9 Mart 1938 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

9 Mart 1938 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

m Baş ağrısı, Diş ağrısı NEVRALJİ : bilhassa bunlara karşı müessirdi. İş Başmda, seyahatte, evde her zaman yanınızda bir kaşe Bulundurmayı unutmayınız. Kalbi bozmaz, mideyi ve böbrekleri yormaz. 3 kaşe almabilir. İcabmda günde Bir hastabakıcı; Bu - Biocel -lli Cild unsuru Bir Mucize Gibi Teni Güzelleştirdi "Tesiri Hüeta sihirti oldu. Bir kaç gün rarfmda yüzümdeki küçük çizgi ve buruşuklukların kaybol- duğunu gördüm ve iki üç hafte sonra kendimi âdeta on yaş gençleşmiş buldum. Bir doktor demişti ki, “Biocel” cevheri bir Viyana üniversitesi profesörü. nün büyük keşfidir. Bu cevher, gimdi penbe rengindeki Tokalon kremi terkibinde snevcuttur. Bu kremi her akşam oyatmazdan evvel kullanmız. Sabahlarıda beyaz rengindeki Tokalon kre- mini sürünüz. İki kremin tesiri İle en esmer ve çirkin bir tene bile yeni bir canlılık ve gençlik Verir, Cildi beyazlatıp tazeleş- tirir ve bütün buruşukluklar. dan kurtarır, Bayanların nazarı dikkatine Satm aldığmız Tokalon kremi vazolarınm büyük bir kıymeti vardır. Onları bayiinize inde ettiğinizde beheri için 5 kuruş alacak, ayni zamanda kıymettar mükâfatları bulunan Toka- lon müsabakasma iştirak hakkını veren bir bilet tak. dim edecektir. Gelecek nüs- halarımızda miz Tokalon piyangosu ik- ramiyelerini okuyunuz. ilân edeceği- Taklit hiç bir zaman ayni olamaz. Taklit benzeri demektir KREM PERTEV bu itibarla en üstün kremdir ——————.- Fatih sulh 3 üncü hukuk hâkim- liğinden: Kırık çeşme eski Sekban - başı Ibrahimağa M. külhan S. 10 sa- yılı arsada hissedar iken vefat oden Alinin alacak ve borçlularının bir ve iddiayı vesaret edenlerinin 3 ay için- de mahkemeye mürataatları aksi hal de terekesinin hazineye devrolunaca- ğı ilân olunur. o (5742) ——— KAYIP: 20429 numaralı ikamet vesikasını kaybettim. Yenisini çika- racağımdan hükmü yoktur, Vasiliki Kozmidis. KAYIP: Kabataş Lisesinden almış olduğum 523 No.lu tasdiknamemi kaybettim. Yenisini çıkaracağımdan hükmü yoktur, Nafiz Döcnci İNKIBAZI HAZIMSIZLIĞI . MİDE EKŞİLİK VE YANMALARIMI GİDERİR PAİR VE BARSAKLARI ALIŞTILMAT Cihan doktorlarının en büyük gösterir. Fiyatı FOSFARSOL Kan Kuvvet ve İştah Kaynağı leri bir formüldür. Kansızlık, iştahsızlık ve kuvvetsizlik, bilhassa nev- rasteni, ademi iktidar, mide ve barsak tenbelliğinden doğan hazımsız- lık ve kabızlarda, en birinci devadır. üç günde şayanı havret tesirini (FEMİL» lâboratuvan bu kuvvet ilâcını sayın müşterilerine tamt- makla müftehirdir Vücuda dinçlik yanaklara, dudaklara. pembelik. cil de taravet, saçlara ve gözlere ateş ve parlaklık veren bu en birinci kuv- vet ilâcını âfiyetle kullanınız. Her eczanede bulunur, Bu sıhhi ve pratik âdet bezleri her ticaret- hanede sayın Bayanlarımızın hizmetlerine hazırdır. Gümrük Muhafaza Genel Komutanlığı İstanbul Satınalma Komisyonundan : | — Gümrük Muhafaza örgütündeki kadın muhafaza memurları için, İ11 adet manto ile 13 edet kostümün 25. 3. 938 cuma günü saat 11 de açık eksiltmesi yapılacaktır. 2 — Tasınnanın tutarı 604 lira 80 kuruş ilk teminat 46 liradır. 3 — Şartname komisyondadır, görülebilir. 4 — İsteklilerin gün ve saatinde ilk teminat makbuzları ile birlikte Galata eski İthalât gümrüğü binasındaki ko kuştüyü yastıklar, kuştüyü yataklar, Satış yerleri: Beyoğlunda ve Ankarada Yerli Mallar Pazarları. İstanbul Deniz Ticareti Müdürlüğünden: Müdüriyet motörleri için 20 ton benzin açık eksiltme ile alınacaktır. Tahmin bedeli 4730 lira teminatı muvakkete 354 lira 75 kuruştur. Ta- Tiplerin 18. 3. 9858 cuma günü «aat 15 te Galatada Deniz Ticareti müdür- lüğüne banka mektubu veya İstanbul muhasebesine yazıldığına dair makbuz ile ve şartnameyi görmek istiyenlerin de müdüriyet idare şu- besine müracaatları ilân olunur. (11710) » Satılık Motorlar “mâ Anadolu Klübü Büyükada şubesinde mevcut üç adet motör - OP ki dinamo ve bir hurda motör satılığa çıkarılmıştır. Talip olanla” rın Büyükadada Klüp şube mu“asebeciliğine o müracaatları ile motörleri görmeleri ve verecek “ri fiyatları bir mektupla An- karada Anadolu Klübü Müdürlüğüne gönderilmesi, fazla malü- mat şube muhasebeciliğinden alınabilir. İstanbul Telefon Müdürlüğünden : 7. 3. 938 tarihinde ihalesi yapılamıyan 2160 lira muhammen bedelli 50 adet yarik boru ve 60 adet menhol kapak ve bileziği 17. 3. 988 tari- hine müsadif perşembe günü açık eksiltme suretile ihale edilecektir. İlk teminat 162 liradır. Şartnameler her gün levazım dairemizde görülebi- lir. İsteklilerin mezkür gün ve saatte ilk teminatlarile müracaatları (1304) Halis koyun südünden, hilesiz GEBZE ESKİHİSAR YOĞURDU İsmail Salâhattin ve Mehmed Emin kardeşler Herkesçe temiz 'bir gıda ve tıbben müessir bir şifadır. Gebze Eskihisar yoğurdunu her yerde satanlardan ısrarla isteyiniz. Firmamıza dikkat edilmesi rica olunur. Satış merkezi: İstanbul, Yemiş Çardak caddesi No. 3 Tel. 23292 kıymet ve ehemmiyet verip beğendik- 100 Kuruş Fare zehiri yona gelmeleri. (1285) | 1 liraya kumaşile| 13 liraya kumaşile una (4130) lira değer biçilen altın ve gümüşten mamul kıymetli muhte lif cins mücevherat ve saire, Belediye rüşumu alciya ait olmak şartile 15. 3: 938 salı günü saat 14 te bilmüzayede Sandal bedesteninde ayrı ayrı satılacaktır. İstdeklilerin mezkür Hün Ve saatte Sandal bedesteni mücev- herat müzayede salonunda hazır bulunmuları ilân olunur, M, (1096) HAJAN 'Far, Farelerin £zrailidir Hastalık, ölüm ve pislik getiren fareleri İle Öldürünüz Macun ve buğday şeklinde olup büyük ve küçük her nevi fa- releri, sıçanları derhal öldürür, Tesiri kat'idir. Fareler kokmaz. Buğday nevilerini serpmelidir, Macun olanlarını yağlı bir ek- | meğe ve her hangi bir gıdaya sürerek farelerin bulunduğu yerle- DÖRT MİSLİ re koymalıdır. Kutusu | ( büyük 25 BO m İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünden: Emniyet sandığına borçlu ölü Mehmet Halit varislerine ilân yolu ile tebliğ. Bay Mehmet Halit Erenköy Sahrayicedit Kozyatağı eski Kozyata- ğı yeni Bağlarbaşı eski 25. 26. 27. 32. 33 yeni 38. 40. 38. 40 No. lı Maa bahçe ve müştemilât ahşap bir evin tamamını birinci derecede ipotek gös tererek 27. 6. 933 tarihinde 16527 hesap numarasile'sandığımızdan aldığı 2250 lira borcu 24, 11. 937 tarihine kadar ödemediğinden #aiz, komis- masrafı ile beraber borç 2948 lira 16 kürusa varmıştır. Bu sebep- No, h kanun mucibince hakkında icra takibi başlamak uzere w olunan < ihbarhame © borçlunun mukavelenamede gösterdiği ikametgâhina gönderilmiş ise de borçlu Mehmet Halidin28.3.934tarihinde hanede vefat ettiği anlaşılmış ve tebliğ mun 45 inci maddesi vefatı halinde tebli- gatin ilân suretile yapılmasını âmirdir. Borçlu ölü Mehmet Halidin mi- İ rasçıları işbu ilân tarihinden itibaren bir buçuk ay içinde sandığımıza mü racaatla murislerinin borcunu ödemeleri veya kanunen kabule şayan bir tanzim sandığımıza İpotek göster yapılamamıştır. Mezkür ka itirazları var ise bildirmeleri lâzımdır. Mirasçılar ipoteği kurtarmazlar veyahut başlıyan takibi usul dairesinde durdurmuzlarsa ipotekli gayri” menkul mezkür kanuna göre sandık ça satılacaktır. Bu cihetler alâkadar» larca bilinip ona göre hareket edilmek ve her birine ayrı ayrı ihbarna- me tebliği makamına kaim olmak üzere keyfiyet ilân olunur. (1281) ÖKSÜRÜK ŞURUBU öksürüklerle bronşit, astm, ve boğmaca | öksürüğünün kati ilâce dır. Göğüsleri zayıf olanla. ra vikaye edici tesiri şaya- En muannit nı dikkattir. Bütün eczanelerde bulunur. İngiliz Kanzuk Eczanesi Beyoğlu, İstanbu! Üniversite Rektörlüğünden: 379965 lira 88 kuruş bedeli keşifli birinci Şirürji Kliniğinin kapalı zarfla talip çıkmıyan inşaatının pazarlıkla ihalesi kararlaştırılmıştır. İsteklilerin 14-3-938 pazartesi günü saat 10 da Pâzarlık için komisyonda bulunmaları. 0100) İstanbul Defterdarlığından : Vilâyet muhasebe müdürlüğü Ayniyat hesabında kayıtlı ve mecmü-