22 Temmuz 1939 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

22 Temmuz 1939 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

hassa sağlamlığı, güzelliği, memnun etmektedir. Türkiye Umum! bayi Dünyanın zevkle ve seve seve kullandığı ZÜNDAPP MOTOSİKLETLERİ, tısatlı, her zevke ve her keseye uygun tipleri ucuz fiatlı ve geniş mikyasta yedek parça stoku olmasile binicilerini daima Daima ZÜNDAPP MOTOSİKLETLERİNİ tercih ediniz. Ankarada M.ve A. Hanef Kardeşle Posta enddesi Han karşısı Tel: 3150, Posta kutunu 380) Eşsiz Şifa ve Sıhhat Kaynakları ARMUTLU KAPLICALARI Romatizma, siyatik, böbrek, nikris, nefes darlığı, akciğer, Ka- radiğer, ekzema, felç, nevrasteni ve sair sinir, hazım cihazı ve. kadın hastalıklarını iyi ettiği tetkik ve tecrübe ile sabittir, Otelde birinci sınıf odalarda ikâmet (Banyo dahil) 180 Kr. Otelde ikinci sinif odalarda ikamet (banyo dahil) 135 Kr. Yeni payiyonlarda müstakil kiralık boş odalar daha ucuzdur. Mudanya postaları bir sali, perşembe, cumartesi, pazar, günleri gidiş ve dönüşte uğrar. İnşaat Mühendisi Aranıyor Şimendifer inşaatında ihtisası olan bir inşaat mühendisi aranıyor. Taliplerin mufassal evrak ile ve T. Ç. rumuzile İstanbul 176 Posta kutusu adresine müracaatları. GAYRİMENKUL SATIŞ İLÂNI İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünden : Bay Dimitrinin 16242 hesap No. sile sandığımızdan aldığı ( (400) liraya karşı birinci derecede ipotek edip vadesinde borcunu vermediğir den hakkında yapılan takip üzerine 3202 No. lu. kanunun 46 cı madde- sinin mautfu 40 ıncı maddesine göre satılması icabeden Fenerde Abdi. subaşı mahallesinin eski Tahtaminare yeni Sancaktar yokuşu sokağında eski 21.21 Mü, yeni 3.5 No. lu dükkân: olan kâgir bir evin tamamı bir buçuk ay müddetle açık arttırmaya konmuştur. Satış tapu sicil kaydına göre yapılmaktadır. Arttırmaya girmek yen (125) lira pey akçesi verecektir. Milli Bankalarımızdan birinin teminat mektubu da kabul olunur. Birikmiş bütün vergilerle Belediyö resimleri ve vakıf icaresi ve taviz bedeli ve tellâliye rusumu börçlüya aittir. Arttırma şartnamesi 3.8039 tarihinden itibaren tetkik etmek isteyenlere" sandık Rukuk işleri servisinde açık bulundurulacaktır. Tapu siçil kaydı vesair İdzumlü izahatta şartnamede ve takip dosyasında vardır. Artırmaya girmiş olanlar, bunlari tetkik ederek satılığa çıkârı- lan gayrimenkul hakkında herşeyi öğrenmiş ad ve itibar olunur. Birinci attırma 119.939 tarihine müsadif pazartesi günü Cağaloğlunda kâin sapdığımızda saat 10 dan 12 ye kadar yapılacaktır. Muvakkat ihale yapı labilmesi için teklif edilecek bedelin tercihan alınması icabeden gayri. mehkül mükellefiyetile sandık alacağını tamamen geçmiş olması şarttır Aksi takdirde son arttıfanın taahhüdü baki kalmak şartile 26.9.939 tari- hine müsadif salı günü ayni mahalde ve ayni saatte son (arttırması yapılacaktır Bu arttırmada gayrimenkul en çok arttıranın üstünde birakı lacaktır. Haklar: tapu sicillerile sabit olmıyan alâkadarlar ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını we hususile faiz ve masarife dair iddia- larını ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde evtfakı sbitelerile be- raber dairemize bildirmeleri lâzımdır. Bu suretle haklarını bildirmemiş olanlarla hakları tapu sicillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaş- masından hariç kalırlar. Daha fazla mâlümat almak istiyenlerin 938/1529 dosya numarasiyle sandığımız hukuk işleri servisine müracaat etmeleri lüzumu İlân olunur, * “ Emniyet Sandığı; Sandıktan alınan gayrimenkulü ipotek göstermek istiyenlere muahmıninlerimizin koymuş olduğu kıymetin yüzde 40 ını tecavüz etmemek üzere İhale bedelinin yarısına kadar borç vermek su- retiyle kolaylık göstermektedir. 5500) İstanbul Belediyesi İlânları kaldırılmıştı. Mevsim dolayısıyle kasaplık hayvan fazla geldiğinden karaman, Dağlıç, sığır, manda, dana Ve keçi etlerine konulmuş olan perakende âzami fi. kaldırılmış olduğu ilân olunur. (5488) Kuzu, kıvırcık etlerine mevzu âzami fiyat evvelce ' ASLAN VE ESKİHİSAR MÜTTEHİT ÇİMENTO VE SU KİRECİ FABRİKALARI —u a ANONİM ŞİRKETİNDEN: İkinci Davetname — Birinci Aslan ve Eskihisar Müttehi Çi. mento ve Su kireci fabrikaları Ano. âtldeki üzere rim şirketi hissedarlarının ruznameyi müzakere ermek alâde surette içtimaa ukları 21 temmuz 939 aret kanünunun musddel 386 ncı maddesinin 'istilzam ettiği hisabi iç- tima hâsıl olmadığından, şirketi mez küre hissedaranı zirde münderiç ay. ni ruznameyi müz: # ağustos 939 tari na günü'saat 15 te Beyoğlunda Is tiklâl cad. de Serki Doryan (Cercle d'Orient) binasında ikinci bir kalâde içtimaa davet o'unurlar. Ruznamei müzakerat : 1 — Şirtet sermayesinin tezyidi, 2 — Şirket dahili nizamnamesinin muaddel 14 üncü maddesinin tadili. Mawddel 14 üncü maddenin şekli hazırı: “Şirketin umur ve masalihi He- yeti umumiye tarafmdan mansup ve çten dokuza kadar azadan mürek. kep bir meclisi idareye ihale olunur Meclisi idare azalık müddeti üç sene olup her sene kıdem itibarile bünla- rin sülüsü teçdit olunur.,, Muaddel 14 üncü maddenin tadil den sonra alacağı şekil “Şirketin umur ve masaliki He- yeti ümümlye tarafından mansup ve üçten yediye kadar uzadan mürck- kep bir meclisi idareye ihale olunur. Meclisi idare azalık müddeti üç sene İ olup her sene kıdem itibarile bunla. rın sülüsü teedit olunur.,, Ticaret kanununun 385 desi mücibince hissedarl hissesi olanın dahi işbu müzakereye istirak ve rey ifa etmiys hakkı var- dır ve birden ziyade hissesi olan ze- vatın reyleri hisseleri nisbetinde te- zayüt eder. İşbu içtimada hazir bulunmak is- #yen zevat, Ticaret kanununun 371 inci maddesi mücibines, içtima tari- hinden bir hafta evvel hisselerini şirket merkezine tevdi etmelidirler. Bankalara tevdi edilecek hisse se nedatı mukabilinde alınacak makbuz- (lar şirket merkezine tevdiat mahiye- tinde olarak kabul edilecektir. Istanbul, 21 Temmuz 1939 Meclisi Idare TAN tew | Daima Genç Daima Güzel İngiliz Kanzuk eczanesi müstahzaratından Krem Balsamin KANZUK Eksir Balsamin KANZUK şaheseri, bütün dünyanın en ilik müstahzarları- Ötedenberi memleketimiz kibar âleminin takdirine mazhar olmustur. Krem Balsamin Kanzuk Kadin güzelliğ nin i terki- binde saklıyan en ciddi ve sayanı iti mat markadır. Genç ve ihtiyar bü tün kadılar için zarur! bir ik tr“ Cildin letafet ve tarâvetini art- Jtarir. Yağlı, yağsız ve acıbadem cins- leri vardır. i Eksir Balsamin Kanzuk Cildin dalmt yumusaklığını temin eder. Yüzdeki cil ve lekeleri alır Sivilceleri tamamen İzale eder. Trastan sonra cilde lâtif bir serinlik İngiliz KANZUK eczanesi BEYOĞLU « İSTANBUL KAYIP — Yük arabasına ait dan hükmü yok- tur, — Muhip Ali Güler. Sahibi ve Neşriyat Müdürü Halil Lütfi DÖRDÜNCÜ Gazetecilik ve Neşriyat T.L, Ş. Basıldığı yer: TAN Matbaası 3130 zi “emye” Her şeyden evvel sih. hatli ve parlak bir tene, lekesiz ve düzgün bir cil. de malik olmak Jâztındır. Sizin de cildinizi güzel. leştirir, guddelerini besli- yerek canlandırır. 10 senelik bir tecrübe mahsulü olan KREM PERTEV tertip ve yapılış tarzındaki incelik dolayısıyle, tenin fazla yağlanma. sına mâni olur, Yağsız olarak hususi tüp ve vazolarda satılır. Yapı ve İmar 'İşleri, Kalorifer ve Elektrik Tesisatı İlânı. Nafıa Vekâletinden: 1 — Eksiltmeye konulan iş: Ankarada yaptırılmakta olan Atatürk Misesi tesisalıdır. Keşif bedeli 154425 lira 11 kuruştur. 2 — Eksiltme 118.939 cuma günü saat 15 te Nafıa Vekâleti yapı ve ri reisliği eksiltme komisyonu odasında kapalı zari usuliyle ya. pılacaktır. 3 —- Eksiltme şartnamesi ve buna müteferri evrak 7 lira 72 kuruş bedel mukabilinde"yapı ve imar işleri reisliğinden alınabilir. 4 — Eksiltmeye girebilmek İçin isteklilerin 8971 lira 26 kuruşluk muvakkat teminat vermeleri ve Nafia Vekületinden bu işe girebilecek» lerine dair alınmış ehliyet vesikası ibraz etmeleri lâzımdır. Bu vesika eksiltmenin yapılacağı günden en az sekiz gün evvel i8. tida ile isteklilerin Nafıa Vekâletine müracaatla ve dilekçelerine ön a7 bir kalemde 40.000 İiralk kalorifer ve elektrik tesisatı işi « yaptıklarına dair işi yaptıran idarelerden alınmış vesika raptetmeleri müktazidir. Bu müddet zarfında vesika talebinde bulunmıyanlar eksiltmeye giremiye. ceklerdir. 5 — İstekliler teklif mektuplarını ihale günü olan 11.8.9039 cuma günü sart 14 de kadar eksiltme komisyonu reisliğine makbuz mukabi. linde teslim edeceklerdir. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. (3180) (6421) İstanbul Deftordarlığından.:........ 2459 nu rah kanunun mülga beşinci maddesiyle kıymetlendiri. len evlenme evrakının kiymetlerinin kaldırılması ve üç sınıf” evlenme cüzdanının kıymetlerinin de indirilmesi 127.939 tarihinde meriyet mev. kine giren 3686 numaralı kanun iktizasından bulunduğundan hâlen bi. lümum bayilerle evlenme memurlarının elinde bulunan evlenme evrakı ile cüzdanlarının derhal malsandıklarına iade ve teslimi lüzumu ilân olunur. (5402) ÇEK DEFTERİNE İMZA ATAN BÜYÜK EL OLACAKTIR