August 4, 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

August 4, 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

<unetum ada les yes ve eerim'erim Üüüm haklar sahfendar Cazeteye gönderilecek mektopların zerine idare içinse (İdare) yazıya «in se (Yazı işareti konulmalıdır. esen e aktuplara <1 eulmay pereler 2 e Mare erse dağdır Ankara P.T.T.B Müdüriye- tinden : Baş Müdüriyetimize merbut bilumum Posta mütaahbitlikleri münakasaya çıkarılmıştır. Taliplerin müteşekkil münakasa komsiyon- larına müracaat etmeleri ilân olunur. Tahlisaye umum müdürlüğünden; Rumeli tahlisiye mıntakası merkezi olan Kumköy (Kilyos) mev- kiinde müdüriyet binası ittisalindeki dairenin tecdiden inşası yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiştir. Bedeli keşfi dokuz bin küsur liradan ibaret olan mezkür hane- Bin ihalesi 10 ağustos 930 pâzar günü saat 14te icra kılınacağın- dan taliplerin -Bu baptaki. şartname ve projelerini görmek üzere Galata'da rıhtım caddesindeki idarei merkeziyeye müacaatları. Tütün Eksper kursu Tütün inhisar; U; müdürlüğünden: Ortaköyde — Feriyedeki için; Az Türk olmak ve 1912 - 1905 -1328 - 1321 doğumlu bulun- ma 2 — En az orta tahsili eksiksiz bitirmiş olmak: 3 — Tam sıhhatli ve bünyesi tütünle iştigale müsait bulunmak ve ağır cezaları müstelzim cürümlerden ve mubilli haysiyet kaba- hatlerden dolayı mahküm olmamak lâzımdır; İstekli olanlar bir istida ile Galatada Tütün İnhisar umumi mü dürlüğüne müracaat ve; i — Nüfus cüzdanı veya tezkeresi; 2 — Mektep şahâdetnamesi; 3 — Nihayet bir senelik çiçek aşısı şahadetnamesi; 4 — Mahalle veya köyü ihtiyar heyetinden polis veya jandarma dairelerinden musaddak hüsnühal Şahadetnamesi; 5 — Dört tane fotografi; Hemen tevdi. etmelidirler. © Ancak yukardaki şartları haiz olupta bu vesikaları ve saireyi 23 ağustos 930 saat on yediye kadar tevdi edenler adedi müret- tepten fazla talip zuhurunda yapılacak olan müsabaka imtihanına , girebilirler. Müsabaka imtihanı 25 ağustos 930 da başlıyacak ve orta tah- - osil derecesinde Tütkçe, hesap, hendese, Fizik, kimya ve tabiiyattan , yapılacak ve üç dört gün-devam edecektir. Talebenin sıhhi vaziyeti idare hekimleri tarafından tesbit edilir. Kabul edilen talebe nazari ders günlerinden maada olan günler- de muhtelif imalâthaneler ve depolar ve fabrikada amele gibi çalışır. Talebeye hiç bir ücret verilmez. “PPTTÜ'müdür levazım ve mebani müdürlüğünden : Ankara telsiz istasyonları ihtiyacı için 200 ton gazoil kapalı zart usulile münakasaya vazolunmuştur. Münakasa 19-ağustos-930 tarihine müsadif salı günü saat 14 te icra olunacağından taliplerin şartname almak için şimdiden ve münakasaya iştirak oetmek için de şartnamenin üçüncü maddesindeki sarahat dairesinda ihzar edecekleri memhur zarfları tevdi için yevmi mezkürda muayyen olan saate kadar yeni pa müteşekkil mübayaat komisyo- nuna müracaatları. £ Büyük Tayyare Piyankosu 9 uncu Tertip 1 inci keşide 11 Ağustos 1930 dadır. Keşideler, Vilâyet, Şehremaneti, Defterdarlık, İş, Ziraat ve Osmanlı bankaları mürakıpları ve halk huzurunda yapılır. Tütün Eksper kursuna kabul -edilmek Her Keşidede çıkan numaralar tekrardolaba konmaz. Mahkeme veicrallânları Beyoğlu sulh mahkemesinden Abmet Cemil B. in Muhsine Behice hanım ve Ali Seyfettin B. ile şayian ve müştereken mutasarrıf oldukları Kasım Pa- şada Çatma mesçit mahallesinde Ağa çeşmesi sokağında atik 6 ve cedit İ4 numaralı ve zemin katı kârgir ve üst katı ahşap bir bap hanenin hükmen izalei şuyuu zimnında 29,7,930 tarihine müsadif salı günü icra kılınan iğ birinci arttırmada iki bin liraya talip zuhur etmiş isede kıymeti muhemaenesini bulmaması hase- bile ikinci müzâyedesine karar verilmiştir. 1 — Gayri menkülün kıymeti muhammenesi sekiz bin liradır. Halen bir güna ipotek ve haczi yoktur. 2 — Gayri (menkul zemin katı ile beraber dört kattır. Ze- min 'katında bir mutbak bir kuyu ve iki odunluk mahalli ve sokağa çıkar bir methal ve taş- ık ve birinci katta bir sofa zerinde bir halâ ve üç oda ve bir merdiven altında yüklük mahalli ikinci katta dört oda ve bir halâ ve üçüncü katta iki oda ve bir sofa bir halâ ve mutbak mahalli ile son katta yani cihannüma kısmında bir oda ve üştü açık bir taraçayı sştemildir. 3 — Tapuca müseccel ve gayri müseccel bak sahipleri tarihi ilândan itaben (evrakı telerile mahkemeye müras caat etmeleri lâzımdır. Aksi tak» dirde satış bedellerinin o paylaş- masından hariç kalırlar. 4 — Artırmaya iştirak ede- bilmek için yam 7, 1-2 taminat göstermek lâzımdır. 5 — Gayri Şi mezkürun temamı tarihi ilândan itibaren bir ay zarfında yani 14/9/430 tarihine müsadif pazar günü sa- at on dörtte Beyoğlu Sulh mah- kemesinde icra kılmacak olan ikinci açık arttırma neticesinde satılacaktır, 664 numaraya mu- kayyet şartname herkesin görüp okuyabileceği sürette açıktır. İşbu gayri menkul kıymeti muhammeneşi Üzerinden ve en fazla bedel veren zatın uhtesin- de bırakılır. İhalesi üstüne icra kılınan zat beş gün zarfında ar- tırma bedelini vermeye mecbur- dur. Aksi taktirde ihale fesih ve mütebaki muamele için ihtiyar olunacak mesarif ve zarar ve ziyen ve faiz ondan tazmin edi- lir. Talip olaiların müracaatları ilân olunur. Üsküdarda memurluğundan: Bir deynin temini zımnında mahcuz ve satılması mukarrer İstanbul 6 indi iera 7000 kıye Rumeli sert buğdayı | 10-8:930 tarihine musadif pazar günü saat İl den itibaren Ba- | kırköyüne tâbi Ayapa karyesin- | Aypa çiftliğinde bilmüza- | yede satılacağı ilân olunur. de Balıkesir Baytar müdürlüğünien: Kuraya keşt ve küzarında | barcırahı nizamisi ayrıca veril- mek şartile mahiye 70 lira ücreti | mak'tualı Susurluk muhasebei hususıye o baytarlığı münhaldir. | Talip olanların evrakı müsbitesile | Balıkesir eylemeleri, vilâyetine (müracaat 3 SAYISI HER YERDE Sy URUŞ — MATBAA VE İDAREHANE. | #STANRUL Babsrli, Askara çaddesinde “VARIT YURDU. İ Tel 4970 (ldareyıri (Yazı)ı202 (Kitap) Telçrat ; akın. Posta kutusu: 46 3000004> ALDANMAYINIZ 40660066 Fantazi kaşa pantalonlar < 5 liradan başlar Zarif çocuk elbiseleri 5 liradan başlar Sof ceketler 7 liradan başlar Yazlık keten elbiseler 8-liradan-başlar Kostümler 10 liradan başlar Pardesüler 13 liradan başlar Ismarlama kostümler 25 liradan başlar KAZMIRCi ALi RIZA Müessessu İstanbulda Eminönünde Ankara Kooperatif karşısında Nafia veköletindeni: Asfaltlı şose inşaatı Ankara civarında 964-570 kilometre tulünde asfaltı şose ve 97 4 000 kilometro tulünde makadam ş0se inşaatile bunların beş senelik mütemadi tamiratı kapalı zarf usuli ile münakasaya kon- muştur. İnşaatın muhammen bedeli 3539000 lira; beş.senelik mütemadi tamiratın muhammen bedeli 802000 liradır. Münakasa 15 eylül 930 pazartesi günü Ankarada Nafia vekâ- letinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mek- tuplarını ayni günde saat 15 e kadar Nafia vekâleti müsteşarlı ğına vermeleri lâzımdır. Taliplerin münakasa şartnamelerini Ankarada yollar umum mü- dürlüğünden, Istanbul ve Izmirde vilâyet Nafia Başmühendislikle- rinden tedarik etmeleri ilân olunur, msunnuuu Ât Yarışları. .unuuuu — Bakırköyünde Veli Efendide: 4 8 Ağuses Cumu günü saat 200da. Hususi tetler vardır. a bahsi müşterek iş ba kontrolu altında yapılacaktır a Manisa vilâyetinden: Salihli - Borlu yolunun 11--574 ile 13--989 kilometreleri ara- sında bulunan menfezler üzerinde cem'an 75 ve 14-143 ile 16-- 643 kilometreleri arasmda 2500 metre tulünde şosa inşaatı 15658 lira 21 kuruş keşif bedeli üzerinden 6-eylâl-930 cumârtesi günü saat ona kadar müddetle ve kapalı zaf usulile münakasaya çıka- rılmıştır. Tafsilât almak istiyenlerin şimdiden vilâyet Nafia baş- mühendisliğine müracaatları, Sadık zade biraderler vapuriarı Karadeniz Muntazam ve Lüks postası Inönü W? Ağustos PAZ AR rel rhtı- mından hareketle Zonguldak, İnebolu, Samsun, Ordu, Gire- sun, Trabzon, Sürmene ve Rize iskelelerine azimet ve avdet edecektir. Tafsilât (için (o Sirkecide Meymenet hanı altında acen- talığına müracaat. Telf. adresi: Istanbul 2134 Vapurlarımız her pezer muntezamen hareket edi- yorlar , Beşiktaş Merkez Kıraathanesi Kiralıktır. Mobilyasıda satılık- tır. Dördüncü vakıfhan ikinci kat 30 numaraya müracaat. Telefon Istanbul 3488 AMELİYESİ İÇİN Dr.M. Talipb. 5-6 gün evvel haber veril mesi sirkecide Nemli Zade hanında numara 1. telefon İstanbul 1486. ARILI VVE Taran İ Zayiler | İçinde Veraset ilâmile bir vektlelname ve 10653 -2205 ve 11833 - 2199 numa- ralı gayrı mübadillik vesikalarile iki rehin senedi ve askeri teskerem bulunan cüğ- danımı kaybettim. Hükmü yoktur. ALÂATTIN İ“VAKIT,,a abo- ne olunuz Kazanmak için ilk şart ilândır Jiânsız kazancı arfırmava savaşmak, havada fa-” »raresz uçmıva çalış- mak gibidir Ticaretinizde , san'atınızda muvaffak olmak istiyorsanız gazete ilânma ehemmiyet ve- riniz ; Gazete ilâm ilânların en kolayı, en ucuzu, en te- sirlisidir. : İşte ilân tarifemiz: Sonuncu sayfada — Sevr Kuruş 12.5 Sind » we YA .., . 10 . 2 İlân memurumuz size fay- dalı bir ilânm şekil ve üc- reti için hizmet etmeğe ha- ardır. | Resmi ilânlar, sonuncu sayılada 10 Ke; Mes'ul müdür: Refik Ahmet