24 Ağustos 1936 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

24 Ağustos 1936 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

Izmir Fuarını Ziyaret Etmek isteyenlere: Denizyolları İşletmesi Müdürlüğünden: Beynelmilel İzmir Fuarının açılma resmi müna- sebetile sergiyi ziyaret etmek istiyenlere kolaylık olmak üzere 31 Ağustos 936 Pazartesi günü saat 15 te İZMİR vapuru İstanbuldan kalkarak doğru İzmire gidecek ve Fuarın açık bulunduğu müddet- çe İzmirde ziyaretcilerin ikametlerine tahsis edile- cektir. Vapurda kalacakların ehven bir surette her türlü istirahatleri düşünülmüş ve geminin kara ile doğru irtibatı temin edilmiştir. Vapurda yatmak ve ye- mek istiyenler fiatlar hakkında İstanbul acenteliği- mizden izahat alabilirler. Bu münasebetle İzmirde gidip te birkaç gün kala- rak dönmek istiyenlere kolaylık olmak üzere Ağus- tosun 29 uncu Cumartesi günü İstanbuldan kalka- cak olan İzmir Sür'at Postasının 31 Ağustos 936 Pazartesi günü yapacağı avdet seferi bir defaya mahsus olmak üzere Eylülün 3 üncü Perşembe gü- nü saat 16 ya tehir edilmiştir. Fuarı ziyaret etmek istiyenlerin bu kolaylıklar - dan istifade etmeleri ilân olunur (627) AREL ETT EYY İY İK ap Ye fel gl e LİNA İL Istanbul Deniz Tıcareti Müdürlüğünden: 9.000 Romanyadan 3.700 Varnadan 300 Burgazdan olmak üzere çem'an 13.000 muhacırdan 2.156 sının Bulgaristandan ve 2.348 nin Romanyadan olmak üzere 4.504 nüfusun İstanbula uğramadan doğruca Urlaya ve | diğerlerinin Marmara havzasında Tuzlaya nakilleri pa- | zarlıkla eksiltmeye konmuştur. Bu nakliyat tarihi ihale- den itibaren iki ay zarfında yapılacaktır. Muhammen bedel 55.000 liradır. Taliplerin 96 7,5 teminatı muvak- | kate olan 4.125 liraya ait makbuz veya banka mektubiy- le yevmi ihale olan 24-8-1936 Pazartesi saat 14,5 ta Ga“ latada Deniz Ticaret Müdürlüğü binasındaki komisyona ve şartnameyi almak istiyenlerin de İdare şubesine mü- racaatları ilân olunur. (628) | inhisarlar Umum iüdür.üğünden: İ 26.000 kilo toz paket kolası R 16.000 kilo toz makine kolası Yukarıda cins ve miktarı yazılı malzeme şartnamesi mucibince 8-9-1936 tarihine rastlıyan Salı günü saat 15 te pazarlıkla satın alınacaktır. İsteklilerin şartnameleri görmek üzere her gün ve pazarlık için de tayin olunan gün ve saatte b 7,5 güvenme paralariyle birlikte Kaba- taşta inhisarlar levazım ve mübayaat şubesi müdürlüğün deki alım komisyonuna müracaatları. (448) Devlet Demiryolları ve Limanları işletme Umum İdaresi ilânları Muhammen bedellerile miktar ve vasıfları aşağıda yazılı 3 grup malzeme ve eşya her biri ayrı ayrı ihale edilmek üzere 27-8-936 Perşembe günü saat 10 d4 Haydarpaşa- da gar binası dahilindeki 1 inci işletme komisyonu tara - fından açık eksiltme ile satın alınacaktır. Bu işe girmek istiyenlerin hizalarında yazılı muvak - kat teminat ile ve kanunun tayin ettiği vesaikle birlikte eksiltme günü saatine kadar komisyona müracaatları lâ- zımdır. Bu işe ait şartnameler komisyondan parasız ola- rak dağıtılmaktadır. 1 — 100 metro pirinç çubuk 40 m/m muhammen be- deli 584 lira ve muvakkat teminatı 4380 kuruştur. 2 — 10.000 kg. Göztaşı muhammen bedeli 1235 lira ve muvakkat teminatı 9265 kuruştur. 3 — 450 kg. Trikolaretilen muhammen bedeli 180 li- ra ve muvakkat teminatı 13 1/2 liradır. (620) Karacabey Merinos Yetiştirme Çiftliği Müdürlüğünden: 1. — Karacabey harasında müteşekkil merinos yetiştir- me çiftliği için iki memur evi açık eksiltmeye . konmuş- tur. 2. — Beherinin keşif bedeli (3369) lira (77) kuruştur. g: Eksiltme 2- Eylül -1936 tarihine müsadif Çarşam ba günü saat 15 te Karacabey harasında yapılacaktır. 4, — Muvakkat teminat miktarı her iki ev için (506) li- radır. 5. — Bu işe ait evrak ve şartname şunlardır. A. — Mali şartname. B. — Fenni şartname C. — Proje, D. — Nafia şerâiti umumiyesi 6. — İsteklilerin şeraiti kanuniyeyi haiz bulunması ve 2490 numaralı kanun tarifatı dahilinde eksiltmeye işti- rak eylemeleri ilân olunur. (427) 5 ZA | Seyoğlu Vakıflar TAN HASAN İLAVANTALARI ürkiye ıtriyatında büyük | inkılâp yapmıştır. Şimdiye kadar çıkan: Lâle, Şipr, Divinia, Mergis, Viyolet, Milflör, Leylâk, Güller, Revdor, Origan, Yasemin, Krepdöşin, Neroli, Suar dö Paris, Pompador, Aşk gecesi, Dağ çiçekleri. Bahar çiçekleri, Ii Kukaraca, Pupi, Zambak, Amber, . Fulyalar, Cennet çiçekleri, Gençlik, Senkflör, Amorita, Çiçek demeti, Şanel, Rumba, | Karyoka, Kadın eli, > M.3.86 HASAN Kolonyası ve LOSYONLARI Hasan Kolonyası 95 der& ce halis limon çiçeklerin” den yapılmış misli ve me” nendine dünyada tesadü edilmiyen ve bütün ıtri; âleminin tasdikmda bulu" | nan bir şaheserdir. Hasa Yasemin, Leylâk, Menek* $e, Milflör ve sair çiçekler * den yapılmış kokuları in * sanı zevk ve cennet bahçel€" rinde yaşatır, Nesrin ko” lonyası Hasan kolonyas" nın yavrusudur. o Limof çiçeklerinden yapılmış 75 derecede çok ucuz ol” ması itibarile harcı âlem | dir. Losyonları il yasayı (o tamamile tutmuştur. Hiç bir Ko” lonya ve Losyon Nesri” nin güzel ve nefis koku” sile ve ucuzluğile rekabet edemez. Saraçhane başı Direktörlüğünden: Horhor caddesi Ikinci Abdülhamit vakfı akarların- dan Beşik! a Akaretlerde Spor cad desinde #7, 51, 88 numaralı Üç evin apartıman haline tahvili inşaatı kapalı zarf usulile eksiitme - if bedeli (16095) | ira olan bu isin projesi, fenni şart -| HAYRİYE LİSESİ“ Ana - İlk - Orta - Lise - Tam devre Okulumuz her zaman gördüğü te veccüh ve rağbet Üzerine ilk amıflardan itibaren yabanci dil tedrisatını yeni bir teşkilâtla kuvvetlendirmiştir. Kızlar kısmı ayrı bir daireği ri talebe her gin evlerinden aldırı lir. İstiysnlere tarifname gönd ya kadar Direktörlüğe müracaat edilmelidir. Telefon: 20530 Mektebin hususi otobüslerile neha Kayıt için hergün saat 10 dan 16 namesi, eksiltme şartnameleri (83) | kuruş mukabilinde Akaretlerde ikin- ci Abdülhamit vakfı mütevelli kay- mlığından alınır. Muvakkat te- tı (1208) liradır. Eksiltme 16 Eylül 1936 Çarşamba günü saat 15 te Beyoğlunda Telgraf (o sokağında | Beyoğlu Vakıflar direktörlüğünde İ toplanacak ihale komisyonunda ya- | pılacaktır. Eksiltmeye gireceklerin mimar ve mühendis olmaları ve Jâa- | kal (10000) liralık bir yapı işini ta- ahhüt edip iyi bir surette başardıkla» rmı gösterir resmi yerlerden getire- dürlüğü heyeti fenniy ayrıca vesika alacaklardır. Ancak bu musmele yevmi ihaleden sekiz gün evveline kadar olması şarttır. Mu - vakkat teminat akçeleri eksiltme ta- rihinden iki gün evveline kadar mü- tevelli kaymakamlığı veznesine mak buz mukabilinde yatırılacaktır. (604) Bütün kremlerin içinde bi- rinci olan ve dalma birinci kalan Krem Pertev oldu. Bu Krem Pertevin her za- man pek büyük bir itina ile ihzarından başka bir şey değildir. Krem Pertevin ter kibine o (gayrissi) | hiçbir madde giremez. Dr. NACI S. SOMERSAN Çocuk Hastalıkları Mütehassısı Şişli, Halâskârgazi, Meşrutiyet Apr. kat2,No5 Her gün saat 3-6. Telefon 42493 635 SATILIK 81 tüp, 70 beygir kuvvetinde, 140 metroluk mesafeyi ısıtır mükemmel bir halde Babeock ve Wilcox marka Kazanlar, ks- zanda ısınan suyu temizlemeye yarıyan süzgeç, günde 1000 ki- İo yün veya pamuk kurutan Friodr Haas marka KURUTMA MAKİNASI satılıktır. Istanbul 155 posta kutusu O adresine yazılması. Sahibi:Ahmet Emin YALMAN — Umumi Neşriyatı Idare Eden; S. SALIM Gazetecilik ve Neşriyat Türk Limitet Şirketi Basıldığı yer TAN matbaası T.H.K. Satınalma komisyonundan: 937 senesi için 30,000 takvim bastırılacaktır. 24-8-936 Pazartesi günü saat 15 te açık eksiltme ile münakâsası yapılacağından istekli olanların şartnamesini görmek üzere Piyango Direktörlüğü muhasebesine müracaatla- ru. (470) Bugünkü KUMBARA Yarın KASA, öbürgün BANKA Olur. İN Ulukışla Kaymakamlığından: Ulukışlada yapılacak (92) göçmen evinin kapalı zari İ la 27-7-936 da yapılan eksiltmesine talip çıkmadığında. 27-8-936 gününde pâzarlıkla ihalesi takarrür etmiş” Keşif ve plânlârı görülmek üzere kaza makamına m caat edilmesi ilân olunur. (508)