15 Eylül 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

15 Eylül 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

15 Eylül 1932 Günler Kısalıyor | il Eski tenviratınızı ıslâh etmek için fazla beklemeyiniz i MANTIKI TENVİRAT elektrik faturasını çoğalimadân ikamelgâhın K o F ON RU ziyadesile artlırır, SAE Mantıki tenviratını Veresiye yapar izahat ve keşifler bedavadır. istanbul Belediyesi ilânları Görülmemişme minönü Kaymakamlığından: Beyazıtta Cumhuriyet caddesin- ie Ve tramvay tevakkuf mahallinde 22 ve Koskada Mimar Ke- Balettin maballesinde Lâleli caddesinde 56 No,lı dükkanlar kiraya verileceğinden isticarına talip olanların 22-9-932 Perşembe saat on beşte Daire Evcümenine gelmeleri ilân olunur. (4830) Beykoz kazası Cumhuriyet köy mektebi inşası pazarlıkla ihale İlecektir. Talip olanlar keşif evrakını görmek üzere Levazım İ örlüğüne pazarlığa girmek için de teklif edecekleri fiatın iye yedi buçuğu nisbetinde teminat makbuz veya mektubu ğ 4.9.9032 pazartesi günü saat on beşe kadar Daimi ençümene Müracaat etmelidirler. (4831) Keşif bedeli 2467 lira 17 kuruş olan Balat çöp iskelesinin iden inşası kapalı zarfla münakasaya konulmuştur. “Talip Hanlar. şartname almak ve keşif evrakini görmek için her gön *vazım müdürlüğüne münakasaya girmek için de 185,5 Hralık inat makbuz veya mektubu ile teklif mektuplannı 610.932 #embe günü saat on beşe kadap Daimi Encümene vermeli- dirler, (4832) A Tepebaşında Tozkoparan enddesinde Mehmet ağa yokuşu ile karca sokağı arasına müsadif Tozkoparan caddesinden yüz alan 55-53.51.49.47.45.43 No.h hane ve aparlimanlarm önüne lin Tozkoparan caddesinin bu kısmındaki yolun haritası ücibihee tadilâtı icap ettiğinden eshabına bu hususta tebligatı lol bulyüülmuş isede bam alâkadaranın, adresleri; zabıtaca a a lid tebligat makamına kaim olmak Üzere Kız ve Erkek - Leyli ve Nehari İ istikiâi Lisesi lik, Orta ve Lise kısımlarını havidir. Gütün Sınıflamn mevcuttur. Kayıt muamelesinedevam olunmakizdır Her gün saat 10 dan 18 « kadar müracaat olunabilir. Şehzadebaşı Polis merkezi arkasında Telefon 32534 “Gaeli Vilâyeti Daimi Encümeninden Vilâyet sıhhat dairesi için alınzcık 7 kilo kinin ile on beş timetrelik şişelerde yüz şişe Mesurul ve dört ikilik dört beşlik ört wmluk Rekor şırıngası şartnamesi mucibince 5 teşrinievvel iranda günü sat on beşte ihale edilmek üzere alenen müna- ya konulmuştur. 5 |, Talip olanların mezkür tarihte 60 Iiyahk muvakkat teminat 0) Mekiybu, veya banka makbuzu ile Kocaeli Vilâyeti daimi encü- İne ve şartnamesini görmek İstiyenlerin Köcacli Sıbhat Müdiriy etine müracaatları, (4840) ilân olunur. Büyük Tayyare Piyangosu 3. üncü keşide 11 Teşrinievvel 1932 dedir Büyük ikramiye 100000. iradı Ayrıca : 25.000 15,000 10,000 Liralık Büyük İkramiyeler ve 20.000 Liralık Bir Mükâfat Vardır. P T.'I. Levazım Müdürlüğünden: Dört Eylni 932 tarihinde münakasesı icra kalınan üç nevi 159 ton demir tel için talipler tarafından teklif edilmiş olan gali görülmüş olduğundan mezkörülmikdar telin aym l 2. prtvame dahilinde pazarlıkla mübâyaası takarrür etmiştir. p *liplerin şartnameyi görmek için şimdiden pazarlığa iştirâle fin de 29-9-933 tarihine “beliğ Perjembe” günü dönü 4 de latanbul'da Yeni Postanede mubayaat komisyonuna Muracantları (4826) y | tr. Taliplerin şartname için her VAKIT üncü Kolordu Salınaime Komisyonu İlânları Ankara yiyecek anbarına tes- lim edilmel; şartile 15000 kilo | sade yağı kâpalı zarf usulile mü- nakasaya konulmuştur, Ihalesi | 26-Eylâl-932 tarihine şmüsadif Pazartesi günü saat 15 tedir Şartnamesini görmek için komis- yonumuza, taliplerin Ankara Mer- kez satın alma komisyonuna mü- racaatları, (739) (4511) ! Parlak bir muvalfakıyet Ademi iktidara,» balgevşekliğine 18 zafiyeti umumiyeya karşi kat'i tesir gösteren GLANDOKRATIN Meshur prof. Brown Seğurst ve Stei nâcb'ın keşfidir. Kadın ve erkek far yektur. Her kutu devrinde Türkçe olarak tarifesi mevcuttur. Umut deposu Ist Bahçekapi'de ZAMAN ecza deposudur. Het ecasme ve ecza depolarında bulunur. Kutusu 200 kuruştur. Doktor beylere tesirini tecrübe için makbuz mukabilinde bir kura gönderilir. —— İ Askeri Fabrikalar Yânları | Kırıkkalede hartuç imlahanesi inşaatı 11602 lira 94 kuruş bedeli ke- şifli olan yukardaki inşaatın ka- palı zarf suretile 8-10.932 tari- binde saat on ihalesi ya- placaktır. Kizin şartaame | işin ber gün öğleden sonra; mü- nakasaya girmek için de o gün teminat ve teklifat ile müra- caatları. (4707) ,-; 4500 ton layamarin kömürü £00 ,, kriple kömürü Yukardaki malzemenin kapalı zarf suretile 12-10.932 tarihinde saat on dörtte ihalesi yapılacak- gün öğleden sonra, münakasaya girmek için de o gün teminat ve teklifat ile müracağtı. (4706) # : 1,5 ton Ferro krom © ikel 1 ,, Ferro valfram 250 Kile Ferro vanadyum Kabalt 254 wo Fero molibden Yukardaki malzemenin kapal - zarf suretile 19-11-9327 tarihinde saat on beşte ihalesi yapılacak- tır. Talipleri şartname için her gün öğleden ronra, münakasaya girmek içinde o gün teminat ve tekl'fat ile müracaatları, (4708) Üroloğ Dr. Hakkı Rüştü Idrar ve Tenasül yolları birin- den Dip'lome Â) ci sınıf mütehassısı ai ie Caddesi Yıldız apiruman No3 eee Şehitlikleri imar cemiyetinden: Şehitlerimizin hatıralarını. taziz maksadile cemiyetimiz tarafın- dan mürettep Çanakkale seyâ- hatine tahsis edilmiş olan Gük cemal vapuru 15-Eylâl-Perşembe akşamı saat on dokuzda Galata rıbtımından hareket ve cumar- tesi sabahı avdet edecektir. Bu seyyahat ve merasime iştirak edecek zevatın vakti muayyende vapurda hazır bulunmaları rica olunur. Dr. Aristidi | Moaydtehanesi » Eminönü Eminönü han 4 üncü kar Na $ Dünya Güzeli Şerefine Bu akşam saat 21 de Taksim Bahçesinde Müsamere Kraliçe Keriman Halis Hanım Bu müsamerede halka takdim edilecektir. Isteyenler ehven bir tabldottan istifade edebilirler Fevkalâde numaralar gösterilecektir Biletler Taksim (Tel. B. 1296 ve Tepebaşı (Tel. B. 1823) Böhçeleri gişelerinde satılmaktadır. Şirketi hayrife ve Seys risefainin son wepurları saat birde, tramvay saa ikidedir. Devlet Derriryolları ilânları İ armor ğe Kayasri - Sıvas battı üzerinde 439, 432, 809 ve 512, 800 kilo- 3 mettelerde vaki ocaklardan vetilmes üzere 5000 M balastın kapalı zarfla münakasısı 3 Birinci Teşrin 932 salı günü saat 15 te Ankara'da idare merkezinde yapılacaktır. Tafsilât Haydarpaşa ve Ankara vezaelerinde beheri beşer liraya satılan şartnamelerde yazılıdır. (4811) Yerli ve Avrupa kumaşlarından kusursuz Smarlama elbiseler 20 Tiraln başlar Hazır pardesü ve elbiseler fevkalâde ucuzdur. Eminönü, Kazmirci Ali Riza müessesatı Ordu Belediyesinden: Ordu şehrine isale olunacak suyun celbine muktazi borular ile bunların ferşiyati ve malzemelerin inşası 7 Eylâl 932 taribin- den itibaren kapalı zarf usulile ve yirmi gün müddetle münaka- saya vaz olupmuştur, İnşaatın muhammen bedeli (59085) Jiradır. Şartname Ordu ve İstanbul Belediyelerinde beş lira imukabilin- de tedarik olunabilir, Talip olanların nihayet 26 Eylül 932 tari- bine müsadif Pazartesi günü saat on beşe kadar Ordu Beledi- yesine müracaat etmelidirler, Daba ziyade tafsilât almak istiyen- lerin Ordu Belediyesine mütaçaatları ilân olunur. (4751). Leyli ve ' Nehari Feyziati Lisesi te Bogaziçi — ARNAVUTKÖY » Çifte saraylarda Ana sınıfı » ilk kısım * Orta ve Lise sınıfları Kayıt için her gün mektebe müracaat edilebilir. Telefon: Bebek 210 Kız * Ankara Nafıa Başmühendisliğinden: Birincimadde — Bedeli keşfi (21745) lira ve (3) kuruştan ibaret olan (Ankara - İstanbul yolundaki) (32) menfez inşaatı mukavele tarihinden itibaren (140 gün) zarfında edilmek üzere ve kapalı zarf usulile (1-9 -932) tarihinden (22-9- 932) tarihine kadar (21) gün müddetle münakasiya konulmuştur. Ikinci madde — Münakasaya iktidarı fepni ve itibarı maltlerini isbat edenler kabul olunur. Bunun için münakasaya dahil olmak RR edeli keştin yözde! yedi baçağı olan (1630) örn (ED) — Bedeli keşfin yüzde yedi buçuğu olan kuruş Vilâyet idare Hünesilesi kesan ği ai ie rine dair makbuz senedini veya milli bankalardan birinin teminat mektubunu yahut milli esbam mukabili muhasebei hususiyedep ahnacak ilmühaberi ibraz etmeleri lâzımdır. B — Ticaret odasina mukayyet olduklanna ve itibarı malile- rine ait bir vesika göstermeleri icabeder. €C - Yetlerindeki ehliyeti fepniye vesikalarını yevmi ihaleden en az sekiz gün evvel Vilâyet Başmühendisliğine göstererek mü- nakasaya dahil olabileceklerine dair ya bir ehliyeti fenniye vesi- kası almaları ve yahut ellerindeki vesikanın zitine şerh verdir- meleri iktiza eder, Bu Üç şartı tamamen haiz olmıyanların münakasaya iştirâkleri şaynı kabul olmıyacağından teklif zarfları açılmıyarak kendilerine iade edilecektir. : i madde - Münakasa evrakı keşfiye ve şeriti mahsy- sasına tefilkan icra edilecektir. Dördüncü madde - Talipler 661 numaralı münakasa ve ihale kanununun onuncu maddesi mucibince ibzar edecekleri ka zarfı (229-1932) tarih ve (Peşşembe) günü saat (15) kadar YE lâyet Daimi Encümeni Reisliğine makbuz mukabilinde tevdi ede çeklerdir. Beşinci madde - Münakasa günü Ankara Vilâyeti Daimi Altıncı madde - Evrakı (22.9.1932) tarih ve “Perşembel Encümedinde yapılacaktır, , keşfiye ve projeyi görmek veya dabs , ziyade malümat almak isteyenlerin her hün Ankara Vilâyeti Nar fta Başmühendisliğine veya Encümeni Daimi kalemine muracaatları ilân olunur. (4649) ia Mİİ İM san