.15: Koro. 21.353 Rad- Varşova ; Sözler. 19: Piyano kon. - . 2030: Şarkılar. - Sözler. 21: Şarkılı orkestra könseri - Sözler. 22: Şen yayım. 2230: Sözler. 23: Dans (Ber- İnden röle). 24.05: Dans plâkları. Moskova 19.20: Halk müziği. 22: Almanca prog- ram, 22.55: Röle. 2305; İngilizce yayım, 24: Almanca yayım, Belgrat 1930: Radyo orkestrası. 20: Plâk. 70.19 Duyumlar. 20.30: Ulusal yayım. 21: Mos- tardan nakil. » Duyumlar. Laypzig 19.25: Yaylı sazlar konseri. 20.05: Söz- ler. 20.25: Lauta birliğile şarkılar. 205: Spor. 21: Karışık yayım 22: Senfonik konser. 23: Duyumlar. 2330: Dans mü- siği, Budapeşte 18; Flüt konseri, 18,35: Sözler. 19.05: Bertha salon orkestrası, 2010: Sözler, 30:40: Franz Leharım “Graf fon Lüksem- barg,, adi: opereti. 23: Duyumlar. 23.30: Çingene müziği. 2420: Car, Viyana 1.35; Hafif müzik, 19.10: Güzel sanat- lar. 19.15: 20 yıl önce Belgrad. 19.50: Tek- nik duyumlar. 20: Haberler. 20.10: Sözler, 20: 2145: Şiir ve söz- ler (Kaernten). 23: Duyumlar. 23.10; Pi- yano konseri. 24.20: Dans. 18; Mandolin - gitar konseri, # Sözler. 20: Radyo orkestrası, 22: Senfonik kon- ser, 23: . 23.30: Hafif müzik ve Berl'n - Tegel 15: Hafif müzik. 19: Skeç 20: Harpa müziği. 2040: Spor. 21: Şen yayım. 22: Reznicek'in eserlerinden konser. 23: Du- yamlar. 23.30: Hafif müzik ve dans. |: Gece müziği, . NÖBETÇİ ECZANELER Bahçekapıla Salih Necati — Çağaloğ- budu Abdülkadir — Küçükpazarda Hik- met Cemil — Fatihte Hamdı — Eyüpte Hilemet — Lülelide Sıtkı — Şehremininde Nazım — Samatyada E Revan — Aksa rayda Sarim — Fenerde Emiiyadi — Ka- ragümrükte Kemal — Galatada Doğruyol- da Merkez — Tünelde Matkoviç — Istik- lâl caddesinde Kemal Rebul — Şişlide A- sm — Bi dada Şinasi Rıza — Hey- delide Yusuf eczaneleri. . SİNEMALAR TİYATROLAR İSTANBUL ŞEHİR TİYATROSU HAFTALIK PROGRAM: 13-10-9035 Pazar Çocukları esat 10 da, Pazar gündüz Yarasa sant 15 te. Pazar akşamı Yarasa saat 20 de. * TEPEBAŞI BELEDİYE GARDENBAR Kişlik salonu acıldı. Her akşam müzik, T HAKYERLERİ Amca ile yeğen Arasındaki Pantalon hikâyesi! Arnavutköyünde bir çilek tarlasında çalışan Hikmet is - minde birinin dün üçüncü ceza mahkemesinde hırsızlıktan suç- lu olarak duruşması yapıldı. Hikmet, Hasan isminde biri. nin pantalonunu çaldığı iddia edilerek hakkında tevkif kara - rı verilmişti. Dünkü celsede Hikmet, Ha - sanın, kendi amcası olduğunu, pantalonu amcası orada bulun - madığı için oğluna danışarak al- dığını, sonra çıkarıp geri verdi. ğini söyledi. Kâğıtlar arasında Hasanın işde bir yanlış olduğu. nu iddiasından vaz geçdiğine dair olan ifadesi okundu. Müddeiumumi Feridun, suç » lu Hikmetin serbest olarak du - ruşmasına devam edilmesini is « tedi. Mahkeme de bunu kabul ederek Hikmet serbest bırakıl - dı. © Küçük san'atlar kanununa muhalif olarak, marangozluk ya pan Yunan tebaasından Mihal, dün birinci sulh ceza mahkeme- | sinde yapılan duruşma sonunda, | 10 lira para cezasına mahküm olmuştur. © Boyacı İsmail isminde biri, Yenicami Kuşçulardaki dükkâ - nını pazar günü izinsiz açtığın - dan dolayı dün birinci sulh çe- zada sorguya çekildi. Suçlu, dükkânının o gün kilit li olduğunu, içerde kardeşinin traş olduğunu söyledi. Mahkeme, zabıt varakasmı imzalayanlarm çağırılması için başka güne kaldı. Yeni mukaveleyi imza için meyve mesini istiyoruz Bu ay sonunda işletme imtiyazı bi- tecek olan Air France Hava şirketi - nin imtiyazını yenilemek için Ankara- a giden şi'ket murahhası Gencral Böürel şehrimize dönmüş ve Parise hareket etmiştir. Douval Ankarada yaptığı temasları Paristeki şirket mer kezine bildirecek ve yeniden alacağı direktiflerle tekrar Ankaraya dönerek yeni mukaveleyi imzalayacaktır. Ye- ni yapılacak mukavelede eskisine göre hiç bir değişiklik yapılmıyacaktır. Yalnız işittiğimize göre hükümetimiz bu şirketin Avrupaya gönderilen eş- ya ve bilhassa yaş meyve ve sebzeler Üzerindeki tarifesinin indirilmesini is- temiştir. Şayet bu hususta şirket ile uyuşulursa Örta Avrupaya gönderile- cek yaş meyve ve sehzelerimizin bu suretle de nakline imkân bulunmuş 0- lacaktır. Kabare nefis alakart ve tabidot yemekler ehven fiat lar. Pazar günleri 17.30 da çaylı dans, varyete, çay kömple 75 kuruş. FRANSIZ TİYATROSUNDA” Süreyya Opereti yeni kadresile Şaziye - H. Kemal 11 İlk. teşrin Cumadan itibaren her akşam 20,1$ de, Cumartesi ve Purar matine 15 de EMİR İYOR operet 3 perde Yazan: Yusuf Sururi. Beste: Karla Ka- pocelli. Fiatlar : 100, 75, 50, 25. Loca: 400 - 300, her tarafa tramvay vardır. NAŞİT — ERTUĞRUL SADİ Şehzadebaşmda “Turan Tiyatrosunda Bu- ün saat 1S ter gece saat 2030 da BESTE GELEN vodvil 3 perde. Her ta rafa tramvay, Telefon 22127 © Alkazar : Sandu — Sihirli Ada © Şık; İki kalp bir olursa © İpek : Altın Zincir. © Türk : Prsaz Türandot. © Asri: Bar şarkıcısı, Denizaltı ejderi, © Saray : Poli Berje, © Sümer : Para Kralı, Melek » Kasta Diva, © Yıldır «| Moskova geceleri, © Mülü ; Çalınmış Aşk — Dertsiz arka. daştar; © Üsküdar Hile : Prens Ahmed. o . LIMAN HAREKETLERİ Bugün Jimanmmızdan gidecek vapurlar: Suat 9— Ayten İzmite 9— Asya Mudanyaya 10.— Konya Mersine 20.— Karadeniz Karadenize . Bugün limanımıza gelecek vapurlar: Sant 12.— Tayyar İmrosdan, 16,15 Güzel Bandırma İzmitten HASTANE TELEFONLARI Cerrahpaşa hastanesi. Cerrahpaşa (21693 Gureba Hastanesi, Şehremini Yeni- bahçe, 2017 Haseki kadınlar hastanesi Ak- Tarifesinin indiril- | A — me — - a ra AN POLiS. o Dört kaza, ey iki ölüm Alinin idaresindeki 1829 nu- maralı otomobil Mişel adında bir çocuğa ve Zekeriyanm 2212 numaralı otomobili 8 yaşında Hasan çocuğa, Şehreminli İz - zetin yük arabası Kumkapıda 75 yaşmda Yaniye ve 3941 nu- maralı kamyon Sirkecide Ha * mal Şükrüye çarparak yarala - muştur. İki gün önce de Muharrem Şevki ve Hüseyin'Kâmil adlı iki kişi ayrı ayrı yerlerde tramvay kazalarına uğrıyarak yaralan » | mışlar ve hastaneye kaldırılmış. | lardı. Yaralılar ölmüşlerdir. Ce- setler morga kaldırılmışlardır. © Üsküdarda Sultan çiftliği köyünden Salâhaddin, Alemda. rm Palamutdere yerinde hazne- ye ait ormanlardan ötey gece kaçak odun keserken orman ko- rucularından Ahmet, Mustafa i ve odun. müteahhidi pehlivanın korucusu Hüseyin tarafından görülmüştür. Yaka - lanacağını anlıyan oSalâhaddin kaçmağa başlamış ve orman ko- rucuları “dur?,, diye seslenmiş « lerdir. Salâhaddin durmamış, korucular üzerine ateş açmışlar. dır, Salâhaddin dört beş yerin - den yaralanmıştır. Tahkikata başlanmıştır. © Altı ay önce Gümrüde Ab. dülkadir oğlu İrfan, üvey anası- nı öldürmüş kaçmıştı. İrfanm istanbula kaçtığı anlaşılmış ve burada yakalanarak müddeiu » mumiliğe ( verilmiştir. İrfan Gümrüye gönderilecektir. © Dün, Galatada kalafat ye - rinde Süleyman kaptanın kayı - ğından amele Riza ve Şükrü ad- larında iki kişi demir çalarlar - ken yakalanmış ve tahkikata başlanmıştır. © Bakırköyde İstanlul cadde” siude-83 numaralı dükkânda dün saat 17,30 raddelerinde bir yangın çıkmış ve derhal yetişile rek söndürülmüştür. Zabıtaca yapılan tahkikata göre dükkânın sigortalı olduğu ve yangının da dolap içinde ya- hari Meryem ana in par. lamasından ileri geldiği anla - şılmıştır. © Balatta Leblebiciler cadde sinde Mustafanın idare ettiği çöp arabasının tekerleği yedi yaşında Eponun sol ayağı üze - rinden geçmiş ve çocuğun ya * ralanmasına sebep olmuştur. Mustafa tutulmuş, çocuk te - daviye gönderilmiştir. © Dün saat 17,30 da Sultan Selimde oturan arabacı Fethi ile Yeşiltulumbada oturan Çolak Feyzi arasında bir kumar yüzün den kavga çıkmıştır. Dövüşte Fethi tabanca ile Feyziyi sağ kolundan yaralamış, Feyzi de taşla Fethinin sağ elini zede - lemiştir. Kavgacılar tutulmuş, Feyzi Beyoğlu hastanesine kaldırılmış tır. Yeni Yıl mektepleri geçen yıldan çok Bu yıl yeniden açılan ilkmektep adedi, geçen yıllardan daha çoktur. Mevcut ilk mekteplerde de birçok şu- beler açılmıştır. İlk mekteplerde mün hal muallimlik epeyce bir yekün tut- maktadır. Bu yıl muallim mekteple- İ rinden mezun olan gençlerin hepsi he niz yerleştirilmemiştir. Bu gençler- den mühim bir kısmı Istanbuldaki yeni mektep ve şubelere yerletirile- ceklerdir. Hususi o mekteplerdeki kontrol arttırılacak Kültür Bakanlığı bu yıl, hasusi mekteplere daha geniş bir kontrol tat bik edecektir. Bilhassa bu mekteple- re muhtelif yerlerden alınan talebele- rin ellerindeki vesikalar iyice tetkik olunacaktır. Bakanlıkta, bu mekteple- rin vaziyeti incelenmektedir. s2 Baka ölüye snliye bam © 2 tanesi, Bakırköy Resadiye kışla Beyoğlü Zükür hastanesi Firuzağa 43 Gi bastanesi. 20510 Haydarnasa Nümune 60107 Kimil hastanesi Üskü- dar Nuh kuyusu, Gün Doğumu a 170 Kuduz hastanesi Çapa 22142 Etfal hastanesi, 42420 ÇABUK SIHHİ YARDIM TEŞKİLÂTI Bu mumaradar. İmdat otomobili istenir, 44998 İbrahim | lenve 13-10-0935 2 İe Aklını Kaybeden Kadın... Şişhane, B. Kıran imzasile aldığı- muz mektupta çoluk çocuk sahibi bir okuyucumuz acıklı bir macera anla- tayor: “On beş sene evvel bir genç kızla evlenmiştim. Beş sene yaşadık. Bir çocuğumuz oldu. Fakat çocuğumuz daha dört yaşma basarken annesi hastalandı, delirdi ve zavallıyı bir akıl hastanesine yatırmağa mecbur olduk. Uç sene onun tedavisi boşa çıkınca ayrılmak kararı aldım ve bir başka kadınla evlendim. Aradan on iki sene geçmiştir. Bu- gün ikinci zevcemden iki çocuğum dahâ var ve ilk kızım On altı yazma girmek üzeredir. Benimle beraber ya- şamaktadır. Ona hakikati söyleme- dik ve ikinci karımı annesi olârak ta- nittık, Halbuki altı aya yakın bir za- man var ki, birinci kacım hastaneden çıkmış, annesinin evine dönmüş; iyi- leşmiş ve her şeyi hatırlamağa baş- lamış. Bunu bir gün anasının ziyare- tinden öğrendim ve yüreğimden vu- rulmuşa döndüm. Çünkü anası bu #avallı kadının hem çocuğunu, hem beni sayıkladığını, kendisine fena bir haber vermektense buğün, yarın ge- leceğimizi söyliyerek avuttuğunu ha- ber vermiş, Bu vaziyette iki türlü vicdan azabı ve ıstırap içindeyim. Bir kere kızıma, sonra da hiç güna- h: olmıyan birinci zevceme karşı. Disli emen smlel, 5 il kızımdan da hakikati sallaması ED kün değildir. İkisinin de hakikati öğ- rendikten sonra duyacakları acı beni son derece sarsacak, Nasıl hareket etmemi tavsiye edersiniz?” Bu müstesna vaziyette size taham- mülden başka bir şey tavsiye edeme- yiz. Eski karınıza görünmemelisiniz. Kızımıza en müsait zamanda her yi anlatacak, sonra onu tabi annesi” ne gönderecek ve annesine sizin yeni durumunuzu anlatmasını ve bu za- vallı kadını teselli etmesini ondan is- tiyeceksiniz. Bugün sizin için müm- kün olan, o kadını kızile teselli et mek ve icap ediyorsa ona yardım et- mektir, e Zorba bir sevgili Yalnız mektep çocukları değil, ka- dınlarda da silâh çekenler eksik de- il. Hem de gönül bahislerinde. Bir Üniversiteli böyle bir zorba sevgiliden nasıl kurtulacağını düsü- va Kiye nüyor. O. 1, nin bize yazdığı mek- tuptan birkaç satır: “Güzel, otuz dört yaşlarında, evli ve zengin bir kadınla bundan üç ay evvel bir çayda | tanıştım. Aramızda bir aşk bağı kendini gösterdi. İlk zamanlar onunla çok meşgul oluyordum. Fakat şimdi ( başka bir genç kızla nişanlanmak üzereyim. O, bunu duyunca beni tabanca ile teh- dit etti, Gencim, öldürülmekten kor- kuyorum ve onunla gene alâkadar ol- mağa mecbur oluyorum. O keyfinde. Ben ise henüz tahsi- Jimi yapmakla meşgul bir Universi- teliyim. Bana bu kadar düşkün, ve tahsilime, sevdiğim kızla nişanlanma- ma ve dolayısile istikbalime engel olan bu kadından kurtulmak için ne yapayım?” . Doğrusu ne aşkın, ne'de silâhm şakası vardır. Fakat böyle üç aylık bir maceradan sonra sizi silâh tehdi- dine güvenerek muhafaza etmeğe ça- şan kadının elinden kurtulmak için göstereceğiniz en iyi baharteyi size o vermiş: “Ben gönül işinde silâhtan bahsedecek kadar muvazenesini kay- beden bir kadını artık sevemem” de- yiniz; evli olduğunu ve bu münase- betin iki SE e like teşkil edeceğini söyleyiniz ve böylelikle yavaş yavaş temaslarmızı kesiniz. Görüşmelerinizin arası uza- dıkça onun da zorbalığını kestiğini göreceksiniz, . Mektuplar ve hatıralar Bir saman sevişirler; sonra kavga eder, ayrılırlar. Biri ötekinden mek- tuplarını ister, öteki vermez ve bu büyük bir hâdise gibi dallanır, bu- daklanır, Nihayet. yine barışırlar. İşte Haki imzalr mektup 8 belli ki genç — şimdi bu em de: “Evlerimiz karşı karşıyaydı. retle tanıştık ve seviştik. Uzun man sonra verdi randevulara meyip beni adlatmağa başladı. Bir gün başkasile yakaladım, mektuplar ve kartımı vermiştim; ri istediğim vakit “Veremem!” d Acaba beni seviyor mu? Hatır rimt nasıl alabilirim?” Siz, tabit hiçbir maddi ve sat kiymeti olmıyan bu mektuplar: | almakta israr etmekle, o da bun geri vermemekle karşılıkir alâkak Dizi gösteriyorsunuz. Aldırmayıf israr ettikçe vermiyecektir. Bir #9 det geçsin; sonra ya mektupların yahut kendisini tekrar size getirec tir. . i Bir tereddüt geçiren genc Senelerdenberi sevişiyorlarmış. ra evlenmeğe gelince genç adal bir durgunluk bir tereddüt ârız muş. Acaba ne yapsın? Eğer simdi kadar bu mesele aralarında hiç gi memiş olsa böyle birdenbire görül söalin cevabr gerçekleşir. Fakat ö5 değil. Afyondan $. Öney'in mekt bunu okuyalım? “Dört senedenberi genç bir ki ailece tanışarak seviştik. Bütün s€ gimiz hal için değil, istikbal içini Biribirimizi birçok taahhütlerde bi lunduk. Ayni gaye ile ileride mes'i çift olabilmek için her ikimiz de b rer meslek sahibi olmak istedik. Tal silimize devam ettik. Onun tahsili n hayet bulmuş benim ise âli tahsil min bitmesine 2 sene kalmıştır. Vi Ziyet icabı iki senedenberi ayr: bult nuyoruz. Yalnrr sömestr tatillerindi beraber bulunduğumuz zaman başlı .. eman aslinin mn mii içel etmektedir. .— Netice: Ailesi kısr evlendirmek is tiyorlar. Fakat meseleye de vâki oldukları için sevgilisine danışacak» lar: Kızımı âlır mısın? Bu muhte mel sorguya ne cevap vermesi mü nasip olduğunu Öney bize danış maktadır. Madem ki tahsili daha bitmemiş ör. Bugünden evlenmesi doğru de gil. Fakat dört eenedenberi sevdiğ kızın bir başkasına gitmesine d gönlü razı olmasa gerektir ve zat&i acaba kız buna razı olacak m? Öneyin tereddüdü kendi sevgisin de ise gönlünün bu tereddüdüne pel kulak asmasın. Çünkü bu tereddü bize mektupta yazdığı tecrübelerk onun tarafından sevildiğine emin ol duğu içindir. Başkasma gittiği gül döğünecektir. Onun için bugün yapı lacak şey, iki üç sene sonra evlenme üzere bugünden bağlanmaktır. SOLDAN SAĞA ve YUKARDAN AŞAĞI 1 — Ananm erkek kardesi 4. Babat erkek kardeşi. 2 — Söz dinlemek 5. 3 — Kanun 4. İşte 2. 4 — Ekalliyet 4. Bir 4 Dünkü Bulmacamizın hall SOLDAN SAĞA ve YUKARDAİ AŞAĞI Kem yer 2 — Akan 4. 3 —Bay 3, Kan3. 213 4—Un2Ser 3. Rız.