28 Haziran 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

28 Haziran 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

7 . VAKIT 28 Haziran 19372 —> Sultanhamamında 'BALCILAR Mağazasındaki Tenzilâtlı Satış Muhterem İstanbul halkından görülen teveccüh üzerine 1 Temmuza Kadar Temdit Edilmiştir Mevcut Avrupa Malları YOK PAHASINA Elden çıkarılmaktadır. Bu hakiki fırsatı kaçırmayınız. li Mağazamız saat 19,1/2a kadar açıktır. Avrupadan diplomalarla wusaddak birinciliği ve en büyü za- fer nışanını ibraz ettiği gibi Türk zekâsı, Türk san'alı, Türk sermayesi ve Türk amelesiyle ihzar olunmustur. le SİNEK, TAHTAKURUSU, GUVE, P:RE, BiT, ORUMCEK ağaçlar çiçekler ve nebalat üzerindeki turlılları, tavuklar ve kümes kuşları ile sair hayvanat üzerindeki pireleri ve böcekleri ve bilâmüm haşaratı mevti ebedi ile katiyyen öld'-'lür ve bir daha (o dirilemezler. Aksini | ispat edene. 5j400bira tazminat verilir. Devlet demiryolları, Şark demiryolları, Seyrise- fain, Hilâliahmer, Gülhane, Cerrahpaşa, Haseki hastaneleri ve- sair büyük hastanelerle Sıhhat yurtları, Yatı mektepleri, büyük oteller, büyük vapur kumpanyaları, Tütün inhisarı, Ford kum- panyası, ve bilümum mücssesatı milliye ve ecnebiye FAYDA istimal etmektedir. İsmine ve markasına dikkat ediniz. Hasan Ecza Deposu. Belediyesi ilânları Beyoğlu Belediye Şubesinden : Silâhtar ağa ve sünnet köprü lerinin yalnız ahşap enkazı bilmüzayede ve kapalı zarf usulile mevcut şartnamesine tevfikan 14-7 932 tarihine müsacif perşembe günü saat i5de Daire Encümeninde satılacaktır. Taliplerin mü- zayedeye girebilmeleri için *b 7,5 teminat akçesi olan (1İ) lira (25) kuruşa ait teminat mektubu ve yahut daire mubasebesin- den alacakları tezkere ile müzayededen evvel bu parayı iş Ban- kasına yatırarak verilecek Bank makbuzile o gün ve saatta En- cümene muracaatları ilân olunur. (2952) Istanbul, Beyoğlu ve Üzküdar mintakalarındaki lik mektepler için mübayaa edilecek yarısı gürgen yarısı meşe olmak üzere 8270 çeki odun kapalı zarfia münakasaya konulmuştur. Talip olanlar şartname almak üzere her gün Levazım müdürlüğüne müracaat etmelidirler. Münakasaya girmek içinde 469,5 liralık teminat makbuz veya mektubu ile teklif mektuplarını 18-7.932 pazartesi günü saat on beşe kadar Daimi Encümene vermeleri lâzımdır, (2953) Istanbul Belediyesinden: Beyoğlunda Şahkulu mahallesinin Bostan Yeniyol sokağında kâin mettük mezarlığın nakli kuburu yaplırılacağından alâkadarların tarihi ilândan itibaren bir hafta- ya kadar belediye mezarlıklar Müdiriyetine müracaat eylemeleri ilân olunur, (2954) Tütün İnhisarı Umum Mü. dürlüğünden: 1 — 18,000 kilo benzin, 6500 kilo motörin ve 2500 kilo vakum yağı: 30-6-942 Perşembe. 2 — (Berliye) ve (Şevrole) marka kamyonlarımızla (Buik) marka otomobilimiz için eb'adı komisyonumuzda mevcut (83) adet iç ve dış lâstik: 4-7-932. Nevi ve mikdarları yukarida gösterilen levazımı itaya talip olanların hizalarında gösterilen günlerde (967,5) teminatlarını ba- milen saat (14,5) da Galatada Osmanlı Pankesının karşısındaki binada Mübayaa Komisyonuna müracaatları. (2811) Istanbul (| de Galata rıhtımından. SEYRiSEFAİN Merkezi İdaresi Şube A, Sirkeci M Izmir - Pirs -i3kenderiye postası (İzmir) 28 Haziran Salı 11 Trabzon Poslası (CUMHURİYET) 29 Hazi- ran çarşamba 18 de Galata rıbtımından. izmir - Mersin Postası (ANAFARTA) 29 Haziran çarşamba 10 da dare nbtı- mından kalkarlar. Izmir Ekspres poslalarında Istanbul - Izmir ücretleri Kr. 1 inci kamara 1500 2 inci ” 1000 3 ünü , 800 Güverte 300 Mersin poslalarında: Istanbul - İzmir üçretleri Kr. 1 inci kamara 1000 2ini , 800 Güverte 300 (2902) Dr. A. Emanuelidis hastalıklar muayenehanesi Sirkeci : Trabzon oteli yanında Zübrevi 40 seneden Beri mücer- Sıhhi yemekler Buzlu içkiler FRİiGECO i 18 ay vade ile Num SATIR Ademi iktidara Karşı tesiri kat'iyyesi mücemep olan GLANDOKRATİN yeri mal pi yasıya çel miştir. Eczanelerde arayınız. Darüşşafaka Lisesi Müdürlüğünden: Mektep için bir sene zarfında almacak 19 kalem erzakın ka- palı zarf usulile münakasası ya- pılacağından talip olanların mü- nakasaya iştirak için Temmuzun 9 uncu cumartesi günü saat 14te ve şartnameleri görmek için her gün Nuruosmaniyede Cemiyeti Tedrisiyei İslâmiyeye müracaat- | ları. (2939) 931 senesinde Hayriye lisesi sön #mlindan almış oldağum şahadetnamemi zayi ettim. Yenisini alacığımdan eskisi nin hükmü olmadığını ilân eylerim Hayriye bsesi mezunlarından Fa- &bre Atpazarmda 11 rumardlı hanede Hüseyin Kenan A Eyüp orta mektebinden aldığım tasdiknamemi zayi etim. Yenisini als- cağımdan evvelkinin hükmü olmadığını ilân ederim. Kasımpaşa uzun yol No. 10 Nazım YAKIT MATBAASI Sahibi: Mehmet Âsım. Umumi Neşriyat müdürü: Refik Ahmet Myers SAL. Susama, yazın beşeriyete olan cezasıdır. Tabii havası hazmiyeye malik Eno's “Fruit Salt” gazözlü toza bir mıkdar limon sıkıldıkda susamayı gideren lâtif, sihhi ve mükemmel bir müstahzır teşkil eder. Sabah ve akşam bir bar dek su derununda bir kahve kaşığı mıkdarında İpekiş ten Gömleklik Sınıf ipekli Gömlekiik Vardır?.. A — Birinci sınıf, en yüksek ipekten yapılan organ- zinlerle imal edilenlerdir. Bunları yapan fabrikaların adedi bütün dünyada dokuz on tanedir, Harptenberi bu nevi gömleklikler memleketimize girmemiştir. Umumi harpten evvel, bu kumaştan yapılan bir gömlek 45 altın liraya malolurdu. Bunlar en lüks gömlekliklerdir. B — Ikinci sınıf, şap gömlekliklerdir. Bunlar esas itibarile (A) sınıfına en yakın olan gömlekliklerdir. Ipek kırıntılarının pamuk gibi iğrilerek ipek haline konma- sından yapılır. Bunların, gayet yumuşak olmalarına mu- kabil, istimal kabiliyetleri (A) sınıfına nazaran noksan- dır. Elyevm memleketimize ithal edilen lüks gömleklikler ve filâfiller bu sınıfa mensuptur. C — Üçüncü sınıf krepdöşin veya birman üzerine yaplan gömleklikler veya filâfillerdir. Bunların evsafı halkımızca yakından bilinmektedir. Ipekiş'in A sınıfı gömlekliklerinin metresi 350 ilâ 535 kuruştur. B sınıfı gömleklikleri 300 ilâ 450 kuruştur. sie ağ Ipekiş. 6. Sınıfından gömüeklik yanmamaktadır. Kiralık dükkân Eminönü Mal Müdürlüğünderu Kumkapı iskelesi sokağında 7 numaralı abşap baraka dükkân senevi 120 lira muhammen ki- ra üzerinden açık artlırma usulile ve bir sene müddetle kiraya verilecektir. ihalesi 30-Haziran932 Petşembe günü saat 15 te yapılacaktır. ( 12559) Gedikpaşada Jandarma satın- alma komisyonundan: iki yüz elli adet su fıçısı pazarlıkla satın alınacaktır. Pazarlıği 30-Haziran-932 perşembe günü saat on dötllen on beşe kadar yapı'acak ve fiat haddi itidalde görüldüğü takd.rde ihale mua- i - akk elk meleşinin icrasına tevessül edilecektir. Teliplerin şartname ve nümuneyi görmek üzere ker gün va pörarlığa iştirak için temi natlari'e Lersker mezkür günün muayyen satlerinde komisyonu” muza müracaatları. (2937)