16 Ekim 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

16 Ekim 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

mü- Emniyet Sandığı dürlüğünden Kat'i karar lânı Merhunatın cins ve nevile mevki ve müştemiları Borçlunun ismi Müzayedelkriz Bedeli No 449 Üsküdarda Selmanağa Rum Mehmetpaşa mahallesinde Karacaahmet ve Şemsipaşa sokağında eski, 2,2, mükerrer ve yeni 2- 1, numaralı otuz beş arşın arsa üzerinde abşap üstünde bir oda, ve altında bir bod- rumu havi yenice bir dükkânın (tamamı Mehmet Ali B. Şevket Mükerrem ve Mürüvvet H. lar. Hasköy Kiremitçi Ahmetçelebi mahallesin- de Tavukçu çıkmazı sokağında eski,l,141 yeni, 1, 3, 5, 3-1, 3-2 133 numaralı dük- kânlardan ahşap olanı on altı arşın arsa Üzerinde diğer kârgir dükkânlar yüz otuz üç arşın arsa üzerinde kârgir dör dükkân ve elli arşın arsayı havi beş dükkânm tamamı. Natan ef 1900 Çubukluda eski Çubuklu caddesi ve Ye- niçayır sokağında eski 49 mükerrer ve yeni 24 numaralı yüz oluz arşın arsa Üzerinde bir katı kârgir iki katı ahşap olmak Üzere üç katta yedi oda, iki sofa, bir mutfak, bir antre, bir kömürlük, bir kuyu ve altmış arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Tahtakale cıvarında Balkapanında Rüstem- paşa mahallesinde İpçiler Limoncu soka- ğında eski 49, 53, 55 ve yeni 26, 26-1 numaralı otuz beş arşın arsa Üzerinde kârgir Bç katta üstünde iki oda, bir mutfak, bir daraçayı havi bir dükkânın tamamı, (Mehmet ağa, Mevlevihane kapısında Aydınkâhya mahal- lesinde Keresteci sokağında eski ve yeni üç numaralı yetmiş altı arşın arsa Üzerinde ahşap bir buçuk katta iki ufak oda, bir mutfak ve yüz dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Üsküdarda Dürbali mahallesinde Tekke çıkmazı sokağında eski 27 ve yeni 31-1 numaralı yetmiş üç arşın arsa Üzerinde bahçe cihetinden üç, ve sokak gihetinden ahşap bir katta dört oda, bir sofa, ocak- sız bir mutfak ve iki yüz elli dört arşın bahçeyi havi eskice bir hanenin tamamı. > Mustafa Hüdai Bey Serrami H. Üsküdarda Dürbahı mahallesinde eski, çık- maztekke ve yeni, Tekke sokağında eski, 5 ve yeni, yedi numaralı yüz arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda bir sofa bir mutfak bir çati katı, bir kuyu bir sar- nıç ve doksan arşın bahçeyi havi eski bir hanenin tamamı. Fatma Pembe H. Eyipte Kızılmescit mahallesinde Balıkçı- yokuşu sokağında eski ve yeni 12 numa- ralı yüz altmış arşın arsa Üzerinde ahşap dört katta on iki oda, dört sofa, bir mutfak, dört kuyu iki bin üç yöz elli bir arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Mehmet Cemil B, Saniye Hanım Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde eski Bülbülderesi ve yeni Vişne sokağında eski 6 mükerrer ve yeni 24, 26 numaralı yüz bir arşın arsa üzerinde kârgir bir katta üç oda, ve altında bir dükkânı havi harap bir hanenin tamamı. Mehmet ve Veysel ağalar Paşabahçesinde Sultaniye sokağında eski 21 ve yeni 28, 28-1 numaralı üç yüz otuz arşın arsa üzerinde ahşap iki katta on üç oda, bir sofa, bir kuyu ve yedi yüz elli arşın bahçeyi havi harap bir hanenin ta- mami, Fatihte Dülgerzade mahallesinde Çamaşırcı sokağında eski 4 ve yeni 23 numaralı otuz öç arşın arsa üzerinde kârgir bir kattan ibaret bir dükkânın tamamı. Muharrem Bey Fatihte Dülgerzade mahallesinde Nalbant sokağında eski, 23, 25, 27, 29 ve yeni 15 15.1, 15-2, 17, 19 numaralı üç yüz arşın arsa üzerinde kârgir iki katta beşerden on oda, birer sofa, birer mutfak, birer sarnıç birer taşlık altında iki dükkân mukaddema yüz yirmi arşın arsa üzerinde salhane ve odalar ve elyevm iki yüz elli arşın arsa üzerinde kârgir öç katta altı oda, altı sofa, ve dört yüz sekiz arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı, Muharrem B. ve Çubukluda Cabir sokağında eski 31 ve yeni 36,36-2 numaralı biri elli iki arşın arsa örerinde ahşap Üç katta yalnız iki odası natemam olmak üzere dört oda, bir 805 Rabia H. Murat Ef, Zihni Bey i Emvali Metruke ilânları Satılık maa dükkân apartıman ile ahşap hane: Emvali metruke M. Kadıköyünde Caferağa mahallesinde Mühürdar caddesinde zemin katında iki oda bir çamaşırlık ve birinci ve ikinci katlarında dör- der oda birer mutfak ve birer helâ ve fevkında taraçası olup tah- tında eski 31 yeni 29 numaralı dükkânı müştemil eski 33 yeni 31 numaralı apartımanın bedeli sekiz taksitte ödenmek üzere 9700 lira ve Kadıköyünde Hasanpaşa mahallesinde Taşköprü sokağında eski 15, 15 mükerrer yeni bir numaralı ahşap hanenin keza bedeli se- İ kiz taksitte ödemek özere 6000 lira bedeli muhammen ile ve ka- palı zarf usulile 20-10-930 tarihine müsadit pazartesi günü saat 14 de icrayı müzayedeleri mukarrerdir. Taliplerin *;, 7,50 teminatı havi teklif mektuplarının yevmi ve saati muayyenden evvel İstanbul | Mili emlâk müdiriyeti satış komisyonuna tevdi eylemeleri. kapalı zarfla icra kılınan münakasasında teklif olunan fiat muvafık görülmemiş olduğundan ihalesi 4-10-930 salı günü saat onbeşte icra kılınacağı ve taliplerin yevmi mezkürda Edirne evkaf müdür- lüğüne müracaatları Jüzumu yazılmış ise de mezkür ihalenin 18-10- 930 cumartesi saat onbeşte icra edileceği tashihan ilân olunur. Kastamonu vilâyetinden : Kastamonu merkezinde Saraçlar çarşısındaki vakıf arsaya kârgir sekiz dükkân yaptırılacaktır. Kapalı zarf usulile Eylülün on sekizinden itibaren Teşrinievvelin Evkaf umum müdürlüğünden: Edirnede fırtınadan harap olan camilerin kurşun ve saire tamiratı 7 — VAKIT 16 Tşrineveel 1930 aa ip MM. V. satın, alım heyeti | ilenları ! kapalı zarfli ilân ekilen len ubbiye (1 di- | len fiyatlar haddi iz | den 18-10-9030 Cum 14,30 da Taliplerin ş ec7ai imizde gör evvel teminatlariy ulunmaları » İ Sıhhat işleri dairesi için 103 kalem dişçi alât ve edevatı kapalı zarfla mü. nakasaya konmuştur. İhalesi 2010930 pazartesi günü saat lite Fındıklıda heyetimizde yapılacaktır. eo Taliplerin yirmi kuruşluk pul mukabilinde şartna- İmeyi heyetimizden almaları, ve ihale isaatinden evvel teminatlarile o birlikte tekliflerini heyetimize vermeleri, ei Samsundaki krtaatm ihtiymcr olan arpa akpalı zarfla münakasaya kon- İmuştur. İhalesi 21/10930 salı günü sa- Jat 15 te Samsun askeri satın alma ko- | misyonunda yapılacaktır. o Taliplerin şartnameyi görmek üzere Fındıklıda heyetimize ve şartname almak ve teklif lerini vermek üzere mezkür komisyona müracaatları, ... Kayserideki askeri hayvanat ihtiya- & olan ârpa kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhalesi 2210939 çarşamba günü saat on altıda Kayseride askeri İsatıanlma komisyonunda yapılacaktır, Taliplerin şartname almak ve teklifle. . rini vermek üzre teminatlarile Kayse ride mezkür komisyona müracaatleri, on sekizinci gününe kadar (30) gün müddetle müankasaya konul- Gİ ag muştur. Teklifler haddi lâyık görüldüğü takdirde kanunu mezkürun | (18 nci) maddesi mucibnice Evkaf Umum Müdürlüğünün t il talikan ihalesi icra olunacaktır. Pr oje ve şartnamesi Evkaf idaresin- dedir. Talip olanların müzayede münakasa ihale kanununun ouncu ve on birinci maddeleri mucibince İdarei Evkafa müracaatları. Çanakkale nafia baş mühendis- liğinden: tasdikine İstanbal yollama müdürlüğü emrin- deki 10 numaralı şatın tamiri kapalı İzarfla münakasaya konmuştur. İhalesi 1510930 cumartesi günü saat 14 te Fındıklıda heyetimizde yapılacaktır. Taliplerin (şartnamesini (İzmir müs taâhkem mevki ve Ankara merkez satı görebilirler.) İnalma komisyonlarında Şartnamesini yirmi kuruşluk pul mu- kabilinde almak üzre her gün ve tek- 12574 lira 42 kufuş bedeli keşifli Kale * Ezine tarikinin X 5:-- 522 (liflerini vermek üzre teminatlarile'i- lâ 10 $- 000 kilometroları arasında 4334,5 metroluk kısmın tamiratı | esasiyesi 30 teşrinievvel 930 tarihine müsadif perşenbe günü saat 15 te ihale edilmek üzre 10 teşrinievvel 930 tarihinden itibaren 21 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya vazolunmuştur. Münakasaya liyakati fenniyesi baş mühendislerce tasdik edilen fen memurunun iştiraki mesuliyeti ile çalışacak olanlar kabul edilecektir Taliplerin 30 teşrinieyvvel 930 tarihine müsadif perşenbe günü saat 15 ten evvel Çanakkalede encümeni vilâyete ve tafsilât almak is- teyenlerin Nafıa baş mühendisliğne müracaatları ilân olunur. Istanbul Ithalât Gümrüğü Müdirliğinden! Marka Numara vD 55312 101,500 Sun'i ipek â Jmc 49841-33 315 . z iz Balada marka ve numarası ve miktarı muharrer 4 sandık sun'i ipek ipliği beher kilosu 15 kuruş bedelile son talibinde bulundu- ğuna ve 18-10-930 tarihinde kat'i olarak ihale edileceğinden fazla fiyatla talip olanlar yevmi mezükrda İstanbul Ithalât Gümrüğü satış komisyonuna müracaat eylemeleri ilân olunur. Kilo Cins eşya 1 Sandık ipliği 3 mutfak, diğeri elli beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta iki oda, bir sofa, bir mut- fak ve otuz arşın kadar bahçeyi havi iki hanenin tamamı. Mehmet Necip B. 500 20485 Ramide Boşnak mahallesinde İmam soka- ğında eski 1 yeni, 9,99 numaralı yöz on arşın arsa üzerinde ahşap bir katta üç oda bir avlu, bir mutfak ve diğeri iki yüz ar- şın sarsa üzerinde kısmen kârgir ve kıs- men ahşap bir ahır ve yedi yüz on dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 950 20437 Kasımpaşada Sahafmuhittin mahallesinde Camii şerif sokağında eski 1l ve yeni 13 numaralı yüz kırk beş arşın arsa Üzerinde kârgir üç katta dokuz oda iki sofa | iki mutfak mahallini havi natamam bir hane- nin tamamı, Hacı Mehmet Ef, Yukarda cins ve nevile semti ve numaralari yazılı emvali gayr menkulenin icra kılınan aleni müzayedeleri neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş ise de mezkür bedeller haddi gün müddetle ilân edilmelerine ksrar verilmiş ve İ T. sani 930 | tarihine müsadif cumartesi günü kat'i kararlarının çekilmesi takar- rür eylemiş olduğundan yevmi mezkürda saat on dörtten on altıya vi kadar sandık idaresine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. Kemal B. | lâyıkmda görülmediğinden tekrar on beş | | Hüseyin Naşit hale saatinden evvel (o heyetimize mü- racaatleri, reg İstanbul yollama müdürlüğü için halat ve motörin yağı aleni münakasa, ya konulmuştur. İhalesi 30/10930 per- şembe günü saat on dörtte Fındıklıda heyetimizde yapılacatkır, taliplerin yirmi kuruşluk pul mukabilinde şart» namesini heyetimizden almaları ve nü- munelerini görmeleri ve ihale saatin. den evvel teminatlarile heyetimizde ha | zır bulunmaları, .... Merkez ihtiyacı için dakik kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhalesi 25-10-930 Salı günü saat 15 te Ankara- da Merkez Satın Alma komisyonunda yapılacaktır. Taliplerin şartname al mak ve tekliflerini vermek üzere temi. İnatlarile mezkür komisyona müracaat. lar, * için Ekmek ursadaki kırar Yulaf 21-10 #6 için Kuzu ve t 14 te , #sat İhtiyacı yun Asket lise ve 18-10-930 saat (4 te, ve, müessesat için Arpa ve 940 Saat 14 te, Askeri Suzu ve Ke | satın alma komiş Taliplerin şartname vermek üzere teminatlarile mezkör syona müracaatları, yy Merkezdeki kıtant ve müessesat hays ihtiyacı olan Arpa kapslı zarfin 11-930 Ankars vanatınıı | münakasaya konmuştur. İhalesi 5 Çarşamba 3 te Merkez satin günü saat ima komisyonunda yapı» ık ve atlarile zkür komisyona müracaat! | Doğum ve xadın hastalıklar mütehassısı Doktor Il İ Türbe, eski Hilâliahmer binası No. 10 Telefon: İst, 2672